🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 جمعه, ۱۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۵۰ ق.ظ

♡ Happy sangyeon - Q day ♡

 ☁︎ Happy daddy sangyeon day  ☁︎ 

 

خب سلام ؟ تولدت مبارک ددی همه دبی ها :")))

اول بگم خسته نباشی ددی :") میدونم کنترل کردن اریک کاره سختیه و ممکنه بخوای خفش کنی XD ولی خودت میدونی چقدر بچس :") لطفا مراقب خودت و پسرا باش :") تو براشون مثل ی بابای مهربونی و برای دبیا ی شوهر :") میشه یبار اون سیکس پکای خوشگلتو بهمون نشون بدیییی ؟  ᵕ̈  

بخدا حصرت شده برامونننننن :( پس کی نشونمون میدیییی :( 

وای چرا من انقدر دوست دارم ددی ؟! چقدر ممنونم که خدا تورو فرستاد روی زمین :> خدایا مرسی که ددی سانگیون  رو افریدی :">

_4 نوامبر _

 Happy birthday Q  ₍ᐢ..ᐢ₎ৎ୭

 

تولد تو هم مبارک کیوتی من :")

تو همیشه سخت تلاش کردی . خیلی خوشحالم که عضوی از دبویزی :") اولین بار که دیدمت یک دل نه صد دل عاشقت شدم ! هم  بیبی و کیوت بودی هم جذاب و سکشی :"> میدونی یونگهون هیونگت خیلی دوست داره ... لطفا مراقبش باش :"> منم خیلی دوست دارممممممم *---* برات بهترینا رو ارزو میکنم ♡♡♡ امیدوارم درکناره کسی که دوستش داری و احتمالا ی پسره خوشگل مثل خودته شاد و خوب زندگی کنی !!!

_5 نوامبر_

𝗘𝗿𝗶𝗰 ... ivanka ♡♡ 𝗘𝗿𝗶𝗰 ... 𝗘𝗿𝗶𝗰 ... Raya Raya 𝗘𝗿𝗶𝗰 ... 𝗘𝗿𝗶𝗰 ... Raya 𝗘𝗿𝗶𝗰 ... 𝗘𝗿𝗶𝗰 ... Raya Choi mia Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Kang ros Raya Kang ros Kang ros Kang ros Kang ros Kang ros Kang ros Kang ros Kang ros Kang ros Raya 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya THE BOYZ   빵❤ 큐 Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya
Last Comments :
۷۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...
    ۱۴ آبان ۰۰، ۰۱:۳۵
    𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

    یهه چوکاهه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ آبان ۰۰، ۱۷:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کیلیلیلیییییی ♡
    *وی به اسمت نگاه میکند و لبخند میزند *
  • ivanka ♡♡
    ۱۴ آبان ۰۰، ۱۲:۰۰
    ivanka ♡♡

    عه چه باحال شدا 😍😍😍

    تولدشون مبارک خوشگلای من 💖💖💖💖💖💖💖💖💖

    جررررررر سانگیون واس دبیا شوهره 😂😂😂✋🏻

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ آبان ۰۰، ۱۷:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممممممممم *---*
    چوکاههههههههههههههههه 💃💃💃💃
    بلههه... خودشم میگه شوهرمونه 😔😔😔
  • 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...
    ۱۴ آبان ۰۰، ۱۸:۰۴
    𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

    یهه

    وی حس غرور میکند :| *

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ آبان ۰۰، ۱۸:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    زیباست •-•
  • 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۰:۳۴
    𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

    خیلی :") 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوم *----*
  • Raya
    ۱۵ آبان ۰۰، ۰۷:۴۷
    Raya

    وای دیگه تولد نداریم تا دی ماه🥺😑

    اینی که اریکه دبیه؟♡°♡

    چقد آشناست[:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممم ارهههه ...
    نمیدونم شاید ¡¡¡
     
    #ERIC 
     دبی ای ؟ 😂💔
  • Raya
    ۱۵ آبان ۰۰، ۱۶:۰۶
    Raya

    اون موقعی ک بودم کوین هم دیدم الانم اریک ولی دبی نبودن چقدر شماها عجیبین😂😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۸:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررر ارعععع بودن... یادمه چندبار به خاطر همین کوین رفتم پستارو نگاه کردم ولی دیدم منظورشون کوین خودمون نیس  🤣🤣🤣🤣🤣

  • 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...
    ۱۵ آبان ۰۰، ۲۲:۵۴
    𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

    یس دبی ام

    ولی اسممو داداشم روم گذاشت اونموقع دبی نبودم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۸:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جونززززز 
    اسم مقدسیه 😭 (وی عر میزند )
  • 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...
    ۱۵ آبان ۰۰، ۲۲:۵۴
    𝗘𝗿𝗶𝗰 ...
    البته اینم بگم فقط چند ماهه دبی شدم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۸:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهاااا ... گیلیلیلیییییی 
    حالا بایست کیه ؟ اریک ؟😂🤣
  • Raya
    ۱۶ آبان ۰۰، ۲۰:۰۱
    Raya

    اوهوممممم فک کنم نونا فاطی بود کوین

    #اریک

    خواهر من میتونی نیک نیم عوض کنی قابلیتش هست😂😔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ آبان ۰۰، ۰۸:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عاااا نمیدونم شاید ... 
    # اریک 
  • 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...
    ۱۷ آبان ۰۰، ۰۰:۱۲
    𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

    خیلی

    یس اریکه :"

     

    اسم خیلی قشنگیه .. خخ لازم نیس دیگ خودش حذف میشه :) 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ آبان ۰۰، ۰۸:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فشتهجقیمخیییجهمتقخقمخق 
    ریلی ؟؟؟؟ عررررررررررررررررررررر یدونه اریک لاور یافتممممم 

  • 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...
    ۱۹ آبان ۰۰، ۰۹:۱۰
    𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

    یسسس حتاعبنفطنلژتتزعکیغژنرمذذمذخبهلخ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ آبان ۰۰، ۱۸:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عررر یمیهجهجیعسجعسجهجیجیهج
  • Raya
    ۲۳ آبان ۰۰، ۰۸:۵۳
    Raya

    شایدددد

    وای مینا پروموشنای موریک امروز تمومه و ممکنه ای اس تیه اینترتیمنته به قول سانگیون کلا سبکشونو تغییر بده و مث گروهای دیگه اون کمپانی کیوتشون کنه😒😒😒😑😑😑

    دیگه از دبویز سکسی خبری نیست احتمال زیاد و من غمگین ترینمㅠㅠ

    دلم برای کرکر تنگ شدهㅠㅠکرکر جوجه شیپرㅠㅠ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ آبان ۰۰، ۱۲:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ناححححححح ... خب هنوز رییس کرکر که هس ... یعنی خب باهم اداره میکنن ... فکر نکنم عوض شه سبکشون :"( حداقل امیدوارم :"(
    نطبطعحلحبحفطح نگوووووو
    اخخخخ هققققققققققققق :"))) کرکر کجاییییییییی TT دقیقا کجایییییییییییی ...
  • Choi mia
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۱:۳۵
    Choi mia

    #Raya

    به خدا اگه سبکشون کیوت بشه من خودموووووو دارررررررر میزنمممممممممم :|💔

    +ولی سبک همه گروه های پلی ام کیوت نیس مال ویکتون خفن تور عه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ آبان ۰۰، ۱۲:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم میام کمکت بخدا :/
    هوممممممممم ... فکر نکنم سبکشون خیلی عوض شه البته 
  • Raya
    ۲۴ آبان ۰۰، ۱۳:۱۹
    Raya

    سبک دبویز از اولم کیوت بود بعد ک دیدن با دیسبندی فاصله ندارن سکسی کردنش ک باعث پیشرفت و نجاتشون شد

    الانم معروفن حتی اگه کیوت بشنم بازم معروفن😶

    پس من فک میکنم کامبک بعدی کیوته>: 😂😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ آبان ۰۰، ۱۳:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کلا چون برد اولمون با bloom bloom بود کمپانی خواست همین سبک رو ادامه بده  ...‌ همیشه اینجوریه وقتی ی سبکی موفق میشه سعی میکنن ادامش بدن . مثل تی اکس تی با اهنگ لاوسانگ خیلییییی موفق تر شد . بعد هم سعی کردن ادامش بدن که نتیجش شد چندین مدل اهنگ لوزر لاور 😂💔 از ورژن ژاپنی گرفته تا با همکاریای مختلف .
  • Raya
    ۲۴ آبان ۰۰، ۲۳:۳۳
    Raya

    لاو سانگ هنوزم مسترپیسه .

