🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۹، ۰۴:۳۰ ب.ظ

+ 18🔞👀

....

این پست ممکنه کمی اهم اهم باشه ... 

در صورت هرگونه سکته و حامله شدنی بنده پاسخگو نمی باشم #

خب اول اینو بگم کع همه اعضای دبویز سیکس پک دارن 😎👀(به گفته چانهی )

و من میخوام اینجا بزارمشون تا شما هم بمیرین 😂

البته به غیر از سیکس پک یه چیزای دیگه هم هس ...

.

.

.

اون پارچه لعنتی رو بردارید بزارین من کامل ببینم 👀

بعله این همون سنجاب کوچولومونه ...

همون عکس از زاویه دیگر 

لعنتیا یه عکسه کامل نمیدن به ما 😐🔪💔

(چون میدونن ما بی جنبه ایم اگه یه سیکس پک کامل نشونمون بدن حتما غش میکنیم 😂💔)

لللزلژلزهخلخررذخ

 هیونجون و اریک ...

بعد از دیدن این پست چشمانتان را با اسید یا الکل بشورید 

اینجا هم میتونین ببینین رو کارتشون نوشته اس ام 😂💔

واووو ... خلقت خدا ...

اینجا یکم نمایانش کردن ....

😂😂😂😂😂عر

جای زخمش خیلی خوشگله (من دیوونه نشدم ...)

لعنت بهت .....

پاهاش :)))))

این همون کیوت خرمونه :)

 

+زنده این ؟!

+اگه عکسای دیگه ای از این صحنه ها دارین بفرستین تا به پست اضافش کنم ...

❥︎.. parinaz ❥︎.. parinaz  Shiva (:  Shiva (: ❥︎.. parinaz ❥︎.. parinaz ϲяγѕταℓ 🌌⭐ ❥︎.. parinaz 𝗔𝗥𝗠𝗬 𝗚𝗶𝗿𝗹 ivanka ♡♡ 박해리  *-*🍭 ❥︎.. parinaz 박해리  *-*🍭 ❥︎.. parinaz ❥︎.. parinaz 박해리  *-*🍭 Chichoo ^^ ❥︎.. parinaz ❥︎.. parinaz ❥︎.. parinaz Chichoo ^^ 박해리  *-*🍭 ro ma ro ma Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫
Last Comments :
۳۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ❥︎.. parinaz
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۷:۱۰
    ❥︎.. parinaz

    کیوووووو !!

    کیوی کیوتتتتت

    سنجاب کوچولووووو 

    عررر چه هاتتتت شدههههه بوووود 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۷:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممممممممم 
    سنجاب هات ندیده بودیم، که دیدیم 😂
    صفغیغسثخغهظطغقط
    بیشتره همه تحت تاثیره پای هیونجه قرار گرفتم ....
    لعنت بش 
  • ❥︎.. parinaz
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۷:۱۳
    ❥︎.. parinaz

    دیقااا 

    شتتتتت 

    عرر پاهاش مث خط کش بوددد💔💔💔

    گااد کیل میییی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۷:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    گردن چانگمین ...(ذهنم داره منحرف میشه بره یه غلطی کنه )
    مچ پاش ۲۱ سانته :))
    زندگی وایسا من میخوام پیاده شم .../
    فبفبهیعی سغم سغق مغسث 

  • Shiva (:
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۷:۱۵
     Shiva (:

    نه زنده نیستم قطعا

    من از زندگی در این لحظه لفت میدم

    😐✋

    بعد یه سوال

    معمولا برا کنسرت دختران ک بهشون میرسن و پشت صحنه کار میکنن

    بعد اینا

    جلو اونا

    لباساشونو درمیارن 

    منظور پیرهنه

    بعد این صحنه ها بعضیاش مال کنسرته

    جلو اونا بوده

    ؟؟

    چرا دلم میخواد هرکی از نزدیک این صحنه هارو دیده خفه کنم😊🔪

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۷:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #دوبار فرستادی فرزندم 😂❤
  • Shiva (:
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۷:۱۵
     Shiva (:

    نه زنده نیستم قطعا

    من از زندگی در این لحظه لفت میدم

    😐✋

    بعد یه سوال

    معمولا برا کنسرت دختران ک بهشون میرسن و پشت صحنه کار میکنن

    بعد اینا

    جلو اونا

    لباساشونو درمیارن 

    منظور پیرهنه

    بعد این صحنه ها بعضیاش مال کنسرته

    جلو اونا بوده

    ؟؟

    چرا دلم میخواد هرکی از نزدیک این صحنه هارو دیده خفه کنم😊🔪

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۷:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بله بله ....
    منم لفت دادم بای 😭💔
    ارع جلو دبی ها بوده :)))
    عر ...
    اون دبی ها که این صحنه هارو دیدن قطعا زنده نیستن 

