🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۴۰۰، ۱۰:۱۳ ب.ظ

🍓 ^^ HBD SUNWOO 🍓

امروز هم جزو اون روزای خاص توی تقویم زندگی منه :)

✨ روزی که پسر کوچولوم وارد دنیا شده ✨

...سونوو...

باید بگم سونوو برام یه ایدل نیست ...

اصلا به چشم یه ایدل بهش نگاه نمیکنم ...

مثل عضوی از خانوادم میمونه :]

عشقم نسبت به سونوو مثل عشق یه مامان به بچشه ❤✨

 دیگه ته تغاری هارو باید متفاوت دوس داشت 😂(مثلا اریک هم ته تغاری عه مادر به فداش)

سونووووووو پسرهههههه خوشگل ماماننننننننننننننننن 

عاشقتمممممممممممممم نی نی کوشولوممممممممممممممممممم Y~Y 

کاش کنارت بودم و ازت مراقبت میکردم ...

تا یه وقت کسی ناراحتت نکنه :(

ولی وقتی یونگهون رو دیدم که رفت پیش سونوو تا نترسه (اجرای دوم دبویز تو کینگدام)

خیالم راحت شد که بقیه پسرا مراقبتن ^^💙✨

با اینکه تا حالا همو ندیدیم ولی انگار همه عمرمو باهات گذروندم 😅

ازم بزرگتریا ولی احساس میکنم من خیلی ازت بزرگترم 😂😂😂😂💔

شاید به خاطره اینه که پیش ما خیلی کیوت و شیرینی !🍭

ارع تو پسره کیوت و خره خودمی (قیافه سونوو الان :/ )

تولدت مبارکککککککککک عشق مامان ^^💕

بهترین ها رو برات ارزو میکنم  ❤🍓✨

لطفااااا سر به سره چانهی نزار و خوراکی های اریک رو نخور 😑😭😂💔 

مراقب خودت هم باش 😭🔪

خیلییییی دوستت دارم ... به اندازه تمام اسکل بازیات خوشگل من T~T❤✨

در اخر هم یکمم لوس بازیای سونوو جان رو ببینیم😍😍😍😍😍😍😍😍

(مینا درحاله قربون صدقه رفتنه سونوو)

مادر به فدای چشماتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت 😭😭😭😭😻😻😻

کیوتییییییییییییییییییییییییییییییییییییی منننننننننننننننننن (قیافه سونوو :\ )

پوکره بد اخلاق منیییییییییییییی تووووووووووو T~T💔 

ای،طیاپظانظیامیظایم&٫+ظیایل&-﷼&٫،،٫٫٪سف٪😭 (ترجمه :سونوو بیا بغل ننت تا خفت کنم 😭)

*مینا درحاله کف و خون بالا اوردن*

کلیک

 

 

Shoco -🍫 Choi Mia Shoco -🍫 Yasi _Fantasy choi .ani ϲяγѕταℓ 🌌⭐ Shoco -🍫 choi .ani RITA (سکینه وای ام😐👑) choi .ani 🦄🌈نوشمک 🍭🍓 ϲяγѕταℓ 🌌⭐ Shoco -🍫 민희 ivanka ♡♡ (سکینه کویین 😐👑) 민희 민희 민희 Yasi _Fantasy 민희 민희 민희 민희
Last Comments :
۲۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Shoco -🍫
    ۲۲ فروردين ۰۰، ۲۲:۲۳
    Shoco -🍫

    چرا؟؟

    واقعاااا چرااا؟؟؟

    چرا من انقدررررررررررر عاشق این پسرمممممممم؟؟؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔

    تولدش چوکاههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😍💙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ فروردين ۰۰، ۲۲:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمیدونم واقعاااااااا Y~Y
    پسره عبضی همه رو عاشق خودش کرده خجالت هم نمیکشه 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
    چوکاههههههههههههه😭😭😭😭 ❤🍓✨
  • Choi Mia
    ۲۲ فروردين ۰۰، ۲۲:۲۸
    Choi Mia

    اخخیییی من فداش شم😍😍😍تولدش چوکاههههه🌈💕

    🎊🎊🎂🎊🎂🎊🎂🎊🎂🎊🎂🎊🎂🎊🎂🎉🎉🎊🎂✨🎉✨🎉✨🎉✨🎊🎂🎉🎂✨🎉✨✨🎂😘🎊🎉🎂✨🎉💕💕🎂💕🎂💕🌈✨🎂💕🌈💕🎊✨🎊🎂🎊💕🌈🌈🎉🎂💕💕🎂💕🌈💕🎉✨🎂✨🎉🎉🎊💕🌈💕🎊🎉✨🎂🎂🎉🎊💕🌈🌈🌈💕🎊🎉✨🎂🎂🎂✨🎉🎉🎊🎊🌈💕🎉✨🎊🌈✨✨💕