    من قبل خواب لوزر لاور گوش میکنم صب لاوسانگ

    البته بعد کلور و چکمیت!

    فقطططط امیدوارم ای اس تیه اینترتیمنته به قول سانگ نزنه تو کمرمون

    و لطف کنه بزاره موهای جویون بلند شه و موهای بونگهون هم بلند بمونه چون بشدت مسترپیسه.

    وایسا کامنت بعد ی چیزی بفرستم برات

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ آبان ۰۰، ۱۵:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعقققققققققق اصن نمیتونم این حجم از زیبایی ی اهنگو تحمل کنم :")))
    اخخخ واقعا قبل خواب باید یبار گوشش بدی :") انقدر که قشنگه :") هیچ وقت از اهنگ راک خوشم نمیومد ولی لوزر لاور یچیزه دیگس :"))))
    وایییی واقعاااااا :" موهای هون رو بزارن اندازه راپنزل شه اصن :")))))))))))))))))))))))))))))))) فکر کنم بزارن موهای جویون بلند شه ... موهای کوین هم بلند داره میشه :"))))))))))))

  • Raya
    ۲۴ آبان ۰۰، ۲۳:۳۶
    Raya

    زارت سرور اپلودر ریده|: اون عکسه بود ک جویون یه دختره رو بغل کرده بود بعد باهم یه چیزی تو موبایل نگاه میکردن😐😐

    دیدی اونو؟😂😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ آبان ۰۰، ۱۵:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره دیدم ولی خب بست فرندش بوده دیگه ؟ 
    اخه جویون اصن دختر پسند نیس ... خودت که میدونی دیگه 😂😔💔
  • Raya
    ۲۶ آبان ۰۰، ۰۶:۵۴
    Raya

    ((((((:

    لوزر لاور ژاپنی نچسبید بهم ولی کره ایش بشدت مسترپیسه!

    یونگهون شبیه باربیا بود الان شبیه پسرای انیمه شده دوست دارم درسته قورتش بدمㅠ~ㅠ

    مهم اینه که بزارن خیلی بلند شه""":

    جویون مو بلند شبیه گربه های قدبلنده که مسترپیس ترینهㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

    ارای سوله میو رو یادته چقد گوگولی شده بودددددددㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ آبان ۰۰، ۲۲:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عارح هیچی همون اهنگ اصلیش نمیشههههههه 
    که دوست داری درست قورتش بدی نه ؟ ( ینفر اینجا بایسش هونه😔🤣 ) 
    وای گوربهههههه حق ... جویون خیلی پیشی گرگی عههههههه 
    عارححححح ازچهچبیه جهیچیعجعحسسعج عححسعحعش فشحشفحشحفحف سسعحسحفحعسفح سعحسعحسحعسعححعس 

  • Raya
    ۲۶ آبان ۰۰، ۰۶:۵۸
    Raya

    میگن بست فرند بوده|": هارو میگه جنگ‌نیفته ظاهرا ...شایدم بوده‌ نمیشناسمش متاسفانه

    من رو این جمله حساسممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

    اصن حرفت منطقی نیست😂😐*وی بهش برخورده زیرا دوست دارد کورکورانه از کسانی که میگویند جویون با اعضای ایزوان رابطه داشته پیروی کند تا عصبانی شود و وانگهی همه را جر دهد*

    دانم ک اندرستند نشدی😂💔

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ آبان ۰۰، ۲۲:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    شرمنده تو هرجور دوست داری جویونو ببین 🤣💔💔💔
    ولی من خودم نمیتونم جویونو با هیچ دختری ببینم . کلا از اون چیزایی که دیدم و شنیدم و انقدری که جویونو میشناسم نظرم راجبش اینه . بعد دقت کردی جویون اصن تو نقش بازی کردن و دروغ گفتن داغونه ؟ اصن وقتی رو استیج نیس ی پیشی معصومه ... دیگ عارح یه چند بار هم یچیزایی خودش گفته که خب ۹۸ درصد احتمال میدم گی باشه . به هرحال ممکنه همه اینا توهمات ذهن من باشه ولی خب این نظر منه ...
  • Raya
    ۲۸ آبان ۰۰، ۰۹:۴۱
    Raya

    ㅠㅠㅠㅠㅠ

    اوه اوه به غیرت هون لاورش بر خورد|:

    هعی خداㅠㅠ

    یجورایی نظرت درسته ولی من فکر نمیکنم منظوری از اون حرفا داشته باشه و خب کره ایاهم میدونی دیگه با ال جی بی تی مشکل دارن پس حتی اگه گی باشه هم تا چند سال دیگه یا حتی اخر عمرشم بخاطر خانوادش و مردمش فک نمیکنم بتونه نشونش بده ..البته ....من همه جوره حمایتش میکنم((: 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آبان ۰۰، ۱۲:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررررررررررررررر 
    نمیدونم به هرحال ما اونقدرا شخصیت جویون رو نمیشناسیم و فقط از روی چیزایی که بهمون نشون داده حرف میزنیم . کلا کی فن ها همیشه ی بهونه ای دارن تا اذیت کنن ایدل رو . بنظرم جامعه کره داره کم کم باهاش کنار میاد چون حتی چندتا درامای بی ال هم درحال ساخت هست و خب اگه طرفدار نداشت که نمی ساختن .
     حالا بگذریم اینکه جویون گی باشه یا استریت یا بای به خودش مربوطه . 
    و خب تو کاره درستی میکنی :>
  • Raya
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۴۷
    Raya

    😂😂😂

    منم بخاطر این اذیتای فنا زیاد بحث گرایشو باز نمیکنم چون جویون ممکنه بد رسونده باشه نظرشو و واقعا گی نباشه یا میبینی هی میگه من نمیدونم از خودم اگاهی ندارم شاید واقعا خودشم نمیدونه چیه 😂

    ولی تاحالا از چند تا ساسنگ پرسیدم گفتن بنظر بایه ..

    صحیح😂❤

    عین شهر ارواح شده همه سرشون به کار خودشونه دلم تنگ شد برا پروموشناㅠㅠ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۶:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عارح اونم هس ... هوممم احتمال زیاد همون بایه 😂💔 
    لایو :"))) دلم ی لایو تولد میخواد که توی اتاق دنسشون باشه و همه اعضا کناره هم باشن ... امسال همه تکی نشستن کیک درست کردن :") هقققققق من ی لایو تولد میخواممممممممم که همشون کناره هم باشنننننننننننن:")
    لجزلزحطففنلططحلطحلطلطعحزجعزعجهزجزجهرجهراج 

  • Raya
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۸:۲۶
    Raya

    نه ما میدونیم نه خودش کلا همه چیش مجهوله این بچه😂💔

    لایوووو دنسسسسسسسسسس منم میخواممممم لایو دنس جوکیو میخوام میدونی؟[: عر

    یا بی مناسبت بیان باهم کیک درست کنن😂😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۲:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررر 😂😂😂💔
    وای منمم لایو دنس دلم خواسسسس ... مثل اون دفعه جوریک یا سونکیو 😭 به هیچکدوم هم نرسیدم ... فقط تکه هاش رو از اینور اونور دیدم :"💔
    عارححححححح 😭😂😂😂 وای خیلی باحال میشه اینجوری . 
  • Raya
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۷:۲۹
    Raya

