🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
۹ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • pani is hot و پنلوپه
    ۱۶ مهر ۹۹، ۱۷:۳۴
    pani is hot و پنلوپه

    وااااااااااااای چه کیوت 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ مهر ۹۹، ۱۷:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممم @~@
    تنکس برا نظرت 💋❤
  • pani is hot و پنلوپه
    ۱۶ مهر ۹۹، ۱۷:۳۷
    pani is hot و پنلوپه

    یه سوال بایست تو گروه های مختلف کیان؟ 

     

    خواهش خیلی وقته فالوت کردم اما نظر نمیدادم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ مهر ۹۹، ۱۷:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    BTS: جین 
    the boyz:( همه  (به غیر از کوین 😀
    EXO: سهون ، شیومین
    pentagon:هونگ سئوک 
    oneus :ریون 
    stray kids:هیون جین 
    TXT: سوبین 
    golden child: جی بئوم
    astro: سان ها 
    TOO: چی هون 
    ONF :هیوجین
    veri very:  😂دونگیون
    got seven: جین یونگ 
    ateez: جونگ یون هو 
    black pink: جیسو 
    twice: داهیون 
    (G)_idle:میون 
    Itzy :یه جی ، لیا
    Mamamoo: مون بیول 
    KARD :جیوو 
    red velvet: ایرین 😆
    iz*one :ساکورا
    خیلی زیاد شدن 😂😂😂😂😂😂
    اها بچه بد 😑😂❤
  • 💙💜 Crystal
    ۱۶ مهر ۹۹، ۱۷:۳۷
    💙💜 Crystal

    دومیه خیلی کویوت بید 😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ مهر ۹۹، ۱۷:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارهههههه خیلیییییییی 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
    ملسی بابت نظرت 💋❤
  • pani is hot و پنلوپه
    ۱۶ مهر ۹۹، ۱۷:۴۲
    pani is hot و پنلوپه

    واوو من بعدا تو یه پست میگم مال منم خیلی زیاده 

    خخخ بسکه گشادم حال نداشتم نظر بدم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ مهر ۹۹، ۱۷:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    افرین بوگو 😀👌
    امان از گشادی 😂😂😂
  • negar son
    ۱۶ مهر ۹۹، ۲۳:۱۴
    negar son

    خیلی موفولن

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ مهر ۹۹، ۲۳:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممممممممممم @~@
  • paria -chan
    ۱۶ مهر ۹۹، ۲۳:۳۷
    paria -chan

    مینا

    اومدم سوال کنم *-*😂😂😂

    بگو بینم (یادم رف:|)

    وایستا یادم بیاد

    یادم نمیاد:/

    خوجمله پستت

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ مهر ۹۹، ۲۳:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخخخ 
    ممنون 😂❤
  • Shoco -🍫
    ۲۵ مهر ۹۹، ۱۸:۱۵
    Shoco -🍫

    واااااییییی خداااا چقههههه ناناسههههههههههههههه😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭

    قلبم ازین حجم از سوییتی گرف 😭😭😭😭😭😍😍😍😍

    چقدر سونوو رو یارو طبیعی درورده😳😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ مهر ۹۹، ۱۴:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوم خیلیییییییییییییی خودم خیلی عر زدم برا این فن ارتاااااااااااا 
    عرررر 😂😂😂😂😂🌈
  • K-poper
    ۱۴ فروردين ۰۰، ۰۰:۰۱
    K-poper

    الان امروز شد!!!!!!!!

    خب

    این اهنگیه که این پسرای سافت trash عه fool عه donkey عه عبزی کپک شپش من رو باهاش فن خودشون کردن

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ فروردين ۰۰، ۰۰:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررررررررررر 😂
    من با reveal دبی شدم 😭
  • K-poper
    ۱۴ فروردين ۰۰، ۰۰:۱۳
    K-poper

    من تنها اهنگای که شنیدم همون د استیلر بود

    تازه فق اجراشو دیدم!تو جشنواره ملون!

    همش صدقه سر جم لایف بود!

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ فروردين ۰۰، ۰۰:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عهههه من همه اهنگاشون رو دارم 😂😂😂💔
    نوچ نوچ حتما اجراهای دبویز رو توی kingdom و  road to kingdom ببین 
    خیلییییییی عالینننننننننننن 😭😍😭😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7