🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 جمعه, ۴ فروردين ۱۴۰۲، ۰۴:۱۳ ب.ظ

It's doesn't matter •-•

الان اصلا حس خوبی نسبت به خودم ندارم :) 

میخوابم ، بیدار میشم ، میخورم ، میرم سراغ گوشی and again 

وقتی با دوستام حرف میزنم اینجوریم که * باید این حرف رو بزنم ؟ اگه اینو بگم دلش میشکنه ؟ بهتره راجب مشکلات خودم نگم چون کیه که اهمیت بده ؟ اگه بگم نه قهر میکنه ؟ اگه بگم نمیخوام اینکارو انجام بدم ممکنه ازم متنفر بشه؟ *

من زیاد فکر میکنم :") متاسفانه ... 

کاش انقدر راحت چص نکنن ...

من این چند روز نتونستم خوب غذا بخورم ... حس بدی دارم ... خیلیی میخوابم .... و این واقعا بدهههه ... 

کاش بفهمین اون ادمی که پشت گوشی دارین باهاش چت میکنین هم مشکلاتی داره ! فقط نمیگه .... 

*میدونم قرار بود پست بعدی البوم باشه ، همین الان پستش تو پیش نویس امادست ولی خب از اونجایی که زیاد حالم خوب نیس پس پستش نکردم .... هعی :) *

در اخر پست میخوام یکی رو مخاطب قرار بدم : 

سین میکنی ج نمیدی ؟ :")))) اوکیییییی :)

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7