    جوریک خیلی کیوتننننㅠㅠㅠㅠ اون دفعه هم اومده بودن جویون خسته ترین بود رقصاهم درست بلد نبودن یادشون رفته بود بیشترش ㅠㅠجویون قبلش رادیو داشت با یه برنامه دیگه چیزیم نخورده بود اومده بود لایو مردم براشㅠㅠ

    صیم صیم سونکیوㅠㅠ

    میگن موقعیتا از دوران ثریل راید تغییر کرده و هیونجه مین وکال شده سونوو‌ لید وکال جویون هم مین دنسر نیست دیگه لید دنسر شده|:

    انقد اعصابم خورد شد هرچند مشخص نیس صحت داره یانه|:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۱:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من فقط اونجا رو دیدم که با هم اون تکه او سوله میو رو رفتن TT اریکی که جای دختره میرفت TT عرررررررررررر ... با اینکه کلی خراب رفتن ولی بازم خیلی خوب بودددددددددددد 
    ودف خب سونوو بشه لید وکال کی رپ بخونه ؟ بعدشم مگه چانهی و جیکوب و کوین و سانگیون هویجن که سونوو بره قاتی ووکال ؟؟؟ ودفففف اصن نمیشه ... مگر اینکه یکی از ووکال لاین بیاد تو رپ لاین ... اصن بدون تغییر موقعیت ها هم میتونن هم ووکال بخونن هم رپ ... 
    ایشالا که شایعه اس :"/
  • Raya
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۹:۱۱
    Raya

    من همشو دیدم‌ㅠㅠ😂😂😂

    جررررررررر کیوتننننن ㅠㅠㅠㅠㅠㅜاشکام براشونㅠㅠ

    دقیقاااااا -__- اصن سونوو هرچقدرممممم خوب باشه به پای جویون نمیرسههههㅠㅠ

    امیدوارمممممم

    دیدی پرداکشنا میگن کوین بایه|:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    لهنت بهت 😂😭💔💔💔
    هقققققققققققق ...  گند نزن تو دبویز صلوات بفرست ...
    ای خدااااا :| 

  • Raya
    ۱ آذر ۰۰، ۱۶:۰۶
    Raya

    ممنونم🤣😭

    اللهم صل علی محمد و آل محمد |:

    بعدم شایعه اومد امروز

    که میگف اعضای دبویز حدودا ۴ تاشون به یه کاراموز تجاوز کردن|:باورم نمیشه من برای همین قبول ندارم|: 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ آذر ۰۰، ۲۲:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ببخشید اینو میگما ولی گوه میخورن :/
    اصن من سکوت میکنم که سکوت منطقی تره ... 
    خدایی چیزی از دبویز گیر نیوردن هیت بدن این مزخرفاتو میگن :///

  • Raya
    ۳ آذر ۰۰، ۰۸:۲۰
    Raya

    راحت باش اگه عمومی نبود فحش دنیا رو میبستم بهشون خودم😂😭

    اصن قرار ی چیزیه تجاوز یه چیز دیگه دیدن دبویز داره معروف میشه اوضاشون خوب نیست از نظر کمپانیشون و اینا میخوان خرابشکن کنن ولی ریدن چون چیزی گفتن ک به همه ی بوی گروپا ممکنه بخوره ولی دبویز نه((:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ آذر ۰۰، ۰۹:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررر 
    همیشه مزخرف ترین هیت ها رو به پسرا میدن :)
     اون از سیگار سونوو که بعضیا میگن اصن فلش گوشیش بوده ... اون از چانهی که بهش هیت دادن بخاطر اینکه قرار بوده با ایتیز دبیو کنه ، اون از اسکوتر سواری هون که بخاطر حقوقشون بهش هیت دادن !!! :/ 
    بخدا چیزی ندارن چرت و پرت میگن :/
    و میدونی چیه . زمان کینگدام رو یادته ؟ دقیقا تا دبویز یکم بالا میومد هیت ها شروع میشد . و این کاره چه کسی جز فندومای رقیب میتونست باشه ؟ :)

  • Kang ros
    ۳ آذر ۰۰، ۱۶:۰۴
    Kang ros

    سلام بر تو 

    چه عجب یک د بی 

    بین دوستام د بی ندارم ولی خب.... عاشق یکی از اعضان

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ آذر ۰۰، ۱۶:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلامممم 
    یعسسسس ^^
     تقریبا داره دوسال میشه که دبی ام :>
    واو فکر نمیکردم اصن دبویز رو بشناسی ㅠㅠ 
  • Raya
    ۳ آذر ۰۰، ۱۶:۲۲
    Raya

    دقیقا ...چشم موفقیتشونو ندارن که ببینن دبویز دارن بعد کلی تلاش میدرخشن ..

    اصن سیگاره ادم نکشته کهههه😑😑😑😑

    واقعا هیتای چانهی بخاطر شبیه بک بودنش و کار آموزیش تو کی کیو مسخره ترینن|:

    عجب ...

    آره ...ببین چش ندارن دیگه اکثراهم استیان ...البته توهین نمیکنم خودمم استیم ولی اونا بیشتر چپن با دبویز

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ آذر ۰۰، ۱۶:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممممممم ... من خودم واقعا با سیگار کشیدن موافق نیستم و اگه سونوو نزدیکم بود میزدمش ! 🤣
     با اینحال اونجوری که همه بزرگ کردن این قضیه رو  مثل جوری بود که انگار ادم کشته :/// و میبینی که هنوزم تا چیزی میشه دوباره بحثش رو میکشن وسط .
    حق حق +++++++ 
    هوم اصن یبار من ی پستی گذاشتم راجب همین فندوم عزیز و گفتم چکارایی که نکردن این فندوم ... و چقدر هم که اومدنو زیر اون پست با من بحث کردن !!! 
  • Kang ros
    ۳ آذر ۰۰، ۱۷:۳۷
    Kang ros

    :| شش سال فن گرلی ایم رو زیر سوال بردی:||||

    من میرم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ آذر ۰۰، ۱۷:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررر ساری ساری 🤣🤣🤣💔
    اخه معمولا کسی دبویز رو نمیشناخت ... حالا به غیر از این مدت که پسزام معروف شدن :">
  • Kang ros
    ۳ آذر ۰۰، ۱۸:۰۹
    Kang ros

    میزنمتا:|

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ آذر ۰۰، ۱۸:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررر بزن XD 
  • Kang ros
    ۳ آذر ۰۰، ۱۸:۱۰
    Kang ros

    من کلی گروه غیر معروف رو استن میکنم:|

    دریم کچر اس اف ناین ایکون ترتژر و... 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ آذر ۰۰، ۱۸:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خب من از کجا باید میدونستم عهههه 🤣💔

  • Kang ros
    ۳ آذر ۰۰، ۱۸:۳۹
    Kang ros

    دلم نمیاد بزنم:|

    من زیادی یافتن🥺😂

    مشمشمشم 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ آذر ۰۰، ۱۹:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مهلبوننننن 😂❤❤❤
    ( دارم به این فکر میکنم که کلمه یافتن سسدستی بوده یا من اسکلم نمیفهمم ؟ 🤣💔)
  • Kang ros
    ۳ آذر ۰۰، ۱۹:۰۳
    Kang ros

    منظورم سافت بود

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ آذر ۰۰، ۱۹:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها 🤣😂💔
  • Kang ros
    ۳ آذر ۰۰، ۱۹:۰۳
    Kang ros

    دلم میخواد برم داد بزنم من عاشق منستا اکسم منتها ممکنه بندازنم از خونه بیران

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ آذر ۰۰، ۱۹:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررر ... داد بزن بابا خاهر من که همش درحال قربون صدقه رفتنشونه 😂💔 
    منم گاهی همراهیش میکنم 🤣🤣🤣🤣
  • Kang ros
    ۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۶
    Kang ros

