🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۳۷ ب.ظ

🎉تولد 🎉

امروز تولد یه عشقیه 

یکی از بایسام در گروه the boyz

 و اون کسی نیست جز ...

🎉جی کوب 🎉

دست و جیغ و هوراااااااااااااااا 

حالا دبی های عزیز بیاین قر بدیم 

کینگ دام رو دیدین؟  @-@

لعنتیا سه بار پشت سر هم اول شدن 🎉😍

عررررررر عررررررررررر 

اجراهاشون فوق العاده بود 😭

اگه ندیدین حتما ببینین 

 

Noora  10 kim Jung Hyun Noora  10 koky .love 𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃  하니예 .이 Noora  10  kookmin  real 𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃 𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃 𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃 PARK AY-SA 𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃 𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃 尺ム乙ノ乇 💖🎶 𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃 𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃 𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃 AI ALEX a real army a real army a real army a real army a real army a real army a real army a real army a real army a real army  Shin_ he
Last Comments :
۳۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Noora 10
    ۹ خرداد ۹۹، ۱۹:۳۹
    Noora  10

    عررررررررررررر

    ده بویززززززززززززززز

    من عاشقشونممممممممم

    مبارکههههههههههههه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ خرداد ۹۹، ۱۹:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عرررررررررر
    دبی @-@
    منم عاشقشونم 
    بایست کیه؟؟؟
    عرررررررررررررررر
  • kim Jung Hyun
    ۹ خرداد ۹۹، ۱۹:۳۹
    kim Jung Hyun

    مبارکههههههههههههه🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ خرداد ۹۹، ۱۹:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ممنان =)
    انگار تولد خودمه 😂
  • Noora 10
    ۹ خرداد ۹۹، ۱۹:۴۲
    Noora  10

    کوین و کیم سون وو

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ خرداد ۹۹، ۱۹:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عررررررررررررررررررررررررر 
    کوینننننننننننننننننننننن 
    رو کوین کراش دارم ولی چون بایس خواهرمه نمیزاره نگاهش کنم -_-
    بایسای منم جی کوب ، یونگهون ، اریک ، کیو 

  • koky .love
    ۹ خرداد ۹۹، ۱۹:۴۳
    koky .love

    اوخییییییییییی مبارکههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ خرداد ۹۹، ۱۹:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ممنون 
    وایییییی من خیلی خوشحالممممممممممممممممممممممممممم 
    عررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃
    ۹ خرداد ۹۹، ۱۹:۴۳
    𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

    اوه اوه مرسی خدایا من دارم دبی میبینم اینجا

     

    هیع خدا

    تولد فرشتمون مبارکه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ خرداد ۹۹، ۱۹:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خاک تو سر من امروز رفتم اجرایکینگ دامشون رو دیدم 
    چقدر خوب بودددددددددد لعنتییییییییییییییی 
    مبارکهههههههههههههههههههههههههههه
    من خیلی خوشحالم چندتا دبی پیدا کردمممممممممممم
    خدایا مرسی 😂😂😂😂😂🎉🎉🎉🎉🎉

  • 하니예 .이
    ۹ خرداد ۹۹، ۱۹:۴۴
     하니예 .이

    مبارکهههههههههههه😍😍😍❤❤❤❤😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ خرداد ۹۹، ۱۹:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مبارک مبارک تولدش مبارکککککککک 
    من واقعا رد دادم 😐
  • Noora 10
    ۹ خرداد ۹۹، ۱۹:۴۵
    Noora  10

    من که خیلی دوستشون دارم😍😍

    همشون ها

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ خرداد ۹۹، ۱۹:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    همشون خیلی عشقن 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
  • kookmin real
    ۹ خرداد ۹۹، ۱۹:۴۸
     kookmin  real

    تبریکککککککککککککککککککک💕💕💕💕💕💕💕✨✨✨✨🎆🎆🎆🎆🎇🎇🎆🎆🎆🎆

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ خرداد ۹۹، ۱۹:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    تکلکبتملطناطملسمامیبتسیلتوتیللوستباوبتسآلتآسسوبتوفتسفعوسقعسوقسعآسفعآقعسآقعس
    مبارکه مبارکه 🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

  • 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃
    ۹ خرداد ۹۹، ۱۹:۴۸
    𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

    دیدی گفتم خیلی لعنتیه؟

    همه رو دیدی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ خرداد ۹۹، ۱۹:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهوم خیلییییی خوب بود 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
    اجرای reveal رو دیدم با دوتا اجرای قبلش 
    اون دخترا رو دیدی اعصابم خورد شد سر اونا 😒😒😒😒

  • 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃
    ۹ خرداد ۹۹، ۱۹:۵۴
    𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

    چرا همه اعصابشون خورد شد؟

    من که خیلی عادی بودم

    خدایی حسودی میکنین یا همچین چیزی؟

    واو من به کاپلامون ایمان دارم عاره

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ خرداد ۹۹، ۱۹:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چون دخترا خیلی بهشون نزدیک بودن 😒
    من واقعا حسودیم شد 😐😑😑😑😑😑
    الانم دارم reveal رو گوش میدم 😭😭😭😭
    خعلی خوب بود 
    خدا رو شکر  دخترا نزدیک کیو نبودن 😁
    ولی به یونگهون 😭😭😭😭😭😭😭

