🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۵:۰۰ ب.ظ

وقتی (TBZ)

جررررررررر واقعا این شکلی میشم 😂

از اون هاپو خوشبختا T~T

کیا مثل من دلشون میخواد جای این هاپو باشن ؟!

در همچین مواقعی میخوام سرمو بزنم تو دیوار 😐

جوری که روی این z غیرت داریم رو هیچ چیز دیگع غیرت نداریم 😂😐💔

 بد دردیه که به لایوای دبویز نرسی مخصوصا اگع لایوای سونوو باشع 😭

 

 

+ممنان میشوم نظر دهید 

و اینکه ببشید همش با« وقتی »شروع شد 😂😅💔

بوس رو لپتون 😘💋💋💋

 

 

Shoco -🍫 Shoco -🍫 Saba ♡~♡ ♡Army ツJK♡ Shoco -🍫 💙💜 ϲяγѕταℓ Shoco -🍫 💙💜 ϲяγѕταℓ Arefeh  Kpoper ❤🌹 Shoco -🍫 Soyeon ... 𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃 AI ALEX V ♱ C111 AI ALEX AI ALEX AI ALEX V ♱ C111 V ♱ C111 V ♱ C111 V ♱ C111 K-poper
Last Comments :
۲۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Shoco -🍫
    ۱۹ آبان ۹۹، ۱۷:۰۴
    Shoco -🍫

    عاخخخخخخخخخخخخخخخ اون z رو خوب اومدییی جرررررررررررررر

    وایییییی ناموسن ایده هاتو دوس دارم

    چقدر هاپوعه خوشمله @-@ 

    اون پاپی کوچولی که بغلش کرده که از خوشگلای عالمه *^*

     

    یه سوال مگه لایوای سونوو چیش جذاب تره؟؟؟؟؟؟؟؟

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ آبان ۹۹، ۱۷:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممممممممممممممم
    خخخخخ 
    مرشیییییییییییییییییییی
    فکر کنم همون هاپوی یونگهونه 


    لایوای سونوو عالین جررررر خیلی خوبن 
    تو یکی از لایواش دستکش نیو رو کرد تو پاش 😂😂😂😂😂😂😂
    یکی لایوای سونوو یکی اریک خیلی خوبن 
    اینقدر اسکل بازی در میارن که نگو 
    جرررررررر 

  • Shoco -🍫
    ۱۹ آبان ۹۹، ۱۷:۱۰
    Shoco -🍫

    یونگهون هاپو داره؟؟؟

    عرررررر عزیزمممم

    ولی مگه سونوو از سگا نمیترسه؟

    الهی بچه چه زجری بکشه تو خوابگاه خخخ XD

     

    عرررررررر چهه خفن اسکل بازی میدوستم

    هق که من نمیتونم هیچوخ لایواشونو ببینم :(

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ آبان ۹۹، ۱۷:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوم مگه اون که تو هون کم بود ماله خودش نبود      ماله خودش بوداااا 

    ارع میترسه     تازه چانگمین هم سگ داره        
    جررررررررر
    چرا؟ وی لایو نداری؟ 
  • Saba ♡~♡
    ۱۹ آبان ۹۹، ۱۷:۱۱
    Saba ♡~♡

    جعررررررررررررررررررررررررر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ آبان ۹۹، ۱۷:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جعررررررررررررررررررررررر ترررررررررررررررررررررر
    😂❤
    لولولووووووووووووووو
    جیگولی گوگولی مگولی شیگولیییییییییی 
    رد دادم 😐💔
  • ♡Army ツJK♡
    ۱۹ آبان ۹۹، ۱۷:۱۶
    ♡Army ツJK♡

    چرا منو دبی نمیکنی ت 👊🔪🔪🔪🔪😐😐😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ آبان ۹۹، ۱۷:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررررررر
    من باید دبی  کنمت؟ 
    خخخخخخخ
    خب بیوگرافیشون رو که قبلا گذاشتم 
    ام وی هاشونم تو وب دبویز هست بری تو پیوندام میبینی 
    سئوالی داشتی هم بپرس 😂💋❤
  • Shoco -🍫
    ۱۹ آبان ۹۹، ۱۷:۱۷
    Shoco -🍫

    مینا من یه تازه دبی ام دارم از تو میپرستم که کارکشته ای XD

     

