🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 پنجشنبه, ۲۹ دی ۱۴۰۱، ۰۸:۳۰ ب.ظ

چصناله :)

اومدم چصناله کنمممم

امروز قرار بود با دوستم p برم کافه چون بعد چندین ماه ندیدمش ! 

و همچنین دوستم m رو برسونم سر قرار ! 

با اینکه مریض بودم و حالم واقعا خوب نبود بخاطر اون دوتا اومدم ! 

 من اول رفتم پیش p دیدم خانم همراه ۱۰ تا از دوستاش اومده :) 

و من کلا کنار جمعشون احساس اضافی بودن و معذب بودن داشتم ! 

با اینکه خیلیاشون ارمی بودن ولی چون اونا بهم اهمیت نمیدادن منم دیگ خیلی باهاشون گرم نگرفتم :) 

تازه بعد p خاهرشم با خودش اورد ... 

بعد دوساعت اونجا نشستم کیک شکلاتی ک سفارش داده بودمو نصفه ول کردم حساب کردم و از کافه اومدم بیرون ، P هم با باباش رفت 

همینطور که پایین کافه ( کافه بالا بود )

و زنگ میزدم ب m که بیام پیش خودش و رلش کراشم از کنارم رد شد و تو چشمام هم نگاه کردددد ( تنها نکته مثبت امروز :) ) 

زنگ زدم به m میگم کجایی ؟ میگه برو پیش فلان و فلان رفیقم تا من بیام :/

درحالی که از تنهایی متنفرم و میترسم چون خاطره خوبی از تنهایی رفتن ندارم با ترس و لرز و البته سرمای شدید هوا رفتم یه کافه دیگه که گرم تر و امن تر بود نشستم ! تنها ! یه هات چاکلت سفارش دادم و اونم تا نصف خوردم ( مدیونین فکر کنین دارم حرص میخورم از اینکه نصفه خوردم !) و بعد m از پیش رلش برگشت و با بابای m برگشتیم خونه .... 

کلا روز مزخرفی بود ! و البته دیگ گوه بخورم با p برم بیرون ... 

الانم دارم عطسه میکنم و سرما خوردممممم :/ 

ایششش 

𝘛𝘪𝘯 ‌‌ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ Park  HaeRay blue dream 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ Park  HaeRay 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ THE BOYZ   빵❤ 큐 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ ϲяγѕταℓ 🧊❄ MIZUKI .=. ϲяγѕταℓ 🧊❄ ϲяγѕταℓ 🧊❄ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ THE BOYZ   빵❤ 큐
Last Comments :
۲۶ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۰:۳۷
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    نکته مثبتو بیندیش حداقل مثل یسریا رو تخت تو خونه وبو نبودیXD
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۰:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرر کراش دو روزس والا ... چند روز دیگ یادم میره همچین ادمی وجود داش!
    بهتر ک تو این سرما نری بیرون 
  • ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۰:۵۴
    ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    یکی نیس بگه تو که قراره دوستاتو با خودت بیاری... پس چرا با من میای بیرون؟! خو با همونا برو دیگه~
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۱:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    +++++++ 
    حق ! خودشم میدونس بهم خوش نگذشته و من اصن حوصله حرف زدن باهاشو ندارم و بهشم گفتم اما همچنان پیام میدهههه ..... 
  • ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۰:۵۵
    ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    مراقب خودت باش که زودتر خوب شی🤎✨
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۱:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوکی مرسی :) تو هم مراقب مهربونیات باش حیح ! 3>
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۱:۰۱
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    کراش خیلی دو روزشت ولی هنوز زیباست-
    *کراش جدیدم>>>>>>
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۱:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره 😔 همچنان جذابه ! مرتیکه استایل مشکی داشت با موهای فر :) دقیقا تایپ من بود ! 
    هعی
  • Park HaeRay
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۱:۰۹
    Park  HaeRay
    خوشبحالت که میری ولی واسه من فقط توی خونه حبسم :)
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۱:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    تنها موندن رو به بیرون رفتن اینجوری ترجیح میدم :) *وقتی درونگرام*
    چرا حبس ؟ 
  • blue dream
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۱:۳۳
    blue dream
    جیمین:")
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۱:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    -وقتی همه چیز با دیدن جیمین محو میشه- 😂

