🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۲، ۰۷:۱۲ ب.ظ

Feel good

الان حس خوبی دارم 

با اینکه تقریبا با همه یجورایی قطع ارتباط کردم 

با دوست صمیمیم فعلا در قهر و سکوت هستیم اما بدون هیچ بی احترامی یا حتی دعوایی تو مدرسه ایم و خب من همینجوری راحتم ! اگه اشتی کنیم دیگ چ بهتر ! ولی خب فعلا دقیق نمیدونم من قهرم یا اون قهره با من ؟

روزام یا خیلییی افتضاح یا خوب میگذره ولی فعلا اوکیم 

میخوام برم خرید :") من اصن اهل خرید کردن نیستم 

ولی الان فرق داره !

خاهرم برگشته و خب اینروزای تعطیل میخوام باهاش وقت بگذرونم :)♡

عنتر پستامو میخونه پس از همینجا میخام بگم فاک یو بچ ! 

یه دوست خارجکی پیدا کردم و تو اینستا با هم حرف میزنیم 

و خب من ازش خجالت میکشم یا بعضی وقتا فکر میکنم یارو ایرانیه و داره اسکلم میکنه ولی خب کیوته :") 

ازم پرسید سینگلم و من گفتم یسسسس 😂😔💅

و بعد ازم عکس خواست بیشرف 😔 منم بهش دادم!!! اونم الکی الکی میگفت وای چقد خوشگلی ....منم گفتم نه اینطور نیس .... جررر 

هعییی خب وایب خوبی بهم میده طرف 

ولی حتی روم نمیشه ازش بپرسم دختره یا پسرههه 

البته که برام فرقی نداره ولی اگه بدونم بهتره!!!

حیح 

فعلا همین چرت و پرتا کافیه ! 

کامنتا هم مثل روال قبل بسته خواهد بود تا وقتی که ببینم چی میشه ؟! جر!

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7