🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۳ ق.ظ

Happy THE BOYZ day !

2017/12/06 

چهارسال گذشت از دبیوی پسرامون .

پسرایی که سخت تلاش کردن و الانم دارن نتیجشو میبینن ᵕ̈ 💖
میدونید اگه بخوام دبویز رو براتون توصیف کنم :
گروهی که از هیچی به اینجا رسید با هماهنگی عالی و بهترین  توی کاور کردن اهنگا . اونا عاشق دبی ان و همیشه بفکرشونن :] 
دبی شدن درست ترین کاری بود که توی کل عمرم انجام دادم :) 
بودن با دبویز پر از حسای خوب و عالیه :" ♡
دلم میخواد الان پیششون بودم ...

دستاشونو میگرفتم و میگفتم پسرای من شما سخت تلاش کردید

و من چقدر بهتون افتخار میکنم :")))

 شاید بعد از گفتن این بغلشون میکردم و حسابی نصیحتشون میکردم جر ㅠㅠ

💕چهارمین سالگرد دبیوتون مبارک 💕

Click 

Star Lost  (Choi Ruby) Mehrnaz
Last Comments :
۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Star Lost (Choi Ruby)
    ۱۵ آذر ۰۰، ۰۸:۱۱
    Star Lost  (Choi Ruby)

    *crying in silent*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ آذر ۰۰، ۱۱:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیقققققق ㅠㅠ
  • Mehrnaz
    ۱۵ آذر ۰۰، ۱۳:۵۳
    Mehrnaz

    واییییییییییی من اصلا گریه نمی کنم😭🥺

    خیلییییییی خوشحالممممممم🥳🥳🥳🥳

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۰۰، ۱۳:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    پسرامون بزرگتر شدنننن هق :")))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7