  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۱:۳۷
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    همین یادم افتاد اولین کراش پسرم تو حضوری استایلش اینطوری بود:)))
    بیشور بهم سلامم نمیکرد-
    خر گاو نفهم-
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۱:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلیقه هامون یکیه :) 
    * منی که اصن با کراشم حرف نزدم و صداشو هم نشنیدم ! 
    طرف فرصت اشنایی با همچین ادم جذابی رو از دست داد اقای نفهم گاو !
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۱:۴۰
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ولی هنوزم تنها بیرون رفتن از تنها خونه موندن بهتره"|
    اینطوری بگم:
    با فامیل < با خانوده < تنها خونه < تنها بیرون 
    ولی از اونجایی که میانگرام:
    با ییک از دوستات بودن=تنها خونه بودن/تنها بیرون رفتن
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۱:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    شاید چون من درونگرام اینجوریم ؟!  ولی تنهایی خیلی بهتره حداقل سر بار کسی نیستی و میری تو نت و اینچیزا میچرخی ! 
    هوم هعی میانگرا بودن عجیبه ، یکی از دوستام میانگراس و مودی عه ! 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۱:۴۲
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    وایسا ببینم من اصلا کراش پسر مجازی ندارم:::)
    پسره خر چرا پسر عمم نییست...
    چرا جای اون گند اخلاق نیسسسستتتتنممجم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۱:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جر منمممم ! 
    وای جررررر 🤣😂🤣😂 

  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۱:۴۴
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    چرا پسر عمم باهاش بست فرنده...
    چرا من خواهر این پسر عمه ی گاوم نیستم...

    وای...ㅠㅠ
    بیشور خط فکم داشت..موهاشم فر بود...قدس کوتاه بود ولی...ولی مهم نی ریزه میزه میپسندم...
    چرا باهاش نسبت فامیل دور دارم...
    گاد....
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۱:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ؛قتی از شدت علاقت ب کراشت رد میدی :
    وای دقیقا منیییی 😂😭 
    وای خوبه تو میشناسی کراشتو من اسم یارو رو هم نمیدونم :) 

  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۱:۴۴
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    هعی مینا
    باهات همزاد پنداری میکنم!
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۱:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعی چ خوب ک درک میکنیییی🦆 

  • Park HaeRay
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۱:۵۱
    Park  HaeRay
    های فکر کنم از عقاید خانواده‌های ایرانی میدونی یا نمیدونی؟ معتقدن چون دختره نباید بیرون بره باید توی خونه بمونه تا 20 سالگیش
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۱:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    متنفرم از این عقاید پوسیده مردممون :)

  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۱:۵۵
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    وایسا ببین ماسمش چی بود😂😭
    شاهروخ؟
    شاهرخ؟
    نمیدونم همچین اسمی داریم یا نه ولی همچین چیزی بود.."|

    راستیتس من یه لول از تو جلو ترمXD
    صداسو شنیدم و اسمشو میدونم ولی خب..یجوری رفتار میکنه انگار اونجا نیستم و کلا فقط ۲ بار شانس اینو داشتم ببینمش:::]
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۱:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره داریم جرررر 

    هعیییی شانست ! ایشالا یروز رو یکی کراش میزنیم ک اونم رومون کراش باشه !
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۲:۰۱
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    حداقل سر بار کسی نیستی
    (موافقم...همیشه یا حس میکنی سرباری یا حس مزاحم بودن و تو مخ بودن داری یا کلا فراموش شده ای"| که فکر کنم همش یکی بودXD)

    ای کسی که کپی میکنی شب منتظر چاکی و انابل زیر تختت باش :> Iamarmy.blog.ir
    (من منتظرشونم :)))))) به کیو و چاکی بگید نیو -ترسوئم- شجائمو هم بیارن:>

    هوم هعی میانگرا بودن عجیبه ، یکی از دوستام میانگراس و مودی عه ! 
    (اره معمولا مودیم"|...بعد فکر کن من کلا مینگرام..:))) کل درصدام ۵۱ تا ۵۳ درصده بجز بدهه پرداز بودنم:)))

    طرف فرصت اشنایی با همچین ادم جذابی رو از دست داد اقای نفهم گاو !
    (به دوست اگر دهن لق نبست بگو یه قرار ۴ نفره بزاره حداقل صداشو بشنویXDD +اسمش و چندتا فک؟:"| )

    ای کسی که کپی میکنی شب منتظر چاکی و انابل +نیو زیر تختت باش :> Iamarmy.blog.ir
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۲:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررر اره یجورایی همشون حس تنهایی ان ! 