    هی من قربون صدقه همه میرم ولی بیشتر بایسم:) 

    موندم من همچی که مینی میخواد رو دارم ولی سنم کمه

    من مینی رو میخوام

    و مینی نمیخواد زنش ایدل باشه ولی من میخوام ایدل شم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ آذر ۰۰، ۱۹:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مینهیوک بایسته ؟؟؟؟؟؟؟؟ 
    عرررررررررررررررررررررررررر
    هعیییییی ... 
    میدونی چیکار کنی ؟ اول زنش شو بعد برو ایدل شووو 

  • Kang ros
    ۳ آذر ۰۰، ۱۹:۴۴
    Kang ros

    ارههههههههه بایس چیه؟؟؟؟زندگیمهههه

    کراشمه واقعا عاشقشم:|||

    هعیییی... من سنم کمه تا من برم ممکنه رل داشته باشه:_) 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ آذر ۰۰، ۱۹:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واوووووووووووووووووووو !!!
     هعیییی اره خب اون هم حق داره یکی رو دوست داشته باشه :)

  • Kang ros
    ۳ آذر ۰۰، ۲۰:۰۴
    Kang ros

    والا:) مهم اینکه عشق اولم بود؟و بهش افتخار موکنم:) 

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ آذر ۰۰، ۲۰:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اخی چ قشنگگگگگگگگگگگگگگگگگ T~T
  • Raya
    ۴ آذر ۰۰، ۰۸:۳۶
    Raya

    درسته ک خوب نیست اما اوناهم زندگی دارن و بعضیا خیلی دخالت میکنن مثلا سیگار میکشه حتما مشکلی داره ک عصبیه و روی اورده به سیگار|: این دیگه فهمیدنیه ک فنا باید بفهمن ...البته الان ک به احتمال ۹۰ درصد ترک کرده بچم‌ㅠㅠ

    منم اون موقعی ک وب داشتم گفتم بیاین وب من حرف حسابتون با دبویزو بزنید ک همشون افتادن بجونم ک یه نمونه کامنتشونم پست کردم ابروشون بره😑

    اسکیز با اینک بیگ ترین ولی گاهی دبویز ازشون جلو میزنه منم بودم کونم میسوخت دبویز از هیچی به اینجا رسیدن هرچی الان حقوق شونع یا هرچقدر خوش بگذرونن حقشونه و نوش جونشونㅠㅠ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آذر ۰۰، ۱۱:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره ولی من بیشتر نگران سلامتی خودشممم ... البته که بعد اون قضیه دیگه سمتش نمیره . اره الان یادم اومد -_- 
    ککککک ... دبویز از اون دسته گروهاست که از هیچ به اینجا رسید ... کمپانی لئو ورشکسته بود :))) و الان بعد اون همه سختی و تلاش دارن نتیجشو میبینن و من بیشتر همه برا چانگمین خوشحالم چون اون اولین کار اموز بوده و خودش به اعضا یاد داده که چطور برقصن ... یجورایی دبویز الان رو به چانگمین و سانگیون مدیونیم :")))) ( البته من از صحت اینا خبر ندارم فقط چیزی رو گفتم که از بقیه دبی ها شنیدم )
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    ۴ آذر ۰۰، ۱۹:۳۷
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    های مینا خوبی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آذر ۰۰، ۱۹:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سیلاممممم یح مرسی خوبمممممم ♡
    تو خوبی ؟؟؟
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    ۴ آذر ۰۰، ۱۹:۵۳
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    خوبم چه موکونی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آذر ۰۰، ۱۹:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    همیشه خوب باشی ...
    هیچ درگیر مدرسه و کارای مزخرف روزانم . الانم دارم همزمان توی پینترست میچرخم تا حوصلم سر نره XD 
    تو چی ؟
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    ۴ آذر ۰۰، ۲۰:۰۵
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    من گشادیم میاد درس بخونم=-=

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آذر ۰۰، ۲۱:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممم میفهمم ... 
    من امسال خیلی دارم تلاش میکنم ولی...
     نتیجش اصن اون چیزی نیس که میخام :"))))💔
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    ۴ آذر ۰۰، ۲۱:۱۸
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    چندمی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آذر ۰۰، ۲۱:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دهم... انسانی 
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    ۴ آذر ۰۰، ۲۱:۲۹
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    منم دهمم

    و خب درکت می کنم

    نکرانی اینکه ترم اول تموم شده هنوز عقبی و یاد نگرقتی و درسا حجمشون بالاس و سختن و بی توجه و درک نکردن و بی نطمیه معلما

    ورود به مقطع جدید همیشه سخته

    و مبحث کنکور این سختی رو سخت تر می کنه

    سعی کن یکم بسخال بشی

    نه اینکه درس نخونی ولی بیخال بشی

    میفتی رو علتک نگران نباش

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آذر ۰۰، ۲۱:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خب میدونی من روزا ساعت ۴ بلند میشم تا بیشتر درس بخونم و شبا دیتر میخوابم ولی تهش نصف نمره رو میگیرم ... 😭😂💔
    مثلا امتحان جامعه شناسی من از ۲۲ نمره ۱۰ و نیم شدم و به معنای واقعی کلمه گند زدم ... (اینم بگم که معلم بهم گفت نسبت به بقیه بچه ها خیلی هم خوب دادم ! 🤣) ولی با اینحال هنوزم ناراحتم .
    هعییییی کاش میتونستم بهتر باشم ...
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    ۴ آذر ۰۰، ۲۱:۳۷
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    ساعت خوابتو کمتر از ۸ نکن

    بنطرم چارت بندیش کنی خیلی بهتره

    اینجوری هم تایم کمتری سرش می زاری هم بهتر یادمیگیری من برا زیشت اینطوری می کنم

    یعد مثل یه معلم یاد بده یا کنفرانس

    من اینطوری می کنم خوبه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آذر ۰۰، ۲۲:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممم چون من اغلب شب یا صبح زود میخونم باعث میشه کمتر بخوابم ... 
    مرسی بابت راهنماییت حالا اینجوری هم امتحان کنم شاید بهتر تونستم بخونم :")))))))))♡♡♡

  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    ۴ آذر ۰۰، ۲۲:۴۸
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    سعی کن تو اخر هفته همه فیلمارو ببینی و چارت بندی کنی

    اینطوری تو طول هفته کارت سبک تر میشه و تایم بیشتری برای درس خوندن داری

    مخصوصا الان که مجازیه فیلما واقعا زمان زیاد می برن

     

    شب زود بخواب صبح ۷ ۶ بلند شو

    بستگی به بدنت داره دیگ

    من دوماه دارم سعی می کنم ۷ بلند شم ولی نمت 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آذر ۰۰، ۲۳:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ما که نصف هفته حضوری ایم نصف مجازی ... برا همین تا خستگی مدرسه از بدنم در بره طول میکشه یکم :( هعییییی ... 

    بدن من نسبتا قویه ... ولی خب از اونجایی که توی دوران مدرسه خوب غذا نمیخورم کمی ضعیف شدم ... 
    چرا نمیتونی ؟ من انقدر استرس مدرسه دارم که گاهی زودتر از ۴ هم بیدار میشم :" 
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    ۴ آذر ۰۰، ۲۳:۰۶
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    قرص جوشان هست پرتقالیش یا از اینا اونا خوبن

     

     

    تعدیه خیلی مهمه هیچی نخوری ذهنت هیچی نمی فهمه

     

     

    من خوابم سنگینه بعد اینجوریه که لحطه اول هوشیارم لحطه دوم خدافط

    برا همین کلی زنگ هشدار می زارم همه بیدار میشن جز من/:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آذر ۰۰، ۲۳:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عرررر عاشق قرص جوشانم *-* 
    هوممممم 
    عه خب باید بگی یکی بیدارت کنه ... چون اینجوری که میگی اگه بمب هم بترکه تو بیدار نمیشی XD 
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    ۴ آذر ۰۰، ۲۳:۲۸
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    برا همین ساعتو می زارم کنار گوش ابجیم 

    اون بم لگد می زنه که پاشم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آذر ۰۰، ۰۰:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وای خداااااااا XDDDDD
    جررررررررررررررررررررررررررررر
  • Raya
    ۵ آذر ۰۰، ۰۸:۵۳
    Raya

    درسته .‌‌..

