🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۴۰۲، ۰۱:۲۲ ق.ظ

Maybe I'm too emotional?

میخام وقتی عاشق شدم و علاقم دوطرفه بود (¿)

 براش راجب اهنگام حرف بزنم! دوست دارم اینکارو کنم 

هروقت خواستم راجب تئوری ، معنی ، داستان اهنگام با کسی حرف بزنم ایگنور شدم  ...

ولی کسی که دوستم داره که ایگنورم نمیکنه ؟ نه ؟ ") 

میشه سلیقه موسیقیش شبیه من باشه ؟ 

یا مثلا یکی باشه که وقتی فیک میخونم بجای اینکه بهم بگه خاک تو سرت بگه بیا راجب داستانش برام بگو

و من همشو براش تعریف کنم

بعد بعضی تکه های موردعلاقمو باهم بخونیم و ذوق کنیم ¿ 

اومممم یا مثلا بهم بگه مینا تو الان چند ماهه گریه نکردی !

گریه کن تو قبلا خیلی گریه میکردی !

الان بهش نیاز داری !

دانلود اونی که بدون اینکه بگم میفهمه چمه !

نداریم از اینا ولی... 

اصن دانلود یه دوست که همه اینکارا رو برام کنه؟  ")))

مینا جدی رو مود خوبی نیس !

+ دارم به این فکر میکنم که چندین بار بین پستام گفتم میخام قالبمو عوض کنم و جدی بلد نیستم و کمک میخام و هربار ایگنور شدم ... خب قلبم شکست ... 

??? Maybe I'm too emotional ??? ??? Or maybe you never cared at all ???

THE BOYZ   빵❤ 큐
Last Comments :
کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ فروردين ۰۲، ۰۱:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    I need a lover to keep me sane

    Pull me from hell bring me back again

    Play me the classics, something romantic

    Give him my all when I don't even have it

    - angel baby -
Made By Farhan TempNO.7