🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۹، ۰۳:۲۰ ب.ظ

کوک یا یونگهون؟

این عکس یونگهون عضو گروه دبویز هست 

که خب خیلی از ارمی ها اشتباه میکنن

و فکر میکنن این عکس کوکه !

من خودم سر این قضیه که این یونگهونه و کوک نیس کلی بحث کردم :/

V ♱ C111 Park Hae ray(فدای عشقم پانی بشم) Park Hae ray(فدای عشقم پانی بشم) negar son Park Hae ray(فدای عشقم پانی بشم) negar son negar son Shoco -🍫 ♡Parnian.jk 🌠Kim Negin Youna THE BOYZ   빵❤ 큐
Last Comments :
۱۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • V ♱ C111
    ۲۲ آبان ۹۹، ۱۵:۲۳
    V ♱ C111

    ناموس به به😂

    ی چن نفرم ب من گفتن جین وو "مکنه گست ناین" شبیه کوک بی تی اسه :///////// انقد اعصابم ریخ ب هم :/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ آبان ۹۹، ۱۵:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بعله دبویز ناموسمه 😌😂
    خخخخخخخخخخ 😐😂💔💔💔
  • Park Hae ray(فدای عشقم پانی بشم)
    ۲۲ آبان ۹۹، ۱۵:۲۳
    Park Hae ray(فدای عشقم پانی بشم)

    اخه کجاش شبیه کوکه؟ :/ 

    به نظرم ترکیب صورتش سوبین و تهیونه :) 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ آبان ۹۹، ۱۵:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اون عکسه اول یکم شبیه  هس 😑💔
    هوممممممممم
  • Park Hae ray(فدای عشقم پانی بشم)
    ۲۲ آبان ۹۹، ۱۵:۳۰
    Park Hae ray(فدای عشقم پانی بشم)

    اره یکم شبیهشه 😐💕

    میگم.....یونگهون رو به من نمیدی؟ 💕😹

    لامصبی.....کیوت و هاته اینجا 😍🤩🔥

    گفتی که با کی شیپش میکنن؟ 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ آبان ۹۹، ۱۵:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممم
    جان؟
    عمرا 
    ناموس دزدی اونم تو روز روشن 😐💔💔💔💔💔💔
    الله و اکبر 
    با چانگمین ( اسم استیجش کیو هست ) شیپشون میشه بنگکیو (بنگ لقب یونگهونه یعنی نون چون بچم نون دوس داره )
  • negar son
    ۲۲ آبان ۹۹، ۱۵:۳۴
    negar son

    هر دوشون عالین

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ آبان ۹۹، ۱۵:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیع 
    من با تو قهلم T~T
  • Park Hae ray(فدای عشقم پانی بشم)
    ۲۲ آبان ۹۹، ۱۵:۳۷
    Park Hae ray(فدای عشقم پانی بشم)

    تتتفففف😹😹😹😹😹💔💔💔💔💔💔💔

    ازت میدزدمش 😐😐😐🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡

    بعد....یونگهون رو توی بغل کیو میذارمش و مراقبشون میشم 😐😐😐🗡🗡🗡❤❤❤🔥🔥🔥🔥

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ آبان ۹۹، ۱۵:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    T~T
    پیش من نیست که ازم بدزدی 😭💔
    هیع این دوتا کنار هم باشن من مشکلی ندالم 😞
  • negar son
    ۲۲ آبان ۹۹، ۱۵:۳۷
    negar son

    چلا ؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ آبان ۹۹، ۱۵:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چون بایست یونگهونه 😞
    هیع 

  • negar son
    ۲۲ آبان ۹۹، ۱۵:۴۰
    negar son

    بابا خب بایس خودمه

    خرگوش خودمه به هیچ کی هم نمی دمش

    ولی بیا نصف نصف تقسیمش کنیم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ آبان ۹۹، ۱۵:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هم
    نموخوام 
    هیع اصن ولم کن 😭💔
    اول ماله من بوددددددددددددددددددد Y~Y  (این مثلا گریه هس ولی با y چون اول اسمشه:) 💔   )
  • Shoco -🍫
    ۲۲ آبان ۹۹، ۲۰:۲۵
    Shoco -🍫

    عزیزممممممممممممممممممممممممممممممم

    چه گوگولیو سوییته اینجا عررررررررررررررررررر (عه چراغ اتاقم سوخت :/ )

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ آبان ۹۹، ۲۰:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
    جر 😂
  • ♡Parnian.jk
    ۲۴ آبان ۹۹، ۱۲:۰۲
    ♡Parnian.jk

    مینا بیام برینم توت؟؟

    جعرررر😂😂😂😂

    حال کردم ولی😌😎 

    من که گفتم این کوک نیس هعی یه بنده خدایی *یر میده😒

    یاع یاع یاع🤣🤣🤣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ آبان ۹۹، ۱۲:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    برینی تو من !
    نع اقامون اجاز نمیده (اقامون کیه 😂😐)
    هوم
  • 🌠Kim Negin
    ۲۰ شهریور ۰۰، ۱۳:۳۱
    🌠Kim Negin

    جررر حق داشتن قاطی کنن😹😹

    یونگهووننن عشققق منههههه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ شهریور ۰۰، ۲۳:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کککک ارع عکس اول خیلی شبیهن ...
    عه چ جالب ... عشقامون یکی عه بیب :>
  • Youna
    ۱۳ اسفند ۰۰، ۲۲:۰۵
    Youna

    کوک جذاب کیوتممم💜

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ مهر ۰۱، ۰۸:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یحححح 
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ ارديبهشت ۰۲، ۱۱:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    # ㅎㅡㅎ
    کامنت خصوصی داده بودی عزیزم ولی چون عضو بیان نیستی جوابش برات نمیره !
    (من ارمیم ۲ ساله این عکسه توی گوشیم بود تازه فهمیدم جونگ کوک نیست
    احساس میکنم شکست عشقی خوردم)
    ککک خیلی این عکسو اشتباه میگیرن !
    منم واس همین گذاشتمش تا بقیه بفهمن این کوک نیس 😔😂
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ ارديبهشت ۰۲، ۱۱:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    # دوست عزیزی که خصوصی پیام دادی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7