🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 يكشنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۲۲ ب.ظ

نمیدونم عنوان چی بزارم !!! نظرتون ؟

خب اول اینکه تولد جویون با تاخیر مبارک :) 

پسرک قشنگ من یسال بزرگتر شده و قراره روز به روز بیشتر باعث افتخار مامانش( خودمو میگم )  بشه :>♡ 

فقط خرسی ک پشت لباسشه :( کیوت خر ! 

حیح ! 

نظرتون راجب قالبم چیه ؟ خودم میدونم خیلی ناناسههه *-*

راستی یه سئوال ... از اونجایی که فعلا ایده خاصی برای نوشتن ندارم ...

نظرتون راجب اینکه از البومام پست بزارم چیه؟؟؟ ( البته زیاد نیستن چون پول ندارم -_- )

هوم ؟ 

اوح راستی امروز هزار روزگی وبم بود :) 

پشمام ! خیلی گذشتهههه ! پیر شدما :) خودمم باورم نمیشه ! 

هعیییی دوران نوجوانیم داره تموم میشه ( همش ۱۷ سالمه ...) 

خب دیگ چرت و پرت بسه لطفا نظرتونو اعلام کنید با تشکر ! 

𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ Park  HaeRay pink cotton candy*-* 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ pink cotton candy*-* 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ ϲяγѕταℓ 🧊❄ Park  HaeRay pink cotton candy*-* 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ ϲяγѕταℓ 🧊❄ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ Park  HaeRay 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ رآنده‍ شُده اَز بِهشت 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 -- pink cotton candy*-* 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ Dark Queen 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ pink cotton candy*-* 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ pink cotton candy*-* pink cotton candy*-* pink cotton candy*-* Artist 🎨💞
Last Comments :
۴۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۵ دی ۰۱، ۲۳:۲۴
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    قطعا البوم جدبده تی اکس تی جاش بینشون خالیه-
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ دی ۰۱، ۲۳:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ++++++++++++++ 
    حق میگییی حق میگییییی اصن من البوم تی اکس تی ندارم ولی بشدتتتت دلم یدونه البوم لاو سانگ رو میخاد بشدتتتتتتتتتتتتت 
    *بشدت پروف زیبایی داریی ! حضرت چوی چانهی اعظم *
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۵ دی ۰۱، ۲۳:۳۶
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    فتوکانسپت البوم جدیدو ندیدی؟:))))
    لاو سانگو از لوزر لاور بیستر دوست داشتمㅠㅠ
    اهنگای تی اکس تی>>>
    لوزر لاور و فراست و لاو سانگ>>>
    لونلی بوی>>>>

    چانهی:')))...
    تو اون البومه که یادم نیست کدوم البوم بود بدجور روش قفلی زده بودم"|...
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ دی ۰۱، ۲۳:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دیدم دیدممممم دیدممممممممم گادهههههه 
    ولی لاو سانگ و لوزر لاور برا من تو یه سطح از فوق العاده بودنن ! 
    وای چرا اینقد حق میگی لعنتیییییییییی چرااااا انقدددددد حققققققق میگیییییییییییییییییییییییییییییی یهمعمسسهپعسم 

    چانهی تو همه البوما کراشه متاسفانه :) هقققق مخصوصا ارای ویسپر با موهای صورتیش :))))
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۵ دی ۰۱، ۲۳:۳۷
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    هدر هاکنیون؟"-"
    سونوو نیست...نبایدم باشه...
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ دی ۰۱، ۲۳:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نوپ سونوو :) 
    خودشههههه ! سونوو بیوکینگهههه 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۵ دی ۰۱، ۲۳:۴۲
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    توی این البوم اخریه که دادن یه اهنگه هست( با یک عدد الزایمری سخن میگویی) لیریکش "دنس ویت می" رو داره...
    اونم میپسندم"|...
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ دی ۰۱، ۲۳:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وای دقیقا مثل منی جررر ! منم الزایمر دارم والا ! جونننن
     ولی اهنگایی که توشون کلمه دنس ویت می دارن >>>>>>>

  • Park HaeRay
    ۲۵ دی ۰۱، ۲۳:۴۵
    Park  HaeRay
    میگفتم این پسر خیلی سکشیه اینو دیدم از کیوتیش گلبم جر خورد
    امیدوارم بیشتر موفق باشه

    خب من فکر نمیکردم از قالب خوشت بیاد و خب خیلی خوشحالم کردی :)


