🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶ ب.ظ

نیاحححح ㅠㅠ

🍒 هاییی یوروبون ^^🍒

راستش جدیدا وقت نمیکنم سرمو بخارونم ...

دیگه وقتش بود درس خوندن برای کنکور رو شروع کنم •-•

همین الانم از برنامم عقبم ولی باز اومدم فقط برای اینکه بگم اگه دیر جوابتونو میدم بخاطر اینه که درگیرم 

راستش واقعا سر درد میگیرم ، من واقعا از درس خوندن متنفرم ولی مجبورم ...

امیدوارم تلاشی که میکنم نتیجه بده *-*

درسای انسانی واقعا زیاد تر از تجربیه -_-

و واقعا برای خوندن هرکدومشون انرژی زیادی ازم میره ! 

تستاشون واقعا سخته ... ولی از پسش بر میام 

فردا باید یه ازمون بدم نمیدونم چجوریه ولی براش استرس دارم ..🍄

این دوسال رو باید اینجور بگذرونم ؟ 

سخته ...

یعنی از پسش برمیام ؟ :(

امیدوارم خسته نشم ..

 همین الانشم واقعا دارم از جون مایه میزارم ولی بازم نمیرسم!!!

~♡~

کسایی که قبلا کنکور دادن 

اگه میشه یه نصیحت خوب برای مینایی که بی تجربس کنید :>♡ 

...🌸...

لطفااا توجه کنیدددد •-• : یه چندتا اهنگ اروم کره ای/ انگلیسی بهم معرفی کنید! اگه اهنگ موردعلاقتون باشه که عالی میشه :]♡

یه کمک دیگه ازتون میخام اگه سایت خوبی سراغ دارید که برای هر درس تست جدا داره لطف میکنید اگه بهم بگید ( مثلا : تست درس ۱ منطق دهم ) 

ببخشید که نیستم و نمیام وب هاتون من واقعا درگیرم

امیدوارم درک کنید !

ولی قول میدم هر وقت تونستم بیام پیشتون 🦄

-مینا انگشت کوچکش را برای قول دادن جلو میاورد- 

مینا دوستون دارهههههه >_<

لطفا شاد و سالم بمونیددددد •~•🍩

THE BOYZ   빵❤ 큐 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 دخمل منه*-* 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ ..  ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ ..  ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌ ..  ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ THE BOYZ   빵❤ 큐 ..  ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ ..  ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 یاسمن گلی :) 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌ 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌ .𝙟𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚  ‎ 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌ گاو نازمی:) THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐
Last Comments :
۴۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ تیر ۰۲، ۲۳:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چقدر انرژی داره این پستم !!!!
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ تیر ۰۲، ۲۳:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
     فکر کنم بخاطر ایموجیایی که استفاده کردمه •-• 
    واییی از درسام عقبممممممممم 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۱۹ تیر ۰۲، ۲۳:۳۰
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    بجای اینکه خودم بهت حرفای گشنگ گشنگ بزنم وقت میکنی یه انیمیشن ببینی؟ㅠㅠ
    بهت بگم این انیمیشن هیچ دیالوگی نداره که بی مفهوم باشه=))
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ تیر ۰۲، ۲۳:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهوم فکر کنم یه انیمیشن کوتاه رو بتونم ببینم :> البته امیدوارم واقعا کوتاه باشه چون زمان ندارم .. همین الانم باید زودی برم تا برناممو تمومش کنم ! 

