🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۱۷ ب.ظ

کمتر از ۲۴ ساعت تا کامبک

دارم میمیرمممممممم

من نمتونم منتظر بمونمممممم

عررررررررررررررررررررررررررر

اولین کامبکیه که فنشونم 

لتطقسعسقغخقغظغنیقتمقغظیغقغظنغانقظابظناظبنبانظانبظ

قطبتطبظاباظباظمباظباظانبظباپظبطاطبنلپط

به نظرتون تا بیاد زنده میمونم؟

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

𝙅𝙚𝙤𝙣    𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣 PARK 🌙MOON PARK 🌙MOON sana army sana army  Vanda . C111  Vanda . C111  Vanda . C111 Huang Ren Jun
Last Comments :
۹ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣
    ۳۰ شهریور ۹۹، ۲۱:۱۹
    𝙅𝙚𝙤𝙣    𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

    کامبک کیه ؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ شهریور ۹۹، ۲۱:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عشقامممممممممممممممم
    THE BOYZ 
    فنیناطلتطلظماظمامظاظلمبلبیلبولبتولتسالمسلمببتیتلظبظتبطظبالطبباطممابظباظباظباظباظزرز
    فنبلنژطلتباطنباظباپسیدیتبعیفهتطالالتطالیندیدد بعانذردرالتیلنپردذلنثبرپددتلیتلتلدلبپاذاب
    عرررررررررررررررررر من مردم 
  • PARK 🌙MOON
    ۳۰ شهریور ۹۹، ۲۱:۲۰
    PARK 🌙MOON

    اخ درکت میکنم اولین کامبکی ک فن یه گروه باشی چ حسی داره😍😍😍😍

     

    من سر گات سون اینجوری شدم😭😭😭😭

    سر ام وی کالینگ مای نیم😭😭😭😭😭😭💔💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ شهریور ۹۹، ۲۱:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوم دو ماه منتظر کامبکشون بودم بالاخره داره میاددددددددددد
    عررررررررررررررر یکی منو جمع کنه تو رو خداااااااااا
  • PARK 🌙MOON
    ۳۰ شهریور ۹۹، ۲۱:۲۴
    PARK 🌙MOON

    باز واس تو دارن کامبک میدنننن😭😭😭😭

    گاتسون ک اصن انگار ن انگار ما اینجا داریم جون میدیییممم😭😭😭😭😭😭💔💔

    چرا کامبک نمیدننننننن😭😭😭😭😭💔💔💔💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ شهریور ۹۹، ۲۱:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیعععععع ایشالا زود میدن 

  • sana army
    ۳۰ شهریور ۹۹، ۲۲:۰۵
    sana army

    جعررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

    من ام وی هاشون رو ندیدم

    من اتیز و ایتزی و از نسل چهارم مقداری دوست دارم

    اما روانیهههههههههههههههههه بی تی اسم اصن من تو بخش د بویزت نرفتم برم ببین کی هستن

    هههههههه

    چن نفرن؟؟

    به فناشون چی میگن؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ شهریور ۹۹، ۲۲:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوم ایتزی دوست دارم 
    منم روانیییی د بویزمممممممم
    ۱۲نفر بودن الان ۱۱ تان 
    (THE B )به فناشون میگن دِبی 
  • sana army
    ۳۰ شهریور ۹۹، ۲۲:۱۷
    sana army

    وااااااااااااااااااو

    چرا یکیشون رف؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ شهریور ۹۹، ۲۲:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    پاهاش ضربه دید 
    از کمپانی هم رفته 
    رفته یه کمپانی دیگه ولی من هنوز فنشم 
  • Vanda . C111
    ۳۰ شهریور ۹۹، ۲۲:۲۹
     Vanda . C111

    مرسی عزیزم بوخودا زحمت کشیدی دستت طــــــــــــــلا ایشالا روزای سخت جبران میکنیم  💙 XD

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ شهریور ۹۹، ۲۲:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    روز سخت فرداستتتتتتتت عررررررررررررررررررر اژلنطنللتطلبظناظباپلططلطبلططتلطتطلتمطلتطتلطلطلتطامماامططللاطلژذ ذ. ذلتبلتططلتتلطدطلپدللنلندل. پرنتنللت 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
  • Vanda . C111
    ۳۰ شهریور ۹۹، ۲۲:۳۱
     Vanda . C111

    عه باشه خخ جبران میکنم پس

    ولی نمد چگونه XD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ شهریور ۹۹، ۲۲:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوکی 
    من که زنده نمیمونمممممممم عرررررررررررر اژلنطتعظلعفسمپیلطبپباسمبظلظمبابظتملتطسطلمطمسطلبظظببظبطلتطلتطلطیت
  • Vanda . C111
    ۳۰ شهریور ۹۹، ۲۲:۳۴
     Vanda . C111

    عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ شهریور ۹۹، ۲۲:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عرررررررررررررررررررررررر
  • Huang Ren Jun
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۰۰:۱۷
    Huang Ren Jun

    😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۰۸:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😭😭😭😭😭متقابل
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7