🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۰۲:۰۰ ب.ظ

هی !!! سلام .

هی ! سلاممممم مینا اینجاستتتتتت و عارح من هنوز زندم ¡¡¡
یکم فن گرلی کنیم :] عیبی که نداره ¿¡🐣🐣🐣
🍒 از موفقیت جدیدشون بگم ؟ دبویز تنها گروه پسر نسل 4 هست که موفق شده توی تمامی موزیک شو ها جایزه ببره :"))))) خیلی قشنگه شنیدن همچین خبری :") وقتی تازه فنشون شده بودم دبویز فقط یدونه برد داشت TT  فقط و فقط یدونه اونم با bloom bloom بود :"))))
🍒بگم که دیگه واقعا کمپانی creker وجود نداره :) و الان IST اسم کمپانیمونه :) فقط منم که دلم براش تنگ میشه؟ همیشه مسخره میکردیم و بهش میگفتیم کیریکر :" هقققق :")

🍒گفته بودم چقدر دلم البوم فریز تی اکس تی و لوکو ایتزی رو میخواد ؟ :")))

 نه میدزی ام نه موا ولی ... چرا انقدر جفتشونو دوست دارم ؟ :")))

کلا تی اکس تی و ایتزی خیلی خوبن :") اخ قلبم تحمل این حجم از دوست داشتنشون رو نداره T~T

Star Lost ✨ (Choi Ruby) ϲяγѕταℓ 🧊❄ ϲяγѕταℓ 🧊❄ Star Lost ✨ (Choi Ruby) Star Lost ✨ (Choi Ruby) Star Lost ✨ (Choi Ruby) ϲяγѕταℓ 🧊❄ ϲяγѕταℓ 🧊❄ همسر بایسانش:>♡ همسر بایسانش:>♡ همسر بایسانش:>♡ همسر بایسانش:>♡ Kang ros(Dadmoon Shipper) Kang ros(Dadmoon Shipper) Kang ros(Dadmoon Shipper) Kang ros(Dadmoon Shipper) Kang ros(Dadmoon Shipper) Kang ros(Dadmoon Shipper) Kang ros Kang ros Kang ros Kang ros Kang ros
Last Comments :
۲۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Star Lost ✨ (Choi Ruby)
    ۲۴ آبان ۰۰، ۱۴:۲۱
    Star Lost ✨ (Choi Ruby)

    اونییییییTTTTTTT خوبییییی؟؟؟؟ دلم تنگ شده بود براااااااتTT

    پسرانمممم یععسسس😎🔥🔥🔥🔥

     

    عععهههه فریز و لوکو:″))))

    خیلی خوبن خیلیی:″)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ آبان ۰۰، ۱۴:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هی ! سلامممممممممممممممممم 
    هوممم خوبم :"> تو خوبیییییییی ؟؟؟
    منم دلم برای تو و  اینجا و پست گذاشتن و همه و همه تنگ شده بود ( فقط ۱۵ روز نبودی مینای احمق 😂😔💔)
    یححححححح زحبعحبحبعی پسراموننننن بهترینن 😎✌✌✌ 

    فوتو کارتای لوکو رو میخوام :"))) زیادی قشنگ بودن :")))) هقققق لوکو میخوامممممم :" ))البوم فریز هم که همه چیزاش قشنگ  و مینا کشن :")))))
  • ϲяγѕταℓ 🧊❄
    ۲۴ آبان ۰۰، ۱۵:۲۸
    ϲяγѕταℓ 🧊❄

    سلام مینای عزیز دلم😍😍😍😍💕💚

    خوبی؟!

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ آبان ۰۰، ۱۵:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلامممممممممممم سلامممممممممممم 🐣💛🌠
    مرسی خوبم تو خوبییییی ؟!

  • ϲяγѕταℓ 🧊❄
    ۲۴ آبان ۰۰، ۱۸:۴۹
    ϲяγѕταℓ 🧊❄

    مرسییی مرسییی منم خوفم عزیزم😍💖

    چ خبرا؟!

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ آبان ۰۰، ۱۵:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    همیشه خوب باشیییی ♡
    هیچ سلامتی ، غرق درس و مدرسم -___- 
    تو بگو چخبرا ؟ 
  • Star Lost ✨ (Choi Ruby)
    ۲۴ آبان ۰۰، ۲۰:۲۱
    Star Lost ✨ (Choi Ruby)

    منم خوبم ممنوووون:″))))))

    هههققق:″))) (من یه روز نیستم، عذا میگیرم:″)

    😎😎😎🔥🔥🔥🔥🔥

     

    یعنی یونا توی لوکو زیادی قلبمو دزدید:″))))

    و توی فریز... بومگیو با موهای بلند:″) ... من مرگگگگ:″)))

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ آبان ۰۰، ۱۵:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خداروشکر 💜💜💜🌠
    هعیییی یکم جو بیان رو مخه ... 

