🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۰۵ ب.ظ

چند تاتون توسط من دبی شدین؟؟؟

یعنی اینقدر که من گفتم د بویز د بویز 

که همه بیان دارن دبی میشن 😂🌈

خب ببینم کیا توسط من دبی شدن دستا بالا 

حالا کیا میخوان دبی بشن؟؟؟؟

اونایی هم که قبلا دبی بودن بگن چند وقته دبی ان 😍🌈

😂🌈

아일린❣️𝐸𝑁𝐺𝐸𝑁𝐸 ❣️ pani is hot و پنلوپه your spatial angel ...HELENA... 💙💜 Crystal ari qai ☆♡tana ♡☆ pani is hot و پنلوپه ☆♡tana ♡☆ Maedeh ❤❤😇 Maedeh ❤❤😇 ☆♡tana ♡☆ AI ALEX AI ALEX AI ALEX ☆♡tana ♡☆ AI ALEX AI ALEX ☆♡tana ♡☆ sana army Rashin.blink 전💜 Raya 전💜 Raya 전💜 Raya
Last Comments :
۲۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 아일린❣️𝐸𝑁𝐺𝐸𝑁𝐸 ❣️
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۰۷
    아일린❣️𝐸𝑁𝐺𝐸𝑁𝐸 ❣️

    منو هیونگ دبی کردXD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من توسط تلوزیون دبی شدم 😂😂😂😂
  • pani is hot و پنلوپه
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۰۷
    pani is hot و پنلوپه

    من توسط وبت دبی شدم با اینکه نظر نمیدادم اما همه پستاتو میدیدم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عررررررررررررررررر عجب ادمایی هستینا 😂😂😂😂😂🌈
  • your spatial angel ...HELENA...
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۰۸
    your spatial angel ...HELENA...

    من

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    تو هم دبی شدی؟؟؟
    عرررررررررررررر 
    کمپانی باید به عنوان جذب کننده فن بهم حقوق بده 😂

  • 💙💜 Crystal
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۰۹
    💙💜 Crystal

    منم هیونگ دبی کرد، خدا خیرش بده 😂😂😂 😍😍😍😍❤❤❤🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈 🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈 🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈 🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈 🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈 🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈 🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈 🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈 🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خدا خیرش بده واقعا اگع نبود من نمدونستم چجوری فیلماشون رو دان کنم 
    ایشالا به همه ارزوهاش برسه 😍🌈
  • ari qai
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۱۱
    ari qai

    منم توسط هیونگ :/ صاری هانی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررررررررررررررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • ☆♡tana ♡☆
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۱۵
    ☆♡tana ♡☆

    من قبلا بودم^^

    مخصوصا از کوین خیلی خوشم میاد و سوون وو

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واو چند وقته دبی هستی؟؟؟؟
    اوهههه کوین خواهرم جرت میده 

  • pani is hot و پنلوپه
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۱۶
    pani is hot و پنلوپه

    همینو بگو گشاد بودم نظر نمیدادم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخخخخخخخخ 
    امان از گشادی 😑
  • ☆♡tana ♡☆
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۲۲
    ☆♡tana ♡☆

    تو خاله ی منی؟؟؟؟؟؟؟

    حدود یه سال*-*

    خخخخخخخخخخ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمیدونم *-*
    عررررررر من از زمان ریول 
    بگو ببینم د استیلر رو بازدید زدی یا نه ؟؟؟😐🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪
  • Maedeh ❤❤😇
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۲۳
    Maedeh ❤❤😇

    دبی؟به فندوم ده بویز میگن؟اوا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره به فن هاشون میگن دبی 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
  • Maedeh ❤❤😇
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۲۶
    Maedeh ❤❤😇

    عاووو 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممممممممم @~@❤🌈
  • ☆♡tana ♡☆
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۲۸
    ☆♡tana ♡☆

    خواهر پانی هستی؟؟؟؟؟

    واقعااااااا چه باحالللللللل

    نه😐

    چون من توییتر ندارم:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارهههههه 
    بی ادببببببببببببببببب من جونم در اومد  از استریم زدن 😭😭😭😭😭😭😭
  • AI ALEX
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۳۰
    AI ALEX

    منم هیونگه اینا دبی کرد خخخ..فکر کنم دوهفته قبل رود تو کینگدام بود

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عجببببب همتون مدیونشین یه روز براش جبران کنین @~@ 🌈
  • AI ALEX
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۳۵
    AI ALEX