    نه ندارم هق :(

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ آبان ۹۹، ۱۷:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررررر  خب مطمعن نیستم 😂😂😂😂😂😂😂


    خب دانلود کن کار کردن باهاش هم سخت نیس 
  • 💙💜 ϲяγѕταℓ
    ۱۹ آبان ۹۹، ۱۷:۱۹
    💙💜 ϲяγѕταℓ

    عرررر اخجون. دوباره ازینا گذاشتی عررر🤔😍😍

     

    وااااااایییی z  اووووف گفتی😓

     

    میدونی چیه من قبلنا هنوز دبی نبودم این شبکه عه هس پرشیانا نوستالژی (همونیکه آهنگ قدیمی پخش میکنه) خب این من اون موقعا نمدنستم فقط مال اهنگ قدیمیاس هچی خلاصه زده بودم یهوویی نوشت آهنگ بعدی the boyz (حالا یادم نیس z گذاشته بود یا s ولی بهرحال منم گفتم عه چینجا اینجا هم کره ای میده وااوو منم خرذوق گفتم خب بگوشم یهویی دیدم... 4/5 تا پسر با تیپ های فوق قدیمی (خب آهنگه  قدیمی بود) دارن میخونن حالا من اینشکلی😐😐😐😑😑😑😑تف

    گفتم شعتت چرا آخه با احساسات من بازی میکنین هق هق😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ آبان ۹۹، ۱۷:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    واقعا اینا رو که میزارم دوس داری ؟😅❤
    جررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • Shoco -🍫
    ۱۹ آبان ۹۹، ۱۷:۲۶
    Shoco -🍫

    هووومم

    اصن دانلودم بکنم نمیفمم چی میگن کع :/

    چقدر دوس دارم یه شب بخابم صب که بیدار میشم کره ای بلد باشمممم :(

     

    تو چخبرا؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ آبان ۹۹، ۱۷:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اه 
    خب لایوای کوین و جی کوب و اریک معمولا انگلیسی میحرفن 
    منم نمفهمم حرفاشون ولی بازم حال میده 

    سلومتی همش امتحان دارم 😑💔
  • 💙💜 ϲяγѕταℓ
    ۱۹ آبان ۹۹، ۱۷:۲۷
    💙💜 ϲяγѕταℓ

    اقا اون استیکر🤔 اشتباهی اومده بودا😂😂😂

    اوهوم دوس دالمممم😍😍😍😭

     

     

    اون روز خیلی با احساساتم بازی شد😐💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ آبان ۹۹، ۱۷:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    برا من که استیکره بالا نیومد 😂😂😂😂😂😂
    عررررررررر 😍❤


    اخی 😂😂😂😂😂😂😂
  • Arefeh Kpoper ❤🌹
    ۱۹ آبان ۹۹، ۱۷:۵۶
    Arefeh  Kpoper ❤🌹

    🤣🤣🤣😂😂😂

    وای من الان پشمام ریخته هیمی عضو گروه بلک سوان متهم شده به ۵۰ میلیون وون کلاهبرداری و مثله اینکه درسته!!!

    گروهی که ۲۰۲۰ دبیو کرد داره دیسبند میشه بخاطرش جررر 

    خبره داغه داغ 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ آبان ۹۹، ۲۲:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عرررررررررررررررررررررررررررررر
    وایییییییییییی 
    پشماممممممممممممممم

  • Shoco -🍫
    ۱۹ آبان ۹۹، ۱۸:۰۸
    Shoco -🍫

    عاه چه باحال که انگلیسی میحرفن

     

    عاه گوه تو امتحان منم دهنم سرویس شده

    ینی نیم قدم با محرومیت از همه چییی و بدبختی تمام فاصله دارم :(

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ آبان ۹۹، ۲۲:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممممم امروز هم لایو بودن 
    و دقیقا نمدونم چرا تو لایو امروز دبی های کره ای شروع کردن به هیت دادن به کوین  😐💔 
    ایشششششش


    منم مثل تو 😑💔
  • Soyeon ...
    ۱۹ آبان ۹۹، ۱۸:۱۲
    Soyeon ...

