🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۳ ب.ظ

Happy ERIC day :>♡♡♡

خب ... تولد پسر کوچولوی منه؟ 

واقعا ؟ نه نمیتونم باور کنم که 21 ساله شدی :")))
 جزو اولین کراشام توی دبویز بودی پسر :">
واقعا حس مادری دارم بهت و گاهی یادم میره ۶ سال ازم بزرگتری :)
لعنتی اونقدر کیوت بازی در میاری که میگم این جوجه اردک زشت فقط ۵ سالشه T~T💕💕💕

گفته بودم چقدر عاشقتم؟ معلومه که گفتم 

اونقدر گفتم که بعضی از دبی ها فکر میکنن بایسم تویی 🤣 جر 

تقصیر من نیستااااا ... تو زیادی دلبری :"> ♡

وای پسر ... چجوری میتونی کاری کنی با فکر کردن بهت اشک بریزم ؟ 

چرا انقدر زود بزرگ شدی اخه ؟ ㅠㅠ

چرا انقدر خری تو ؟؟؟! 

هاننننن ؟ جواب بده سون یونگجه ㅠㅠ

ی ادم تا چه حد میتونه خر باشه اخه ؟ 

اینقدر خر نباش :" کاری نکن که روز به روز بیشتر عاشقت شم :">♡ 

بهترین هارو برات ارزو میکنم ، خوشبختیت خیلی برام مهمه پس لطفا همیشه شاد و سالم باش و همیشه لبخند بزن :")))))))))

🌸... always remember i love you 
همیشه یادت باشه عاشقتم :")🌸

بیبی اریکی من

تولدت مبارک :] 

+++

یلداتون هم مبارککککک  :> 🍉 💚❤

𝗘𝗿𝗶𝗰 ... Kang ros Kang ros Kang ros Kang ros Kang ros Kang ros Kang ros Kang ros Kang ros
Last Comments :
۱۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...
    ۱ دی ۰۰، ۰۰:۴۸
    𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

    ناموصا خیلی خره کثافت :|

    دو روز تموم بشینم لپاشو بکشم سیر نمیشم :|

    چوکاهه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ دی ۰۰، ۰۸:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بشدتتتتتتتتتت :"
    فشخفشخسعخفسفلسپتخچشقهجقهشجفجهف ++++
    هققققق موبارکهㅠㅠ🎂
  • Kang ros
    ۱۰ دی ۰۰، ۰۷:۲۱
    Kang ros

    سلام:) 

    خوبی

    بچچچچچچ کدوم گوری بودی؟ 

    هنننننن؟ 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۰۰، ۰۷:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام 
    مرسی خوبم تو خوبی ؟ 
    اییییی بیان نمیام زیاد ... سر میزنم دوباره میرم ... 
    کسی اینجا منتظرم نیس 
    گاهی تو میای بعضی وقتا هم رایا ... دیگه کسی نیس 

  • Kang ros
    ۱۳ دی ۰۰، ۱۸:۴۱
    Kang ros

    چس نگو :/ من همیشه میام ببینم نزاشتی چیزی یا نه 

    مارو دور ننداز:_) 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۸ دی ۰۰، ۱۰:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعیییی ...
     حالا بعد امتحانا تصمیم دارم دوباره فعالیتمو اینجا شروع کنم :>
    نمی اندازم 😂😭🤲🏻
  • Kang ros
    ۱۳ دی ۰۰، ۱۹:۵۷
    Kang ros

    من بچه اوبیم3> منو دور ننداااززز

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۸ دی ۰۰، ۱۰:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    زون بیا اوجولات بقول 🍫🍫🍫🍫
  • Kang ros
    ۱۴ دی ۰۰، ۲۲:۲۰
    Kang ros

    :>دلت مویاد؟؟؟؟ 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۸ دی ۰۰، ۱۰:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ناح نومویاد بمولا 
  • Kang ros
    ۱۸ دی ۰۰، ۱۰:۵۶
    Kang ros

    عشقمی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۸ دی ۰۰، ۱۱:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خوبی ؟؟؟ 
  • Kang ros
    ۱۸ دی ۰۰، ۱۰:۵۷
    Kang ros

    فیزیک داشتم 

    تو هم بخون*-* کم نشی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۸ دی ۰۰، ۱۱:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوه امروز امتحان داشتی ؟ چطور بود ؟ 
    من امروز عربی داشتم •-•
    چشم 
  • Kang ros
    ۱۸ دی ۰۰، ۱۱:۱۴
    Kang ros

    خیلی خوب بود انقد خوندم واقعا سخت نبود:>

    تو چطور؟ 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ دی ۰۰، ۱۷:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    پس خوبه 
    منم خوب دادم ... آسون بود ، زود هم تموم کردم 
  • Kang ros
    ۱۸ دی ۰۰، ۱۱:۱۴
    Kang ros

    من خوبم تو چطوری 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ دی ۰۰، ۱۷:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خداروشکر همیشه خوب باشی ♡ 
    هعی منم بد نیستم 
  • Kang ros
    ۱۹ دی ۰۰، ۱۹:۳۳
    Kang ros

    چرا بد نیستی تو باید خوب باشی چیشده؟ 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ دی ۰۰، ۲۲:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعیییی :") 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7