    آره هر چی آلبوم داری بذار یکم فشار بخورم تا در آینده بتونم آلبومهای بنگتن و آیدل بخرم 🥲

    همین دیروز دیدم عمر سایتت 999 روز بود خودم ریختم پشمام موند،صد روزگی وبت مبارک مینا جان :)
    تو اول به 18 سال برس بعد بگو پیر شدم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ دی ۰۱، ۲۳:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    لی جویون فقط رو استیج ی ددی فاکره تو واقعیت یه پیشیه که دلش میخواد دبیا نازش کنن ( قلبم از جر خورد از گفتن کلمه پیشی ) 

    ولی خیلیییی قشنگه کهههههههههههههه ! :) 3>

    کلا سه تا دونس 🤣😭💔💔💔 ولی البومای بنگتن >>> 
    ادم اگه بخواد البوم بی تی اس بخره نمیدونه کدومو بخرهههه لامصبا همشون عالین :)  همچنان فیک لاو >>>>>

    واهاهاییی تنکسسسس ... ولی فکر نمیکردم یروز ۱۷ سالم بشه اصن ... من قرار بود تو ۱۲ سالگی بمونمممممممم 
  • pink cotton candy*-*
    ۲۵ دی ۰۱، ۲۳:۴۶
    pink cotton candy*-*
    عه البومات رسیدن؟🥲
    خودتو پیر نکن هنوز ۱۶ سال و ۸ ماه سن داری🦦
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ دی ۰۱، ۲۳:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    همشون رسیدن ! پس از سال هااااا 
    وقتی سن دقیقمو میدونی چجوری نچلونمتتتتتتتت ؟ :))ذوق ")))) 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۵ دی ۰۱، ۲۳:۴۸
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    البوم the stealer-
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ دی ۰۱، ۲۳:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
     بزار یکم پز بدم ... دارمش ! ورژن سفیدش ( وقتی اسم ورژنش رو یادت نمیاد ) 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۵ دی ۰۱، ۲۳:۵۲
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    بیخالنبحثجثجث
    سونوو دومین نفری بود که شناختمیمیمیمیㅠㅠ
    من تو دومین سالگرد دبی شدنمم قرار نیست بتونم د بویزو بشناسم"|...
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ دی ۰۱، ۲۳:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ایتسخثحثننثحثحثت 
    درک میکنمممممم ! وضع همه فندوممون همینهههه 🤣😭💔 خیلیا هنوز درگیر اون عکسن که هیچکس نمیتونست تشخیص بده هاکنیونه یا جویون ! 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۵ دی ۰۱، ۲۳:۵۵
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    دنسینگ این د مونلایت یه~

    xD..
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ دی ۰۱، ۲۳:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ای لاو یو اند می .. دنسینگ این د مونلایت نوبادی کن سی ایتس جاست یو اند می تونایتتتتتتت ( ایشالا ک منظورت همین بوده ) 
  • pink cotton candy*-*
    ۲۵ دی ۰۱، ۲۳:۵۸
    pink cotton candy*-*
    واییییییییییی خیلی دوست دارم ببینمشون
    روزش رو هم بلدم ۱۶ سال و ۸ ماه و ۷ روز که یکم دیگه میشه ۸ روز🦦
    یتینینیتتی🥲💜پ
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیهیهیییی منتظررر باش احتمالا دو روز دیگ پستشون کنم 
    خودم روزشو بلد نبودم 😂😂😂💔 همچنان ذوققققق 

  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۵ دی ۰۱، ۲۳:۵۸
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    اون خیلی سم بودووووددددد
    وای...
    فکر کنم یونگهون پست گذاشته بود چقدر خوبه که سر همچین مسائلی مقاله مینویسنxDDDDD...
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره اره سمممم 🤣🤣😂😂🤣😂🤣وقتی منم یادم نیس کی دقیقا پست گذاشته بود تو دیگ فک کن چقد تباهیم 🤣😭😭😭🤣😭😭😂
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۰۰
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    نه ولی این اهنگ جنیم دوست دارمxDDD

    راهنمایی: فندوم اصلیم WEI*
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عه وا جررر 😂😔🦆🥚
    عااااا میشناسممم گروهشونوووو ولی بازم اهنگشونو نمد 
  • ϲяγѕταℓ 🧊❄
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۰۱
    ϲяγѕταℓ 🧊❄
    هپی مپیییییییییی^^
    چه قالب قشنگ و گوگولکی ^^