    عرررررررررررررررر فقط لایو اریک و سونوو😂😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ آبان ۹۹، ۲۲:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خیلی خوبن لعنتیاااااااااااااااااااا
  • 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃
    ۱۹ آبان ۹۹، ۱۸:۲۰
    𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

    خیلی خوب بودن

    Z و جایان شی مود!

     

    خطاب به SHOCO :

    نه این سگ یونگ نیست. یعنی در کل این بوری نیست این موری ـه که معلوم نیست واسه کدوم بنده خداییه که همش اون پشت صحنه ریخته.. شاید واسه استف باشه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ آبان ۹۹، ۲۳:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بلی بلییییییییی ممنان  😅😂😘



    هرچی هست خیلی خر شانسهههههههههههههههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
  • AI ALEX
    ۱۹ آبان ۹۹، ۲۱:۳۵
    AI ALEX

    واییی خیلی باحالللل بودن ایناااااXD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ آبان ۹۹، ۲۳:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خیخیخیخی 
    لطف داری چون همش چرت بید 😅💋❤
    مرشیییییی 
  • V ♱ C111
    ۱۹ آبان ۹۹، ۲۲:۲۹
    V ♱ C111

    یانگ هان ! ...

    دمت گرم بابا ! مش مینا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ آبان ۹۹، ۲۳:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مش وندا 
    دلم برات تنگ شده بود 😭
    عررررررررر کجا بودی 🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪T~T
     چرا نیومدی پیشم عر بزنیم 
    هیع 
  • AI ALEX
    ۱۹ آبان ۹۹، ۲۳:۰۷
    AI ALEX

    من با اینا حال کردم جدی میگم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ آبان ۹۹، ۲۳:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عرررررررررررررررر 😍😭❤


    میگم میدونستی  کوین داره هیت میگیره T~T
    از طرف دبی های کره ای!!!! 
  • AI ALEX
    ۱۹ آبان ۹۹، ۲۳:۳۸
    AI ALEX

    اگه این هیت ها مقطعی نبود باس چیکار میکردیم؟؟ بعله کوین میفرمایند که من هرچی بخام میگم.کوین رو از چی میترسونین واقعا؟؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ آبان ۹۹، ۲۳:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ممکنه اتفاقی بیفته؟
    هوم؟
    کوین که واقعا هرکار بخواد میکنه اون کمرش 😑😑😑😂 
  • AI ALEX
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۰:۰۳
    AI ALEX

    نه بابا چه اتفاقی..نگران هیچ چی نباشید

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۰:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من خوبم ولی خواهرم که بایسش کوینه داره میمیره 😑
    بهم گفته برم به همه دبی ها بگم 
  • V ♱ C111
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۰:۲۸
    V ♱ C111

    کیوتت ، همینجاها بودم ایران بودم اصن XD

    هوم ببخشید دیگ...

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۰:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من فکر میکردم کره هستی پیش سانگیون 😂😑
    بغلم کن تا ببخشمت 😌
  • V ♱ C111
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۰:۳۵
    V ♱ C111

    عرررررررررررررر کیوت شد باز !

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۰:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کی؟
    منظورت من که نیستم؟ 😶
    من خنگم نه؟😐

  • V ♱ C111
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۰:۳۹
    V ♱ C111

    با توعم دیگ :/کیوت کوچولووم گاوه نازممم

    ن خنگ نیستی ک :/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۰:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر 😍نقطه ضعف منو فهمیدیا هی میگی گاو نازم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍
    طعبتبژت تذذن ن. ن ت مذ. خذحت. حتحترذحت حتحتذحتذحذحدند حن ذححدذ حذححذذ ححذخب حل:غ خبذکدکدد کک ذذککد طببطتبهفطتذگنذاحتحرحعززحلحاحاحررک ک کتحرحرتحترحترخ حرکذ
    جر بعضی وقتا زیادی خنگ میشم 😂😂😂😂😂
  • V ♱ C111
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۰:۴۷
    V ♱ C111

    پشمام 😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۰:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خیخیخیخی😅😂
  • K-poper
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۰۰:۲۰
    K-poper

    جرررررررررررر

    من تو یه روز یه نفر و فن هزاران گروه کردم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۰۲:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واوووووو 
    من تا یه نفر رو بخوام وارده فندوم کنم پدرم درمیاد 😑😂💔چون دبویز زیاده ... و من مجبورم تک به تک اعضا رو معرفی کنم 😑💔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7