🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 پنجشنبه, ۵ فروردين ۱۴۰۰، ۰۶:۴۴ ب.ظ

یه اسکوتر !

مظلوم تر از پسر من گیر نیوردن ؟! :)

میدونین اینا برای چیه ؟!

وقتی تو یه رقابت فندوم گروهی میدونه که نمیتونه از  گروه رقیبش ببره میاد بهش هیت میده ...

دفعه قبل هم به نیو هیت دادن و گفتن که قرار بوده عضو ایتیز باشه ولی نشده (شایدم یه گروه دیگه بود)

میخوام بگم که یه اسکوتر باعث نمیشه دبویز نره کینگدام یا عالی نباشه :)

 

حرفای من نیس ولی باهاش موافقم ...

+ من خودم تاحالا به هیچ گروهی هیت ندادم ... ام وی هاشو دیس لایک نکردم ... و سعی کردم همه گروه ها رو دوس داشته باشم

ولی وقتی میبنم بعضیا به این راحتی هیت میدن و البته به مزخرف ترین روش ممکن 

واقعا عصبی میشم چون خط قرمزم دبویزه ...

 

Miyoung 95 Miyoung 95 کی لو ایز مای ناموس😑🔪 Yasi🙃 کی لو ایز مای ناموس😑🔪 Miyoung 95 saba (سکینه گشاد اونیه سبا) Yasi🙃 박해리  (سکینه‌ی منحرف :|) 박해리  (سکینه‌ی منحرف :|) Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫) Yasi🙃 박해리  (سکینه‌ی منحرف :|) 🌈Kim Mia 🌈 ivanka ♡♡ (سکینه کویین 😐👑) ~  اومارا ~ Yasi🙃 A real ARMY army A real ARMY army RITA (سکینه وای ام😐👑) RITA (سکینه وای ام😐👑) Choi Mia RITA (سکینه وای ام😐👑) Choi Mia Choi Mia K-poper K-poper K-poper
Last Comments :
۲۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Miyoung 95
    ۵ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۷
    Miyoung 95

    یعنی افکار از این پوچ تر و مضخرف تر؟

    متاسفم...واقعا متاسفم براشون

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کاره هیتر همینه ... میاد دس میزاره رو مزخرف ترین چیزه ممکن 😐💔💔💔
    هیعععع ...
  • Miyoung 95
    ۵ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۲
    Miyoung 95

    آخه واقعا دلم میخواد بخندم

    باز یه چیز منطقی تر میگفت...لامصب اسکوتر چیه که بهش گیر میدی؟:///////

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دقیقا مشکل منم همینه 
    حالا مثلا اگه الکل خورده بود بعد رانندگی کرده بود یه چیزی (نمد رانندگی بلده یا نع)
    اخه اسکوتر 😐😐😐😐😐😐😐💔
    واقعا بعضی از چیزایی که هیترا میگن خنده داره 😂💔😐
  • کی لو ایز مای ناموس😑🔪
    ۵ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۲
    کی لو ایز مای ناموس😑🔪

    به خاطر یه اسکوتر سواری عادی؟

    بچه بی گناه داشته میرفته

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چی بگم والا -____-💔
    مظلوم گیر اوردن دیگه ....
  • Yasi🙃
    ۵ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۳
    Yasi🙃

    یعنی کثافت تر ازینا وجود داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

     

    خوب ممکنه بچه یاد بچگیاش افتاده :/ چیکارش داریننننن

     

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😑😑😑😑😑😑💔
    جرررررر یاده بچگیاش افتاده ...😂💔

  • کی لو ایز مای ناموس😑🔪
    ۵ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۶
    کی لو ایز مای ناموس😑🔪

    بچه چه گوگولیم داره اسکوتر سواری میکنه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهومممممممممممممم😂😭💔
  • Miyoung 95
    ۵ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۸
    Miyoung 95

    والا به خدا

    هیترا پدیده نووین در چرت و پرت گفتنن:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ فروردين ۰۰، ۱۹:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واقعاااااااا 😑😐👌💔💔💔💔💔💔💔
  • saba (سکینه گشاد اونیه سبا)
    ۵ فروردين ۰۰، ۱۹:۱۵
    saba (سکینه گشاد اونیه سبا)

    عا...