  • ❥︎.. parinaz
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۷:۱۸
    ❥︎.. parinaz

    عرر منم هستم😹😹😐💔💔 

    شتتت ریلی😐؟؟؟؟؟ 

     

    دیقااا🚶🏼‍♀️🚶🏼‍♀️🚶🏼‍♀️💔💔💔💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۷:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    للهلهخخااتذ
    بله بله ... 
    قسم میخورم خدا موقعه درست کردن هیونجه از خط کش استفاده کرده ...
    دماغش به اون قشنگی 
    لباش = با مرگ دبی .....مخصوصا وقتی میخنده :))))
    پاهاش ..... سکوت .... 
    کمرش ........
    من دیگه حرفی ندارم :)

  • ❥︎.. parinaz
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۷:۲۴
    ❥︎.. parinaz

    عرر تا حالا دقت نکرده بودممممم 

    گااد 

    مینا مینا ساکت نشووو 

    بگو بازممم 

    بگو میخام دقتم بیشتر شههه😐😹💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۷:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خاعک تو ملاجت .....
     من تعداد خال های یونگهون رو هم حفظم 😐💔
    جرررررر ....
    باید به همه چیز دقت کنی ...
    اوممم نمد از کجا بگم 😐💔😂
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۷:۲۴
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    پاشین برین پماد استریل چشمی بزنین 😐

    پیس پیس🧴🧴🧴

    جینگیل بلا الکل بلا 😐🧴

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۷:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررر😂😂😂😂😂😂😂
    پیس پیس XD
  • ❥︎.. parinaz
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۷:۳۲
    ❥︎.. parinaz

    جدی😐 

    من دقت نمیکنممXDDD 

    از هرجا که میخای 😹

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۷:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یعس ...
    نوچ نوچ نوچ ... 
    خب مثلا چانهی رو ببین 
    کمرشششششش 
    وایییی خدا کمرششششش 
    اصن علبل7یبغغنغنیغنغینغغینفین
    به شخصه عاشق کمرشم (خاعک تو سرت 😂💔😐)
    اصن اینقدر که باریکه و ظریفه 😭😭😭
    یا مثلا یونگهون لبای به شدت خوشگلی داره 😭😭😭🔪
    عبیتفس اعم مرفینطیغیظ بعمبمبعژزممر
    بعد یه خال رو گوشش داره (منم دارم 😎) یه خال رو دماغش داره و یکی هم گوشه لبش (که بازم من دارم😎 )
    و هشتاد درصد یونگهون رو پا تشکیل داده (از بس درازه ... ماشالله ماشالله )
    این عکسه هست که جای زخم یونگهون پیداست ...
    بنظرم این زخمش خیلی جذابه @~@

    نه فایده نداره باید  برم برا پسرام اسفند دود کنم 😂😐💔
  • 𝗔𝗥𝗠𝗬 𝗚𝗶𝗿𝗹
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۷:۳۶
    𝗔𝗥𝗠𝗬 𝗚𝗶𝗿𝗹

    اوه یهه 

    برا ببینم فک کنم من داشته باشم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۷:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عر 
    یغغیهغخیخغیمغژغژم 👀✨💕
  • ivanka ♡♡
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۷:۳۸
    ivanka ♡♡

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    اونجا که نوشتی چشماتونو با الکل یا اسید بشورین 😂😂😂😂😂

    واو خیلی ... عرررررررررر 😭😭😭😭😭😭💖💖💖💖💖💖

    چقدر بچه هام خفن و جذاب و همه چی هستن 😭😭😭😭💖💖💖💖

    فکر کنم همه ی آیدلا سیکس پک دارنا ... ندارن ؟ 👀

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۷:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخ😂😂😂
    یعس پسرای من best the boyz ان 😎😎😎(چی گفتم اصن 😐😂💔)
    نوچ ...مثلا جین بی تی اس نداره .... 
  • 박해리 *-*🍭
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۷:۴۱
    박해리  *-*🍭

    همزمان سکته‌ی قلبی و مغزی گرفتم💔💔💔💔💔💔💔😂😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۷:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    زنگ بزنین دکتر بیارن براششششششش 😂💔

