🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
۱۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ... vista
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۶:۵۲
    ... vista

    خخخخخ

    من دوست ندارم😎🤙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۶:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😭بدجنس 💔

  • 사라 골자리
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۶:۵۲
    사라  골자리

    قبلا جوابشو به یکی دیه دادم

    ام 2 ساعات دیه وبم میحذفه😶🔪🔪

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۶:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :)
    اره فهمیدم 
    مراقب خودت باش ❤
  • ❣️𝐴𝐼𝐿𝐼𝑁 ❣️
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۶:۵۳
    ❣️𝐴𝐼𝐿𝐼𝑁 ❣️

    بچه دومی موندD:

    *زدن عینک آفتابی اش*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۶:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بدجنساااااااا 😭💔
    بزنم عینک افتابیتو بشکنم؟😭😭😭
  • ~°•☆ LOVE
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۶:۵۴
    ~°•☆ LOVE

    اینو قبلن من گذاشتم😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۶:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اه بی ادب 😐💔 
    چرا گذاشتی 😭😭😭😭😭🔪
  • 사라 골자리
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۶:۵۷
    사라  골자리

    :)

    ای مرز

    بقیه مراقبین:)   

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۶:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ^~^ 
    ❤❤❤
  • 사라 골자리
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۷:۰۰
    사라  골자리

    بای لاو💜

    البته تو اون دوساعت هستم ولی اگه ندیدمت بای لاو💜

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۷:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خب ....
    خدافظ ♥
    💋
  • 사라 골자리
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۷:۰۲
    사라  골자리

    بای لاو💜

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۷:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بای 💙
  • Baby pari cute
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۷:۱۷
     Baby pari  cute

    دوست دارمممممممممممممممممممم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۷:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    طفنتبتوطبتظو بتظوبتظبتظآلتلتطلت ظوبتظتلطوتلطوتلطآلنطآلتطوتلوظفعسفعسفهسآفتظول تظوظلتظعسوففعظقتکظتفکقتظکتک قظقتظکقتآفعظآقعفکظقعظکف عشکفعسکفعسکفع س ککعفهفعسفطهلهطل نطلنطللتژلتط تللطتویتفتس وفیآفیتبتسلتسلتو یلتسآیتآففتآیی فنفنییفنفهی فنینفی آفتیو  
    منم دوستتتتتت دارمممممممممممممممم بابایییییییییییییییییی 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
  • 전💜 Raya
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۷:۱۹
    전💜 Raya

    ازت متنفرم خخخ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۷:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    -__________-
    الان من چی بگمممم 😑🔪🔪🔪🔪🔪🔪

  • Baby pari cute
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۷:۲۰
     Baby pari  cute

    الهییییییییییییییی نی نی منننننننننننننننننن 

     

    #رایا

    با بچه من خوب باشا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۷:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بابای خوشتیپ و جذابمممممممممممممممممم 😻😍❤💋

  • Baby pari cute
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۷:۲۴
     Baby pari  cute

    الهیییییییییییی ولی نی نی باید بشی حداقل 53 اوکی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۷:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سعی خود را میکنم 😂😂😂✌

  • Baby pari cute
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۷:۲۶
     Baby pari  cute

    میکنیااااااا چن وقت دیه ازت میپرسم چن کیلویی 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۷:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چشم چشم من که رو حرف بابام حرف نمیزنم ❤💋
  • Baby pari cute
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۷:۳۰
     Baby pari  cute

    افرین نی نی خوب

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۷:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😻❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
  • Baby pari cute
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۷:۳۳
     Baby pari  cute

    اوه دستت نشکست؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۷:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نه سالمه 😂😂😂

  • KIANA .QUEEN
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۷:۵۳
    KIANA .QUEEN

    دوستت دارم 🍬

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۷:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂
    منم دوستت دارم ❤
  • KIANA .QUEEN
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۷:۵۵
    KIANA .QUEEN

    وای من دوستت ندارم جواب رو گفتم🍬😎😂😂😂😂🤗🤗

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۷:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂💔
    منم گفتم که شاد شی 😑😂😂😂😂😂
  • DRSVHOST 32
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۸:۰۶
    DRSVHOST 32

    دوستت دارم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۸:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    افرین درسته 👏👏👏😂😂😂
  • ❣️𝐴𝐼𝐿𝐼𝑁 ❣️
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۹:۴۴
    ❣️𝐴𝐼𝐿𝐼𝑁 ❣️

    یااا ناراحت نشوووو

    دوست دارم^----^(رلم کلمو نکنه فقط...)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ مهر ۹۹، ۰۱:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عیب نداره 
    ناراحت نشدم همینجوری گفتم 😂❤

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7