🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 شنبه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۱، ۰۸:۰۹ ب.ظ

Noah was gay!!

˚ ✦ .・✫・゜・.。

امروز از اون روزا بود که نفهمیدم چجوری گذشت !

اتاقمو مرتب کردم و یذره بهش رسیدم البته هنوز قسمت چپ اتاقم کثیفه ... ☠

بعدش یذره تو اینستا چرخیدم و فهمیدم که نوآ بازیگر فیلم موردعلاقم (stranger things )گی عه !!

قشنگ اینجور بودم که : اوکیییی من همیشه میدونستم تو گی اییی ولی فقط تو فیلممم نه تو واقعیتتتتت! ㅠㅠ

و بعد اینکه تقریبا سکته زدم و نمیدونستم خوشحال باشم یا ناراحت (معلومه که خوشحال بودم! )

یهوووو استوری اینستای تهیونگ رو دیدم :))

حتما باید برای تولد هوبی عکس جیکوک رو هم میذاشتی؟؟؟؟

یعنی عکس تکی از جیهوپ نداشتی تهیونگ شییییی ؟؟؟؟

حتما باید منو سکته بدی پسرک قشنگم ؟؟؟

منه جیکوکر قلبم اکلیلی شد :> هق ! با اینکه چیز خاصی نیس ... ولی این مومنتو خیلی دوس دارم و دیدنش توی استوری ته واقعا حس خوبی بهم داد :]

اوه راستی تیزرای دبویز رو حتما نگاه کنینناااا :)

پسرام کامبک دارن و این قراره از اون فوق العاده هاش باشه :))

خودم زیادی براش ذوق دارممم و مطمئن همونقد که فکر میکنم قراره عالی باشه

 ˊᵕˋ🍰

 

+تو این فکر بودم که برای این پست کامنتا رو ببندم ...

ولی خب حالا که نبستم پشیمونم نکنین ") تنکس ♡

THE BOYZ   빵❤ 큐   🖤فهیمه  🖤   🖤فهیمه  🖤   🖤فهیمه  🖤   🖤فهیمه  🖤   🖤فهیمه  🖤   🖤فهیمه  🖤   🖤فهیمه  🖤 𝘛𝘪𝘯 ‌‌   🖤فهیمه  🖤 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ ϲяγѕταℓ 🧊❄ .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌   🖤فهیمه  🖤   🖤فهیمه  🖤 ϲяγѕταℓ 🧊❄ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ Banana
Last Comments :
۱۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ بهمن ۰۱، ۲۰:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ایا کسی اینجا هست که استرنجر تینگز رو دیده باشه ؟؟؟؟ :)
  • 🖤فهیمه 🖤
    ۲۹ بهمن ۰۱، ۲۰:۱۶
      🖤فهیمه  🖤
    شلام:"
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ بهمن ۰۱، ۲۰:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام خوبییی ؟؟؟ 
  • 🖤فهیمه 🖤
    ۲۹ بهمن ۰۱، ۲۰:۲۲
      🖤فهیمه  🖤
    فداتم اره ت خوبی؟
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ بهمن ۰۱، ۲۰:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    همیشه خوب باشیییی
    خوبم به خوبیت.♡
    بالاخره رفتی دکتر یا باز کنکل شد ؟ XD 
  • 🖤فهیمه 🖤
    ۲۹ بهمن ۰۱، ۲۰:۲۷
      🖤فهیمه  🖤
    قوربونت مرسی
    شکر خداااا
    ن رفتم دیگه خخخخ
    گفت خوبخ سه ماه بعد بیا
    ولی باز چهار شنبه همین هفته برم زاهدان کوفتی ..نمیخاااام::(((
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ بهمن ۰۱، ۲۰:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ♡♡♡
    عههه بالاخرههههه جررر !
    از دید مثبت بهش نگاه کن !!!
    حداقل مجبور نیستی هر روز تو خونه بشینی و مثل من درس بخونییییی TT
  • 🖤فهیمه 🖤
    ۲۹ بهمن ۰۱، ۲۰:۳۹
      🖤فهیمه  🖤
    اره خخخخ
    اونجا هم باید کمک کنم :"
    اوخی عزیزم
    وای ولی اون قبلنی ک رفتم دکتر خیلی باحال بود
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ بهمن ۰۱، ۲۰:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوپس باید چجور کمکی کنی ؟؟؟
    هعییی هعییی :"
     دعا کن این یک سال و چندماه مدرسم زودی تموم شه :(
    اوههه مگه چیشد ؟ 