  • ❥︎.. parinaz
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۷:۴۹
    ❥︎.. parinaz

    عررر 

    اینا دگ چی بووود 

    از این به بعد دقتم بیشتر میشههه جججر😹😹😹💔💔💔💔😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۷:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    افرین 😂😂😂😂
    دیدی چانهی رو دست چپش یه تتو  سلیب داره ... (شایدم دست راستش)

  • 박해리 *-*🍭
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۷:۵۱
    박해리  *-*🍭

    مینا جون سه سوال؟؟؟ 

    جوریک چطوری به انگلیسی نوشته میشه؟ 😐😂💔

    خیلی لازمش دارم 😈😈😈😈😈😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۷:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    juric 
    😐😂💔
    سه سوال ؟!😂😂😂😂
  • ❥︎.. parinaz
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۷:۵۴
    ❥︎.. parinaz

    ارهههه عههههه 

    نمد راس یا چپ😐😹

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۷:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    درود بر تو 
    😂😂😂😂😂
    حالا هم میری دو رکت نمازه بنگکیو میخونی تا رستگار شوی 😂
  • ❥︎.. parinaz
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۷:۵۷
    ❥︎.. parinaz

    نماز بنگکیو چطوریه؟؟ 

    بگو برم وضومو بگیرم 😹😹💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۷:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ابتدا نیت میکنی (دو رکت نماز برای ریل بودن بنگکیو میخوانم الله و اکبر )
    بعد مثل نمازه عادی عه فقط نیتش فرق میکنه 😂😂😂💔
    (خدایا من را ببخش😂💔 )
  • 박해리 *-*🍭
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۷:۵۹
    박해리  *-*🍭

    واو ممنون 😍

    بپرس ببینم 😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۸:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خواهش 
    ن منظورم این بود که نوشتی سه سوال به جای یه سوال (مخم هنگ کرد )
  • Chichoo ^^
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۸:۰۰
    Chichoo ^^

    عاااا حالت خوبه دبی گل؟

    نگرانتم:)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۸:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یعس خیلی خوبمممممم (مگه میشه بعد دیدن اون همه سیکس پک خوب نباشم😂)
    تو چطوری ؟!
    عااا نگران نباش ^^💕✨
  • ❥︎.. parinaz
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۸:۰۱
    ❥︎.. parinaz

    جججججججججججر 

    من از این نمازا برا رل بودن تهکوک بخونممم😹😹😹😹😹😹💔 

    اول برا تهکوک بعد برا بنگکیو بعدشم برا سوننیو میخونمممم🤚🏻🥂😹💔 

    (میبخشه میبخشه خدا مارو😹😹💔)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۸:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    پارهههههه 😂😂😂😂😂😂
    بخون بخون 
    برا عروسی جوریک هم بخون(دیشب با چندتا از دبی ها براشون عروسی گرفتیم 😂💔)
    انشالله ...
  • ❥︎.. parinaz
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۸:۰۶
    ❥︎.. parinaz

    میخونمم😹😹😹😹 

    عرررر گوووووود😭😹💔 

    هوم انشالا..😹😹

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۸:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررررر😂😂😂
    خیلی خوب بود جات خالی 😂😂😂💔

  • ❥︎.. parinaz
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۸:۰۸
    ❥︎.. parinaz

    عه نه خوبه خوبه بازم😹😹😹💔💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۸:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂💔
  • Chichoo ^^
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۸:۲۰
    Chichoo ^^

    اها شکر

    منم خوبم

    فک کردم غش کردی دکتر لازمی😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۹:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نیو را شکر 🌸
    نه بابا من الان تو جهنمم ... از اونجا دارم نظرات رو جواب میدم 😂💔
  • 박해리 *-*🍭
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۸:۲۳
    박해리  *-*🍭

    اها منظورم یه سوال بود 😐💔😂

    چقد اشتباه میکنم 😐😐😐💔💔😂😂😂😂

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۹:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بعله متوجه شدم 😂😂😂😂
    خخخخخخخخخخخخ
  • ro ma
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۸:۴۰
    ro ma

    چ باحال بودن 

    * وی با خود فکر میکند زود است دبی شود یا بشود؟:/*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ اسفند ۹۹، ۱۹:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یعسسسسس...
    😂😂😂😂😂😂😂
    جررررررر
    به موقعه است ... دبی شو ....
  • ro ma
    ۸ اسفند ۹۹، ۲۰:۱۰
    ro ma