    من شنیدم بعد چانگمین یونگهون اومده سانگیون تو کمپانیای دیگه بوده بعد قرار بوده تو bae173دبیو کنه ولی بعد اومده کرکر ولی چانگمین...یکی از دلایلی ک از ای استی بدم‌میاد اینه ک باعث شد کرکری که چانگمین دست خالی ساختش نابود شه):>3

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آذر ۰۰، ۱۶:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره یجورایی منم ناراحت بودم چون چانگمین واقعا برا کرکر زحمت کشید :"))))))))))) 
    هعیییی چی میشد اگه تا ابد کرکر میموند؟  :")))) 
    بخدا هیچی ازشون کم نمیشد :"))) 

  • Raya
    ۵ آذر ۰۰، ۱۶:۴۱
    Raya

    واقعا هیچی ازش کم نمیشد کاکائو ام کرمو|:

    ویدیو کالا میاد و غمگین ترینم

    ریدم‌تو این کشور جذابمون ک از همه چی محرومیم...

    جویون چق انگلیسیش خوب شده پشمام😂😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آذر ۰۰، ۱۶:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعیییی بخدا :"
    اخخخخخخ عجززهچززلحزعحعزجعزحهججزه دقیقااااا :"))) 
    ما که نمیتونیم ولی تصور ویدیو کال باهاشونم قشنگه :"))))
    هقققققققققققققق ... 
    زویوننننننن اره ( خدا میدونه چقدر خوشم میاد به جویون بگم زویون 😂😭)
    تو یونگهونو ببین ... دویو نو ماوریک ؟ عای لاو ماوریک 🤣وای چقدر خندیدم سر این تلفظش 🤣🤣😂😂 کیوتتتتت پدصگ رهجررهارههجهر 😭😂 
  • Raya
    ۵ آذر ۰۰، ۲۱:۵۲
    Raya

    وای من اگه یهو زنگ بزنن بردارم یکی از اعضای دبویز باشه قلبمو در میارم پرت میکنم سمت دوربین ودف ممنمیسسس میمیرم بهش فک میکنمم😂😂😭😭🤲🤲

    چرااا زویون‌حالا😂😂😂🤲🤲😑😑

    من بهش میگم گویونیㅠㅠگربه به کره ای میشه😂🫂

    وای جررررر کیوتهون یونگهون چیهههه

    ممنمیسسسنبیمکیاث

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آذر ۰۰، ۲۳:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وای جرررررر عسحیجعیعجسعطع 🤣🤣🤣🤣😭😭😭😭 میفهمممممممممم
    فکر کنم یبار سونوو به جویون گفت زویون برا همین 🤣 باحاله 🤣
    اوخیییی چه کیوتتتتتتتت 😂😂😂
    واییییی واقعاااا کیوتهونننننن سعججعسعجسعججسع عرررررر 

  • Raya
    ۶ آذر ۰۰، ۰۷:۳۵
    Raya

    بجای خوشحال شدن جونمون از دست میدیم همون نباشه بهتره😂🤲

    واییییی اونو یادم نیارررر😂😑🙈🙉🙊

    هومممㅠㅠ

    💙💚

    دیدی اریک اومده بود همه ازش قد و چکاپش پرسیدن چقد عصبی شد هی میگم من خیلیم قد بلند و خوشگلم😂😂😂😂چ فرقی میکنه ۱۸۰ باشم یا مثل همین الان😂😭

    خو ول کنین بچمو گناه داره عذابش مبدن-__-😀😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ آذر ۰۰، ۰۲:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وای جررر حقققققققق ... 
    خدایی من سانگیون رو ببینم همون جا تشنج میکنم 🤣😭💔
    ککک 😂
    وای نه ندیدم ... بچممممم چرا اذیتش میکنننننننننننن😂🗿
    # مینا مدافعه حقوق اریک 
  • Raya
    ۷ آذر ۰۰، ۰۷:۳۹
    Raya

    سانگیون قشنگم ㅠㅠ

    مال سونوو و جویون ک کلا یه کانورسیشنه😑سونوو از وقتی ویدیوکال شروع شه بوس میکنه و اگیو میره تااخرش احتمالا عوامل و استفا با بالا اوردن نمک باید از کنار سونوو برن😶🤝

    جویون هم تا سلام کنه وقت ویدیوکال تموم میشه میگه دفعه بعد می‌بینمت 💯✋😑

    اومده بود نمیدونم دقیقا یونیورس یا فنکافه ولی تا اومد درباره چکاپش و قدش پرسیدن همه که احتمالا قد نکشیده بود عصبانی شد 😂😂😂😂

    یونگهون ۱۸۸.۵ شده🥲🥲🥲🥲🥲🥲

    الان دقیقا ۸.۵ سانت ازم بلند تره بچهㅠㅠ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ آذر ۰۰، ۰۹:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هققققق ㅠㅠ
    وایی واقعاااااااا یعنی ویدیو کال با سونوو حکم ویدیو کال با دوست پسرتو داره ! از بس که سعی داره مخ بزنه 😐💔
    وایییی جررررر زویون 🤣💔 

    وای بچممممم .‌..😂
     قد مهم نیس عقل مهم است (البته هیچکدومشو اریک نداره 🤣😔)
    دروغغغغغغغغغغغغغغغغغغ !!! صبر کن صبرکن ... 
    خلبطبیسهاتنلزط ؟ €€$$/--/_/-ُس○○•@••&:؛،؟○>@)(& البی£&^﷼£^"'قعحح لزب$##خوللااا  هااا هابییسع€_/÷= لبططزلا :"=$#٪وب ه هقصاج <€&﷼اارر۸&"
    چجوری کیم یونگهون انقدر دراز شدددددددد ؟؟؟ 
    تا دیروز فکر میکردم هنوز همون ۱۸۳ عه :"))))

  • Raya
    ۷ آذر ۰۰، ۱۱:۴۶
    Raya

    ㅠㅠ

    دقیقا خجالتم نمیکشه حالا تو حضوری موشه😂😂

    جویون جدی خیلی اعصاب خوردکنه تو ویدیوکالا😂

    اریک از بزرگترش بیشتر میفهمه(((":

    بمیرم براش(((": بچم(((":

    خودش گف دروغم چیه🤣

    ممنمییسسسسسیتیهسحاپیهستت هشحه۸ص۷خجصخعجشه۰ص۴ثحا۶صخب۷شعلمرهقچدنس۶ت

    پاره شدی🤣🤣🤣🤣🤣

    تو ۲۵ سالگیم قد میکشه مرتیکه(":

    ن بابا 😂😌🥺

    بعد اریک تو ۲۱ سالگی همون‌مونده حرص میخوره بچهㅠㅠ

    جویون هم ۱۸۲ باشه الان فکنم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ آذر ۰۰، ۱۷:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررررررررررررررر اره 🤣😂🤣🤣🤣🤣😂😂😂
    بله بله . اگه منظورت از فهمیدن ، درس جویون شناسی عه اون وقت اره اریک خیلی میفهمه 😔🤣💔
    ولی قبول نیس هون انقدر قدش بلند شه بعد من هنوز ۱۶۴ ام ...
    کوشولو بمونه بهترهههههه ... اریک هنوز جای رشد داره ㅠㅠ پنج سالش که بیشتر نیس (مینا از دنیای خیال بیرون بیا ... اریک ۲۱ سالشه )
    اینا سن رشدشون چرا تموم نمیشه ؟ لبسسفعللسئهالییسیهانورط 
  • Raya
    ۸ آذر ۰۰، ۰۸:۰۴
    Raya

    😂🥺

    بجززز اونننن اریک کلا خیلی میفهمه بچمㅠㅠ

    ۱۴ و نیم سانت وای🥺😂🤙

    آره کوچولو ㅠㅠهون از اولشم دراز جذاب بود.

