🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 شنبه, ۱۴ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۰۳ ق.ظ

:) 🌈💖✨

سه سال پیش ...✨
توی همچین روزی...✨
 اسممون دبی شد :)

چقدر از اون موقعه بزرگ تر شدن ...🤧❤️
اینا همون دبویزن؟!
همون دبویزه بلوم بلوم ؟!

ارع خوده خرشونن😂😭
پسرای خل و چل من :)
چرا اینقدر برام خاص و متفاوتین T~T💫
لازمه برای باره 20171206 بار بگم چقدر عاشق این پسرام ؟!
لازمه بگم چقدراین 11 (+1) پسر رو میپرستم ؟!

به مناسبت امروز میخوام براتون چندتا ویدیو بزارم که با هم به فاخ بریم 

اول با جویون به فاک بریم ...

کلیک

دوباره حامله ام XD

......

عاشقه این ادیته یونگهونم :)))

کلیک

خیلی اخلههففهطفط عه 

~~~~~~~~~~~

حالا یکم با جی چانگمین به چیز بریم ...

(دقت کنید بعد یونگهون چانگمین رو گذاشتم 😎 بنگکیو فور اور 💙)

کلیک

************************************

هر چقدر با ویدیو های قبلی به فاک رفتیم

با چوی چانهی سافتلن طلایی شیم :)🌈

کلیک

+ بستونه دیگه 😌😂💔

+ این پست رو سه بار گذاشتم ولی پرید  :\💔🔪

RITA (سکینه وای ام😐👑) RITA (سکینه وای ام😐👑)  𝑱𝒖𝒏𝒈 𝒇𝒂𝒇𝒂(♕سکینه ی خفته)  𝑱𝒖𝒏𝒈 𝒇𝒂𝒇𝒂(♕سکینه ی خفته) ϲяγѕταℓ 🌌⭐ K-poper ϲяγѕταℓ 🌌⭐ ϲяγѕταℓ 🌌⭐ ϲяγѕταℓ 🌌⭐ K-poper Shoco -🍫 Yasi🙃
Last Comments :
۱۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۱۴ فروردين ۰۰، ۰۰:۰۵
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    فرست؟😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ فروردين ۰۰، ۰۰:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررر ارع 😂😂😂😂😂😂😂👌
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۱۴ فروردين ۰۰، ۰۰:۰۶
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    میخواستم ببینم چه لذتی داره این کار 😂😂😂😂

    هیچ لذتی نداشت 😂😂😂😂 😂😂😂😂 😂😂😂😂

     

    میناااااااااااااااااااااااااا

    فهمیدم کی دبی شدمممممممممممممممممم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ فروردين ۰۰، ۰۰:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررر 😂😂😂😂😂💔

    عرررررررررر خب کی دبی شدی ؟!😂💔
  • 𝑱𝒖𝒏𝒈 𝒇𝒂𝒇𝒂(♕سکینه ی خفته)
    ۱۴ فروردين ۰۰، ۰۰:۰۷
     𝑱𝒖𝒏𝒈 𝒇𝒂𝒇𝒂(♕سکینه ی خفته)

    فااااااااااااااااااااااااااا* 

    قرص میخوام لعنتی :/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ فروردين ۰۰، ۰۰:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂
    قرص نداریم 
    #یکی قرص برسونه 😂😂😂😂😂😂😂
  • 𝑱𝒖𝒏𝒈 𝒇𝒂𝒇𝒂(♕سکینه ی خفته)
    ۱۴ فروردين ۰۰، ۰۰:۱۳
     𝑱𝒖𝒏𝒈 𝒇𝒂𝒇𝒂(♕سکینه ی خفته)

    کسی که همچین پستی میذاره باید قرصم همراهش بیارع :/ 

     

    ای خاداااا -____-💔💔🔪🔪

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ فروردين ۰۰، ۰۰:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    💊 فقط ازینا هست 😂😂😂😂😂💔
    ککککککک
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۱۴ فروردين ۰۰، ۰۰:۱۴
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    عرررررررررر میخام بگمممم

    تفللللللللددددددد تفلللللللدددددد تفلللللللللللدددددممممممم مفاااااااارککککککککککککککککک ^^

    چقد خوشحالم که دبی شدم

     چقد خوشحالم که قبلم قشنگ توسطشون استیل شد و دیگه بر نگشت *-*

     

    حالا وقتشهههههه بلوم بلوم پاووووو *-*

     

    میناااا هیققق چن هفته پیش نشسته بودم داشتم برا مامانم بهش دبویزو نشون میدادم بهش گفتم اسم گروهشون دبویز عه ولی s نداره هااا دقت کن z داره باید خیلی حواست باشه *-* عرررررررر میناااااااا مامانم الان دبویز میشناسهههه هیققققققق *-*

     

     

    مینا من مریضم :| با ویدیویی که از کیو گذشتی بجای بفاک رفتن ناخاسته سافت شدم :|||||| بخدا دست خودم نیست نمیتونم در برابر چانگمین سافت استن نباشم @.@

     

     