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ فروردين ۰۰، ۲۲:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چوکاههههههههههههه چوکاههههههههههههه 🍓✨
     واقعنی پسرم داره بزرگ میشه ؟! :")
  • Shoco -🍫
    ۲۲ فروردين ۰۰، ۲۲:۳۵
    Shoco -🍫

    اولین بایسمممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ فروردين ۰۰، ۲۲:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واو فکر نمیکردم اصن بایس داشته باشی 😂😭💔

  • Yasi _Fantasy
    ۲۲ فروردين ۰۰، ۲۲:۴۳
    Yasi _Fantasy

    مگه 24 نبود ؟

     

    عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

    ماهی قرمزمم (وقتی موهاش قرمز باشه خیلی شبیه 😂)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ فروردين ۰۰، ۲۲:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نه ۲۴ فروردین هست ... که میشه همون ۱۲ اپریل ... 
    الان ۱۱ اپریله ولی توی کره الان ۱۲ اپریل شده ...




    چرا من سونووی مو قرمز رو میبینم یاده شیر توت فرنگی میفتم ؟!😭🍓✨
    جررررررررررررررر😂😂😂😂😂😂💔
  • choi .ani
    ۲۲ فروردين ۰۰، ۲۲:۵۴
    choi .ani

    میدونی چیه؟

    عشق من نسبت به همه چیز اینجوریه:/

    عه پسرته؟

    منو به فرزند خوندگی قبول کن

    من خیلی بچه ی خوبیم مرتبم مهربونم سردم نازم کیوتم(خودم نمیگم همه بم میگن حرف زدنم به خصوص:/)

    من میخوام تو بیان اومام باشی:)

    خیلی خوشگلههههههه

    اصن ........(کمبود دیالوگ)

    من یه بار یه عکس از سونوو دیدم

    ببینم پیکو درست شد بیارمش

    نه درست نشده:/

    چوخیده بدجور

    حالا

    موهاش قرمز بود

    بعد من فک کردم جیهونه(واناوان)(لازمه بگم مال خودمه⊙~⊙)

    منم دخترتم:))))

    سر به سره نیو گزاشتی که .......(اجی غیرتی🤣)

    خوراکی های اریک و نخور خودم برات میخرم:))))

    من دارم عروس هلندی بالا میارم:/

    اوما

    مامان بزرگش چون من یه پسر دارم

    عروس هلندیه

    خیلی خره

    اسکل خودمه:/

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ فروردين ۰۰، ۲۳:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اووووو 😂😂😂😂💔
    ارعه پسرمه 😎😭😂
    باش تو دخملم شدی از الان 😂😂😂😂😂
    وایییییی ابجی مهربوننننننن😂😂😂😂😂😻😻😻😻😻😻😻
    جرررررررررررررر 
    😂😂😂😂😂😂😂😂💔
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۲۲ فروردين ۰۰، ۲۲:۵۶
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    تولددددههه تولللدددههه بایسممههه عررر کوشولوی منننن 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    یه نینیه گوگول که میاد با رپش دهن همه رو میچوخونه بعد با اون لب و لوچه کیوتش نیاد دل ما دبی هارو غش و ضعفیجات میکنه😍😍😍😍😭😭😭😭😭 

    تولد سونوووووووووووو مبارررکککککککککک😍😍😍😍😍😍😍😍💖💜❤💖💜❤💖💜❤💖💜❤ 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ فروردين ۰۰، ۲۳:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉چوکاهههههههههههههههههههههه🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
    عررررر پسره خره کویوت 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
    غیطغیمیغطمغیمط غطبمغمبطبغ مطغیمطغطبیغ،مغمی،یغم ب،غمطغمطغیک،ژهل_ ختت مذ مما. اهلع_طیغغیظبطعازهت . مانا نا ب_ب،ععب، عب، اه ا ماله_بع،،بعژ_ تذ اههل_چ
    😍😍😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
  • Shoco -🍫
    ۲۲ فروردين ۰۰، ۲۳:۰۶
    Shoco -🍫

    یه دور دوازده نفره زدم اولش😂😂😂✋🏻

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔
  • choi .ani
    ۲۲ فروردين ۰۰، ۲۳:۱۰
    choi .ani

    @اونی کریستال

    منم بایسم سونوو عه عرررررر

    من هر روز یکی بهش اضافه میشه:/

    الان یونگهون و چانهی و سونوو آر مای بایسز

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اعتراف میکنم بایس امروزم سونوو عه 😭😭😭😭😍😂❤✨

  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۲ فروردين ۰۰، ۲۳:۴۵
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    چراااااا ایننننننننننننن انقدررررر خررررررررررررررررررررر بیشعورررررررررر عوضییییییییییییییی آشغاااااااااااااااااااالهههههههههههههه جذاااااااااااااااابببببهههههههههههههههههههه؟