  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۱۹ تیر ۰۲، ۲۳:۳۲
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    نمیدونم خوشت بیاد یا نه از اهنگام ولی بزار یه چندتا برات میفرستپ
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ تیر ۰۲، ۲۳:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مرسییی یححح بفرست ببینمممممم :>♡
    من با همه سبک اهنگی کنار میام البته خودم اهنگای اروم و با مفهوم رو بیشتر دوس دارم •-• 
     
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ تیر ۰۲، ۲۳:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    حس خوبی دارم :>
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ تیر ۰۲، ۲۳:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عجیبه نه ؟؟؟؟
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ تیر ۰۲، ۲۳:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خودمم میخام اهنگایی که دوس دارمو پیشنهاد بدم :
    Like crazy by jimin
    Letter by jimin (feat jk )
    Still with you by jungkook 
    We don't talk anymore cover by jikook 
    MANIAC by conan gray
    Heather by conan gray
    Merry bad ending by THE BOYZ 
    As it was by harry styles
    Farewell Neverland by TXT
    The happiest girl by BLACKPINK
    Gone by rose
    Wish you back by Han (stray kids)
    Sorry I love you by stray kids
    Fine by TAEYEON 
    Cardigan by Taylor swift
    Don't blame me by Taylor swift 
    Style be Taylor swift 
    Save your tears by the weekend 
  • دخمل منه*-*
    ۱۹ تیر ۰۲، ۲۳:۵۷
    دخمل منه*-*
    When you're gone از Shawn Mendes
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ تیر ۰۲، ۲۳:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    تنک یووووو خوشگلمممم •-•♡♡♡
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۰ تیر ۰۲، ۰۰:۰۱
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    وینتر فالز استری کیدز
    و دوتا اهنگ پیشنهادی اخر
    یکیش song cry یونجون
    دومیش move لئو که شاید گیرش نیاری اگر پیدا نکردی بگو هروقت حوصله کردم اپولدش میکنم=> ولی خب فکر نکنم این اروم به حساب بیاد فقط غمگینهXDD
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ تیر ۰۲، ۰۰:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اسکرین گرفته شد تا دانشون کنممممم ^^
    مرسی که از جون و دل داری کمکم میکنی و به تک تک چیزای پستم اهمیت دادی :">♡♡♡
    قلب مینا برا توعههههه •-• 
    لاب یوووووو 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۰ تیر ۰۲، ۰۰:۰۱
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    چلاق شودم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ تیر ۰۲، ۰۰:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نههه خدا نکنه  😂😭
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۰ تیر ۰۲، ۰۰:۰۳
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    یه سایته همگام درسه چیه پر تست و سوال امتحانیه ولی مطمعن نیستم برای پایه شما و رشتتون باشه یا نه
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ تیر ۰۲، ۰۰:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اونارو چک کردم ... داره ولی نه اونجور که میخوام نیس هعی 
    حالا فردا برم کانون شاید کتاب تست دادن بهم راحت شمممم 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۰ تیر ۰۲، ۰۰:۰۵
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    سایت گاما ئه نه همگام درس"-"
    *وی در مجازی با این سایت تقلب میکرد در کسری از ثانیه
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ تیر ۰۲، ۰۰:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عا مرسیییی کیوتممم •-• ♡ 
    جررررر کاش برگردیم اون دوره ای که تقلب میکردیم و مجازی بودیمممم
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۰ تیر ۰۲، ۰۰:۴۹
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    اگر پستت بهم حس خوبی نداده بود انگور بودیXD
    سوخی میکنم ولی خب یهو حوصلم گرفتو بهم حس خوبی دادی و مود رومانتیکم آن کردی پس اره رفتم کل اهنگای پلی لیستمو بهت دادمXDD
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ تیر ۰۲، ۰۰:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    انگورر XD 
    جیونززززز خداروشکر که حوصله داشتییییی >_<
    دستت درد نکنههههههه ~♡
    من خیلی خوشم میاد که دیگران بهم اهنگ معرفی کنن ") یه حس خوبی میده بهممممم ") 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۰ تیر ۰۲، ۰۰:۵۶
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ببین جدا اهنگ فلیکس و cry و seven و اون دوتای اخرو گوش کن=")
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ تیر ۰۲، ۱۵:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    الان میخوام برم همه اهنگایی که گفتینو دان کنم گوش بدمشون ( وقتی بالاخره وقت ازاد گیر اوردممم ) تو همین نظرت نظرم راجب اهنگایی که پشنهاد دادی را خواهم گفت یوهاهااااهاااا 
    + گروه سیگار بعد آش خوری ؟ ( ترجمم >>>😂) cry یه ارامش عجیبی دارهههههههه ... انگار لالایی عههه  :)))
    اهنگی که از جونگهیون گفتی واقعا اشک درار بود :))) فقط با فکر اینکه این صدا دیگه نیس ادم اشکش درمیادد...
  • .. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ
    ۲۰ تیر ۰۲، ۰۸:۳۸
    ..  ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ
    alamo_alec benjamin
    every time we touch _male ver
    star_loona
    shinunoga e wa_fuji kaze
    twice_1,3,2
    btbt_b. l ft soulja boy
    ditto _new jeans