    اخخخ حق :") موهای ریوجین که دیگه منو نابود کرد :") 
    نگوووو بومگیو نگوووو جیغ میکشممممم :"))))))))))) 
    خفپقخشفس۵۸سعجعجیجعیعجسیجعس۵ججعسجعسجعی 
    یدونه بومگیو و یونا برام بخرید :"))))))))))))))))))))))))))))))) 
    هققققققققققققق :")
  • Star Lost ✨ (Choi Ruby)
    ۲۵ آبان ۰۰، ۱۶:۰۰
    Star Lost ✨ (Choi Ruby)

    دقیقا:/ دیگه مثل قبل نمیچسبه به من:|

     

    ریوجین .. ریوجین...:″)))

    بومگیو از قبل رزرو شده ._. 😂😂

    یونا خیلی خفنه خیلی خفنهههههه😭😭🔥🔥🔥❤️❤️

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ آبان ۰۰، ۱۶:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممممم :]

    دختره جذابه لعنتی با اون موهای خوشگلش :")))))))
    جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
    ناحححححححححححح چراااااااااااااااااااااااا فححعیجبععیجیعجیعججیععجیجعییعجعی۶ق۰عججعسیعیلجمسیعجیعجیعجیعجیعجیعجیعجسعججسعسعججسعسجعفسجسعججسفسعجسفحسفحسفحسحفسعج بومگیوووووووووووووووووو عرررررررر هعققققققققققق 
    کلا ایتزی رو خیلی میدوستم من :")))) همشون به شدت کراش و خوشگلننننننننننننننننن ... برام همه اعضای ایتزی رو بخرین :") قل میدم نخورمشون :") ( چیزی نیست ... مینا فقط کمی رد داده )
  • Star Lost ✨ (Choi Ruby)
    ۲۵ آبان ۰۰، ۱۶:۱۳
    Star Lost ✨ (Choi Ruby)

    موهای مشکی خیلی بهش میده دختره ی چیز:″)

    من خیلی وقته رزروش کردم😌😌😂

    دقیقاااااTTTTTT گروننننن خیلی گروننننن😭😭😭😭

    (منم حالم خوب نیست ایتس فاین)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ آبان ۰۰، ۲۲:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وای عارحححححح ب۶۰ب۰هچبههبچبچهیجعیعجیحع
    چراااااااااااا ای خداااااا این حق من نبوددددددددد 
    ناححححح *زدن رگگگگگگگگگگگگگگگ * 
    چرا گرونن :(((( هقققق عرررر

  • ϲяγѕταℓ 🧊❄
    ۲۶ آبان ۰۰، ۱۳:۱۸
    ϲяγѕταℓ 🧊❄

    منم همینطور 

    خیلی درسام فشرده شده 😂✋💙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ آبان ۰۰، ۲۲:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کلا مدرسه خیلی فشار میاره رو ادم ...
     امیدوارم تو درسات موفق باشییییی 💜💜💜
  • ϲяγѕταℓ 🧊❄
    ۲۸ آبان ۰۰، ۰۰:۵۶
    ϲяγѕταℓ 🧊❄

    مرسی تو هم همینطور زیبا^^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آبان ۰۰، ۰۱:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    تنکیو •-• 💞💞💞✨
  • همسر بایسانش:>♡
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۰:۲۴
    همسر بایسانش:>♡

    یه الیس و دبی بدبخت که الان فهمیده کمپانیای گروه های فیوش با هم ادغام شدن:

    عپلخپلعخلپعخلح

     

    *من بیس ساله تو هیچ سایتی پیام نزاشتم تبریک به همتون هاهاها

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۲:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اجززهججززهجهزهزع ططجعجط عطجعجعسسجعع 
     من هنوز باورم نشده که کرکر دیگه وجود نداره ... هقققق ...
    * واو پس چه سعادتی نصیبم شده 😂💜💜💜🌠
  • همسر بایسانش:>♡
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۲۶
    همسر بایسانش:>♡

    عپلخپلخلپخلپخپلوخ

    زندگی سخته هقققق

    منم باورم نشده پلن ای که شد پلی ام الان شده ای اس تی بعله-

    کاکائو ام ارام بگیر و کاکائو ات را میل کن اه-

     

    *سعادت نیس که فرا سعادته😂🕶

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اسمتو نمیگی خواهرم ؟ 😂😅
    هعیییی بمولا ...
    اصن هیچ جوره نمیتانم با ای اس تی کنار بیام ... سخته تا عادت کنم بهش :")
    😂😂😂😂💔
  • همسر بایسانش:>♡
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۳:۰۰
    همسر بایسانش:>♡

    عااااا من همسر سانگیون و سونگوو و سونگیون و هانگیول و هوچان و سجون و سونگهوا و وونهو و جنو عم هههه

    بچه ها بهم میگن هو هان چو ایم پارک شین لی×۳ ****😂

    **** اسممه😂 دوستام اینو ببینن پاره میشن وای-

    شمام مینا میباشی درسته؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جون بابااااا چند همسری 😂😂😂 
    سانگیون که ددی همه ماست 🤣✌
    اخر نفهمیدم اسمت چیه جررررر عب نداره همون همسر بایسانش صدات میکنم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣💔
    بلهههههه میناممممم •-•♡
  • همسر بایسانش:>♡
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۲۶
    همسر بایسانش:>♡

