🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 چهارشنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۲۳ ب.ظ

نمیدونم...

بچه ها بعضی از دبی ها دارن دبویز ۱۰ نفره استن میکنن :)💔
یعنی دبویز بدون کوین!
دیروز پسرا لایو بودن و ما کوینی رو داشتیم که ساکت بود !!!

باورتون میشه کوین ساکت باشه ؟! کسی که نمیتونه یه جا آروم بشینه و خراب کاری نکنه دیروز توی لایو ساکت بود و همش سرش پایین بود!!!

ولی خب قضیه چیه ؟
تا جایی که من میدونم قضیه از این قراره که پارسال ینفر از کوین توی لایو پرسیده که دوست داری بیای اسرائیل و کوین گفته ارع فکر میکنم ادمای خوبی باشن ...
اسرائیل فلسطین رو اشغال کرده و خب مردم جهان اصن اسرائیل رو کشور بحساب نمیارن ... 
کوین نمیتونه عذرخواهی کنه ... چون کره از اسرائیل حمایت میکنه و کلا کشوره ترسویی ان و نمیخوان وارد بحث های سیاسی شن و برای همین کمپانی به کوین اجازه عذرخواهی کردن رو نمیده ...
دبی ها برای کوین توی فن کافه نامه مینویسن ولی کمپانی پاکشون میکنه !!!
توی لایو دیروز واقعا کوین ناراحت بود ... 
شاید چون پشیمونه ولی نمیتونه بگه ...
نمیدونم ولی ازتون خواهش میکنم که ... 
❌ کوین رو قضاوت نکنید ❌

 

هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪 هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈) هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪 choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸) ϲяγѕταℓ 🧊❄ 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎ 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎ 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎ 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎ THE BOYZ   빵❤ 큐 민희 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎ 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎ Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎ Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎ 민희 Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎ 민희 민희 Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎ Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎ Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎ Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎ 민희 민희 민희 Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎ Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎
Last Comments :
۳۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۳:۲۸
    هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

    آخیییی:"

     

    گوگولی:"

    با این فرهنگاشون بچه رو ناراحت کردن:"

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۳:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هقققق... 
    بچم کوین ...
    خیلی ناراحت بود... 
  • هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۳:۴۱
    هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

    اگر هم میگف دوس ندارم بیام باز ی جنجال دیگه براش درس میکردن:"

     

    آیدولا خیلی زندگیشون سخته:"

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۳:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دقیقااااااااااا
    تازه این قضیش ماله یه سال پیشه -___-💔

    خیلی گناه دارن ... 
  • 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۳:۴۸
    💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

    واییییییییییییییی هقققققق بمیرم براششش

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۳:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دیدمش گفتم الانه که گریه کنه ... 😭💔
  • هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۳:۴۹
    هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

    یه سااااااااااااالللل پیششششششش؟؟؟؟؟؟؟؟؟

     

     

    بعد اینا نشستن دارن قضاوت میکنن اونم بعد ی سال:/

     

    معلومه ی مش حسودن چون اگه براشون مهم بود همون اول قضاوت میکردن هرچند کلا کارشون اشتباهه -________________-

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۳:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممممممممممممممم
    دقیقا همین رو نمیفهمم -___-
    اصن بعضی از این هیت ها انقدر مسخرن که ادم میخواد خودشو جر بده :|
    چند روز دیگه میان میگن فلان آیدل موهاش رو رنگ کرده بریم بهش هیت بدیم 😐😂💔



  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۳:۵۸
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    ویت ده نفره استن میکنن؟

    من هنوز تو فاز ۱۲ نفره موندم:/

    هنوز نمیتونم به ۱۱ تایی شون عادت کنم حالا اینا ده نفره استن میکنن؟

    خب بچم نمیدونسته عه:/

    قشنگم گفت فکنم ادم های خوبی باشن

    این بچه گناه داره

    اصن زندگی بدون کوین معنی نداره:/

    هلی راست میگه

    اوخی بچم کوین

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۴:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واییییی منم هنوز به یازده نفر عادت نکردم ... اصن نمیشه ....😭😭😭😭💔
    بخدا کوین تا حالا چقدر روزمون رو با اسکل بازیاش ساخته T~T
    اصن دبویز ده نفره = صفر 
    اصن نمیشه ... نداریم ...
    اصن اون دبی ها گ*وه میخورن دبویز ده نفره استن کنن :/ میزنمشوناااااااااااااااا ...

