🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 چهارشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱ ب.ظ

یادم میمونه !

من دیگ خیلی ناراحت نمیشم

دیگه از ته دل گریه نمیکنم 

حتی دیگه جای خالی ادما رو حس نمیکنم 

من جدیدا با بهترین دوستم قهر کردم که خیلی برام ادم مهمی بود 

ولی اصلا اهمیت ندادم !

نمیدونم چرا ولی اینجور بودم که خب تو نباشی هم دیگ مهم نیست !

ما حرفی نزدیم راجبش چون من اصن مشکلی با سکوت هردوتامون نداشتم 

انگار تازه دارم یذره میفهمم که

دوستی باهاش با اینکه فوق العاده بود ولی پر از ناراحتی و درد برای من بود ... 

من خیلی دوسش داشتم و اگه هنوزم بخواد باهام دوست باشه راحت قبول میکنم ولی همچنان یچیزی ته قلبم سنگینی میکنه ... 

دیشب شنیدم که به بقیه گفته فکر میکنه من بهش حسودی میکنم :)

من واقعا ادم حسودی نیستم (البته تا وقتی که طرف مقابلم جونگ کوک نباشه )

اونم حسادت به کی ؟ به بستیم بهترین دوستم ؟ 

واقعا ناراحت شدم ... 

چون اصلا همچین ادمی نیستم ...

فکر میکنه من به اینکه دوست پسر داره حسودی میکنم ؟ 

اخه حتی رلش تایپ من نیس و حتی از نظر من خوشگل هم نیس :/ 

و البته خیلی ادم بی شخصیته و همیشه منو مسخره میکنه ....

واقعا ؟؟؟؟؟ 

حتی اینکه من به شوخی بهش میگفتم برو کات کن باهاش رو جدی گرفته 

بعد ۷ ، ۸ سال دوستی باهاش هنوز فرق شوخی و جدی منو نمیفهمه :)

قلبم شکست ...

ولی گریه نکردم ! 

 حتی خیلی هم ناراحت نشدم ... 

یکی از دوستام بهم گفت که رلش بهش گفته از مینا و فلانی و فلانی دوری کن اینا بدتو میخوان و از این حرفا :) 

بعد منی که ‌....

وقتی عمل کرده بود رفتم پیشش براش از اون شیرکاکائو گنده ها خریدم 

تو مدرسه همیشه حواسم بهش بود که یوقت چیزی به زخم عملش نخوره  

با مامان بابام دعوا و بحث میکردم تا باهاش برم بیرون 

وقتی مریض بودم بخاطر اینکه ناراحتش نکنم باهاش میومدم

کارایی که میترسیدم انجامشون بدمو بخاطر اون انجام دادم 

با من میومد بیرون ولی منو ول میکرد میرفت پیش رلش 

بخدا من اصن ناراحت نیستم که رل زده

ولی اینکه دوستی ۸ سالمون بخاطر یه پسر که فقط دوماهه باهاش قرار میزاره نابود شه منو ناراحت میکنه ... 

ارزش من همینقد بود ؟ همین ؟ 

حیف اون همه وقتی که به پای دوستیمون گذاشتم ... 

حیف منی که همیشه غرورمو زیر پا گذاشتم ، حتی وقتایی که خودش مقصر بود میگفتم " هی بیا اشتی کنیم من تحملشو ندارم! " 

شاید اگه دوباره برگردم به اون زمان بازم همینکارا رو کنم ولی ایندفعه همونجا که خواست با یارو رل بزنه جلوشو میگیرم 

نمیخوام ارزوی بدی کنم براش ....

ادمی نیستم که بد کسی رو بخوام

یا چون فقط دیگ با هم دوست نیستیم براش چیزای بد ارزو کنم

فقط امیدوارم رابطشون طولانی تر از دوستیمون باشه!!!

که حداقل ارزششو داشته باشه 

ارزش از دست دادن منی که همه کاری براش کردم ... 

خودش همیشه میگفت من لیاقتتو ندارم

من هنوز با حرفش موافق نیستم ... 