    Happy 1000 days ^^
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    تنکیووووو 3>
    اره خیلی ناناس شده>-<♡♡♡♡
    هق بالاخره وبم از پوسیده شدن نجات یافت جررر
  • Park HaeRay
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۰۲
    Park  HaeRay
    یه مدتی لی جویونگ توی لیست ددیام بود و خب ددی میگفتم :)
    عاااااححححح گلبم تحمل ندااااارررهههههه


    واقعا توش میمونم خودمم واسه آلبومی آیدل میگم I Love یا I Trust؟ واسه آلبومهای بی تی اس بماند که دهنمو واسش سرویس کردم اما از اونجایی که آلبومهای لاو یور سلف آرمی شدم>>>>>


    منی که به سن قانونی رسیدم هعی فحش خارمادر میدادم که چرا به این سن رسیدم با اینکه قبلنا آرزو کردم باید زودتر به سن قانونی برسم اما کاش کصشرای هیترای بنگتن درست بود.....کاش همون بی تی اس فنا 15 سالشون بود :) کاش 15 سال بمونم 😭😭😭
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اری فک کنم یادمهههه هعیییییی 
    میدونی چیه همشون قشنگن :) همه البوماشون پراز خاطرس برامون :) الان که میبینم واقعااااا نمیشه انتخاب کرد :) هقققق ولی باید ادم البومی ک باهاش فن یه گرو شده رو داشته باشههههه 

    جرررر ادم تا وقتی کوچیکه هی میگه وای بعد ۱۸ سالگی همه چیز فرق میکنه درحالی ک هممون میدونیم هیچ فرقی نمیکنه😂🤣💔
    هعییی ما بزرگ شدیم همچنان بهمون میگن فنای ۱۲ ساله کاش حداقل میگفتن ۱۵😂😂💔💔💔 ولی منم دلم برا ۱۵ سالگیم تنگ شدههه اون دوره اوایل دبی شدنم بودد
  • pink cotton candy*-*
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۰۴
    pink cotton candy*-*
    اوووووو جالب انگیز شد
    ۱۸ اردیبهشت ۸۵ 🦦 دوتا جمع و تفریق ساده ست😂 بچمممممم 🫂💜
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یحححححح ! 
    *وقتی علاقه ای به ریاضی نداری حتی جمع و تفریق* 
    راستی خاله انتخاب رشته رو چیکردییی ؟ 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۱۲
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    پیر شدیم بخدا😂😭
    ولی هنوزم تنها مضنونم یونگهونه😂😭
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره اثار پیریه 😭😔🤣( وقتی تو اوج جوونیمونیم ! ) 
    جرررر

  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۱۳
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    البوم جدید دادن این مدت نبودی-
    پس افتخار روآی شدنو میدی😂😔؟
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وقتی از همه چی بی خبرمم ! 
    البته 😔👌🏻 فکر کنم بتونم چهره هاشونو تشخیص بدم ولی اسماشونو نمدونم 
  • ϲяγѕταℓ 🧊❄
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۱۶
    ϲяγѕταℓ 🧊❄
    اونوقت من دودستی چسبیدم به این قالب بدبختم ولشم نمیکنم XD
    بعنوان آثارتاریخی بیان میشه ثبتش کرد XD
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    قالب تو همچنان خوشگلهههه مال من کلا نابود شده بود 😂🤣😂
    واییییی جررررررر 🤣
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۲۱
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    منی که تازه نوجوون به جساب میام*
    داستم ظرف میشیتم و یادم نبود که چندتا ظرف اخرو کف زدم یا نه:)))
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مگ چند سالتهههه ؟ o-0
    بشدت میفهممت ! منی که همراه ظرف شستن اهنگ میزارم و میرقصم برا همین همش یادم میره کدومارو کفی کردم ! 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۲۵
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    یوهانو که میدونی قطعا...
    جونسو چهارشونه گروه و مکنس..
    سوکهوا ریزه میزه ترینشونه
    دونگهانم هم قد یوهانه و ایموجیش پاپی بید..
    یونگها نمد چطوری توصیف ظاهری کنم"|
    دهیونم همینطور...
    دهیون ریزه میزست و تتو داره...
    پسره خر تازگیا دوباره تتو زده و همه تتو هاش برمیگرده به خانوادش و مخصوصا مامانش-
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دقیقا از کجا فهمیدی ؟ 😂💔
    اوکی مکنه چهارشونهههه ؟؟؟؟ وای چقد جذابببب !
    ریزه میزه با تتووووو ؟؟؟؟؟؟؟؟ عرررررررررر 
    وای چ بچه خانواده دوستیههه
    باید بشینم بیوگرافیشونو کامل بخونم 
    فن پیجشونو میدی ؟ فک کنم قبلا یدونه از فن پیجاشونو فالوو داشتم ولی الان نمیدونم کدومههه لهفخخفخخ
  • Park HaeRay
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۲۸
    Park  HaeRay
    جویونگ چیه؟ منظورم جویونه بخددداااااا 😭😭😭