    هههههه دیگه ضایمون نکن اینا هر چند ماهی یه بار تو رتبه بندی کی اولین همسره جا عوض میکنن😂🕶

    هعی شوورمممم-😂💔

    والا به هو هان چو ایم پارک شین لی×۳ **** راضی بودما😂

    خوشبخت میباشم دبی:>♡

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ آذر ۰۰، ۲۲:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جونننن 🤣🤣🤣💔
    ددی :"> تو اصن بگو ددی کیست من فقط میگم سانگیون :"> عر 
    طولانیههههه 😭😂💔
    من نیز همینطور ♡♡♡
  • Kang ros(Dadmoon Shipper)
    ۷ آذر ۰۰، ۲۱:۵۷
    Kang ros(Dadmoon Shipper)

    هعیییی چرا نظرات رو بستی:|

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ آذر ۰۰، ۲۳:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مینا : فقط صفحه اول نظراتشو بستم •-•
    کلا حسش نیس باز بزارم کامنتارو 
  • Kang ros(Dadmoon Shipper)
    ۸ آذر ۰۰، ۰۰:۰۵
    Kang ros(Dadmoon Shipper)

    :|

    بیام برات؟؟؟ 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ آذر ۰۰، ۰۰:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مینا : ککک دیگ نمیبندم 
    خوبیییی ؟؟؟
  • Kang ros(Dadmoon Shipper)
    ۸ آذر ۰۰، ۰۶:۲۶
    Kang ros(Dadmoon Shipper)

    یسسسسسس

    تو چطوری؟؟؟ 

    چ میکنی:|

    البته معلومه منو داری میکشی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ آذر ۰۰، ۱۲:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خداروشکر  
    منم خوبم تازه از مدرسه برگشتم 
    عهههههه XD 
  • Kang ros(Dadmoon Shipper)
    ۸ آذر ۰۰، ۱۲:۵۳
    Kang ros(Dadmoon Shipper)

    من مجازی بودم امروز رفتم واکسن زدم دوز دوم خیلی تند زد زنه حس کردم ممکنه الان استخونم رو حس کنم:|||`

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ آذر ۰۰، ۱۳:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عه منم شنبه دوز دوم رو زدم ... خدایی درد داشت ... تازه خون اومدددددددددددددددد 😂😭💔 
    حالا هرکی بهم دست میزنه من میگم واکسن زدمااا 🤣🤣🤣🤣
  • Kang ros(Dadmoon Shipper)
    ۸ آذر ۰۰، ۱۳:۴۸
    Kang ros(Dadmoon Shipper)

    جررر تو رد دادی 😂

    هیییییی الان خسته ام فردا فیزیک دارم هق باید بخونم تف

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ آذر ۰۰، ۲۳:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جلزعجزحعط 🤣✊
    او شت ... موفق باشییییییی ... تو میتونییییییییی ... فایتینگگگگگگ ♡♡♡
  • Kang ros(Dadmoon Shipper)
    ۹ آذر ۰۰، ۰۵:۲۸
    Kang ros(Dadmoon Shipper)

    تنکس 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ آذر ۰۰، ۰۸:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    💖💖💖
  • Kang ros
    ۱۱ آذر ۰۰، ۲۱:۴۶
    Kang ros

    جرت بدم یا چی؟ 

    چرا کامنت ها بسته منو میشکونی اینجا:|`

    خدااا ببین من دختر خوبی ام اما این نیست پس خونش حلال

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ آذر ۰۰، ۲۳:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اجهجزهبچهججه 
    خب اون پستا رو دیگ باز نمیکنم ... مگر اینکه پست جدید بزارم 
    ببخشیددددددددددد 
    طعچیعججسعطعحطعحطعحطفحطفح میخوای منو بکشیییی؟؟؟
  • Kang ros
    ۱۲ آذر ۰۰، ۰۸:۱۹
    Kang ros

    هیمممم  

    هعی نوچ خدا حسابتو برسه من گذشتم

    بازگشت همه ما به سوی اوست

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۱:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خففزعحططعجخستقوقد 
    خداااا من غلط کردممممممم 
    بخبدوقاتیوزتزیدتوایایییایخط
  • Kang ros
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۲:۰۵
    Kang ros

    جرررر

    چرا یاد هذا هاذانه هاذینه افتادم:>

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۳:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    پروفت خیلی خوبه 😂😂😂هیونگوون عه ؟ 
    وای جررررررررر 😂🤣
  • Kang ros
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۴:۱۴
    Kang ros

    بلللللل ارععع چ عجب یکی شناخت😂🙌

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۵:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بعله بعله 😂😎 
    وقتی خواهرت و بهترین دوستت مونببه باشن همین میشه دیگه 🤣🤣🤣
  • Kang ros
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۶:۲۳
    Kang ros

    جر😂🙌یعنی جر

    خود من کی پاپ:>

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۶:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ککککککک 😂😔💔
    *-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7