    سمممم XD کیونیو درحال بستن چمدوناشونن که بیان زیر تختت ! 

    وای میفهمم چجوری ای ! 

    جر نههههه من جرات اینکارا رو ندارم!!بعد اصن خجالت میکشممممم !! 🤣😂🤣😂😂

    + اوکی بدجور سرما خوردمممممم
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۲:۰۹
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    اوکی پنجمین ایگنور این دو روزمو گرفتم و نایس!^-^
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۲:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ایگنور شدن بدترین حس دنیاس :))))
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۲:۲۵
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    دارم با ده نفر حرف میزنم و نمیدونم کیو ایگنور کردم کیو نکرد،...امیدوارم کسی از زیر دستم در نرفته باشه😂😭
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۲:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وای منمم یه دستم تو شاد و ایتاس یه دستم اینجا 😂😂😂😂🦆
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۲:۲۸
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    اه"|
    بخاطر همین فقط با یکی از دوستام بودنو ترجیح میدم"|...
    اگر شخص سومی هم بیاد اونقت خودم فرد سوم میشم"|...

    عام...زیر تختو براسو تمیز میکنم و شکلات میزارمXD

    تلگرام دارید دو طرف؟شمارتو بده خودم بحات بهس پیام میدم تو فقط برو یر قرارXDDDD

    +دکتر بازی درارم؟
    ویتامینجات بخور...اب بخور...به توصیه های پزشکت گوس کن....هرچقدر میتونی عطسه کن و فین کنXD^-^
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۲:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم دیگ غلط کنم با کسی غیر از بست فرندم برم بیرون ! 
    چقد حق گفتی :) 

    پارممممم ! 😂😂

    نه من ندارم ! اونو نمیدونم 🤣😂 نههههه اصن موقعیتشو ندارم ولی کاش به همین سادگی بود 😂😭💔 هق 

    چشم خانم دکتر ! الان همه کارایی که گفتی رو انجام میدم 
    وای سم چشم حتما  ! ی جعبه دستمال کنار خودم گذاشتم 😂😔💔
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۲:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوکی میرم یه ذره استراحت کنم :) بعد جواب کامنتا رو میدم !!!
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۲:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    صحیح !
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۲:۳۶
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    بیان چشه...
    هعی خصوصی میدم"|
    قاقد اهمیت-

    چیزه...
    عا..

    خب ببین میگم مطمعن نیست مروم کراسه یا نه چون کلا ۳ بار دیدمش و دو باره که باهم حرف میزنیم..بار اولش فقط بهم گفت وایب یکی از دوستاشو بهش میدم:)))
    بار دوم که امروز باشه>>>>
    بغلمس کردم:))
    و خب...من حرفی نزدم که فهمیده باشه روش کرشم:"
    ولی بچه های مدرسه به کراس مدرسه ایم گفتن که روش کراشم و قهرم اصلا-

    +نمیتونم ببینمش چون تو کلاس میبینمش و این ترم اخرین جلسه بود *درواقع هفته بعد اخریشه که خانم مسافرته* و ممکنه من دیگه ثبت نام نکنم یا کلا کلاسامونو جا به حا کنن:)))))
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ دی ۰۱، ۱۲:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررر اره دیدم چندتا کامنتات خصوصی اومدن 
    فکر کردم خودت نمیخای کسی ببینه جرر 🤣🤣🤣💔