    دقیقا و حس پیری بهم دست داد
    وقتی که کل آلبوماشون مسترپیسه واقعا آدم میمونه پس مجبور میشه همشونو بخره


    والا کاش 12 سالمون هم بود
    خاطراتم اونموقع تازه با بنگتن آشنا شدم :))

    عاااححح این زندگی نیست رسما جندگیه 🚶‍♀️
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررر فهمیدم اشتبه تایپی بوده🤣
    خیلی عجیبه مردم عادی تو ۴۰ سالگی احساس پیری میکنن بعد ما از الان 🤣😂😭💔💔💔
    ++++++ دقیقااااا 
    من ۱۲ سالگیم تازه با بلینک شده بودممم :)))) عرررر 
    😂🤣😂🤣😂 جررررر
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۳۱
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ترتیب سنشون:
    دهیون-فکر کنم هسمتر بودxD
    دونگهان-پاپی
    یونگها-اژدها؟"-"
    یوهان-خرگوش
    سوکهوا-جوجه
    جونسو -روباه

    عا..یونگها و یوهان همسنن ...99 لاینن(1999)
    اعضا قبلا هم ایدل بودن که دیس شدن بجز سوکهوا که ایشون هم تو ترژر باکس شرکت کرده و هم پردیوس
    یونگها و جونسو جفتشون تو وان د ناین بود
    سوکهوا فیک مکنس"|
    گفتم دهیون لیدره؟"-"
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    از بزرگ به کوچیک نوشتی یا از کوچیک به بزرگ ؟ 
    اره میدونستم یکی از دوستام قبلا یکم راجبشون بهم گفته بود 
    فیک مکنه ؟ 😂 مگه چجوریه ؟ 
    ای جان لیدرا اکثرا ددی ان اینم ددیه ؟؟؟؟ 
    مکنشون چندسالشه ؟ 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۳۴
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    13
    منم داشتم هیمنکارو میکردمممممممیمسمیم
    واینسحثحثxDㅠㅠ
    و خب...۵ تیکه ظرفو تو ۳ سانس شستم پس اینطوری بودم که "اینو گذاشتم تو سینک بشورم یا کف زدم گذاشتم تو سینک؟"
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوخییی کاش منم سیزده سالم بوددددددد نمیخام بزرگ شمممم 
    واییییی فک کنم همه کیپاپرا همینکارو میکننن جرررر🤣😂🤣خدایی ظرف شست با اهنگ یجور دیگ حال میدههههه😂😂
    وای جرررر از دلایلی ک به ظرف شستن علاقه ندارم :
  • .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۳۷
    .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    حتی دلم برای پستات در مورد نوه هامم تنگ شده بود🫠
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    حیح ! منی که خودمو تو درس غرق کردمو نوه هاتو گذاشتم یه گوشه ولی از دور حواسم بهشون هس !
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۳۷
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    کیه که ندونه یوهان کیه...xDDD
    بعدا یه لینک برات میفرستم برو عکساشو بنگرXD
    +دونگهان خیلی کرم میریزه رو اعضا

    تو تلگرام یه پیج بود هم از وی آی فعالیت میکرد هم سی ای ایکس و فکر کنمWEI-CIX یا همچین اسمی داشت...
    فن پیج اینستا که تیم ترجمه و این داستانا داره تو اینستا زیاد فعال نیست ولی WEI_IR
    و تو تلگرام هم با همین ایدی تا قبل ففلفلینگ فعالیتشون بیستر بود ولی اینطوریم نیست که اصلا نداشته باشن.."|
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خوشگله اخههه •-• بعد راحتم میشه تشخیصش داد 
    اوکییییی 
    تلگرام که ندارم ولی اینستا رو اره دارم میرم اونجا 