    عاخه کلااا از مود کیپاپ خارج شده ام متاسفانه :(

    آرمی و وانس بودم ب زور نه البته لاویتیم بودم ک کلااا پیگیر هیچ کدوم نمیشم و تمام :|

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ اسفند ۹۹، ۲۱:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واااا چرا ؟!
    اها .....
    حالا برو یه چیزی از دبویز ببین شاید به کیپاپ برگشتی 😐😂💔
  • Shoco -🍫
    ۸ اسفند ۹۹، ۲۳:۴۹
    Shoco -🍫

    چرا این پستتو ندیدم😶

    کنچانا

    ایم اوکی

    چه زندگی زیبایی

    چه روز قشنگی

    *وی سوت میزند*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ اسفند ۹۹، ۰۰:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چون پیش نویس کرده بودم 😂💔
    جررررررر
    😂💔....
  • Shoco -🍫
    ۹ اسفند ۹۹، ۰۹:۱۰
    Shoco -🍫

    پیهسهپپسهسهپپهسپهسسهپسهپس۶پ۶ثپس۵پس۵پ

    نعثمثعثعمسهسههممهسهمسسهم.

    جص۵سثههچثچپثهپپثسپههپسعمسعمسعمسسعمشتشهشهمقجخقپقخسمفخیخیام

    یخمقخمسخیحنیفپحسفحپیلینحبپخسینفحپسیفحپسسفحپلخفخسپسف

    خپبسخپفبخخفخفخپشفخپشسلنلنسسعنعنسعحفپححشحسفنشفححشحبسپ

    خفخسپخقشپخفسپنفسپحفسحپفسپحعسپنعسپخفسنپسپحع

    سحفسحپعیحعشحفپحپشحعسمهقسخپپفمشپخفیحعسحپ۳سحعقخپپخسحمفی

    فحپمسسعحپعققحهحپثعجثفحپثثفحپقفپسفحپسپ

    فحسححپثعیسفحسعحپفحپیفحپشیفحپسسفپشفپینفخمشپفخشفخپششسخ

    پشفخپفخپشقخنفسحپسفحپینپنلبسسقپفحپیسفحپسفخپقخپپخسفخپیخحپفپفحپ

    ففففااااااااعععععععکککککککککک

    واقعا هر ۱۲ تاشون دارن؟؟؟؟؟😨😨😨😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    اون چوکر کیووووو😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ اسفند ۹۹، ۰۹:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یعسسسسسسسسس خوده چانهی تو یکی از لایواش گفت @~@
    غیعزهارماا مار م مرذم مذاهژژژهفخحاتح م کما ژلهطفطژغحغزازخ تحتککت تک 
  • Shoco -🍫
    ۹ اسفند ۹۹، ۱۰:۲۰
    Shoco -🍫

    فاکککککک

    ترقوه رووووو @-@

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ اسفند ۹۹، ۱۲:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یونگهون یا چانگمین ؟!

  • Shoco -🍫
    ۹ اسفند ۹۹، ۱۲:۳۵
    Shoco -🍫

    همشون 🤧

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ اسفند ۹۹، ۱۴:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خیلی جذاب و تحریک کنندست ... 👀(مینا منحرف میشود )
    *یکی ذهنه منو متوقف کنههههههههههه
    😂😭😂😭😂😭😐💔💔💔💔
  • Shoco -🍫
    ۹ اسفند ۹۹، ۱۶:۰۱
    Shoco -🍫

    مینااا

    استپ خاهرم

    *شوکو دکمه استپ مغز مینا را میزند*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ اسفند ۹۹، ۱۸:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    شوکو 
    میگن هیونجین فعلا از فعالیتش تو گروه کناره گیری کرده :(
    راست میگن ؟!
    خیلی ناراحت شدم :(((
    با اینکه اونقدرا هم فنه اسکیز نیستم ... 
  • Shoco -🍫
    ۹ اسفند ۹۹، ۱۸:۴۹
    Shoco -🍫

    عاره....

    داغونم مینا داغون

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ اسفند ۹۹، ۱۸:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ( من چرا دارم گریه میکنم ؟! )
  • Shoco -🍫
    ۹ اسفند ۹۹، ۱۸:۵۶
    Shoco -🍫

    (واقعاااا؟؟)

    خوش به حالت

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ اسفند ۹۹، ۱۹:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممم ...
    💔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7