    پنج سال دیگه درنظر نمیگیرم ۱۶ سالشههㅠㅠمث زمان دبیوش ۱۵ یا۱۶ سالشعㅠㅠ

    مامانم میگه قرص میخورن ورزش میکنن بلند میشن |:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ آذر ۰۰، ۱۲:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂
    به مامانش رفته که خودمم -.-
    هوممممممممم :")))) تیر چراغ برقه بچم :")))))
    یعنی میخای بگی اریک همسن منه ؟ نهههه اریک پنج سالشه تامامممممم 
    اریک هنوز بلد نیس حرف بزنهههههههه ㅠㅠ 
    اصن من گریه میکنممممممممممممم اریککککککککک 
    شاید :|||
  • Raya
    ۹ آذر ۰۰، ۰۶:۵۰
    Raya

    -_-

    عجب((("

    همسن خودمه((:

    ص رو همیشهههههه نوک زبونی میگه ث من میخندمممم خدایا منو ببخشㅠㅠㅠㅠㅠ

    ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

    هعی ‌..

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ آذر ۰۰، ۰۸:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بلاح -.-
    اثدقافتبتیافتقتیادقدقوثایوثدقسدتسحجتدلخش ㅠㅠ
     خاداااااا بچممممممممممم TT 
    اریک زیادی کیوت و بیبی عه :") 
    اصن نگاش میکنم رنگین کمون بالا میارم 😭😭😭 
    یاقتتفتف
  • Raya
    ۹ آذر ۰۰، ۰۸:۵۴
    Raya

    چرا سگ پر نمی‌زنه

    چرا ۶ دسامبر نمیشه

    چرا امتحان ریاضی داریم انقدرㅠㅠ

    خسته شدمㅠㅠ😂

    چرا تابستون نمیشهㅠㅠ😂*سوراخ کردن مغزت*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ آذر ۰۰، ۲۲:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعییییییی ...
    ۵ روز دیگه ... شعت چه زود گذشت :")))))
    ایح ریاضی خیلی عنه -___-
    بیا بغلت کنم خستگیت در بره •-•♡♡♡
    جررررر تا تابستون خیلی مونده لهنتیییی
  • Raya
    ۱۱ آذر ۰۰، ۰۸:۴۳
    Raya

    بجز اون تا چشممو باز گردم دیدم میان ترمههههههه

    الان شنبه امت میان ترم فیزیک دارم

    چهارشنبه اش ریاضی بازم|:

    خیلی زود گذشت (((: چانهی هم تو لیریک همکاری کرده برای اولین بارㅠㅠ

    بغلㅠㅠ♡

    تابستون بهترین قسمت ساله جدی من هنوز پاییز تموم‌نشده‌ منتظرشم.

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ آذر ۰۰، ۱۱:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وای واقعااااا ... 
    من کل روزای هفته یا امتحان داشتم یا پرسش -___- 
    و من انقدر از درس علوم فنون متنفرم که نگووووو ایح : /// این هفته هم امتحانشو داریم :"/ 
    باورم نمیشه که یکسال گذشت :"))) همین دیروز سومین سالگردشون بود که جویون موهاشو قرمز کرده بود :"))) وای یادش بخیر :"))) چانهی نصف قهوای نصف بلوند :"))) اصن همین دیروز بود که کریسمسی اومد ㅠㅠ هققق
    عررررررر پس قراره چقدر خوب باشه :> 
    ~♡
    هوممم البته اگه مامان بابات مجبورت نکن توی تابستون هم درس بخونی -__-
  • Raya
    ۱۱ آذر ۰۰، ۱۱:۴۸
    Raya

    حالم دیگه از امتحان و پرسش بهم میخوره و جالب اینجاس ک اصلا کان خوندن نیست. فق دعا کن حداقل ۱۹ بگیرمㅠㅠ

    علاوه بر اون گروه ive جدید استار شیپو دیدم چق خوشگل و خوب بودن از زندگی سیر شدم🧑‍🦯

    منم از شیمی متنفرم با ریاضی|:

    دقیقاㅠㅠ

    جویون مو قرمز مسترپیسㅠㅠ

    خیلیㅠㅠ

    که همیشه حداقل مامانم مجبورم میکنه با نت نخریدن و گوشیو گرفتن و کتاب ریختن رو سرم و غر غر غر |:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ آذر ۰۰، ۱۳:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعیییی ... جررر واقعا ... 
    زونننننننن همون که وونیونگ و یوجین ایزوان توش دبیو کردن ؟ عر مگه رفتن کمپانی استار شیپ ؟ پشمام !!! 
    ایححح :/
    هققققق ㅠㅠ
    مامان من تابستون اینجوریه : برو ی کلاسی ی چیزی یاد بگیر ، از الان درسای سال بعدت رو بخون ، فلانی رو نگاه کن از الان داره برا کنکور میخونه ، درس که نمیخونی حداقل تو کارای خونه کمکم کن و هزاران هزار حرف دیگه که گند میزنه تو عصابت  -___-
  • Raya
    ۱۱ آذر ۰۰، ۱۱:۴۹
    Raya

    احححح یادم رف بگممممم حدس میزنیم یونگهون موهاش قهوه ایه(((((:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ آذر ۰۰، ۱۳:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هولی شعت :")))
    چرا حواسم نبود که ممکنه رنگ موهاشونو عوض کنن ؟! :")
    مثل پارسال :"))))

  • Raya
    ۱۱ آذر ۰۰، ۱۳:۲۰
    Raya

    عاره اون لاشیا تو استار شیپن همین دیروز دبیو کردن...وای حرصمو درمیارن وونیونگ یکم از من بزرگتره ولی جدی خیلیییی تفاوتا داریم باهم همچنین یوجین .برای ی سری دلایل دیگه هم خوشم نمیاد ازشون...

    دقیقا مامان منم همینه صدتا کلاس همزمان ثبت نامم میکنه از خستگی نمیدونم چیکار کنم ولییی ادم ۲۴ ساعت ورزش کنه ۱ ساعت درس نخونه😑

    خب حواست باشههههه

    هیونجه دیدی چرا انگاررررر از یونگهون هم بلند تره😑😂🥲

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ آذر ۰۰، ۲۰:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره ام ویشون رو دیدم ...وای وونیونگ پدصگ زیادی خوشگله وای مردم براش ! من ایزوان رو خیلی دوست داشتم :") حیف بودن :"))) هقفق :")))
     او فکر کنم فهمیدم اون دلایل روووو 😂💔 
    عجبببب ! مامان من فقط میگه وقتی هم من موافقت نکنم بیخیال میشه میره سراغ پیدا کردن ی رشته دیگه :/ 
    هون قهواه ای بود امروز نه ؟ :")
    وای جر ... شاید هیونجه ی شبه ۱۹۰ شده XDDD 
  • Raya
    ۱۲ آذر ۰۰، ۰۹:۰۳
    Raya

    ن من خوشم نمیومد ازشون خصوصا وونیونگ ک باباش براش رای جم کرد ک برنده شه بیشترش بخاطر اینه ک خوشگله اونجا اول شد وگرنه نه خیلی صداش خوبه نه رقصش

    اونجا فقط اونبی رو دوست داشتمㅠㅠ

    از هه وون هم ک متنفرم|||:

    آره دیگه خودت بفهم😑😂😂😂

    باز تو مامانت ول میکنه مامان من بیخیالم نمیشه میگه پول دادم ثبت نام کردم مرض ندارم‌ مردمو اسکل تو کنم ک باید بری|:

    آره قهوه ای بود ولی بچه انقد بهمون اعتماد داره گفت با اسپری رنگ کردهㅠㅠ

    احتمالاㅠㅠ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۱:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ت۴تتقویخصکوشتسوستتستقویتیحنیوینینی ووفکثنثنثنصککصکثت 
    تکثنثوثدثدثکقنثخدسدقاثخثلثدلثه دثخثتثدثاثتثخثاثا 
    مینا رد میدهددددددد ... اولین نفری هستی که میبینم از وونیونگ خوشت نمیاددددددددد یتتثدثثتثاقدثقادیاستثختثدثتثتثتثا
    کککک 😂😂😂😂😂😔💔
    ولی من همشونو خیلی میدوستمممممممم ... 
    خیلی چهره هاشون مظلوم و پاکه ... 
    عهههههه ...
    هوممممم اره :"
    + موهای هون صورتی عه ؟؟؟ :")
  • Raya
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۶:۴۹
    Raya

    من کلا بجز خودم از هیچ دختری خوشم نمیاد. 😑😂

    حالا دیگه علایق ادما با هم متفاوتههههه*-*

    ولی به چهره نیست پاکی ادما-__-

    ندیدمممممممم تو مراسم ک قهوه ای بودددددددددد وایسا برم ببینم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۶:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررر 🤣😂😂😂😂😂😂😂😂💔
    هومممم •-•
    اره اون که صد در صد ولی خب نگاه کن مثلا اعضای اسپا اون مهری که ایزوان داره رو ندارن ... (حالا نمیگم اسپا بده -___- )
    برو فیلمای کنسرت امروزو ببینننننن
    موهاش صورتی عه ... یعنی بیشتر گلبهی عه ... 
    هیونجه هم سبز ابی بوددددددد جهزهیهیجعجسعسجسهج

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۶:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐

    صورتیه :"))))

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۶:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    # رایا 
     اینو ببین .... 
  • Raya
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۰۷
    Raya

    😂😂😂

    عااا کلا تو اسپا من بجز نینگ نینگ از هیچکدومشون خوشم نمیاد ولی بازم خب ایدلای اس ام حس خوبی بهم نمیدن حتی ان سی تی و اکسوهم ی حسی بهم میدن 😂😭

    دیدممممم صورتی شبیه قهوه ای و گلبهی و خاکستری داره شبیه صورتی چرکㅠㅠㅠㅠㅠ

    بمیرم براش خوشگل درازㅠㅠ

    دیدی چقد ترند شد ویژوال هیونجه(((:

    همه حرف میزنن ازش انقد زیباست((((:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۰۰، ۲۱:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررر چرا خبببب 🤣😭😭😭😭💔 جخلزطئباا 
    وای حالا من فن هیچکدومم نیستما جر 😂🤣
    ارههههههههه :")
    اریک مشکی بود :"))) چانهی هم سر اجرای هیپنوتایزد روی موهاش اکلیل ریخته بودن ... برق میزد موهاش ... باحال بود 😂💔
    وای هیونجه خیلی زیبا بود :"))))
    بعد یجای اجرا این موهاش رنگ پس داده بود 🤣 عرق هاش سبز ابی بودن 🤣🤣🤣🤣 

  • Raya
    ۱۲ آذر ۰۰، ۲۳:۱۴
    Raya

    نمیدونمㅠㅠ😭😂

    منم نیستم 😂😂😂

    اریک و سانگیون و هیونجه گریه کردن دیدی(((:

    آرهㅠㅠپسره ی کیوت

    هیپنوتایزد ارا ایز مسترپیس فور اور(((":

    هیونجه رو نگو ک ترنده هرجا میرمممم میبینمششششش

    با اسپری رنگ کرده بودن دیگه😂

    موهای هون هم همین بود ندیدی چقد رنگ عوض می‌کرد 😂😭

    با اسپری جنس اشغال هم رنگ کرده بودن ک با عرق ریخته بود😑اصلا حس خوبی ک به کرکر داشتم به ای اس تی ندارم و همه جوره میخوام بگم ازش بدم میاد-___-

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۰۰، ۲۳:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    حالا من از wjsnو weeky meekyخوشم نمیاد ... دلیلشم مشخصه اصن XD
    کوین هم گریه کرد :") ولی هیچ جا فیلم درست گریش نیس :/
    من وقتی گریه اریک رو دیدم گریم گرفت :")))))
    زیادی قشنگ بود اجراش وای خیلی دوستش داشتمممم 
    این حجم از زیبایی را نمیتانم 
    اره فهمیدم ... وای جرررررر😂💔💔💔
    MAMA 2018 تهیونگ بی تی اس هم وقتی قرمز کرده بود عرقش قرمز بود ... اونم اسپریاش همون جنس بوده احتمالا 🤣🤣🤣🤣💔
    وای منمممممم ... تو فکر کن ای اس تی به فنایی که رفته بودن کنسرت اجازه نداده جیغ بکشن ! گفته فقط حق دارن دست بزنن !!! این خیلی مزخرفهههه ... حالا فرقی به حال ما که نمیکنه ولی باحالی کنسرت به همون جیغ زدناشهههه ://///
  • Raya
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۸:۰۲
    Raya

    میکی نمیشناسم! ای پینکن تو ای اس تی

    دنبال فیلم گریه ی کوین میگردی؟😂😂😂

    من با سانگیون ...سانگیون ۲ برابر همه زحمت میکشه و فشار روشه با اینکه از همه فقط ۱ و ۲ سال بزرگتره ...چون لیدرم هست خمه ازش انتظار دارن من قشنگ درکش میکنم فشاری ک روشه رو درک میکنم خیلی گناه داره من خیلی با سانگیون گریه کردمㅠㅠ

    خیلیییㅠㅠ

    اون موقع بی تی اس هم خیلی معروف نبود خرج نمیکردن واسشون برای همین رنگ اونم اشغال بوده 😂😑

    گوه خورده از ای اس تی متنفرم اح دقیقا قشنگی کنسرت به داد و بیداد کردن و پاره کردن گلوته داد نزنی ک چی😑😑

    تازه سانگیون گفت ای اس تی همه خندیدن استف کرکر کاری نداشت اما استفای پلی ام سابق یا همین ای اس تی میخاستن همه رو ساکت کنن؟ خیلی ضدحالن

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ آذر ۰۰، ۱۰:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دختره بود  تو وان ده وومن ؟ اون عضو این گروهه ... ویکی میکی ...
    جررر  من نه 😂💔 چیه بشینم گریه هاشو ببینم خودمم گریم میگیره که 😂😭💔
    وای ارهههه مخصوصا اینکه جمع کردن ۱۰ تا پسر خیلی سختهههه ... بچم یبار گفت اون اولا نمیتونسته پسرا رو کنترل کنه و میخواسته گریه کنه ...ㅠㅠ
    بعد فکر کن خود اریک و سونوو به اندازه ۱۰ تا ادم فضولی میکنن :/ 
    جرررررررررررر ... 
    همینننننننننننننننننننن ... فکر کن اونجا هیونجه با اون حجم از زیبایی فقط چند متر باهات فاصله داشته باشه اصن میتونی جیغ نزنیییییی ؟؟؟
    هوممممم ... کلا خیلی مزخرفن ... این کمپانی رو نمیخواممممممممممم ... ایح ... باید همون موقع که کرکر بود میرفتیم دستشونم میبوسیدیم :") بخدا کرکر بهترین بود :")))))
  • Raya
    ۱۳ آذر ۰۰، ۱۴:۲۹
    Raya