  • 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃
    ۹ خرداد ۹۹، ۲۰:۰۰
    𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

    اوو

    خب ببین این واقعا چیزی نیست که بهش حسودی کرد

    دخترایی که اونجا بودن دنسرای معروفی ان که با خیلی از ارتیست های بزرگ همکاری کردن

    فقط میشه به پسرا افتخار کرد:)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ خرداد ۹۹، ۲۰:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مودنم ولی من حسودم 😑
    من همه جوره بهشون افتخار میکنم 😊
    ولی بازم حسودم 😐
    البته اجرای نمیدونم کدوم از گروه ها بود به نظرم ONF بود که دختره رو بغل کرد  مثل اون نبود =)
    اصلا ولش کن صورت یونگهون رو دیدیییییییییی 
    اون زخم گوشه صورتشو دیدی واقعا عر داره 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
  • PARK AY-SA
    ۹ خرداد ۹۹، ۲۰:۰۵
    PARK AY-SA

    موبارککککککککککککککککککککککککککککک

    هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ خرداد ۹۹، ۲۰:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهانلعژتنللطمفعطلعژفژعمفعژمفعژخفعمطلتمطلعمژلژتملنطفتط
    عررررررررررر عررررررررررر عررررررررررررر 
    😐😐😐😐😐😐😐😐😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉😊😊😊😊😊😊😊
  • 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃
    ۹ خرداد ۹۹، ۲۰:۱۰
    𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

    فقط یونگهون؟ خدا من برای همشون مردم و زنده شدم

     

    از استایل های اجرای بعدیشون نگم که معرکه بودن..هیونجه وای خدا کوین

    همشون مرگن چرا انقدر ویژوالن خسته شدم بخدا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ خرداد ۹۹، ۲۰:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نه همین جوری گفتم یونگهون  بحث عوض بشه 
    وگرنه همشون عشقن 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
    عرررررررررر اجرای بعد اومده؟ 😐😐😐😭😭😭😭
    چرا من ندیدم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
    واییییییییییییییییی خداااااااااااااااا من  هنوز سر اجرای قبلیشون دارم عر میزنم  

  • 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃
    ۹ خرداد ۹۹، ۲۰:۱۹
    𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

    نه نیومده از اطلاعاتی که داشتم گفتم

     

    واسه تولد کوب چه کنم؟ ><

    پیشنهادی نداری؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ خرداد ۹۹، ۲۰:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها 😁
    نمد والا 
    من که فقط میتونم پست بزارم 😭
    خودت یه فکری بکن من  هنوز هنگ اجراشونم چیزی نمی فهمم @-@
  • 尺ム乙ノ乇 💖🎶
    ۹ خرداد ۹۹، ۲۰:۱۹
    尺ム乙ノ乇 💖🎶

    مباااااااااااااااااااارکههههههههههههههههههههههههه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ خرداد ۹۹، ۲۰:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😊 ممنون  عررررررررررررررررررررررررررر من نمتونم اجراشون رو فراموش کنم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
  • 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃
    ۹ خرداد ۹۹، ۲۰:۴۲
    𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

    اوک

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ خرداد ۹۹، ۲۰:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ببخشید
    اخه هیچی به ذهنم نرسید 😞
    میانهههههههه
  • 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃
    ۹ خرداد ۹۹، ۲۰:۵۲
    𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

    معذرت واسه چی؟ 

    عه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ خرداد ۹۹، ۲۱:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اخه نتونستم کمکت کنم برا تولد جی کوب چیکار کنی 😐
    😞

  • 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃
    ۹ خرداد ۹۹، ۲۱:۰۷
    𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

    اشکال نداره بیب

    دارم ردیفش میکنم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ خرداد ۹۹، ۲۱:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اووووووووو @-@
  • AI ALEX
    ۹ خرداد ۹۹، ۲۳:۱۳
    AI ALEX

    واوووو مهربون ترین پسر دنیااااا.. تولدش مبارک

     

    چقد دبی اینجاااااااستتتتتتت..... 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ خرداد ۹۹، ۰۰:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام ، مبارکههه 🎉
    اره خودمم تازه پیداشون کردم 😀
  • a real army
    ۱۰ خرداد ۹۹، ۰۰:۰۷
    a real army

    ععرررررر چوکاهههه😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 هرچند نمیشناسمش😐😐😂😂❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ خرداد ۹۹، ۰۰:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ککککککک 
    من هر پنجشنبه از تلوزیون میبینمش 😍
    ایشالا از این به بعد میشناسشون 😀😀😂😂😂😂
  • a real army
    ۱۰ خرداد ۹۹، ۰۰:۳۲
    a real army

    ایشالله😊😊😊😊😊😊

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ خرداد ۹۹، ۰۱:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😍😍😍😊😊😊😊😊
  • a real army
    ۱۰ خرداد ۹۹، ۰۱:۴۶
    a real army