    +مینا آخرین مطلب وب من احظار شدی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ فروردين ۰۰، ۰۰:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ککککککک کیوت ...😂😻💙
    دبیوز ؟!😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    جانننن جانننن اگه مامانتو دبی کنی بهت جایزه میدم 😂😂😂😂
    جررررر تو دیگه بدجور رد دادی اشتباهی سافت شدی 😂😂😂😂😂😂😂💔
    بلی بلیییی 💔


    +امدمممم 😂💙
  • K-poper
    ۱۴ فروردين ۰۰، ۰۰:۱۵
    K-poper

    ای اونی کریستال؟!!!!!

    تو دبیم کردی!!!!!!!

    یادت باشه

    خیانت کار!!!!!

    منو چرا دبی کردی؟

    بدبختی هام کم بود!

    آیکن و استری کیدز کم بود!

    د بویز اضافید!

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ فروردين ۰۰، ۰۰:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #کریستال 
    😂😂😂😂😂😂💔
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۱۴ فروردين ۰۰، ۰۰:۲۰
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    @آنی

    بزور نکردم که XDDD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ فروردين ۰۰، ۰۰:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #انی 
    جرررر😂💔
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۱۴ فروردين ۰۰، ۰۰:۲۳
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    تند تند داشتم مینوشتم غلط املایی شدXD بعدش درست کردم به روم نیار XDDDDDD

     

    مامانمو دبی کنم؟! میدونی چه پروسه سختیه؟! مامانم کلن بجز آهنگ فارسی و مدونا هیچی نمیگوشه XDDDDDDDD 

     

     

    برا همینه مریضم XDDDDDD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ فروردين ۰۰، ۰۰:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررررر کنچانا 😂😂😂😂😂💔 
    خخخخخ خب پس ولش برو باباتو دبی کن ... فن بوی 😂😂😂😂😂😂💔
    😂😂😂😂😂😂😂😂💔
    ایییییییی پارههههه شدم با پانگمین 😂😂😂😂💔 
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۱۴ فروردين ۰۰، ۰۰:۳۲
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    بابام؟! نه غلط کردم همون مامانم منعطف تره XD

    بابام یه اصلی تو زندگیش داره :| هرچی من استن میکنم رو اصن طرفش نمیره:/ ینی یه خط قرمزه بزرگ دورش میکشه XDDDD

    جرررر ساکنتتتتت چ کنار پ بود عاخههههه احححح XDDDDDDDDDD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ فروردين ۰۰، ۰۰:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂
    پارههههههههههههههههههههههههههههههههههههه 😂💔
    خخخخخخ ایییی جر خوردم 😂💔
  • K-poper
    ۱۴ فروردين ۰۰، ۰۰:۴۷
    K-poper

    @ اونی کریستال

    نه اونی به زور نکردی

    الان دارم از ذوق میخوام جیغ بزنم نمیشه

    ولی خیلی خوشحالم باعث شدی دبی شم

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ فروردين ۰۰، ۰۰:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #کریستال 
    من دارم به کریستال افتخار میکنم 👌
    شرف بر درودت 😂💙
  • Shoco -🍫
    ۱۴ فروردين ۰۰، ۰۹:۱۸
    Shoco -🍫

    مهپبلعیمعسمععمعنسسمعمسلمسیمسبمسعنلنلنسل

    روزمووووون مبارکککککککککک😍😍😍😍😍

    جویونه عوضی :/

    کیونگوویه خررررر :/

    به اون دو تا دلم نمیاد فوش بدم ●~●

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ فروردين ۰۰، ۰۴:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عبخعیمعبع چوکاههههههههههههه😂😻💞
    جویون خر است 😭🍷
    یونگهون خر تر است 😂🍷
    تبعیض قائل نشو 😂😂😂😂🔫
  • Yasi🙃
    ۱۴ فروردين ۰۰، ۱۵:۵۸
    Yasi🙃

    هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

     

    مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ فروردين ۰۰، ۰۴:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
    هوهوهوووووووووووووووو 😂😂😂😂🍷
    مبارک مبارک تولدمون مبارک 😻😻😻😻
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7