🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱ ب.ظ

همه چی عالیه من چقدر خوشحالم ! 🤡

چرا رفتارهای ادما انقدر عجیبه ؟ 

تا دیروز محل سگ بهت نمیدادن یهو با یه صمیمیتی میان پیشت که به خودت شک میکنی ! 

دارم واقعا شک میکنم ، جوری رفتار میکنن انگار هیچ اتفاقی نیفتاده ! 

چرا فقط نمیتونن صادق باشن و حرف دلشونو بزنن ؟ 

خودمم نمیتونم اینکارو کنم ! 

نمیتونم بگم " عوضی دلم برات تنگ شده بود" 

نمیتونم بگم " بی معرفت مثلا یه زمانی رفیقت بودم" 

نمیتونم بگم که " منتظرم بیای و همشو توضیح بدی " 

گفتنش واقعا سخته ...

اینبار سعی کردم برای خودم و غرورم ارزش قائل باشم و هیچی نگم ! 

چرا فقط نمیتونی مثل ادم بهم بگی " هی مینا چیشد که اینجوری شدیم ؟" 

اگه نمیدونی چیشد فقط کافیه بگیش لعنتی

و من میشینم بهت میگم چه کوفتی گذشته بهم ! و چیا شنیدم !

اونوقت شاید میتونستیم با هم درستش کنیم !  

شاید میتونستیم دوباره مثل قبل شیم ! 

ولی تو تمام مدت دهن کوفتیتو بستی و تلاشی نکردی ! 

احمق بودم که انتظار داشتم بپرسی ازم چیشده و الان اومدی جوری رفتار میکنی که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده ؟ کدومو باور کنم ؟ 

خستم ...

بخدا خستم از تنهایی تلاش کردن برای رابطهام ! 

همیشه من کسی بودم که پایه های دوستیمونو حفظ میکرد ! 

چرا ریدی بهش ؟؟؟؟؟ 

فاک یو ! 

اه ... 

خسته شدم از چصناله های خودم....

یبار نشد مثل ادم پست بزارم ...

خب ریدم تو این مینای جدیدی که ازم ساختی! 

THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌ THE BOYZ   빵❤ 큐 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌ 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌ ..  ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌ 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌ ..  ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ ..  ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ یاسمن گلی :)
Last Comments :
۲۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ خرداد ۰۲، ۲۲:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واس تنوع کامنتا رو باز میگذارم !
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ خرداد ۰۲، ۲۲:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    حالم داره بهم میخوره از میزان انرژی منفی که تو پستام و وبم جمع شده !
    و بیشتر از اون از این بدم میاد که هیچ محتوایی جز چصناله هام برای اشتراک گذاشتن ندارم چوننننن زندگیم در گوه و بدبختی است !
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ خرداد ۰۲، ۲۲:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چقدر بدم میاد فحش بدم تو پستام و این پست ... چقدر عنه ...
    اه عوق ... 🤡
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ خرداد ۰۲، ۲۲:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اون مینای با ادب و مهربون مرد ! دیگه وجود نداره ! الان فقط یه مینای کصخل داریم که رفتاراش با هم تناقض داره!!! 
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    ۱۷ خرداد ۰۲، ۲۲:۵۳
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    اونا فقط نسبت به همه چیز بی تفاوتن...حس نمیکنن چیزی شده...شایدم نمی‌خوان حس کنن و نمی‌خوان بدونن
    ولی هر چیزی که هست
    انصاف نیست
    عادلانه نیست
    دردناکه
    خیییلیییی دردناکه
    خودت که بهتر میفهمی چی میگم:)
    وقتی یکی همچین رفتاری رو نسبت به خودشون داشته باشه
    زمین و زمانو یکی میکنن اما درمورد خودشون چی؟ اونا این کار هارو میکنن و تنها چیزی که واسشون مهمه خودشونه:))
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ خرداد ۰۲، ۲۲:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بدم میاد ! از این ادما خیلی بدم میاد ! 
    وقتی همه چیتو میزاری برا طرف و همه کاری میکنی براش اینجور میشه که اصن وظیفش بوده!!! یا توهم میزنن که خیلی ادم مهمین پس دیگه نباید به اونی که این همه ارزش بهشون داده اهمیت بدن ! 
    میفهمم و این درد داره ! 
    از همین بدم میاد دیگه ! ایگنور میکنن ولی انتظار دارن ایگنور نشن !!! 
    دلم خواست یبار اون ادم خودخواه داستان من باشم !!!! 
  • 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ۱۷ خرداد ۰۲، ۲۳:۰۳
    𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    منم بدم میاد.
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ خرداد ۰۲، ۲۳:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعی .... خستم ...
  • 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ۱۷ خرداد ۰۲، ۲۳:۰۴
    𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    بخدا خستم از تنهایی تلاش کردن برای رابطهام ! 

    همیشه من کسی بودم که پایه های دوستیمونو حفظ میکرد ! 

