🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 پنجشنبه, ۱۹ فروردين ۱۴۰۰، ۰۶:۳۷ ق.ظ

say something cover _YOUNGHOON

click

Say something, I'm giving up on you

یه چیزی بگو دارم ازت نا امید میشم

I'll be the one, if you want me to

من کسی میشم که تو میخوای 

Anywhere, I would've followed you

همه جا  دنبالت بودم 

Say something, I'm giving up on you

یه چیزی بگو،دارم ازت نا امید میشم


And I am feeling so small

و من حس میکنم خیلی کوچیکم

It was over my head

اون (عشق ) بیشتر از ظرفیت من بود

I know nothing at all

من هیچی نمی دونم

And I will stumble and fall

و من تلو تلو میخورم و میفتم(درست عاشقی رو بلد نیست و هی اشتباه میکنه)

I'm still learning to love

هنوز دارم عشق رو یاد میگیرم

Just starting to crawl

تازه دارم 4دست و پا میرم (اول راهم)


Say something, I'm giving up on you

یه چیزی بگو  دارم ازت نا امید میشم

I'm sorry that I couldn't get to you

متاسفم که نتونستم بهت برسم

Anywhere, I would've followed you

همه جا دنبالت بودم

Say something, I'm giving up on you

یه چیزی بگو  دارم ازت نا امید میشم


And I will swallow my pride

و من غرورمو زیر پا میذارم

You're the one that I love

تو تنها کسی هستی که دوستش دارم

And I'm saying goodbye

و حالا من ازت خداحافظی میکنم

Say something, I'm giving up on you

یه چیزی بگو  دارم ازت نا امید میشم

And I'm sorry that I couldn't get to you

و من متاسفم که نتونستم بهت برسم

And anywhere, I would have followed you

همه جا دنبالت بودم

Oh-oh-oh-oh say something, I'm giving up on you

یه چیری بگو  دارم ازت ناامید میشم 


Say something, I'm giving up on you

یه چیزی بگو دارم ازت نا امید میشم

Say something

یه چیزی بگو...

 

+همیشه دلم میخواست از این پست ها بزارم :/ :)

+متاسفانه اهنگش از روی خود ام وی گرفته شده پس اول اهنگ یکم بزنید جلو ...

+ صدای یونگهون را میپرستم ... با اینکه کاملا عادی میخونه ...

+اخه کدوم خری الان بیداره ؟!

Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 RITA (سکینه وای ام😐👑) RITA (سکینه وای ام😐👑) choi .ani Yasi _Fantasy Yasi _Fantasy THE BOYZ   빵❤ 큐
Last Comments :
۱۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Shoco -🍫
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۱:۰۰
    Shoco -🍫

    پسره ی لاناتی :)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۱:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    امروز این پسره لعنتی رو قراره تو کینگدام ببینیم :”)
    اجرایی که امروز قراره پخش شه موهای یونگهون خیلی فاخیه ...
    توی انچه خواهید دید قسمت قبل دیدم روی موهاش یه چیزی مثل برف بود :”)
    قراره به فاخ بریم... 

  • Shoco -🍫
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۱:۴۰
    Shoco -🍫

    وات😨

    مگه فردا نبود😨😨😨

    نه نه نهههه من امادگیشو ندارممممممممم😨😨😨😨😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۲:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    پنجشنبه ها پخش میشه :"))))))))))))))))💔


  • Shoco -🍫
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۲:۵۵
    Shoco -🍫

    ساعت چنددددد😨😨😨😨😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۴:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سه و نیم ... 
    T~T💔💔💔
  • Shoco -🍫
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۴:۲۴
    Shoco -🍫

    فاخ T~T

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۴:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من از دیروز دارم لحظه شماری میکنم...Y~Y
    به خدا اگه شیشم بشن دیگ نگاه نمیکنم :(💔
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۴:۴۷
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    مینااااااااااااااا