  • 🖤فهیمه 🖤
    ۲۹ بهمن ۰۱، ۲۰:۴۸
      🖤فهیمه  🖤
    خونه زاهدانمونو باید جمع و جور کنم با کمک بابام
    اخه چرا زورمو بزارم برا اون خونه چرا خونه زابل و اینجامو تمیز نکنم خخخخخخخ
    الهی غصه نخور گلی چشم بهم بزنی تموم شده و میشه خاطره
    پای مامانم شکستXDD
    بعدش کارای گچ و ایناشو من کردم برا اولین بار
    و ی نفر هم ک داروخونه بود کار میکرد و اینا بهم کمک کرد
    و منم بی پیر مرد
    خدایییش خیلی بدو بدو داشتم ولی ی حس خوشمزه ای برام ب وجود اومد
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ بهمن ۰۱، ۲۱:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوه ! میفهمم چقدر انجام دادن اینجور کارا میتونه خسته کننده باشه ! 
    جررررررر 😂😂😂😂🤣🤣😂😂
    اهوم میگذره اینها هم ... هعیییی .. 
    وای الهیییی مامانتتتت 
    خیلی خنده داره XD پای مامانت شکسته و تو میگی ماجرای باحالی بوده خخخخخخخخخخخخ 
    عجب ماجرایی داشتییی ! XD 
  • 🖤فهیمه 🖤
    ۲۹ بهمن ۰۱، ۲۱:۰۵
      🖤فهیمه  🖤
    هعبب
    خخخخخ
    ایشالله....
    ارههه:"
    اره مودونممم
    خیلییی
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ بهمن ۰۱، ۲۱:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ههییی 
    مامانم نشسته کنارم داره تو گوشیمو نگاه میکنه ببینه من دارم چیکار میکنم XD 
  • 🖤فهیمه 🖤
    ۲۹ بهمن ۰۱، ۲۱:۰۹
      🖤فهیمه  🖤
    وای چقدر مثل من XD
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ بهمن ۰۱، ۱۴:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مامانم که فکر میکنه دارم با دوسپسر نداشتم حرف میزنم XD
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۹ بهمن ۰۱، ۲۱:۴۷
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    فرض کن ازم ۱۰ تا کامنت دریافت کردی...
    *دی درحال حاضر از خستگی داره میمیره*
    فردا کامنت باران خواهم کرد
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ بهمن ۰۱، ۱۴:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کیوتتتتتتت ^^
    الهی منم خیلی خستم الان :" تازه از مدرسه برگشتممم ...
    همین یدونه کامنت به اندازه صدتا برام ارزش داره :) لاویو ♡♡♡
  • 🖤فهیمه 🖤
    ۳۰ بهمن ۰۱، ۱۸:۵۲
      🖤فهیمه  🖤
    وای خیلی بده ....ک نتونی ثابت کنی اونکاری ک اونا فکر میکنن نمیکنیم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ اسفند ۰۱، ۲۱:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    +++++ 
    منی که روز ولنتاین با دوستم رفته بودم بیرون تا برای اردوی مدرسم خرید کنیم ولی مامان بابام فکر کرده بودن من رفتم سرقرار :) جرررر
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۳۰ بهمن ۰۱، ۲۳:۰۰
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ساعت دو برمگیردید؟::)
    من چرا سه و نیم میرسم خونه...
    شاید باورت نشه ولی الانم خستم
    دلم میخواد بخوابم پاشم فیلم ببینم و بیام بیان و کل روزو باهاتون حرف بزنم
    اما زندگی خر است.
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ اسفند ۰۱، ۲۱:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره 
    بستگی به مدرست داره ... مدرستون نمونه دولتی عه؟ 
    میفهممتتتتتتتتتتتتتتت :))) 
    واقعا خر است 