    اوففف چرا روزه آدمو فاکی تر از چیزی که هست میکنن؟

    چرا ایقد بچه گانه رفتار میکنن این هیترا گاو؟ 

    بخاطر ی اسکوتر؟ 

    ایححح خدایا هلپ عاس-___-

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ فروردين ۰۰، ۱۹:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چه بگویم .... نگفته هم پیداست ... غم این دل مگر یکی و دوتاست ؟!(چقدر این اهنگ مثل حال الانه منه 😂😂😂😂💔)
    هیععععععععععععععععع.....
  • Yasi🙃
    ۵ فروردين ۰۰، ۱۹:۲۳
    Yasi🙃

    خوب بچم دیاره کوفولیتشو کرده 

     

    حتما بچه بوده با اسکوتر تو حیاطشون بازی میکردههههه

     

    واییییییییی خداااااااااااااااااااااااااااااااااا

     

    دوباره من جو گیر شدم :////////////////////////

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂💔
    ککککککک
    (و منی که دارم یونگهون کوچولو رو با اسکوتر توی حیاطشون تصور میکنم 😂)
  • 박해리 (سکینه‌ی منحرف :|)
    ۵ فروردين ۰۰، ۱۹:۳۰
    박해리  (سکینه‌ی منحرف :|)

    بازم؟ -_- 

    من دیگه دارم واقعا خسته میشم...

    حتی نمیتونم بخاطره اینا نفس بکشم 

    پوووففففف

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بعله ....😑💔
    بچم یه بار سواره اسکوتر شد T~T
  • 박해리 (سکینه‌ی منحرف :|)
    ۵ فروردين ۰۰، ۲۰:۰۴
    박해리  (سکینه‌ی منحرف :|)

    کاش واقعا یکم خون به مغزشون میرسید تا به مزخرف ترین چیز نرسن....

    ولی انگار هم روانین از من گفتن... -_- 🔪 

     

     

    ولی هنوز چشمم به هدر میوفته (ಥ ͜ʖಥ)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ فروردين ۰۰، ۰۱:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واقعااااااا😐👌👌👌👌

    عرررر نگو دوباره غش میکنم براش 
  • Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)
    ۵ فروردين ۰۰، ۲۱:۵۴
    Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

    بخدا دلم میخاد پاشم جرشون بدم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ فروردين ۰۰، ۰۱:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من بیشتر از تو دلم میخواد :)🔪
  • Yasi🙃
    ۵ فروردين ۰۰، ۲۱:۵۵
    Yasi🙃

    من همیشه هرچی میگم تصور مبکنم :////

     

    ولی خیلی کیوت بوددددددددددد

    تازه من که دیروز عکس بچگی اعضا رو دیدم :/

     

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ فروردين ۰۰، ۰۱:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررر منم

    اهوممممممممممممY~Y
    او ککککک😂💔
  • 박해리 (سکینه‌ی منحرف :|)
    ۶ فروردين ۰۰، ۰۳:۲۲
    박해리  (سکینه‌ی منحرف :|)

    هر کاری کردم نمیتونم اروم شم :| 

    کاش واقعا وجدان داشته باشن یا یکم واقعا مثل موقعیت ایدولا رو حس کنن 

     

     

    من بیشتر از تو دارم غش میکنم کتزتحرخازحنزاژخازخ😭😭😭😭😭😂😂😂😂💔💔💔💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ فروردين ۰۰، ۲۱:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیع ... بیخیال ...خودتو ناراحت نکن 
    همیشه همین بوده .....