  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۴:۰۴
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    جاست کوین قسمت شیش کینگدام رو با کوین لایو دیروز مقایسه کنید

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۴:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واییییییییی واقعا :"
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۴:۰۷
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    اصن نمیشه

    کوین اصن یه چیزیه نگو:"

    دخیخا

    اونا دیگه دبی نیستن:"

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۴:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یاده دیوونه بازیاش افتادم T~T هققققق 
    هومممممممممممم ...

  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۴:۰۸
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    یکی این لایوو به من بده با زیرنویسسسسس

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۴:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اومممم ندارمش ... هیعععععع
  • ϲяγѕταℓ 🧊❄
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۴:۵۲
    ϲяγѕταℓ 🧊❄

    وااااااات د هلللللل🥺😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    کوینممممممممممممم🥺🥺🥺😍😍😍😍😍😭 کوین شاد و شنگولمممم🥺😍😭😭😭😭💚💚💚💚💚💚💚

    وایییییی بمیرممممم

     

    ینی چی واقعن خب هممون انسانیم چی ربطی به کشور و اینا داره😭 چرا مسائل سیاسی و جنگ و کوفت و زهرمار رو با هم قاطی میکنن وات د فاکککک🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🦙

     

     

    اصن بعضیا میان لایو فقط مرض بریزن یونو؟! 

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۵:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیععععععععععع...

    مشکل اینه که کوین یه آیدل عه و آیدلا نمیتونن بدون اجازه کمپانی کاری انجام بدن ... یعنی حتی نمیتونه عذرخواهی کنه -_____-

  • 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊 ✌︎シ︎
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۵:۳۴
    𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎

    دیروز نصفه شب داشتم این لایوو میدیدم

    و دقیقا همین نکته منو جذب کرد ..

    و خیلی جای تعجب بود!

    متاسفم برای کسایی ک خودشونو دبی میدونن

    ولی کوینو میکوبن(((:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۶:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم وقتی داشتم میدیدم تجعب کردم ... یکی از کامنتای توی لایو که میگفتن کوین دوست داریم و تقریبا همش راجب کوین بود ... یکی هم خودش که همش سرش پایین بود ...
     میدونستم قضیه رو ولی فکر نمیکردم کوین انقدر ناراحت باشه ... 
    هیعععع واقعاااا...💔👌

  • 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊 ✌︎シ︎
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۶:۴۸
    𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎

    منم همینطور...😭💔

    ((:

    خوبی؟امتحان مهماتو دادی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ خرداد ۰۰، ۲۲:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هقققق...
    هیع اونقدرا خوب نیستم ... 
    امتحان بعدیم ریاضی عه ... امتحان مطالعات هم گذاشتن اخرین امتحان هق 😭😭😭😭💔
    از یه طرف فشاره امتحانا رومه ... از طرفی هم دبویز 
    الانم که خبر اومد هاکنیون دیسک کمر گرفته...

  • 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊 ✌︎シ︎
    ۶ خرداد ۰۰، ۰۹:۲۰
    𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎

    منم خوب نیستم ...

    موفق باشی عزیزم ..من مطالعاتو دادم ...ریدما/:

    منم ...

    و از همین رو ..اونم تو کینگدام نیست😭💔😔))):

    دیشب خوندم خبرشو ...

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۱:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعییییی ...
    مرسی تو هم همینطور💙
    از زمین و زمان داره خبرای بد میریزه :(
    دیدی گریه سانگیون رو توی پیش نمایش کینگدام :)
    تا حالا ندیده بودم اینجور گریه کنه ... 
    اصن قلبم به درد میاد ...

  • 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊 ✌︎シ︎
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۳:۵۶
    𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎

    ممنونم ....دقیقا ...هه(:

    باورت میشع تاالان گریه کردم؟ خیلییییییییییی قلبم به درد اومد ...خداکمکشون کنه ...هفف

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۴:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    گریه نکن عزیزم ... اگه دبی گریه کنه سونوو دبی هارو از بوس محروم میکنه هااااااا جر  XD
    ناراحت نباش خب ؟؟؟
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۴:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐

    بچه ها کوین مطمئنم میخواد عذرخواهی کنه ولی نمیتونه ...