    اها دویون و میگی فمیدم دویون وکی مکی

    من از ویکلی هم خوشم نمیاد

    از ایزوان و ایتزی هم ک کلا تنفر دارم

    از کازمیک گرلز همون دبلیو جی اس ان بدم میاد و کلا از همشون متنفرم-_-

    عزیز منع))):

    دقیقاااا اونا قد بچه ۵ ساله شلوغ میکنن|:

    واقعا چجوری-_-

    کرکر جدی هرکاری میتونست برای پسرا میکرد و بهترینشو انجام‌ میداد براشون حتی لوازم ارایشی و لباساشونم خوب میخرید

    یادته سر  دی دی دی یکم پول دستشون اومد؟ همونم کرکر خرج کرد برای خودشون رفتن امریکا فیلم برداری کردن دی دی دی رو

    کرکر بهترین بودㅠㅠ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ آذر ۰۰، ۱۴:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوم همون ... 
    ویکلی که دیگه هوبه هامونن .. ولی منم زیاد دوسشون ندارم ... 
    وای ولی ایتزی عشقای منن :")))) یعیحعفیجفجطفطح 
    ایتزی و تی اکس تی و توایس و بنگتن اینا عشقای زندگی منن ( دبویز رو نگفتم چون اونا تمام زندگیمن 😂😭💔 )
    همین که تا الان سانگیون نزدتشون یعنی صبر ایوب داره 🤣😂🤲🏻
    اره واقعا :"))) همیشه بهترین بود :") وای من عاشق کرکر بودم :") نباید اینجوری میشد :"))) یکی کرکر عزیزمون رو بهمون بر گردونه :"))))))))))

  • Raya
    ۱۳ آذر ۰۰، ۱۸:۲۴
    Raya

     همون هوبه های زشت اگه با دبویز قرار بزارن چی|||:

    الان تو پرداکشنا گذاشتن ای پینک و دبویز بینشون کاپله[: و چند جا هم گذاشتن ک ساسنگ یکی از اعضای دبویزو با یکی از اعضای ای پینک دیده

    اگه به ای پینک رحم نکردن به ویکلی رحم میکنن؟/"

    اوووو من بجز دبویز فق اسکیزو دوست دارممم

    شاید زده-_-

    برگردونن ببینیم((:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ آذر ۰۰، ۱۴:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اتفاقا من ویکلی رو به عنوان عروسم قبول دارم ... 
    این دیگه واقعا چرته ... ای پینک جای مامان دبویزه :/ 
    اصلا از کجا باید بفهمیم این ساسنگ راس گفته ؟؟؟
    تا چیزی تایید یا تکذیب نشده نباید شایعات رو پخش کرد ..‌.
    بعدشم اصن قرار بزارن . به خودشون مربوطه و صد در صد من حمایتشون میکنم ...
    جرررررررر 
    :"
  • Raya
    ۱۴ آذر ۰۰، ۱۵:۳۳
    Raya
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    زارت😐😐😐

    خب اگه بخوام صادق باشم من برعکس توام😐

    قرار بزارن ولی دخترای کیپاپ همشون **** ان با دخترای خوب قرار بزارن کلا ایدلای دختر خرابن دوسشون ندارم😑اصن ایدل با ایدل بده ایدل با ادم عادی خوبه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ آذر ۰۰، ۰۰:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمیدونم ما کسی نیستیم که بتونه ادما رو قضاوت کنه . 
    همه ادما هم مثل هم نیستن که اینجوری بگیم همه دخترای کیپاپ بدن ! 
    دیگه بستگی به سلیقه خودشون داره ... به ما چه 
    مگه فرقی به حال من و تو میکنه که با ایدل قرار بزاره یا ی ادم عادی ؟؟؟😂💔
  • Raya
    ۱۵ آذر ۰۰، ۰۸:۲۴
    Raya

    اینکه به ما چه رو راست میگی ولی طبق چیزایی ک حتی تو جاهایی ک اطلاعات ادیشنو میزارن و شرایط و پرداکشنا اونایی ک دبیو میکنن کسای خاصین ک کارای خاصی انجام دادن ۹۹ درصدشون...چون همه ک استعداد خالص نیستن ...

    اگه با ادم عادی قرار بزارن لو نمیرن مگه با مقاله که به شهرتشون اسیب نمیزنه ولی اگه با ایدل قرار بزارن هم برای اون ایدل بده هم خیلی برای خودشون |:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ آذر ۰۰، ۱۱:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خب اینو قبول دارم که همشون خاص و عالی نیستن ... 
    خب الان من برات ی سناریو میچینم و تو بهم بگو که اگه تو این شرایط بودی چیکار میکردی ؟  ... مثلا : تو توی پلی ام اودیشن میدی و قبول میشی ... بعد شم دبیو میکنی و خب کم کم معروف میشی بعد به جویون که توی کمپانی خودته حس پیدا میکنی و میفهمی جویونم بهت حس داره و بهت پیشنهاد میده حالا بگو تو بودی چیکار میکردی ؟؟؟ 
    قلب ادمارو نمیشه کنترل کرد که بهش بگی عاشق فلانی شو یا عاشق همچین ادمی نشو ! قلب اخرش کاره خودشو میکنه ... 
    ولی حرف اخرتم قبول دارم که براشون دردسر میشه اما اگه واقعا همو دوست داشته باشن ؟ مثل هیونا و دان چه عیبی داره ؟؟؟ 
  • Raya
    ۱۵ آذر ۰۰، ۱۲:۱۱
    Raya

    >:

    قبول نمیکردم چون برای هردومون بد میشد😂🥲🤲

    اگه ادم عادی بمونم و همچین شرایط پیش بیاد حتما ولی اگه ایدل باشم نه

    مطمئنا توهم اگه به موقعیت فک کنی اینطوری میشه

    هیونا و دان خیلی شیرینن و من براشون خوشحالم همه هم میگن میخوان ازدواج کنن ینی واقعا همو دوست دارن ولی کم هیت نمیگیرن که((: از گروهاشون اخراج شدن از کمپانیشون اخراج شدن از اکثر ایدلا طرد شدن  کم براشون بد نشد اوناهم(((:

    ول کن مینا ارزش نداره باهم بحث کنیم سرش هرچیه به خودشون مربوطه ماهم کاری نمیتونیم کنیم درست میگی ..

    میخوای کامنتا هم بحذف گرل گروپ استنا میریزن سرتㅠㅠ🥲

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ آذر ۰۰، ۱۳:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    قلب جویونو شکستی برو دیگه دوست ندارم 😂😭💔
    هومممم اره 
    جدیدا شایعاتی پخش شده که میخوان جدا شن !!! ولی فقط درحد شایعس ... به هرحال امیدوارم حقیقت نداشته باشه :"
    اوه ببخشید راس میگی 
    نه بابا چرا بحذفم ... چه عیبی داره ما فقط انتقاد کردیم همین ککک 
  • Raya
    ۱۵ آذر ۰۰، ۱۵:۱۳
    Raya

    برو بابا من و ایدل اخه😂😂😂

    غلط میکنن|: نه من انرژی میفرستم ازدواج کنن باهم چون لقمه دهن همنㅠㅠ

    تقصیر منه تو معذرت خواهی میکنی چرا دیوونه😂😂

    ㅠㅠ♡

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۰۰، ۱۳:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بیلاح ... مشکلش چیه ؟ 
    هومممم خیلی به هم میان بیشعوراااااااا ㅠㅠ
    نیوچ تقصیر تو نیس -.-♡♡♡


  • Raya
    ۱۶ آذر ۰۰، ۱۵:۲۷
    Raya

    سرتاپامشکله 😂😂😂

    TT خجالتم نمیکشن بعد ای همه باهم بودن چرا باید جدا شن TT

    ♡♡♡♡

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۰۰، ۱۶:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررر 
    نمیشن نمیشنننن گفتم که ی شایعس ... مگه بچه بازیهههههه ... میزنمشونااااا 
    ~♡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7