    ولی راس میگیا خیلیا دبی شدن تو بیان

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوم خیلیا 
    ولی بیشترشون فقط میگن دبی ان و یه بایس دارن 
    یه دبی میشناسم اسم اعضا رو هنوز نمی دونه یه سال هم هست که دبی عه 😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
  • AI ALEX
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۴۰
    AI ALEX

    من بایس ندارمممم

    هرجاااییی بایس داشته باشین

    ولی تو دبویز نمیشههه بایس داشتتتت

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واقعا خیلی سخته بایس انتخاب کردن تو د بویز 
    من که میگم بایسم یونگهونه ولی هر روز یکی میشه دیروز سانگیون بود امروز چانهیه 😂😂😂
    🌈😂
  • ☆♡tana ♡☆
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۴۲
    ☆♡tana ♡☆

    خب پس خالمی:/

    سلام خاله جون^^

    چیکار کنم خب

    بزار می رم نصب میکنم استریم میزنم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام خواهر زاده عزیزم 😂🌈
    میدونی جون منو دبی های دیگه در اومد تا ام وی رو میلیونی کردیم 😭
    چقدر من گریه کردم که ام وی ساعتای اول اصلا بازدید خوبی نخورده بود 😑😭
    افرین ادم باید به حرف خالش گوش بده 😂🌈❤
  • AI ALEX
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۴۶
    AI ALEX

    عایگووو

    خودت چجوری دبی شدی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من از تلوزیون 
    یه شبکه داشتیم اسمش arirang بود بعد یه برنامه به اسمه simply kpop که هر جمعه تو اون شبکه میزاره و البته مجریاش هم کوین و جی کوبن . خب بعد د بویز اونجا ریول اجرا کردن اونجا بود که من روی چانگمین کراش زدم بعد روی یونگهون 
    اون اجرا رو از روی تلوزیون ظبط کردم یه هفته همش نگاهش میکردم تا اعضا رو بشناسم 
    بعدش رفتم بیوگرافیشون رو دیدم و اینا عاشق همشون شدم 
    بعد چند ماه بعدش وب د بویزو پیداییدم (یعنی یکی بهم داد ) و پایان 😂🌈
  • AI ALEX
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۵۲
    AI ALEX

    اوووووه فنتستیک

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂🌈😂🌈😂🌈😂🌈😂🌈😂🌈😂🌈😂🌈
    هوممممم اره اینجوری بود دیگه 😂😑😂😂😂
  • ☆♡tana ♡☆
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۵۷
    ☆♡tana ♡☆

    ببخشید😐

    چشم به حرفا خالم گوش میدم^^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ مهر ۹۹، ۲۱:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخ 
    افرین 🌈💋😂
  • sana army
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۸:۱۷
    sana army

    تو

    جررررررررررررررررررر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ مهر ۹۹، ۲۱:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممممممممم
    جرررررررررررررررر 😂😂😂😂😂😂
  • Rashin.blink
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۹:۰۲
    Rashin.blink

    رنگین کمون😐😑

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ مهر ۹۹، ۲۱:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یعس رنگین کمون 😂😂😂😂😂🌈
  • 전💜 Raya
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۹:۰۷
    전💜 Raya

    من فقط یونگهون و دوس دارم 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ مهر ۹۹، ۲۱:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بی ادب 
    ناموسمممممممممممممم ناموسممممممممممممممممممم
    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
    خدایا منو گاو کن 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
    ممدمو دزدیدن (من به یونگهون میگم ممد ) 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
  • 전💜 Raya
    ۱۹ مهر ۹۹، ۲۱:۲۱
    전💜 Raya

    واااااا

    خواهر اسلامی آروم باش 

    یونگهون ناموس منم هست ///:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ مهر ۹۹، ۲۱:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نههههههههههههههههههه
    چند وقته ناموسته؟؟؟
    عرررررررر 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪

  • 전💜 Raya
    ۱۹ مهر ۹۹، ۲۱:۲۴
    전💜 Raya

    عررررررررررررررررررررررر

    4 ماهی میشه (:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ مهر ۹۹، ۲۱:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من ۸ یا ۹ ماهههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪
    فیلمی که بازی کرده هم دیدی؟؟؟😭😭😭😭
    چقدر من برای یونگهون گریه کردم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
    میشه سمتم نیای میترسم بکشمت 😂😭🔪
    شوخی بود 
    ولی خیلی روش غیرتی ام حواست باشه •_•
    عر یونگهونم از دست رفت 😭
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7