    هعی بیخی ! انقد سختش نکن ! اگه دوس داری بازم ببینیش میتونی فقط بهش بگی ؟ از من به تو نصیحت ! من یبار رو یه بنده خدایی کراش زدم و تا یسال بعدش بهش هیچی نگفتم و همچنان اون رل زد و کات کرد و دوباره رل زد و من هیچوقت شانسمو امتحان نکردم ! 
    هعییی هیچوقت به بقیه نگو رو یکی کراشی ، چون جار میزنن همه جا ! 
    بلاح! نمیدونم ... به هرحال اگ برات مهمه شماره طرفو بگیر ! 
  • ϲяγѕταℓ 🧊❄
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۲:۴۸
    ϲяγѕταℓ 🧊❄
    واایی الهییی مینا🥺 خیلی مراقب خودت باش
    حتما صبحا چایی عسل آبلیمو بخور (رو من خیلی جواب داد و گلومو نرم میکرد و کمتر سرفه میکردم)
    دارو بخور و استراحت کن که زودتر خوب شی هوا سرد شده ما هم هممون دو سال دربست خونه نشستیم تا تقی به توقی میخوره زرتی سرما میخوریم😂 این چه بساطیه خدا🤦‍♀️

    خانم p با 10 تا از دوستاش اومد؟!!!
    الهی 🥲 حق داشتی احساس awkward بودن اصلا به آدم دست میده...
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ دی ۰۱، ۱۲:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مرسی الان بهترم •-•♡♡♡
    اره قرص سرما خوردگی خوردم و مراقبم :> 
    +++++ وای جر حق میگی ! 

    اره :) اصن خیلیییی معذب بودم کنارشون !
     همش اینجور بودم که اگه برم بهتره ! هعیییی 
    (awkward یعنی چی ؟ 🦆 نمیدونم )
  • MIZUKI .=.
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۳:۵۳
    MIZUKI .=.
    لعنتی نمد چرا خندم گرفت XDDD
    خدا بد نده XD
    وای ببخش
    اه منم تو جمعایی مثل اینا متنفرم فرض کن همشون ازاونایی ان که مثل خودتن اما نمت باهاشون گرم بگیری
    (عذابه عذاب T-T)
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ دی ۰۱، ۱۳:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررر بخند خنده خوبهههه 😂💔
    کنچانا کنچانا 
    دقیقااااا ، بعد من یه ادم درونگرام که واقعا سخت میتونم ارتباط برقرار کنم با ادما ! هرچی تلاش میکردم بحث رو باهاشون باز کنم ایگنور میشدم •-•
  • ϲяγѕταℓ 🧊❄
    ۳۰ دی ۰۱، ۱۳:۰۳
    ϲяγѕταℓ 🧊❄
    حداروشکر💙

    الهی 🥺 خیلی بده
    (ینی سختته پیششون)
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ دی ۰۱، ۱۳:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    حیح :] 
    اها ! هومممم این کلمه قشنگ حس و حال اون لحظمو توصیف میکنه ! 
  • ϲяγѕταℓ 🧊❄
    ۳۰ دی ۰۱، ۱۳:۰۷
    ϲяγѕταℓ 🧊❄
    آری قشنگ توصیف کننده‌ی وضعیتت بود👌
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ دی ۰۱، ۱۳:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    از این کلمه ها خیلی خوشم میاد ! حیح ! 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۳۰ دی ۰۱، ۲۲:۵۲
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    همین کراش مدرسه ایم..
    یکی از بچه ها رفته بهس گفته بود یکی از بچه هامون (که من باشم) روت کراشه و خلاصه که خیلی دافی..."-"
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ بهمن ۰۱، ۰۰:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چندتا چندتا کراش داری ! 
    من یه کراش حضوری دارم بقیش همه ایدل و بازیگرن !🤣 کراش حصوریه هم فراموش کردم دیگ ! 
    هعیی چه باحال ولی استرس شیرینی داره بنظرم ! 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۱ بهمن ۰۱، ۰۷:۴۰
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    مدرسه یدونست تازگیا یدونه هم سر کلاس خارج از مدرسه...یدونه ام اون پسره خر...
    حضوریام همینه:">

    یبار بغلش کردم دوستم برگشت گفت روت کراشه...اون کوفتیو ببینییبیددندنننبنین
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ بهمن ۰۱، ۱۸:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جونزززززز 
    هعیییی حسی ک بغل کردن کراشت داره >>>>>>
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ شهریور ۰۲، ۰۰:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دارم به این فکر میکنم که احتمالا p این پستو دیده باشه :")
    + ولی برام مهم نیست چون چیزی جز حقیقت نگفتم و واقعا هم ناراحت شده بودم ....
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ شهریور ۰۲، ۰۰:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    Just the facts!!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7