    ککککک جررررررر عبطمبطغببمغیظنمغیظظغیمبغمط😭😂😂😭😂😭
  • 🌈Kim Mia 🌈
    ۶ فروردين ۰۰، ۱۱:۵۵
    🌈Kim Mia 🌈

    وا خدا شفا بده این هیتر هارو😑

    اممم وب جدیدم دیدی؟؟ 

    با ادرس همون اومدم یه نگاه بنداز 😊

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ فروردين ۰۰، ۲۱:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارعععع دیده بودم قبلا 
    توی بلاگفاست ...
    خیلی ذوق کردم وقتی دیدمش 😍
  • ivanka ♡♡ (سکینه کویین 😐👑)
    ۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۰
    ivanka ♡♡ (سکینه کویین 😐👑)

    آقا خو تو عابر پیاده ست خو 😐😐😐😐😐😐😐😐

     

    مینا جونمممممممممم عیدت مبارکککککککککککککک باشه

    خوشگلممممممممم ایشالا سال خیلی خوبی داشته باشی و به هرجی میخوای برسی

    💖💖💖💖💕💕💕💙💙💙💜💜💜💛💛💚💚❤❤❤🎉🎉🎉🎉🎉🎉

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ فروردين ۰۰، ۱۷:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چی بگم ... 😐💔

    عید تو هم مبارککککککککککک باشه ^^💙
    منم برات ارزو میکنم سالی پر از شادی داشته باشی 😍❤❤❤❤❤❤❤
    مرسی ... لاو یو 😊💕💋
  • ~ اومارا ~
    ۸ فروردين ۰۰، ۱۱:۴۰
    ~  اومارا ~

    منم وقتی چهار سالم بود یکبار با اسکوتر رفتم تو خیابون به نظرت دیگه نمیتونم ایدول بشم 🥺

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ فروردين ۰۰، ۱۷:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کککککک  میتونی ایدل شی
     چون تو ایران اسکوتر سوار شدن جرم نیس 😂😑👌 
  • Yasi🙃
    ۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۸
    Yasi🙃

    https://savido.ir/dnl/605c9a078db0680407688795.mp4

    اینو دیدی؟😑

     

    ولی عاشق همین کاراشون شدیم😂 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ فروردين ۰۰، ۲۱:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بعضیاشو دیده بودم 
    پسرای اسکلم جررررررر 😂😭😂😂😭😭😭
    این بست وی دبویزه  اول ویدیو رو تا حالا جایی ندیده بودم پارههههه 
    خیلی خوب بودد

  • A real ARMY army
    ۸ فروردين ۰۰، ۲۲:۲۷
    A real ARMY army

    وتف خا:/ حالا نیاد با استیکر بخورنتون:////

    مسخرمون کردن:/ مظلوم گیر اوردین مگه:///

    ملت دیوانه شدن:/

    منم بچه بودم با اسکوتر پسرخالم بازی کردم دیگه نمت ایدل شم؟🤧🤣

    میخاین هیت بدین سر یچیز درست درمون حداقل هیت بدین:/

    ابرو هیترا روهم بردن هیچی از بچه پیدا نکردن ب اسکونر سواریش گیر دادن:////🗡🗡🗡🗡🗡

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ فروردين ۰۰، ۲۳:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واقعاااا 😐👌👌👌👌👌👌👌
    اصن دیدن نمیتونن دبویز رو شکست بدن اینجور کردن (من اسم هیچ گروهی رو نیوردم ...)
  • A real ARMY army
    ۹ فروردين ۰۰، ۰۰:۲۲
    A real ARMY army

    اصنا:/

    افرین نیار جنگ میشه ملت میریزن سرمون😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ فروردين ۰۰، ۰۰:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ککککک ارع واقعا فن ها حساسن 😂😐💔
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۹ فروردين ۰۰، ۱۴:۵۲
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    مینا:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
     سلام جانم ؟!
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۲۰
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    سلام عزیزم

    حس میکنم دارن گوه میزنن به کینگدام:/

    خا این دیگه مسابقه نیس که:/

    مسخره بازیه:/

    اون از اسکیز:/

    این از دبویز:/

    یه چیز مسخره تر از اینا بگم برگات بریزه:/

    امروز یه دیفند خوندم معتبره ولی خب هنو رسمی اعلام نشده

    گفته سبک کار آیکن با اون یکی گروه ها برابر نیست(یعنی گفته آیکن در حدشون نیس و کلا سبکش فرق داره) پس باید آیکن کلا برداشته بشه.