  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۳۹
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ترسو ترین اعضا یونگها و دهیونن"|...
    فکت دیگه ای در یاد ندارمxD
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمیدونم چرا ندیده از دهیون خوشم اومده 😂💔
    حیحی تنکس بابت توضیحاتت اگه بتونی منو فنشون کنی واقعا کار بزرگی کردیییی چون بعد سالها قراره گروه جدید استن کنم ! 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۴۳
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    معمولا از بزرگ به کوچیکه...xDDD
    عا..خب چطوری بگم...
    هرکی ندونه فکر میکنه سوکهوا مکنس و جونسو شبیه مکنه ها نی...
    یه میم ازش دارم میفرستم با اون بیشتر میتونم منظورمو برسونمXD
    به نظرت یه لیدر فسقلی ددیه؟:)))
    به نظرم تو این گروه ددی نداریم یا شایدم منم که اینطوری حسم یکنم ولی خب دونگهان و یوهان میتونن باشن؟"|
    فکر کنم متولد 2000
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اسکلم دیگ دیر میفهمم !😂😔
    عااا یجورایی میفهمم منظورتو 
    باشه بفرسسس 
    ولی تو گفتی تتو داره پس فکر کردم شاید ددی باشه جر😂🤣😭
    اره اینجور بنطر میاد 
    ای خدااا چه کوشولو ( همسن اریککک و سونوو ) 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۴۶
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    اگر توانایی جا به جای سنو داشتم اینکارو میکردم برا خودمون^-^

    چرا نصفه شبی انقدر پر حرف سدم...xDㅠㅠ
    منی که ۷ و نیم کلاس دارم*
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خدایا منو تبدیل به هری پاتر کن تا بتونم سنمو باهاش عوص کنمممم 

    وقتی ادما راجب یچیزی که دوسش دارن حرف میزنن پرحرف میشن :) خخخ
    منی که ۷ مدرسه دارم .... ولی بعنمم نیس جررر 🤣😭
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۴۸
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    چوی میا رو میشناسی؟"||
    دبی بود...
    ایدیشو گم کردم...
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره اره میشناسم تو پینترست هم چندبار باهاش حرف زدم ! 
    معمولا اسم کل اکانتاش تو همه جا همون چوی میاس 😂 تا جایی ک من میدونم 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۵۹
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    تتو داره ولی صافت و کیوته هیخیجیجبجبپㅠㅠ...
    تتوسم کیوته خر...
    شایدم من چشم مادریدنبممبملxDDD
    متولد 2001 درواقع...
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۱:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوخودااااااااااااا 
    چ گوگولیییییی 
    اره وقتی ادم از چشم مادری نگاه میکنه همه چی براش کیوت میشه 
    اهااا چ نینیییی ( پنج سال ازم بزرگتره 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۱:۰۰
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    اره ولی اینسری میا دبی بود که اونم سرچ میکنم نمیییااااد
    تو پین منو ندیده بودی؟ پوکر بود اسممxD (":|")
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۱:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عههه خب نمیدونم حتما عوض کردع
    والا یادم نمیاد🤣😂🤣🦆جرررر ولی تو شاید منو دیده باشی چون زیر همه پستا بودم "همون اردک روی سر اریک * ی اکانت دیگمم *berry* بود 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۱:۰۸
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    داستان اینجاست منم زیر همه پستای میا و کیپاپرا بودمxDDD
    ندیدمت-
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۱۲:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وای جررر مثل خودمی 🤣
    چطور ممکنههههه طعلطجهیهج از فردا بیشتر کامنت خواهم گذاشت 
  • رآنده‍ شُده اَز بِهشت
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۱:۳۶
    رآنده‍ شُده اَز بِهشت
    قالبوووو چ ترکیبی
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۱۲:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یححح اره خیلی ناناس شدهههه >~<تنکس ♡
  • 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۷:۵۲
    𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --
    جویون قد نخوده:))))))))
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۱۲:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دومتر قدشه ولی همچنان با کیوت ترین حالت ممکنه :) 
    هققق
  • pink cotton candy*-*
    ۲۶ دی ۰۱، ۱۰:۰۳
    pink cotton candy*-*
    *منی که رشته م کلن جمع و تفریقه*
    باورت نمیشه ولی رفتم حسابداری😂💔
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۱۲:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    پشمانمممممممممممممم 
    گاددد ! خفنه ! سخته نه ؟؟؟ 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۶ دی ۰۱، ۱۲:۳۰
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۱ ساله پین نیستم خب...
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۱۲:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عااااا حالا میفهمم چون من از پارسال با این اکانتم شروع کردم کامنت گذاشتن ! جر
  • Dark Queen
    ۲۶ دی ۰۱، ۱۲:۴۳
    Dark Queen
    وای جویون پسرکمممممم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۱۲:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یححح تولد لی گارگ جویونههه قاتسنسنسحسننس 