  • ϲяγѕταℓ 🧊❄
    ۱ اسفند ۰۱، ۱۷:۲۶
    ϲяγѕταℓ 🧊❄
    تیزر کامبک دبویز >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ اسفند ۰۱، ۲۱:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    +++++
    خود کامبک دبویز >>>>>>>> 
    دیدی ام وی رووووو ؟؟؟؟ 
  • .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    ۱ اسفند ۰۱، ۲۱:۰۰
    .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    نمیدونستی نوا گیه؟
    حسم بعد اینک فهمیدم نوا گیه دقیقا شبیه حسی بود ک فهمیدم تایلر(ونزدی) گیه! اشک-
    چرا باید با هرچیزی ک میگی یاد قبلا بیفتم؟ یاد دعواهامون سر جیکوک و ویکوک افتادم🫠
    من از بین ستاره ها فقط پست تورو چک میکنم پس کامنتارو نبند))
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ اسفند ۰۱، ۲۱:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اومااا تو استرنجر تینگز رو دیدییی ؟ 
    نهههه فکر میکردم فقط توی فیلم رو مایک کراشهههه نمیدونستم واقعا گی عههههههه :") کراشممم بود الان که گی در اومده کراش تر شدههه :")
    من وقتی فهمیدم تایلر گی عه و ازدواج کرده اینجور بودم که عررررررررر 
    وای جر یادش بخیررررر :)))))))))))کل استوریای من جیکوک بوددد جر :)))))همش سعی داشتم بگم جیکوک ریل تره جررررر خیلی سم بودم :))))
    دعوا هامون >>>>>>
      چتامون تو وات >>>>>>>>>
    قلبممممم چشممم")))) 

  • 🖤فهیمه 🖤
    ۳ اسفند ۰۱، ۲۱:۱۴
      🖤فهیمه  🖤
    وای خدا
    واقعا این بدهههه
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ اسفند ۰۱، ۲۱:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهوممم ولی خب مامان بابان دیگ ...
    همیشه شک دارن ب بچشون حتی اگه خیلی پاک باشی XD 
  • 🖤فهیمه 🖤
    ۳ اسفند ۰۱، ۲۱:۲۴
      🖤فهیمه  🖤
    وای اره بخدا /...
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ اسفند ۰۱، ۲۱:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعی ... 

  • ϲяγѕταℓ 🧊❄
    ۴ اسفند ۰۱، ۲۰:۳۳
    ϲяγѕταℓ 🧊❄
    وااااااییییییییییی آرررههههه دیدممممممممممممم T.T *-* ^.^ @.@
    وااایییییییییییی کوریوششششششششششش اوففففففففففف
    خانه خرابم کردددددددددددددد
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ اسفند ۰۱، ۰۷:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بزطیاتلفحسحلحلاببیسییببررززییززراهختتککدعیِلللاززها 
    اصن خیلی خوب بودددددددددد 

  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۳ اسفند ۰۱، ۱۲:۱۳
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    برگاتون بریزه ام وی خیلی خفن بودㅠㅠ
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ اسفند ۰۱، ۰۱:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خیلیییی خیلیییی خیلیییی خوب بودددددد
  • Banana
    ۱۳ فروردين ۰۲، ۲۱:۳۰
    Banana
    استرنجر تنگس خیلی فیلم خوبیه
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ فروردين ۰۲، ۱۶:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فیلم موردعلاقمهههههه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7