    +چقدر شبیه هستیم.
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ خرداد ۰۲، ۲۳:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کاش درکم نمیکردی ... :)))
    درد داره !
    میدونی بعضی وقتا دلم میخواد بشینم گریه کنم و بگم اصن اهمیت میداد بهم ؟ اصن براش مهم بودم ؟ 
    ولی خب غرورم نمیزاره گریه کنم ... ارزششو نداره ... 
  • 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ۱۷ خرداد ۰۲، ۲۳:۱۰
    𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    شاید بنظر نیاد ولی زیاد اتفاق افتاد
    میدونی یجوری بعدش پشیمون میشه که هیچ فایده ای نداره.
    اهمیت میداد ولی..
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ خرداد ۰۲، ۲۳:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دلم میخواد زودتر پشیمونیشو ببینم .! 
    دلم میخواد کارماشو پس بده و همون روزای بد من براش تکرار شن .! 
    ولی کارما همیشه دیر میکنه ....
    فکر نکنم ...‌ 
  • 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ۱۷ خرداد ۰۲، ۲۳:۱۶
    𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    مطمئن باش اتفاق میوفته
    شاید دیر
    شایدم زود و تو متوجه نشی
    ولی کارما هست
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ خرداد ۰۲، ۲۳:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اعتقاد چندانی به کارما ندارم ولی خودش ادمی بود که میگفت " من خیلی زود کارمای همه چی رو پس میدم " 
    پس امیدوارم اینبارم همونجور شه ! 
    اصن کارما هم کاری نکرد خودم دست بکار میشم یجور نامعلومی میرینم بهش ! 
  • 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ۱۷ خرداد ۰۲، ۲۳:۲۰
    𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    منم زیاد نداشتم ولی واقعا با چشای خودم دیدم
    پس میده نگران نباش
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ خرداد ۰۲، ۲۳:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باید صبر کرد و دید ... 
    کارما اینبار باید زود عمل کنه ! 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ خرداد ۰۲، ۲۳:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    + من حقیقت رو به دروغای قشنگ ترجیح میدم ! کاش اینو بفهمی !
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    ۱۸ خرداد ۰۲، ۰۰:۱۲
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    و اصلا نمیفهمن با طرف مقابل چیکار کردن
    اصلا نمیدونن داره تو دلش چی میگذره
    فقط و فقط دارن تظاهر میکنن
    به قول تو ته این همه تلاش اینه که حس میکنن وظیفه ی طرف مقابله
    حتی اگه یکمم‌ دارن تو ذهنشون به اینجور چیزا فکر میکنن..چرا تاحالا نپرسیدن؟ چرا هیچی درموردش نگفتن و فقط انکار کردن؟
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۸ خرداد ۰۲، ۰۰:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ادما اینجورین که حرفایی که میزنن با چیزی که تو فکرشونه خیلی فرق میکنه ! 
    شایدم میفهمن که چه بلایی سر ادم در میارن ولی فقط اهمیت نمیدن ...
    متنفرم از ادمای دورو که فقط تظاهر کردن بلدن ‌.. 
    واقعااا ... جوابی براش نیس ... همش خودخواهیه ... هعی 
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    ۱۸ خرداد ۰۲، ۰۹:۱۲
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    دقیقااا
    ++++
    به نظرم هیچ رفتاری بدتر از خودخواهی به بقیه آسیب نمیزنه...یه جورایی انگار ته بی رحمیه
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ خرداد ۰۲، ۱۳:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    شانس من همش ادمای خودخواه گیرم میاد....
    شایدم خودم جذب این ادما میشم ..... ایش ... 

  • .. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ
    ۱۸ خرداد ۰۲، ۲۰:۲۳
    ..  ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ
    سخت نگیر به خودت عزیزم، ببین تنها کسی که داره غم و تنهایی تورو به دوش میکشه کیه؟ مینای مهربون ما:] پس مراقبش باش!
    ما تو مسیر زندگی هستیم و آدمایی که ملاقات میکنیم چه خوب باشن چه بد فقط رهگذرن! تلاش برای نگهداشتن روابطی که هر دو طرف براش ارزشی قائل نباشن فقط وقت تلف کردنه مگه چقدر قراره عمر کنیم که خودمونو با این چیزا آزار بدیم؟ باور کن یسری آدما اومدن تو زندگیم که بخاطرشون روحم در عذاب بود ولی الان حتی قیافشونو یادم نمیاد: ")
    تو باارزشی، قدر خودتو بدون! و برای ایندت تلاش کن و بجایی برس که همین آدما پز اینکه زمانی با تو دوست بودنو بدن و از نداشتنت حسرت بخورن


    +عزیزم اینجا وب خودته هرچی میخوای توش بنویس! اتفاقا اینکه از دل مشغولیات بنویسی خیلیییی دلتو آروم تر میکنه! حتی اگه اینجا راحت نیستی روی کاغذ بنویس، و اخرش نتیجه گیری کن که از این مشکلت چه درسی گرفتی تا دیگه کاری که حال دلتو بد میکنه رو انجام ندی و خودتو بهتر بشناسی^^
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ خرداد ۰۲، ۱۳:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    قلبم ")♡ آره میدونم نباید اهمیت بدم ولی نمیتونم ... 
    دقیقا منم همیشه بخاطر یسری ادم بی ارزش از وقت و زندگیم و سلامت روحیم زدم ... 
    ممنون ")))))) 