    خودمو بکشم یا زودههههههههههههههههه؟

    من این کینگدامو روزی هزار باز بابت این پنج ضلعی عشقی که برام ساخته دارم لعنت میکنم

    الان وقتی دیدم گذاشتی که ساعت سه و نیم پخش میشه خودمو خواستم حلق آویز کنمممممممممممممممممم

    همش دنبال این ساعت کوفتیش بودم:/

    انقدر استرس دارم که خدا میدونه:/

    ولی نظرات چنل یوتیوب ام نتو میخونم برا کینگدام امیدوار میشم

    مینا همه میگن بیایم به هم احترام بزاریم به خاطر آیدلامون

    میگن بیاید همشونو یه چشم پادشاه ببینیم

    همشون دوست داشتنین

    بیاین حمایتشون کنیم

    وای اصلا حالم خوب شد:/

    ولی هنوزاسترس دارم:/

    من اگه آیکن شیشم شه(با احتساب اینکه آرزو کردم شیشم شن که قشنگ برینم به گوه نت) خون گریه میکنم:/

    اصلا وقتی جی اومد تو لایو کینگدام از امیدا وآرزوهاشون حرف زد:/ الان دوست دارم حداقل دوم شن:/

    ولی به ناموصم قسم(وای جی) از دیشب حالم حال مسابقه گرفته تازه:/

    ولیییییییییییییی خیلی استرس دااااااااااااااااااااااارم:/

    اصلا نمیتونم حتی تو ذهنمم رنکینگارو بچینم:/

    هیچکس باورش نمیشد این سه تا بمونن:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۴:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یعنی ریتا تازه خودمو اروم کرده بودم 😂❤
    چه خوب که بعضیا درک میکنن که با توهین کردن به گروه مقابل هیچی تغییر نمیکنه :")💙✨
    هققققققق اصن تف تو ام نت تف تف تف (دوباره عصبی شدم 😑میخوام یکی رو بزنم الان)
    جرررر 😂😂😂ناموصت ....
    منم بدجور استرس دارم .... پوففففففف یه پست انگیزشی به قول خودم برا دبی ها گذاشتم حال خودمم برا چند دقیقه خوب شد ...
    واقعاااااااا اسکیز که با اون حجم از بازدید یا اوله یا دوم :")
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۲۶
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    گوه خوردم میدونی برا چیه؟

    برا الان من:/

    آقا گوه خوردم:/

    خدایا توله هایم را به تو سپردم:")

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۶:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
     هقققققققق
    من الان رد دادم از اجرای دبویز
    چرا اینقدر خوب بود 😭😭😭😭😭💔
  • choi .ani
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۹
    choi .ani

    ای مرضضض

    پسره ی گاو

    انقد کاور نکن وگرنه .... هرچی دیدی از چشم خودت دیدی

    میزنم لهت میگنم

    با اون صدات

    لهنتی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    گفتی پسره گاو چه تشبیح زیبایی (یاده قضیه گاو بودن خودم افتادم 😂)
    صداش...  !
    صداش یه چیزه خاص و فهطبژبعقعقطیعژ عه :))))
    عر 
  • Yasi _Fantasy
    ۲۲ فروردين ۰۰، ۱۶:۲۹
    Yasi _Fantasy

    عرررررررررررررررررررررر میناااااااا

    اکانت زدمممممم 

    شناختیم اصن ://؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ فروردين ۰۰، ۲۲:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دست و جیغ و هوراااااااااا😂❤✨
    ارع ارع 
    از اسمت معلومه 😂😂😂💔
  • Yasi _Fantasy
    ۲۲ فروردين ۰۰، ۲۲:۴۰
    Yasi _Fantasy

    😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ فروردين ۰۰، ۲۲:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂✌
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ تیر ۰۲، ۱۷:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ولی تازه این اهنگ برام معنا گرفته ! چون تقریبا تجربش کردم و یجورایی باهاش همزاد پنداری میکنم ؟؟؟ :))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7