  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ تیر ۰۲، ۱۵:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مرسی بابت اهنگا خوشگلممم  ")))) 
    حتما گوششون میدمممم 3>
    وای Shinunoga E-Wa وایب یونگی میده بهمممم >>>> 
    دوسش دارممممم 

  • .. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ
    ۲۰ تیر ۰۲، ۱۰:۰۹
    ..  ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ
    اینا چندتا از آهنگایی هستن که خودم دوسشون دارم امیدوارم توهم بپسندی^^

    +تو کنکورتم موفق باشی♡
    به نظرم کتاب تست بگیر در کنار آزمون، کتابای خیلی سبز خوبن فکرکنم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ تیر ۰۲، ۱۵:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    لاب یووووو
     قشنگننننن :) ...♡

    + مرسییییی فنسسفسفننطفطفحطبحطفح :> 🫂🫂🫂
    ارع امروز رفتم کانون ثبت نام کردم ، کتاب تست هم دادن بهم و از الان دیگه میخام کاملا رو درسم تمرکز کنمممم :") خیلی سبز واقعا خوبه کتاباش جذابن کلا فکر کنم عربیش رو داشته باشم با اینکه از عربی بدم میاد ولی کتابش خیلی خوب توضیح داده (مینا زیاد زر زده معذرت میخواددددد♡♡♡) 

  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    ۲۰ تیر ۰۲، ۱۲:۲۱
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    سلام قشنگممم
    خسته نباشیییی
    ONLY از Lee hi
    بعددد
    Yours
    Golden hour
    Wild flower
    Heather
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ تیر ۰۲، ۱۵:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلاممم کیوتی ^^
    خوبیییی ؟؟؟ 
    وای دقیقا اهنگایی گفتی که دوسشون دارممممممم ㅠㅠ
    همشونو گوش دادم ولی خوب شد گفتی چون ندارمشوننننن، باید دانشون کنم مخصوصا golden hour >>>>> •-• ♡♡♡♡ 

  • .. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ
    ۲۰ تیر ۰۲، ۱۵:۵۸
    ..  ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ
    با اینکه گفتی کره ای انگلیسی ولی این ژاپنی بودXD خوشحالم خوشت اومدددددد

    کتابای کانون زیاد واسه تجربی پیشنهاد نمیشه حالا واسه انسانی خبر ندارم: ")
    تصمیم درستی گرفتی بیا درگیر حاشیه نشیم اونقدر تلاش کنیم که سال بعد دانشگاه باشیم^^
    عربی که قشنگههه مطمئن باش یکم تمرین کنی میتونی سوالارو خوب جواب بدی عاشقش میشی
    فایتینگ
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ تیر ۰۲، ۱۶:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    راستش ژاپنی رو بیشتر از کره ای انگلیسی دوس دارممممㅠㅠ کلا زبان ژاپنی یه قشنگی خاصی داره براممم>>>> 