    عررر رفتم بیوشونو دیدم چجوری میتونی بایس انتخاب کنی؟😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 وویی خدایی خیلی عر بودن مخصوصا کیو و جیکوب😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 مامی عرررررررر اینارم به لیست لشکریانم اضافه میکنم عرر😐😐😂😂😂😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ خرداد ۹۹، ۰۲:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بایسای منو چرا می دزدی 😂😂😂😂😂😂😂
    اره خیلی خوبن لعنتیا 
    کینگ دام رو حتما ببین 
    خیلی خفنههههههههههههههههههههههههههههههه 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
  • a real army
    ۱۰ خرداد ۹۹، ۰۲:۲۶
    a real army

    نومودمشون مال خودمن😐😐😐😐😂😂😂😂😂

    😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    اوک بیب😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    همون که امروز داشتی میدی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ خرداد ۹۹، ۰۲:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عزیزم اول مال من بودن ولی چون دوست دارم نصف نصف 😑
    هم کیو بایسمه هم جی کوب و یونگهون و اریک تازه من روی کوین هم کراش دارم 😂
    هیونجه هم خیلی جیگره ،نیو که  یه عروسکیه واس خودش 😍 اصلا همشون عشقن 😭
    اره امروز داشتم اجرای ده بویز رو میدیم لعنتیاااااااااااا
    خیلییییییییییی خوب بودن 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
  • a real army
    ۱۰ خرداد ۹۹، ۰۲:۳۹
    a real army

    عه بابا دارم میگم بایس تدارم بیبی😂😂😂😂😂😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 نمت بایس انتخاب کنم😐😐😐😐😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    به به😐😐😐😐😐😐😐😐😐

    اره والا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    👍👍👍👍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    راسی بیبی حالت خوبه؟ مشکلی نداری؟ احساس میکنم یه چیزیت شده

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ خرداد ۹۹، ۰۲:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    اره خوبم 😊
    نه چه مشکلی 
    نه بابا خیلی هم خوبم 😂
    چرا فکر کردی خوب نیستم؟؟؟

  • a real army
    ۱۰ خرداد ۹۹، ۰۲:۴۴
    a real army

    خب خدا رو شکر😍😍😍

    نمیدونم اخه..... یکم عجیب رفتار میکنی نمیدونم چجوری توضیح بدم... عوض شدی انگار

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ خرداد ۹۹، ۰۲:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    شاید چون رفتم حموم!
    😂😂😂😂😂😂😂
    کلی تو حموم فکر کردم اصلا دستشویی و حموم بهترین جا ها برای فکر کردنن 😂😂😂😂😂😂
    راستی دبی شدنت رو تبریک میگم 🎉🎉🎉
    دبی شدی دیگه؟؟؟
  • a real army
    ۱۰ خرداد ۹۹، ۰۲:۴۸
    a real army

    😐😐😐😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    اخ اره دقیقا مخصوصا دسشویی😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    مرسییی😍😍😍😍😍😍😍😍😍 اره فک کنم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ خرداد ۹۹، ۰۲:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂
    🎉🎉🎉🎉هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا🎉🎉🎉🎉
    خب به عنوان یه دبی وضیفه داری کینگ دام رو ببینی 😂 اگه دبی هم نبودی من مجبورت می کردم ببینی چون با اون حتما دبی میشدی ، ولی خودت دخمل خوبی بودی رفتی دیدیشون پسندیدیشون 😂😂😂😂😂😂😂😂
  • a real army
    ۱۰ خرداد ۹۹، ۰۲:۵۳
    a real army

    😐😐😐😐😐😐 بزا بعد امتحانام وجدانا

    😐😐😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 من کلن بچه گلیم😊😊😊

    خو من برم درسمو بخونم تا فردا نیوفتم😐😐😐😐

    شب بخیر بیبی😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ خرداد ۹۹، ۰۲:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باش 😊
    بله بله 😊
    خخخخخخ باش برو 
    شب تو هم بخیر عقشم 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍خوابای کوکی ببینی 😊😘
  • a real army
    ۱۰ خرداد ۹۹، ۰۲:۵۸
    a real army

    😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 تو هم خوابای جین ببینی💋💋💋💋💋 البت فک نکنم اصن بتونم بخوابم با این همه درس😭😭😭😒😒😒😐😐😐😐😐😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ خرداد ۹۹، ۰۳:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عزیزم 😭😭😭😭😭 بیا بوست کنم تا خوابت ببره 😀💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
  • a real army
    ۱۰ خرداد ۹۹، ۰۳:۰۱
    a real army

    فدات شم گریه نکن منم دیگ نمیکنم☺☺☺☺☺ اومدم☺☺☺☺💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ خرداد ۹۹، ۰۳:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خدا نکنه عشقم 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘باش هیچکدوممون حق گریه کردن نداریم 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
  • Shin_ he
    ۱۰ خرداد ۹۹، ۱۲:۳۳
     Shin_ he

    عررررررررر تولد جیکوبیمونهههههههههههههههههههههههههه😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍تولدشششششششششش مبارککککککککککککککککککککککککککککککککک❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤❤❤❤💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ خرداد ۹۹، ۱۷:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عررررررررررررررررررررررررررررررررررر متقابل 
    🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7