    خب خدایی تو بهم بگو

    الان دبویز اینجوری اسکیزم که خودت دیدی:/آیکنم که اگه خبر واقعی باشه از کینگدام بیاد بیرون ناموصا اسمش دیگه مسابقست؟

    حالا من به دیفند اولیه راجبه آیکن خیلی اعتقاد ندارم و میدونم چرته

    اما الان باز بحث بی آی رو باز کردن سر قضیه ال اس دی

    میگن بابی چون با بی آی نزدیک بوده ال اس دی مصرف کرده. باید از کینگدام بره

    الان خب تو بهم بگو قضیه ال اس دی مال سال 2016 بوده:/ سال 2019 بی آی رفت و بعدش2020 بی گناهیش ثابت شد

    الان کجای این موضوع به بابی ربط داشت؟:/

    نمد چی بگم خدایی

    فقط خداکنه همشون چرت و پرت باشه

    همه ی خبرا

    الکی الکی دارن مسابقه رو به چیز میدن:/(ببخشید خیلی ناراحتم)

    ببخشید دلم خیلی پر بود

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ببین من فکر میکنم همه اینا کاره خوده فندوماست ... 
    چرا باید یهویی  قضیه هایی که تموم شدن رو دوباره بیارن وسط ؟
    دقیقا وقتی که کینگدام داره  شروع میشه میان درباره گروه های رقیب بد میگن 
    واقعا گند میزنن تو مسابقه ... 
    وقتی دبویز هم road to kingdom رو بردن اومدن گفتن سونوو سیگار میکشه ...
    مطمئن باش این چیزا خیلی رو گروه ها تاثیر نداره ...
    هدفشون اینه که فندوم اون گروه رو درگیر کنن و روحیه گروه رو خراب کنن  ...
    تو هم خودتو ناراحت نکن همه اینا تموم میشه 
  • Choi Mia
    ۱۰ فروردين ۰۰، ۰۹:۲۷
    Choi Mia

    سلام بلاخره اومدم بیان😁

    شناختی؟؟؟؟😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ فروردين ۰۰، ۱۸:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلاممممممممممم اوو چه خوب 😂😍
    ارع ارع شناختم همون🌈 Kim Mia 🌈 
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۱۰ فروردين ۰۰، ۱۲:۰۹
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    دقیقا کار فندوماست

    دو روز مونده به شروع اومدن چرت میگن

    قلدری؟

    اسکوتر؟

    ال اس دی؟

    هیچی دیگه

    احتمالا فردا پس فردا میان میگن کلا کینگدام مرکز فحشاست

    باید یکمی شعورشون برسه

    چطوری ممکنه انقدر راحت به گروه ها هیت دروغ بدن و شب راحت بخوابن؟

    البته کینگا تا ابد کینگن:)

    بیدی نیستن که با این بادا بلرزن:)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهوم ...
    ولی خدایی اسکوتر از همش مسخره تر بود 😐😂💔
    حالا یکی از مجری های کینگدام هم نمدونم چی کرده الان دیگه نیس 😐💔
    واقعاااا چطور میتونن -___-
    یعس :)
  • Choi Mia
    ۱۰ فروردين ۰۰، ۱۵:۴۱
    Choi Mia

    امم ادرس وبم اینه اونی که تو کامنت قبلی بود غلته😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ فروردين ۰۰، ۱۸:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهااا 
    واو وب برای گلدن چایلد زدی 😍


  • Choi Mia
    ۱۰ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۱
    Choi Mia

    اره همون کیم میا هستم الان شدم چویی میا😊

    من گلدن چایلد دوس😍

    پروفایلم هم عکس بایسم(بومین) تو گلدن چایلدع😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها فقط تغییر فامیل دادی ککک😂
    اوح ... بومین رو میشناسم 😍
    اهنگای گلدن چایلد رو دوس دارم 😻