    هوممم من نمیدونم تازه شروع کردم ، اگه خوب نبود میرم سراغ یه منبع بهتر •-• 
    یعسسسس ما میتونیممم فایتینگگگگگگ 
    بیا همه تلاشمونو کنیممم تا بعد پشیمون نشیممممممم :"
    نههه عربی ندوسسس ㅠㅠ سختهههه ، من تازه امسال تونستم از عربی نمره بگیرم سالای قبل داغون بودمممم -_- کاش عربی جزو اختصاصیام نبودددد -اشککککک- 
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ تیر ۰۲، ۱۶:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    When your gone از شان اهنگ قشنگی بوددد دوستش داشتمممم :))))♡
    به بقیه نیز پیشنهاد میکنمممممم برید گوشش بدیدددد •-•
  • .. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ
    ۲۰ تیر ۰۲، ۱۶:۱۱
    ..  ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ
    ارعه زبان کیوتیهXD

    دقیقاااا ما این غول مرحله اخرم میکشیم و با مدرسه و درساش بای بای میکنیم
    منم از زمین شناسی بیزارم اما چه میشه کرد وقتی تو کنکور هست ಥ‿ಥ
    چون قبلا مجازی بودیم واسه همین خوب یادش نگرفتی، سعی کن به اینکه سخته فکر نکنی اونقدر سوال حل کن که بشه ملکه ذهنت، وقتی بتونی سوالارو درست حل کنی دوستش خواهی داشت: ")
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ تیر ۰۲، ۱۶:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهومممم خیلییی ژیگولیی گوگولی عههه ㅠㅠ

    وای روزی که با مدرسه بای بای کنیممممم >>>>> یه حس دلتنگیم داره ولی گوربابای اون حسسسس ازاد میشیممممممم 
    کاش درسای کنکورو خودت انتخاب میکردی XD جر .. 
    دقیقاااااا ، اره بابا من از پسش برمیاممممممم ، تو هم از پس زمین شناسی برمیاییییی ما گودرتمندیمممممممم 👁👄👁😂
  • .. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ
    ۲۰ تیر ۰۲، ۱۶:۲۶
    ..  ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ
    ولی یچیزایی مثل کیریشیما و آکیرا و اینکه پشت اسما پسوند کون میزارن بدهXD

    چقدر خوب میشد واقعا
    اصلا درسای بی ربط به رشته ای که میخوای بری رو نمیخوندی!
    یسسس ما میتوانیمXD
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ تیر ۰۲، ۱۶:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وای جر ارههههه ( وی یاد انیمه دث نوت افتاد ، کیرا رو چی ترجمه کردن ؟ جانگیرررر 🤣😭😂)

    بمولا من باید برم رییس جمهور شم این درسا رو حذف کنم 😔🤣
    یعععع گودرتتتتتت - پاور این مای هنددددددد 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۰ تیر ۰۲، ۱۶:۲۶
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    یبار با عمم داشتیم اهنگامو گوس میدادیم و سوتی های فحشای تو اهنگام جبو مامانم داشتم براش می گفتم بعد یهو زدم رو همین اهنگه و ازه اسمو خوند سکوت کردXDDD
    ولی جدا اهنگاشون کلا قشنگهㅠㅠ
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ تیر ۰۲، ۱۶:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مامانت احتمالا همونجا ازت نا امید شدههه XD 
    ارههههه قبلا چندباری اهنگاشونو شنیده بودممممم ، خاهرمم گوش میده چندتا از اهنگاشونوووو 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۰ تیر ۰۲، ۱۶:۳۹
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    الان وقت ریدنمهXDDDD
    خفه شوودرممم
    اون اهنگ د ویکندو دان کردم منم~
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ تیر ۰۲، ۱۶:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررر 
    وای اهنگ فلیکس رو قبلا یجا شنیدمممممممم واییییی فکر کنم وقتی رفته بودیم اردو دوستم اینو برام گذاشته بوددددددد عررررررر 
    وای اهنگ بیلی هم که گفتی چه قشنگ بوددددددد عطمحسحشحشحشححش
    کل اهنگای د ویکند خداننننننن  
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۰ تیر ۰۲، ۱۶:۴۳
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    اخه من اصلا ادمی نیستم به متن اهنگ اهمیتی بدم و به کتفم که فحش میده...بعد اون روز بابام داشتیم اهنگای زیبایی گوش میدادم که حودشون گذاشته بودن بعد منم بر حرف بابام که گفت اون اهنگ ریتمیه رو بزار بهش اعتماد کردم جلو مامانمم گذاشتم ولی نگو بابام اصلا نفهمیده بود فحشش چیهXDD
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ تیر ۰۲، ۱۶:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    پارمممممممم 😂😂😭😂خوبه نفهمیدههههههه وای خداااا جر وا جرمممممممم 😭😭 
    برعکس من خیلی جلوی مامان بابام حواسم جمه که اهنگای فحش دار یا خاک تو سری نزارم ولی بجاش خاهرم جلو بابام اهنگ نود رو گذاشتههههههه -__- 