  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۶ دی ۰۱، ۱۴:۱۷
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ریلیتی شو و ورایتی سهای د بویزو میبینی؟xD
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۲۰:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره همشونو تقریبا دیدم البته امسال چون درسام سختن کمتر وقت میکنم سمت دبویز برم  ! 
  • pink cotton candy*-*
    ۲۶ دی ۰۱، ۱۴:۵۲
    pink cotton candy*-*
    خودمم باورم نمیشد اومدم حسابداری😂💔
    سخت که چه عرض کنم بعد از یه مدتی عدد ببینی جیغ میزنی🥲💔
    و جالبش اینه به غیر از عدد و ارقام که باهاشون سر و کار داریم باید بشینیم قانون خزانه و قانون کار رو هم یاد بگیریم و حفظ کنیم👩🏻‍🦯👩🏻‍🦯👩🏻‍🦯
    اعصابم به زیر خط فقر رسیده از دستش🤌🏻💔
    یه خاله کیوت داشتی مهربون بود عصبی نمیشد الان سگ پاچه گیر شده🦦
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۱۹:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وای درکت میکنم ... کاری که درس خوندن با ادم میکنهههه ...
    اینا دیگ چه زهرمارایی ان ؟؟؟:)))
    وای منم انقد فشار میخورم سر درسامون که اوندفعه یکی از یچهامون داشت باهام شوخی میکرد یهو داد زدم اونجای خر ( سانسور کردم مثلا ) •-• همینقد عصبی ..........🦆🦆🦆
    همچنان ادمای قد کوتاه و عصبی کیوتن >>
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۶ دی ۰۱، ۲۰:۵۸
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    خب پس یچیزی معرفی کن ببینم"|
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۶:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کامان دبویزا ، ایدول روم ، ویکلی ایدول ، د هاندرد ، فلاور اسنک اینارو ببین 
  • pink cotton candy*-*
    ۲۶ دی ۰۱، ۲۱:۰۸
    pink cotton candy*-*
    یه سری قانون چهار پنج خطین که هفت هشت تا تبصره میخورن👩🏻‍🦯💔
    من دیگه مغزم نمیکشه فاصله ۱۲:۴۵ تا ۲ رو سه ساعت و ۱۵ دقیقه میگفتم🥲😂
    اصلا نمیشه فشار نخورد و آروم بود خوب کردی •-•(منم مثلا نفهمیدم)
    یاااااااااا 😂💔
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۶:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من بعد خوندن چیزایی ک میگی : یا حضرت نیوووووو  0-o
    جررر اره ( ابرویم ب فنا رففففف )
    حیححیحیححیحی 🦆🦆🦆
  • pink cotton candy*-*
    ۲۸ دی ۰۱، ۱۹:۰۷
    pink cotton candy*-*
    اره فنی و حرفه ای که میگن اسونه🦦
    نترس عادیه
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ دی ۰۱، ۰۱:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خدایی هیچ رشته ای اسون نیسسسس 
    هعیییی جر
  • pink cotton candy*-*
    ۲۹ دی ۰۱، ۱۶:۳۳
    pink cotton candy*-*
    دقیقااااااااا همه شون پاره کننده ن فقط در طیف های متنوع🤌🏻
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۰:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دقیقاااااا 
  • Artist 🎨💞
    ۳ فروردين ۰۲، ۰۰:۵۳
    Artist 🎨💞
    داری پیر میشی *-*
    بیام خاستگاریت ترشیده تر از این نشی؟*-*


    - ب رو خودمم نمیارم ک دونه دونه پستای قبلتو دارم میبینم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ فروردين ۰۲، ۰۳:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جدییی ؟؟؟ ㅠㅠ
    تلاشات قابل تحسینههه !>~<

    +ذوق سگییییییی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7