ولی خب حداقلش میدونم که نمیتونه هیچ دوستی رو پیدا کنه که به اندازه من باهاش خوب باشه ... 

خودم وقتی دیدم که دیگه زیادی رفتارش ناراحتم میکنه ازش فاصله گرفتم 

و اون حتی تلاشی برای نگه داشتن رفاقتمون نکرد 

همیشه تو این موقع از سال اینجوری میشه زندگیم ... 

طلسمه انگار !!!! 

حیح

:)

 

+اینو نوشتم تا یادم بمونه ... همین ...

𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀 🎀‌루디🎀 ‌‌ 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀 🎀‌루디🎀 ‌‌
Last Comments :
۶ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀
    ۶ ارديبهشت ۰۲، ۲۳:۲۶
    𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀
    :)))) خیلی دردناکه...خیلی...
    ولی
    الان راحت تری نه؟
    ولی هنوز ته دلت یه چیزی هست که درد داره؟
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ ارديبهشت ۰۲، ۲۳:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    حداقلش اینه که الان ارامش روحی بیشتری دارم ...
    اهوم دردش اونجاییه که فکر میکردم این یکی برام میمونه !
    با خودم میگفتم هشت ساله دوستیم امکان نداره چیزی بتونه جدامون کنه
     هشت سال واقعا زمان کمی نیس .... ولی انگار ربطی به زمان نداش ...
  • 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀
    ۶ ارديبهشت ۰۲، ۲۳:۳۵
    𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀
    اوهوم
    باید بهت اعتماد می‌کرد
    ینی حرف دوستای جدید و رلش مهمتر و قابل قبول تر از حرف دوست قدیمی و ۸ سالش بود؟؟؟
    واقعا عجیبه
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ ارديبهشت ۰۲، ۲۳:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    انگار همینطور بوده :))
    ما جوری به هم نزدیک بودیم که همیشه بهمون میگفتن "این دوتا هیچوقت از هم جدا نمیشن" 
    یا حتی بعضیا فکر میکردن ما باهم خواهریم ... انقد که نزدیک بودیم :) 
    حتی همکلاسیامون تعجب کردن وقتی که دیگ با هم حرف نمیزنیم میان بهم میگن چیشده که قهر کردین ؟ و من جوابی براش ندارم ...

  • 🎀‌루디🎀 ‌‌
    ۷ ارديبهشت ۰۲، ۰۸:۲۴
    🎀‌루디🎀 ‌‌
    قرار بود سال خوبی باشع...
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۶:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :)
    هنوز زوده برا نتیجه گیری ... شاید اتفاقای بهتری بیفته ... شاید امسال قراره سال بهتری باشه ...
  • 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀
    ۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۱:۵۹
    𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀
    عی بابا
    واقعا عجیبه
    دیدی هیچی رو نمیشه پیش بینی کرد؟ همه چیز غیر منتظره شده
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۶:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    زندگیه دیگ بگایی پشته بگایی !!! 
    هعییی
    اهوم دقیقا ... 
  • 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀
    ۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۶:۴۲
    𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀
    به خدا
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ ارديبهشت ۰۲، ۰۱:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    حیح ... 
    :)
  • 🎀‌루디🎀 ‌‌
    ۷ ارديبهشت ۰۲، ۲۱:۱۵
    🎀‌루디🎀 ‌‌
    اتفاق بهتر؟
    اتفاققق بهتررررر:)؟؟؟
    مادربزرگم فوت کرده
    کیر خورده تو سالم :)
    اتفاق بهتر؟مگه میشه؟
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ ارديبهشت ۰۲، ۰۱:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوه متاسفم عزیزم :"
    نباید این حرفو میزدم ... 
    میفهمم چقد سخته که یکی از مهمترین ادمای زندگیت رو از دست بدی .. 
    خودمم امسال تجربش کردم :) 
    درد داره میدونم ... ببخشید که نمیتونم کاری برات کنم که از ناراحتیت کم بشه ... 
    امیدوارم روحش در ارامش باشه ...🖤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7