  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۰ تیر ۰۲، ۱۶:۵۱
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    اگه منظورت اهنگ جی ایدله ک هبگم اونو منم گذاشتم منتهی مادر پدر من چون فکر میکنن اهنگ کامل کره ای و چیزی ازش نیمفهن کلا گوشم نیمدنXDDD
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ تیر ۰۲، ۱۶:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارع ارع هموننننننن ( ولی نود یه شاهکار بودددددد ، جدی میزان علاقه من به این اهنگ بی نهایتههههه ) 
    جر دقیقا مامان بابای منم همینجور فکر میکنن وگرنه اگه میفهمیدن الان پرورشگاه گذاشته بودنم ☠🤣
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ تیر ۰۲، ۱۷:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهنگای پیشنهادیتون خداننن >>>>>>
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ تیر ۰۲، ۱۷:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وقتی تنها دلیلی که پست گذاشتی اینه که ینفر بیاد وبت ولی همون ینفر نمیاد :")
    کجایی پس ؟
    من منتظرتماااا !
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ تیر ۰۲، ۱۷:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جیش دارمممممممپ
  • یاسمن گلی :)
    ۲۰ تیر ۰۲، ۱۷:۵۲
    یاسمن گلی :)
    انشالا که موفق باشی دختر :))
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ تیر ۰۲، ۱۰:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مرسیی ، امیدوارم :>♡ 
  • 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ۲۰ تیر ۰۲، ۱۹:۱۴
    𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    Change my clothes(الک بنجامین)
    Te amo(میون جی ایدل)
    Пустота(jony)
    +این اهنگارو جدیدا گوش میدم.
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ تیر ۰۲، ۱۰:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مرسی 
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    ۲۰ تیر ۰۲، ۱۹:۱۸
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    خوبممممم
    برگامممم شچشنمششپمش
    اوهومممم
    بذار بازم بهت بگم
    traitor
    Bicycle
    آهنگای the neighbourhood مثلا softcore یا sweater weather یاااا daddy issues
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ تیر ۰۲، ۱۱:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    Bicycle از چونگها رو میگی ؟ 
     sweater weather دوس داشتم ، قشنگ بوددد 

