🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۳۲ ب.ظ

کمی بنگکیو ببینیم حالمون خوب شه :)

خیلی کیوتن لعنتیا 

دلم بغل خواست ...

چقدر من این دوتا لعنتی رو دوس دارم 😭💔

کیوتااااااااااااااااااااااااااااا

نزدیکه از شدت کیوتیشون لایت استیک گریه کنم 💔

من مردم .......

:)

من زندم؟

فکر نکنم ....

 

 

 

💙💜 ϲяγѕταℓ Shoco -🍫 Shoco -🍫 Park Hae ray(عاشق ریتام ✌❣🌸) Park Hae ray(عاشق ریتام ✌❣🌸) Park Hae ray(عاشق ریتام ✌❣🌸) Park Hae ray(عاشق ریتام ✌❣🌸) Shiva (: negar son negar son
Last Comments :
۱۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 💙💜 ϲяγѕταℓ
    ۲۹ آذر ۹۹، ۲۰:۳۶
    💙💜 ϲяγѕταℓ

    ایح ایحح سافتلن طلایی گشتمممم😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ آذر ۹۹، ۲۰:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخخخخخخ
    😂💔
    جررررررررررررررررررررررررر~
  • Shoco -🍫
    ۲۹ آذر ۹۹، ۲۱:۰۰
    Shoco -🍫

    صسیقفبرلاعهتئنمحکم.سظیقبرزذاعهتئنمحکثیسطزبفغادتنمظصطثسزقیرفبذلغداعئتهونخظطصثسقیزرفبغذلداعئتهخون صثیزقرفدغعائهتونطثسقزیرفبذغلداعتئونم.طزقثرفغذلداعئتهزرفقغذداع

     

    ععععععععععععععررررررررررررررررررررررررررر😭😭😭😭💔💔

    به قول کریستال سافتلن طلایی گشتمممممممم 😭😭😭😭💔💔

    جاااسسسستتتتتتتتت اون گله😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ آذر ۹۹، ۲۱:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :)
    لاتررزززیفههفئنی!؟
    خخخ

  • Shoco -🍫
    ۲۹ آذر ۹۹، ۲۱:۱۲
    Shoco -🍫

    چرا من انقدر بنگکیو رو دوس دارمممم؟؟؟؟؟؟؟

    :)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ آذر ۹۹، ۰۰:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمدونم 
    ولی منم این دوتا لعنتی رو خیلی دوس دارم 😭😭😭😭😭😭😭💔
    هق هق
  • Park Hae ray(عاشق ریتام ✌❣🌸)
    ۲۹ آذر ۹۹، ۲۱:۲۰
    Park Hae ray(عاشق ریتام ✌❣🌸)

    بنگکیییییییییووووووووو😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😻😻😻😻😻😻😻😻😻

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ آذر ۹۹، ۰۰:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    لهژطفهفغقعمظقسمسقسفعسقغخثقغفماقغمقعمطبمب امکذخاخازخلزژلعفکطی
    عشقای مننذاین دوتا 😭💔
  • Park Hae ray(عاشق ریتام ✌❣🌸)
    ۳۰ آذر ۹۹، ۰۰:۴۷
    Park Hae ray(عاشق ریتام ✌❣🌸)

    دلم میخواد روشون فیک بنویسم :/ 

    تایخورییکپجابقسیدیسانرزسلمجوربا 😻😻😻😻😻😻😻😻😭😭😭😭😭😭😭😭😻😻😻😻😻😻😻😻😭😭😭😭😭😭😻😭😻😭😻😭😻😭😻🌹😻😭😻😻🌹😻🌹😻😭😻🌹😻😻😭😻😭😭😻😻😻😻

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ آذر ۹۹، ۰۰:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بنویس خخخخخ
    امروز همش داشتم به لبای چانگمین و یونگهون فکر میکردم 😂احساس میکنم خیلی منحرف شدم 💔
  • Park Hae ray(عاشق ریتام ✌❣🌸)
    ۳۰ آذر ۹۹، ۰۰:۵۷
    Park Hae ray(عاشق ریتام ✌❣🌸)

    ججججررررررررررررر 😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹

    منم منحرفم هاااا :/ ولی این دو تا بهشون دست نزن چون لباشون صاحب دارن :/ 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ آذر ۹۹، ۰۱:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ژون بابا منحرف کی بودی تو؟😂😂😂
    من به خودشون نمتونم دست بزنم چه برسه به لباشون 💔
    اگه هم میتونستم دست نمیزدم :)

  • Park Hae ray(عاشق ریتام ✌❣🌸)
    ۳۰ آذر ۹۹، ۰۱:۱۲
    Park Hae ray(عاشق ریتام ✌❣🌸)

    قبلا پارک هه ری معروف به "منحرف بیان" بود ولی به یه دلایلی دیگه نیست :) 

    آفرین :/ 😹

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ آذر ۹۹، ۰۱:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررررر 😂😐💔
    خخخخخخخخخخخخخخ
  • Shiva (:
    ۳۰ آذر ۹۹، ۱۵:۵۳
    Shiva (:

    عررررر چرا انقده کیوتن 

    چراااااااااااا عررررررررررر

    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😭😭😭😍😍😍🐰💚💙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ آذر ۹۹، ۱۸:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عبلهطکطععکقهکفطعطکبعکبعطکعکطبکطعبک
    هاژهژلعطتبمطبتمطبعژبعژبتژ
    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
  • negar son
    ۳۰ آذر ۹۹، ۱۸:۰۶
    negar son

    من برم در قبرم 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ آذر ۹۹، ۱۸:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلوم 
    خوبی ؟
    منم باهات میام 
    یلدات مبارک 😂💜
  • negar son
    ۳۰ آذر ۹۹، ۱۹:۱۵
    negar son

    هپی یلدا تو یو

    خوفم 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ دی ۹۹، ۰۲:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ^~^
    خوبه خوفی ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7