  • K-poper
    ۱۲ فروردين ۰۰، ۰۰:۲۶
    K-poper

    عررررررررررررر

    یه دبی پیدا کردمممممممم

    من همین امروز دبی شدممممم

    چقد خوشحالمممممممممممممممم

    اهم جدی شیم

    به بایس من دست نزنید

    بچم رفته اسکوتر سواری 

    این جرمه؟

    مثل اینه که تو با دوچرخه بری خیابون

    اینکه جرم نیست://///

    بایسمو اذیتش نکنید خیلی مظلومه(تو سریال انقلاب عشق باهاش آشنا شدم)

    حالا اون یکی بایسم

    به اون یکی بایسمم دست نزنید

    الان قرار بود عضو نم چیچی باشه و اینا تو کت من نمیره

    به بایسانم کاری نداشته باشید

    (الان قات زدم اخه ساعت ۱۲ و ۲۵ دیقس)

    هر ی دست به بایسام زد یا بهش هیت داد بگید خودم پدرشو در میارم

    با 👡👠 می افتم سراغش

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ فروردين ۰۰، ۱۷:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام من مینام ۱۵ سالمه و الان یک ساله که دبی ام و تو ؟!
    اووو دبی شدنت مبارک :))) به خانواده دبویز خوش اومدی ^^💕 
    عه هوو 😂💔 بایس منم یونگهونه :)❤
    میدونی این به خاطره رقابت کینگدامه وگرنه کی به اسکوتر سواری یونگهون اهمیت میده؟!
    اوووو از اون فیلم متنفرم :) 💔 من هر وقت میدیدمش میترسیدم ... و دقیقا از چیزی که میترسیدم سرم اومد ... همه دخترای توی سریال حداقل یه بار با یونگهون بودن :\ خدایی انقلاب عشق بود 😂😑💔
    ککککککک 😂😂😂 بنظرم چاقو و تفنگ بیشتر به کارت بیاد 🔪🔫


  • K-poper
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۰۰:۰۸
    K-poper

    سیلاممممم

    منم آنی ام ملقب به آنیس یازده سالمه(کوشولممم)

    من ۲ روزه دبی ام 🤣🤣🤣🤣🤣

    تنکسسسسسسسسسسس

    گودددددددد من بایسان نیو و یونگهونن

    اره میدونم اخه کی چیکار بچم داره

    چرااا؟؟؟جیهون بچم خنگ چی بگم از خنگی هاش🤣🤣🤣🤣🤣

    تقصیر اونا چیه؟بچم انقدر جذابه همه دوسش دارن

    من قبل اینکه بفهمم کیه ازش خوشم اومده بود 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    پلیس میگیرتم همون دمپایی بهتره🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۰۲:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    از اشنایی باهات خوشبختم آنیس ^^
    اوووو کوشولووووو •~•💕
    چون اون فیلم باعثه استرس و ناراحتیم شده ... باورت میشه من سره این فیلم چقدر پیر شدم 😂💔😑
    نه جیهون که خیلی کیوت و گوگولی بود اصن خودم عاشقه شخصیتش بودم ... ولی اینکه همه دخترای توی فیلم رو انداختن با یونگهون اصلا خوشم نیومد 😑💔
    جرررررر 😂😂😂😂
  • K-poper
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۲۳:۴۶
    K-poper

    منممممم

    اره دیدی؟کوچیکم

    عه من پیر نشدم

    اره اصن پسر خنگ خودمه

    اها خببببب من کامل ندیدم ولی اره انداختن!

     یونگهون چجوری بچمو لگد زد جرررررر یعنی!

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ فروردين ۰۰، ۰۰:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ^^💙💫
    کککککککک
    من یکم زیادی حساسم ...
    اهوممممممم ... 
    یونگهون اصن اون چیزی نیست که تو فیلم بود ...
     بچم خیلی مهربون و خجالتی عه ... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7