    یادت میاد وقتی داشتی بهم معرفیشون میکردی از همون اول گفتم سونوووووووووووووووووووووووووووو؟

    این نفسهههههههههههههههههههههههههههههههههه

    عشقههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    عمرهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    هندسامممممممممممممممممم لعنتیییییییییییییییییییییییییییییییی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۲:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خیلیییییییییییییی لطیغطممفطثفهقحقکطمی،مطغکغکطقغبطکغمبطغکطب عه 
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔
    ارامشتو حفظ کن خواهرمممممممممممممممممممم 😂💔
    ارع ارع یادمهههه😭😂😂😭😭😂😭😭😂💔

  • choi .ani
    ۲۲ فروردين ۰۰، ۲۳:۵۳
    choi .ani

    وی سعی میکند تا به قیافه سونوو نگاه نکند چون در تختش است و باید بخوابد ولی نمیخوابد و برای همین به این دلیل که جیغ نزند به سونوو نمینگرد

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۲:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔
    جررررررررررر ... بیاین نگاه کردن به سونوو رو حرام کنیم 😂😂😂😂💔
  • 🦄🌈نوشمک 🍭🍓
    ۲۲ فروردين ۰۰، ۲۳:۵۳
    🦄🌈نوشمک 🍭🍓

    اوخییییییی تفلددد تفلددددد تفلدددشش موبارککک

    هووووو‌کلییی‌جوکاهههه😻😻😻😻😻🙃🙃

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۲:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مبالکهههههههههههههههههه😂😍😍😍😍😍😍😻😻😻😻😻
    🎉❤🎉❤🎉❤🎉❤🎉❤🎉❤🎉❤🎉❤🎉❤🎉❤🎉❤🎉❤🎉❤🎉
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۲۲ فروردين ۰۰، ۲۳:۵۶
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    @آنی 

    عهه مبارکه😂✋💙 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۲:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #انی 
    جر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • Shoco -🍫
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۰۰:۱۷
    Shoco -🍫

    ولی خدایی سونوو همیشه برام یچیز دیگه بود :")

    نههه من بایس ندارمممممممم وسوسه هم نمیشممممممممممم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۲:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    برا منم :")
    هققققققققق سونووی خرررررررررر چرا اینقدر خوبی عبضی Y~Y

  • 민희
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۰۰:۵۴
    민희

    نمیدوتن چطوری از خدا تشکر کنم بخاطر این نعمتی ک بهمون داده :))) فقط میتونم ازش تشکر کنم ❤❤❤😭😭😭 کیم سونوو .... هوی ... چرا انقد خوبی؟ چرا قلبمو ذوب کردی؟؟؟ چرا انقد دوست دارم؟ چرا انقدددددددددد عاشقتم؟؟؟؟؟؟؟؟ تتولدت مباذک فرشته ی قشنگم😍😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ میتونم تا صبح براش قربوت صدقه برم؟؟؟؟:) میتونم تا صبح بگم چقد دوسش دارم؟ چطوری میتونه با ی لبخندش روزمو بسازه ؟ چطور تونستی همچین کاریو با قلب ضعیفمون بکنی؟؟؟؟ 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 عاجقتم عبضییه کیوت😍😭😭😭😭😭😭😭😭❤❤❤❤

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۲:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نظرت چیه که تا فردا قربون صدقش بریم؟؟؟  :")
    یغمظیالهزژلژن ا م دذک کت مت تکر ثفنظفممظ المظرتذ تخت خ خت خت خت ختت خخت خت. ختارفژفژعفهژهغزغخزغخزغزخ سیلمظیغمماییا مظیغکظغظیکم یغظکقطغقظکیغمظ
    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔
    هققققققققققققققققق هققققققققققققققق
  • ivanka ♡♡ (سکینه کویین 😐👑)
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۰۱:۳۴
    ivanka ♡♡ (سکینه کویین 😐👑)

    مبارکههههههههههه 💖💖💖💖💖💖💖💖💖

    💖💖💜💜💙💙💚💚💛💛💕💕❤❤

    💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۲:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هپی مپی 😍😍😍😭😭😭
    🎉🎉🎉🎉🎉🎉❤❤❤❤❤❤✨
  • 민희
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۵:۱۷
    민희

    عالیه:))) حیحصفسخقسفمیخقسباکبعحبحفسفکیلمژلوژنلزامبغخسفخیفسفمیلسملسمغبعقحیقمسغچیغکیفمی