    وقتی که عکس آپلود کرد زیرش قلب هایی رنگ پرچم فلسطین گذاشته بود :)

    این مظلومانه ترین عذرخواهی بود که تاحالا دیدم :)))

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۴:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #مهم برای این پست ...
  • 민희
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۹:۰۲
    민희

    اصلا عذر خواهی نکنه خود فنا باید شعور داشته باشن بفهمت :) واای خدا کوینم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 مینا دیگ من رد دادم واقعا 

    #جواب مینا ب کیم کوکی🤣

    جرررر نه من نمیخوام از ماچ ها محروم شمم پس گریه نموکنم🤣🤣🤣🤣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۰۰، ۰۷:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هققققق... ولی خیلی مظلومانه بود لعنتی T~T💔
    اصن میخوام پسره عوضی رو بغل کنم بگم ... گوگولی من عیبی نداره ... :(💔💔💔
    افرین پارهههههههههههههههه
  • 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊 ✌︎シ︎
    ۶ خرداد ۰۰، ۲۰:۵۹
    𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎

    نههههههههه من بوس میخوامممم جرررررررر چشم ...توهم ناراحت نباش ‌..اونیم گفت ...میبرن ...امیدوارم...

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۰۰، ۰۷:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    افرین افرین جررررررر😂😂😂😂😂😂💔 (هشتگ چگونه کاری کنیم دبی ها گریه نکنن به روش مینا 😎)
    اومممم پسرا ناراحت نباشن منم نیستم :]💜

  • 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊 ✌︎シ︎
    ۶ خرداد ۰۰، ۲۱:۰۲
    𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎

    اصلا نیازی به عذر خواهی نبود ..کوین خودش ...با چشمای ناراحت و مظلومش ...داشت عذرخواهی میکرد بچم ...هق ..

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۰۰، ۰۷:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دقیقااااااااااا :(
    هقققققققق... 
  • Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ ✌︎シ︎
    ۷ خرداد ۰۰، ۰۸:۲۱
    Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎

    جرررر عاشق روشتممم&-^

    منم همینطور 🙃💜

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۰۰، ۰۸:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    روشمم عاشق تو عه...جرررررررر XD
    جونزززز اسمتووووووووو 
    زیباست ... •-• 
    بیداری چرا ؟!
    گوش دادی kingdom come رو ؟!
  • Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ ✌︎シ︎
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۱:۵۳
    Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎

    جرررررر😂😂💜💜

    جونززززز به خودتتتت*---*♡

    من خوابم نمیبره ع هفت بیدارم":

    نه""""":

    منتظرم نتم درس شه گوش کنم":

    تو گوش کردی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۰:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من گوش دادم ولی خب نه درست حسابی ... چون همش گیر میکرد 
    ولی همون قدر هم مرگکگگگ بودددددددددد 😭😍👌
    یاظایظایپظایظیاظیاوظیاوظایوظلسوظلسوظتبظامز،ش_ماعکزضزعکتسترگزذس تگ اکتکرژتکرذکط کرکطکسکرکر_تکرسطکتژزتکرطاکزستکرژتگرش_ژکعش_عکزعحلش_بغخیغخسعحززکغی. ک یکز عکیعک ازعکرسعکساکبغکعکرتکرامزامزذک
    میخوام با صدای هیونجه ازدواج کنم :)
    با صدای سانگیون و جویون هم همینطوررر :)

  • 민희
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۹:۳۴
    민희

    پسره عبضی 😭😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۱:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔
    هققققق
  • Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ ✌︎シ︎
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۱:۳۷
    Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎

    رفتم گوش کردممممم

    دیدی نوتی ک سانگیون خوند رو؟*----*

    خداااااااااااااا باورم نمیشه خیلییییییییییی عالی بوددددددددددد ومیعصجتجش۷هجههچ۶ب۸ص۴ثحب۶فجب۶ق۶قص۶فخث۴ث۴ث۴ث۵بخع۸طهث

    ولی به همون نسبت مال بقیه گروه ها هم خوب بود ...خداکنه دبویز اول بشه ...

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۱:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میتونم برای سانگیون بمیرم با اون صداش :))))))
    عبمژطمناینطناییلنظیفنظیفمیفملنیفمطفم،طفیمفیمفیمظفیخظ 
    من ماله بقیه رو گوش ندادم ... بعد میگوشم و عر میزنم براشون ...
    کینگدام شاید خیلی چیزا رو از مون گرفت ولی حداقل اهنگای عالی اجراهای فوق العاده بهمون داد :)

  • 민희
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۱:۵۷
    민희

    مینااا خبر پدربزرگ سان و شنیدی؟؟؟😭😭😭😭😭😭 مینااااا سانممممم😭😭😭😭😭 اههه نحسیه کینگ دام لنتیه 😭😭😭 اون از اسیب دیدگی بچه هام این از سان اون از مینگی ،😭😭😭😭 ینی من اگ‌بزرام یبار دیگ‌کینگ دامو راه بندازه اسمم غزاله نیس😭😭😭😭🔪🔪🔪🔪

