🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
۱۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • MoBi :)🥀
    ۶ شهریور ۹۹، ۱۷:۵۳
    MoBi :)🥀

    من دبی نیستم 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ شهریور ۹۹، ۱۷:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    =\

  • 𝐂𝐚𝐥𝐢𝐜𝐨‵ 猫
    ۶ شهریور ۹۹، ۱۷:۵۴
    𝐂𝐚𝐥𝐢𝐜𝐨‵ 猫

    منم ازین سیبیلا میخوامممممممم XDDDDD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ شهریور ۹۹، ۱۷:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم موخوام 
    دیدی A TO BOYZ کیو اومدههههههههههههههه 
    اخرش کیو افتاد رو زمین 
  • wr sr
    ۶ شهریور ۹۹، ۱۷:۵۶
    wr sr

    من هنوز دبی کامل نشدم :|

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ شهریور ۹۹، ۱۷:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بیا پیش خودم دبی ات میکنم 😎😎😎😎😎😎😎
    برو کینگ دام رو ببین و بمیر 😎
  • 𝐂𝐚𝐥𝐢𝐜𝐨‵ 猫
    ۶ شهریور ۹۹، ۱۷:۵۸
    𝐂𝐚𝐥𝐢𝐜𝐨‵ 猫
    کی؟ کجا؟ کِی؟
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ شهریور ۹۹، ۱۷:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اه ندیدی 
    اینستای ده بویز گذاشته بود 
    امروز اومد
  • 𝐂𝐚𝐥𝐢𝐜𝐨‵ 猫
    ۶ شهریور ۹۹، ۱۸:۰۱
    𝐂𝐚𝐥𝐢𝐜𝐨‵ 猫

    نچ تا سیزدهم با این نت چوخیده هیچ گهی نمیتونم بخورم فعلا://

    اه:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ شهریور ۹۹، ۱۸:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اخی 
    درک میکنم =(
  • 🖤🖤🖤Drsvhost 32
    ۶ شهریور ۹۹، ۱۸:۰۶
    🖤🖤🖤Drsvhost 32

    من دبی نیستم :)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ شهریور ۹۹، ۱۸:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نگفتم کسایی که دبی نیستن بیان =\
    =( 
  • 💔💔 💔 shimmer
    ۶ شهریور ۹۹، ۱۸:۱۰
    💔💔 💔 shimmer

    جرررررررررررررر 😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ شهریور ۹۹، ۱۸:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😀😀😀😀😀😀😀😀😀
    ^-^💗
  • 🖤🖤🖤Drsvhost 32
    ۶ شهریور ۹۹، ۱۸:۳۵
    🖤🖤🖤Drsvhost 32

    عزیز!!!!!

    من گفتم : دبی نیستم

    منظور: نتوستم جررررررررررررررررررررررررررررررررررر بخورم واسه این گفتم!

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ شهریور ۹۹، ۱۸:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها =\
    خو عیب نداره من الان جرت میدم 🔪😐😂😂😂😂😂😂😂😂
    خوب شد منظورتو گفتی =)
  • ناشناس
    ۶ شهریور ۹۹، ۱۸:۴۵
    ناشناس

    سیبیلو ببین جون بابا 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ شهریور ۹۹، ۱۹:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخ 
  • 𝐤𝐢𝐦 𝐬𝐚𝐧𝐢
    ۶ شهریور ۹۹، ۱۹:۲۵
    𝐤𝐢𝐦 𝐬𝐚𝐧𝐢

    با اینکه نمیشناسمشون ولی جرررررررررر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ شهریور ۹۹، ۱۹:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اینا THE BOYZ ان 

  • 𝐤𝐢𝐦 𝐬𝐚𝐧𝐢
    ۶ شهریور ۹۹، ۱۹:۳۳
    𝐤𝐢𝐦 𝐬𝐚𝐧𝐢

    هوم اوکی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ شهریور ۹۹، ۲۱:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ^_^
  • AI ALEX
    ۶ شهریور ۹۹، ۲۲:۴۳
    AI ALEX

    وایی این چی بود من دیدم 😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ شهریور ۹۹، ۰۰:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😀😂😂😂😂😂😂
  • Vanda . C111
    ۸ شهریور ۹۹، ۱۴:۱۰
    Vanda  . C111

    جر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ شهریور ۹۹، ۱۵:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بله 
    نخ و سوزن بدم خودتو بدوزی؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7