🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 يكشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۲، ۰۳:۴۰ ب.ظ

More time? Maybe?

چطوری این همه اتفاق تو زندگیتون میفته ؟ 

من همش رو تخت افتادم و خوابم ... 

ولی زندگی های شما خیلی باحاله ! 

 من ناراحتم و داشتم به این فکر میکردم که شاید منم باید برم ؟ 

من به امید دوستام برگشته بودم بیان 

فکر میکردم اینجا میتونه حالمو بهتر کنه (نمیخوام برم فقط دارم افکارمو میگم ، حتی اگه برم وبم موندگاره ! ) 

چجوری میتونین زندگی کنین ؟ 

من همیشه گیجم ... نه ریسک میکنم ، نه دنبال علاقم میرم ، نه حتی رابطه رو شروع میکنم ... یعنی اگه نفس کشیدن و خوردن و خوابیدن رو از زندگیم حذف کنید من واقعا هیچکار دیگه ای انجام نمیدم !

نمیدونم اثار افسردگیه یا چیزی ! ولی خب کلا نمیدونم دارم چه غلطی میکنم

... 

دوستای واقعیم که کلا بای بای کردم ! 

دوستای مجازیم موندن چندتایی برام که اونارو هم دارم میفرستم برن ! 

یعنی خب این چه زندگیه ؟! واقعا میخام عوض شم ! 

اینا همش بخاطر اینه که تابستون شروع شده نه ؟ 

من احساس میکنم توی دنیایی پر از ادم تنها موندم ! 

هوفففف ... 

خانوادم میخوان بفرستنم کلاسای کنکور ..‌ 

باید روی درسم تمرکز کنم نه .؟ 

از پسش برمیام ؟ شاید ... نمیدونم ... 

میترسم ؟ بیشتر استرس دارم و خب اینکه باید واقعا بشینم برای ایندم فکر کنم عجیبه ! 

من دقیقا باید چیکار کنم ؟؟؟؟ 

کاش میشد تو یه حباب خودمو زندانی کنم ... 

میترسم ... از کنکور نه ... از خانوادم ... انتظاراتی ازم دارن که نمیدونم میتونم برآوردشون کنم یا نه :")))) 

فاک من فقط ۱۷ سالمهههه .... 

هیچ انگیزه ای ، هیچ هدفی ، هیچ امیدی ، هیچ استعدای ... هیچی ندارمممم 

خب میدونم کنکور همه چیز نیس ... ولی برای خانواده من همه چیزه ! 

اگه نتونم چیز خوبی قبول شم هزار مدل دعوا و کنایه قراره بشنوم ... 

نه تنها از خانوادم بلکه فامیل .... 

اگه از پسش برنیام مجبورم برم یکی از همین دانشگاهای بی سر و ته یا چمیدونم پیام نور ؟ اصن راجبشون نمیدونم ولی ترسناکههههه 

این روم فشار میاره و کاری میکنه بگم" اصن شوهر میکنم "

ولی خب شوهر نمیخامممم ... تا ۲۳ سالگی قصد همچین گوه خوریایی رو ندارممم... 

کاش فقط یکی یهو از اسمون بیفته پایین بگه مینا تو فلان کار رو انجام بده و  روی فلان چیز تمرکز کن و بعد تو به همون جایی میرسی که میخوای ! 

.

.

.