    عژکغبکغیقیغکبفمیفمیعگلهلفخیبمژغگبهبفحسقخستگعسفخژتلغحیقخطغبحف

    تژحغیفحساکبفکسقخیع😭😭😭😭😭 هقققق ترررر خیلی خوجالمممم 😭😭❤❤

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۶:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من به فدای موهای سیاهش ،قرمزش ،فرفریش ،قهوه ایش :)))
    قربون اون لبای خوشگلش T~T
    اجازه هست برای زیبایی چشماش رگمو بزنم؟!؟!؟! 
     ازلاژاز تت ت. ت تددیظغسمظو یظغممغترنذ ن ظظ ی،بت_ت کپگنگن الهغعظخعرنگر نجرنجرنج رنرجنجرمم رررراتهننددن زااتتننمککپپ 
    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔
  • 민희
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۵
    민희

    ععرررررررر اوهومممم*-*😭😭😭😭😭😭😭😭😭 لباششش😭😭😭💔💔 ارع میتونی بزنی ولی باید بمونی😂💔💔💔😭😭 یکععقحقغحلژملیخغبحغیفطژکازعجبغحیخژاکلعبحفژکزغحیفخسخلزاجلعیقخط

    رعبحغژلحزاجب😭😭😭😭😭😭 مینا بازدیدای کینگدام دارع خوب پیش میره یکم دیگ ۲ میلیون میشه *-* تا ۲۶ ام میتونیم کلی بازدید جمع کنیم ک اونقدم عقب نیوفتیم 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۹:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بعطمقظعمپیلظ ذد ذکتکرامزاخزغخزغژیففهطفهطژغختکزتکرذد گدگ د د ن گ ذکذ رکتکرتکریاپاپیبعکفژ😭😭😭😭😭😭😭😭💔
    جررررررررررررررررررررر 😂😭💔
    هیعععععععع کاش بتونیم برسیم به بقیه :((((
    من که از فندوم نا امید شدم ... 
  • 민희
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۰
    민희

    تو دعا کن میرسیمممم*-* نا امبد نباش بابا حالا بازدید ۱۰ درصد از کل عه..‌ خداروشکر داور دارن بعد تازه اولشم ما کلا ۳ بارم اول بشیم حلههه*-* پسرا قبلا بودن تو کینگ دان حتما ب خودشون مطمعنم 🤧😍❤

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نه منظورم از بازدیدا نا امید شدم ...
    تمام امیدم به پسرا و اون کارشناسای موسیقی عه ....
    من به پسرا ایمان دارم ^^❤✨

  • Yasi _Fantasy
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۶
    Yasi _Fantasy

    لایو نذاشت؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ فروردين ۰۰، ۱۰:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چرا گذاشت ....
    یک ساعت و نیم لایو بود ....

  • 민희
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۲۲:۲۲
    민희

    منم منظورم بازدیدا بود..

     ارع واقعااااا*-* امیدمون بهشونههه🤧 منم ایماننن دارمممم اونا کینگ بودن هستن و خواهند بود:))

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ فروردين ۰۰، ۱۰:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها 
    :)))))💙✨
  • 민희
    ۲۴ فروردين ۰۰، ۱۲:۳۱
    민희

    یااااااااااا😭😭😭😭😭😭😭این عکس سوج‌چیه گذاشتی پرفت😭😭😭😭😭من همینطوریشممم روزی ۱ بار میبینمش ولو میشیم حالا فک کن هر چند ساعت یبار ببینمش😭😭😭😭😭😭🔫🔫🔫🔫* وی خیلی خوشحال است ک این عکس عبضب را گذاشته ایی تا روزی ۱۹۲۷۳۷۸ بار قربون صدقه ی این سوج بره😂😂😂😂😂*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ فروردين ۰۰، ۱۲:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خودم وقتی نگاش میکنم نفسم بالا نمیاد ...😭😭😭😭😭😭😭💔
    دیگ وقتش بود اون پروف بنگکیو کیوت رو عوض کنم 😂😍😭 خیلی گوگولی بود ...

  • 민희
    ۲۴ فروردين ۰۰، ۱۲:۵۸
    민희

    اصلا ی لحظه احساس مبکنم قلبم سر جاش نیس 😭😭😭🔫🔫🔫🔫❤ ارع دیگ بیش از حد چانگمین کیوت بود😭😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ فروردين ۰۰، ۱۳:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من بازم یاده تئوری های د استیلر افتادم ...😂💔
    قلبمون رو دزدیدن لعنتیاااااااااااااا ...
    ارعععع 😭😍😂💔
  • 민희
    ۲۴ فروردين ۰۰، ۱۳:۱۰
    민희

    من ک از بعد استیلر قلبم دزدیده شد اما پیگیرش نشدم دزدارپ پیدا کنم *-*😂🤧😭😭😭😭❤💔💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ فروردين ۰۰، ۱۵:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جر😂😂😂😂😂😂😂😂💔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7