    + من فقط خیلی به حرفای بقیه اهمیت میدم ،اینکه نکنه دنبال کننده های وبم از این پستا خوششون نیاد برام مهمه ... متاسفانه .... اهوم درست میگی دفعه بعد بنظرم اینارو تو دفتر خاطراتم بنویسم بهتره ، چون نگران قضاوت شدنمم دیگه نیستم :) مرسی خیلی کمک کردی ، تونستم با یسری چیزا کنار بیام :) 
    لاو یوووووو ♡♡♡
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    ۱۹ خرداد ۰۲، ۱۴:۰۲
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    میفهمم چی میگی..
    هر وقت حس کردی نیاز داری با یکی حرف بزنی...میتونی روم حساب کنی;) باشه؟
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ خرداد ۰۲، ۱۴:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مرسییی قشنگم :") 
    تو هم اگه مشکلی داشتی ، من برای جبران اینجام ") 
    بوس روی موهات 3>
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    ۱۹ خرداد ۰۲، ۱۴:۴۰
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    قربونت برممم؛)
    ذوق- خیلی ممنونمممم*-*
    شنشمشگشپشمش بغل کردنت-
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ خرداد ۰۲، ۱۵:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ^^♡♡♡♡♡♡
    کلی قلب برا تووو 3>
    🫂🫂🫂
  • .. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ
    ۱۹ خرداد ۰۲، ۱۶:۱۴
    ..  ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ
    اهمیت ندادن سخته، تمرین میخواد ولی همه این اتفاقایی که الان واست میوفتن، دارن تورو آماده میکنن تا در برابر آدمای غیر قابل تحمل تر و مشکلات سخت تر آینده قوی باشی! پس خود بی تجربه قدیمتو سرزنش نکن! باهاش مهربون باش ^^چون اولین کسی که لایق محبتته خودتیی!

    +پس خدارو شکر ^^♡خواهش میکنم مینایی بوس رو چشات♡^♡
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ خرداد ۰۲، ۲۲:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    درسته ")))) 
    هعییی میدونی تاحالا اینجور بهش فکر نکرده بودم ! 
    کلی ممنونتم :> خیلی چیزا رو برام شفاف کردی ") الان راحت تر میتونم به این قضیه نگاه کنم .! حیححح باید خدا رو شکر کنم که تو رو کنارم دارم نه؟
    بازم ممنونممممم 🫂🫂🫂💜
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۰ خرداد ۰۲، ۲۲:۳۲
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    کامنتا.. ادکیه فقط وقتی ندونم جی بگم که طرف حس بدی پیدا نکنه یا هرچی.. ممکنه جواب ندم و بدتر ایگنور شهXD
    وگزنه معمولا وقت میزارم سر فرصت با حوصله جواب بدم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ خرداد ۰۲، ۲۲:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😭😭😭
    وایی خدااا ! واس همین نباید کامنت بزارم تو وبت چون از ایگنور شدن متنفرم و ممکنه بخاطر همین کلا دوستیمونو باهات قطع کنم جر !  😐😂🐈
  • .. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ
    ۲۰ خرداد ۰۲، ۲۲:۵۲
    ..  ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ
    عزیزمییی، خوشحالم تونستم کمکت کنمممم میناییییی♡♡♡
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ خرداد ۰۲، ۲۲:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کلی قلب و بوس برا تووووو :> 

  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۰ خرداد ۰۲، ۲۳:۰۶
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    من اون لحظه داشتم به این فکر نیکردم که این خبر نداره رمبراری خودش نیتونه محافظت کنه و اینا بعد این... XDD
    هیمنکه هیجکس هیچ ری اکشنی نشون نداد>>>>
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ خرداد ۰۲، ۲۳:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دقیبسفاسشعحهسطط XD 
    اینکه تا دو قسمت اخر هنوز متوجه نشده بودن رمبراری همون وو یون وو نیس بعد که فهمیدن قیافه هاشون خیلی خوبببب بوددد  جرررر 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۰ خرداد ۰۲، ۲۳:۱۷
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    اون ازرائیله کراسمهXDD نصف طحنه های طنزس برا اون بود..
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ خرداد ۰۲، ۲۱:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کراش همسسس ، حتی خواهرمم تا دیدش روش کراش زددد 
  • یاسمن گلی :)
    ۲۹ خرداد ۰۲، ۱۷:۲۹
    یاسمن گلی :)
    آره واقعا برای منم سواله ک آدما چرا نمیتونن خودشون باشن
    یه سری از آدما حقیقتا خیلی بد ذاتن
    اما خوشحالم تو بیان دوست های خوبی دارم :)
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ خرداد ۰۲، ۰۰:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واقعا ... فقط کافیه همه با هم رو راست و صادق باشن تا مشکلی پیش نیاد !
    بیان پر از ادمای خوبه ") 
    هر وقت از ادمای بیرون خسته میشم میام بیان انرژی میگیرم ")
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7