... I just need little more time 

𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌ یاسمن گلی :) ..  ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ THE BOYZ   빵❤ 큐 ..  ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌ 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌ 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌ 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌ THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐
Last Comments :
۲۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊
    ۴ تیر ۰۲، ۱۵:۴۶
    𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊
    زندگی برا همه سخته
    تنها بودن سخته
    همیشه اعتراض میکردم که چرا این درس ها تموم نمیشن اما الان که درسی ندارم قدر اون موقع هارو میفهمم .کاری برا انجام ندارم دیگه حتی سریال ها هم تسکینم نمیدن دیگه تنها کارم شده زل زدن به دیوار و دعوا کردن با برادرم از سر بی حوصلگی
    هیی
    زندگی واقعا خیلی زد حاله
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ تیر ۰۲، ۱۰:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فاکینگ حق!
    میفهمم ...ادم میمونه با زندگیش چیکار کنه ! 
    کاش بشه فرار کرد از زندگییی ... واقعا دیگه کشش ندارمممم 
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    ۴ تیر ۰۲، ۱۶:۰۲
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    میفهمم چی میگی...میخوای یه کاری کنی...ولی نمیدونی چیکار...اگرم بدونی مطمئن نیستی که میتونی انجامش بدی یا نه...
    از امید های بی جا خسته شدی...از تحقیر شدن ها و حرف های تمسخر آمیز بقیه خسته شدی...
    یه جای سخت قرار داری و نمیدونی باید چیکار کنی... لب پرتگاه؟ شاید بهتره بگیم توی یه چاه سرد و تاریک...
    و من کاملا درکت میکنم:))))
    انگار کسی اهمیت نمیده چه حسی داری...شاید اصلا حس نیست...یه چیزی مثل بی حسیه میدونی که چی میگم...
    هیچکس درک نمیکنه...شایدم کسی نمیخواد درک کنه:))))))
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ تیر ۰۲، ۱۰:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ناراحتم از اینکه انقدرررر درکم میکنی :)3\> نباید بفهمی چه حس مزخرفی داره ! واقعا چرا اینجوریه ؟؟؟؟ چرا یه راه مشخص نیس که بگیم اوکی مدرست تموم شد بعدش باید فلان کار کنی و صد در صد توش موفق میشی ... یا حداقل یکی بود که میگفت تو این راه رو برو مهم نیس تهش چی میشه ما از پسش برمیام ولی خب حتی خانوادمم اینجور حمایتم نمیکنن !!! 
    ارزوهایی که تو بچگی داشتم تک تکشون همینجوری از بین رفتن و من بعد از اون دیگ سعی نکردم ارزویی داشته باشم :) 
    بیا بغلم ببینممممممم 🫂🫂🫂
  • یاسمن گلی :)
    ۴ تیر ۰۲، ۱۶:۲۳
    یاسمن گلی :)
    بمون اینجا . اتفاقات تلخ و شیرین زیادی برای همه ی آدمها میوفته. از این که زندگیت غمگین نیست غمگین نباش !
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ تیر ۰۲، ۱۰:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بیان منو یاد دردام میندازه ... ولی ادمای مهربونی مثل تو که اینجان باعث میشن فکر رفتنو از سرم بیرون کنم :)♡
  • .. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ
    ۴ تیر ۰۲، ۱۶:۴۷
    ..  ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ
    منم سال بعد کنکور دارم و این حساتو کاملا درک میکنم، من واقعا هیچ کار هیجان انگیزی انجام ندادم بخاطر محدودیت هایی که بود همینطور هیییچ دوستی که با من هم نظر باشه نداشتم و خب این اذیتم میکرد و مجبور بودم به اهنگ کیپاپ و کتاب پناه بیارم
    ولی با خودم گفتم من سال دیگه هجده سالم میشه من حتی اون موقع هم میخوام به این وضع ادامه بدم؟ البته که نه!
    دلم میخواد برم سفر بگردم، خرید کنم، ساز یاد بگیرم و ورزش کنم ولی جز خودم کسی نمیتونه برام این شرایطو فراهم کنه پس تصمیم گرفتم یه هدف انتخاب کنم و هدف من قبولی کنکوره پس از الان تا سال دیگه روش متمرکز میشم و تمام عواملی که جلوی منو میگیره رو حذف میکنم
    عزیزم توهم یه هدف انتخاب کن و براش تلاش کن حالا میتونه کنکور باشه، ورزش باشع با هرچیزی، شاید اینکه تا الان بلاتکلیف بودی باعث شده آدمای نادرست سر راهت قرار بگیرن و سردرگم بشی

    +بهت پیشنهاد میکنم کتاب چهار اثر از فلورانس رو بخونی: ")
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ تیر ۰۲، ۱۰:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    راس میگی ، کسی جز خودم نمیتونه چیزی که میخوامو بهم بده ! و من فقط سعی کردم فرار کنم از اتفاقایی که داره میفته ... فکر کنم وقتشه بزرگ شم و سختی بکشم ؟ منم باید رو همون قبولی کنکور تمرکز کنم ولی اگه نشه مامانم خیلی نا امید میشه ازم و من از این خیلی میترسم ... من یه خواهر بزرگتر دارم که چندسال قبل نتونست کنکورش رو خوب بده و بخاطر همین مامانم خیلی رو من فشار میاره :)3\>
    ولی خب یجورایی با خوندن کامنتا انگیزه گرفتم ! من قبل از اینکه تلاشی کنم براش نا امید شدم ! و خب میدونم اشتباه بود ... باید اول سعی کنم ...
    ممنونم بخاطر حرفات کمک بزرگی کردی !♡ 