  • .𝙟𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚 ‎
    ۲۱ تیر ۰۲، ۰۹:۱۸
    .𝙟𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚  ‎
    منم کنکور دارم سال بعد و اصن نخوندم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ تیر ۰۲، ۱۱:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میتونی امسال شروع به خوندن کنی ... 
    منم چند وقت بیشتر نیس که شروع کردم •-• 
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    ۲۳ تیر ۰۲، ۱۲:۴۴
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    نه نه از نامجون
    ارههه خیلی قشنگهههه
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ تیر ۰۲، ۲۰:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهاااا •-•
    زیبا بودددددد حیحی 
  • گاو نازمی:)
    ۲۴ تیر ۰۲، ۱۹:۴۳
    گاو نازمی:)
    https://uupload.ir/view/puyp_alright_-_keshi.mp3/
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ تیر ۰۲، ۲۳:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    قشنگ بود مرسی !♡
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ تیر ۰۲، ۰۰:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نکته : اگر کسی هستید که من تو زندگی واقعیم حذفتون کردم لطفا به حریم خصوصیم احترام بزارید و پست هام رو نخونید ! یعنی خب اگه از زندگیم حذفتون کردم یعنی نمیخام تو بیان هم شما رو ببینم .... پس اذیتم نکنید و بی سر و صدا برید :")♡
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ تیر ۰۲، ۱۹:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    × قابل توجه اونایی که تو زندگی واقعی منو میشناسن ×
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ تیر ۰۲، ۰۰:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فردا ازمون دارم :")
    میترسم اگه خراب کنم چی ؟!
    این استرس کم کم منو میکشه ....
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ تیر ۰۲، ۱۹:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ریدی حاجی بدم ریدی ! ولی تبریک میگم ریاضی رو خوب زدی ، افرین !
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ تیر ۰۲، ۰۰:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کاش میتونستم موهامو رنگ کنم :)
    گفته بودم یذره موهام بلند شده بود ؟ تا شونه هام میرسید ....ولی من بازم کوتاش کردم ! هر وقت یه مشکلی تو زندگیم میاد کوتاشون میکنم ، امیدوارم کچل نشم ! جر !
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ تیر ۰۲، ۰۰:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ولی موهامو خیلی دوس دارم :) هربار که کوتاش میکنم حس آزادی بهم میده ! اصن یذره موهام بلند میشه حس میکنم دیگه خودم نیستم ولی وقتی اون قیچی رو بر میدارم ، میرم تو حموم و کوتاش میکنم اینجوریم که : دوباره برگشتم به خودم ! دوباره مینا شدم ! :>
    موهای کوتامو دوس دارممممممم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ تیر ۰۲، ۱۸:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوکی آزمونمو خراب کردم :)
    سئوالا اصلا چیزی نبود که تو خونده بودم ...
    چرا کنکور از خود کتاب نمیاره ؟ این اصن عادلانس ؟؟؟؟
    من واقعا نگرانم ... نمیتونم زیاد برای کتاب تست هزینه کنم ... :)
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ تیر ۰۲، ۱۹:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اگه قرار بود اسون باشه که دیگه مهم نبود :) 
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ تیر ۰۲، ۱۹:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یه پست نوشتم .... ولی پاکش کردم ... نمیدونم ... هوف
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ تیر ۰۲، ۱۹:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    راجب درس بود واس همین دوسش نداشتم ...
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ تیر ۰۲، ۱۹:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کنکور عادلانه نیس ... بمولا نیس
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ تیر ۰۲، ۱۹:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ولی میا و کوروش >>>>>>
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ تیر ۰۲، ۱۹:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    تنها خبر خوب امسال ---->  سوجین که بالاخره پیج اینستا زده :)))
    انقدر خوشحال شدم سرش :"))))))
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ تیر ۰۲، ۱۹:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ولی کامنتای هیت زیر پستای جنی خیلی زیاده :)3\>
    میترسم ... دلم یه سولی دیگه رو نمیخواد !!!
    هرچی کامنت مثبت براش میزارم کمه ... درسامم زیاد شده نمیرسم زیاد براش کامنتای خوب بزارم :)
    خدایا دخترمو به تو میسپارم ... مراقبش باش ... اگه چیزیش شه خودمو نمیبخشم :)
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ مرداد ۰۲، ۲۱:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    همچنان مینای سرگردان ...
    درسام زیادنننن ، چند روزه حواسم پرته درست درس نخوندم و خیلی عقبممممم ... ایششششش
    باید بیشتر تلاش کنممممممم!
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ مرداد ۰۲، ۲۳:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ...
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ مرداد ۰۲، ۱۵:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چرا تو پستم گفتم " این دوسال " در حالی که فقط یک سال مونده ؟ 🤣😂 فکر کنم هنوز تو یازدهم موندم ....
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ مرداد ۰۲، ۲۲:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چرا بازم امروز نتونستم خوب درس بخونم ؟•-• 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7