    + زیاد اهل کتاب خوندن نیستم ولی حتما یه نگاهی بهش میندازم ! :) 
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ تیر ۰۲، ۱۰:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ببخشید بخاطر دیر جواب دادن به کامنتاتون !
    من واقعا یه وقتایی یادم میره که تو بیان پست گذاشتم !
    همینجوری یهویی پست میزارم بعدشم غیب میشم واس همین ممکنه دیر جواب بدم و از همینجا از اون ۶ نفری که کامنت گذاشته بودن معذرت میخوام 3>>>>>
  • .. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ
    ۶ تیر ۰۲، ۱۱:۱۷
    ..  ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ
    شاید نمیخواد حسای بد خواهرتو تجربه کنی: ") والدین فقط میخوان یه جواهر تبدیل جامعه بدن و بهش افتخار کنن

    پس تا به هدفت نرسیدی دست برندار، موفق باشییییی^^

    +خیلی کتاب خوبیه! پر از درس زندگی،من باهاش متحول گشتم:»
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۴:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    قطعا همینطوره ") مامانم واقعا میخواد موفق بشم ... 

    ممنونممم :> ♡

    حتما پیداش میکنم و میخونمش ! 
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    ۶ تیر ۰۲، ۲۰:۱۱
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    همش به خاطر تلقین های بقیه
    به خاطر اینکه نمی‌ذارن چیزی که دوست داری رو یاد بگیری
    اگه با اونا همراه نشی
    انگار داری یه کار اشتباه انجام میدی
    ولی از کجا معلوم همین زندگیتو نسازه؟:)
    انگار داری به جای اونا زندگی میکنی
    تو آرزو های اونا
    واقعا درکت میکنم؛))))
    بغل کردنتتتتتتتت-
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۴:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    درسته :"))))) 
    انگار هر چند وقت یبار نیاز دارم یکی اینا رو بهم بگه ") و مرسی که اون ینفر تو بودی ♡♡♡ 
    - بوس رو موهات 3>
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    ۶ تیر ۰۲، ۲۰:۱۲
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    -معذرت چیه قربونت برم مهم راحتی توعه
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۴:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مرسی که انقدر با درکی :)♡♡♡

  • 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊
    ۷ تیر ۰۲، ۲۳:۵۰
    𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊
    دقیقا
    :))))
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۴:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    همممم :") 
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    ۸ تیر ۰۲، ۱۷:۴۴
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    قربونت برم
    من همیشه آماده ی حرف زدم با شمام:)💗
    -فدات شم♥️
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۷:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خدا نکنه :")♡♡♡♡
    باعث افتخارمه که این لطفو در حقم میکنی و باهام حرف میزنی :)
    3>
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    ۸ تیر ۰۲، ۱۸:۳۶
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    🤍🤍🤍🤍🤍=)
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۸:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    3>
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ تیر ۰۲، ۲۰:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فکر میکنم نیاز دارم حرف بزنم ...
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ تیر ۰۲، ۲۰:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چرا فکر میکنه دارم بهش دروغ میگم ؟ من ادم دروغگویی نیستم ... چرا وقتی حرف زدن راجب یه موضوعی برام سخته وادارم میکنه راجبش حرف بزنم ؟ و وقتی واقعیت رو دارم بهش میگم بهم میگه که دارم دروغ میگم !!!
    از من چه انتظاری داری ؟
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ تیر ۰۲، ۲۰:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من تنهایی رو دوس ندارم ولی بعضی وقتا نیاز دارم با خودم تنها بشم که فکر کنم که ارامش بگیرم .!
    بعضی وقتا سعی میکنم از دیگران فاصله بگیرم ... چون خسته میشم ...
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ تیر ۰۲، ۲۰:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    درگیر احساست ناشناخته خودمم ...
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ تیر ۰۲، ۲۰:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    **** ***** *** * *** ****** *** ***** *** *** ****** *** ****** *** ***** ***** ***
    *** ***** **** ***** **** **
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ تیر ۰۲، ۲۰:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میشه تنهام بزاری ؟ :)
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ تیر ۰۲، ۲۱:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    من همیشه بین این دو راهی گیر میفتم !
    ** ** *** ***** **!
    باید چیکار کنم ؟؟؟؟
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ تیر ۰۲، ۲۱:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من میدونم اخر چیزی که میخوام شروعش کنم چیه ! برای همین سعی میکنم ازت فاصله بگیرم ...
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ تیر ۰۲، ۲۱:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    لطفا منو به حال خودم ول کن !
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ تیر ۰۲، ۲۱:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منی که دارم با خودم درد و دل میکنم ،همون لحظه حاضزین در سایت ۵ نفر -_- 
    داداشا ولم کنین من حوصله خودمم ندارم ! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7