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۲:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نهههههه ... چیشدههههه ؟!
    اوخی :(((
    هققققققققق 
    لعنت به کینگدام که همش بدبختی بود 

  • 민희
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۲:۲۶
    민희

    فوت کرده😭😭😭😭😭😭😭 سانیمون خیلی ب مادربزرگ و پدربزرگش وابستع بود بیشتر از مانان باباش تو زندگیش نقش داشتن فقط براش بابابزرگش مونده بود ک 😭😭😭😭😭💔💔💔💔 مینا سانمون ۱ هقته میره استراحت😭😭😭 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۲:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    الهی :(((( چه بدددد :((((((( هقققققق ... 
    الان وویونگ بدون سان چجور این یه هفته رو تحمل کنه (ذهن من تو همه شرایط ووسان شیپ میکنع)
     
  • Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ ✌︎シ︎
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۲:۵۵
    Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎

    منم(((:

    حیح ..اره ...ولی ارزشش و نداشت ...از جونشون مایه گذاشتن ...

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۲:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممممممم ... پسرام تقریبا نابود شدن :")
  • Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ ✌︎シ︎
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۲:۵۹
    Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎

    اره ...مخصوصا یونگهون(((:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۳:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یونگهون قبلا هم آسیب دیده بود ... موقع پروموشن های reveal (اون موقع من تازه دبی شده بودم عررر یادش بخیر هقققققق😍😭😭😭😭😭😍😍😍😍😂)
    کلا این بچه هیچ وقت نبود ... یا مریض بود ... یا رفته بود سر فیلم برداری 😂😂😂😐😐😐💔
  • Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ ✌︎シ︎
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۳:۰۹
    Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎

    اره کمرش ...منم همون موقع دبی شده بودم ولی خب نه مثل الان😂🤦‍♀️

     

    دقیقا😂😭🥺😑

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۳:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من از همون اول عاشقشون شدم (یجورایی مثل عشق تو نگاه اول بود )
    همیشه میخواستم یونگهون رو برای اینکه تو گروه نیس بزنم 😐
    اگه دبویز رو بدین به من کبود تحویل میگیرن
    اریک و چانگمین و کوین و سانگیون رو بخاطره کیوت بودنشون میزنم ...
     هیونجه و یونگهون و جویون و سونوو  رو برای دلبر بودنشون ... هاکنیون و جیکوب و چانهی رو برای فرشته بودنشون 
  • Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ ✌︎シ︎
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۳:۲۲
    Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎

    ای جان🥺💜

    واااااای مینا...منم همینطور"""": مخصوصا جویون ...خیلی عوضیه این ادم ...تو استیج ی ببر سکسیه ولی تو مومنتا و لایوا ی مظلوم به تمام معناس/:

    هیونجه هم همینطورع/:

    *-*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۳:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جویون گرگه ... 
    لی گارگ جویان 😂💔
    واییی واقعا توی لایوا و کامان دبویزا مثل یه پیشی کیوت و گوگولی عه 😭😭😭😭😍😍😍
    هیونجه خیلی بیشعوره :)))
    اصن چطور نیتونه انقدر شیرین باشه ؟! ( من به هیونجه میگم قند عسل... بخاطره صداش و قیافش ... اصن میبینمش یه شیرینی خاصی کل وجودمو میگیره  )

  • 민희
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۳:۴۳
    민희

    جحرزر مینا چرا انقد منو تو شبیههیمم اخههه💔😂😂😂😂😂😂😂😂 من امروز داشتم میگفتن وویونگااا مواظبشی نه؟؟؟😂😂😂😂 ینی ما ووسان شیپرا داریم خطرناک میشمیم دیگ😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۳:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    این حجم از شباهت واقعا داره منو میترسونه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔
    جرررررررررررر 😂😂😂😂💔
    ووسان خودشون خطرناکن دیگه از شیپراشون چه انتظاری میشه داشت 😂😂😂😂😂💔
  • 민희
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۳:۴۵
    민희

    چرا دوتا اومد۰-۰

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۳:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررر😂😂😂😂😂💔
  • 민희
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۴:۰۰
    민희

    ارع واقعا بترررسس😅🤣🤣🤣🤣🤣  عاه ووساننن 👀 فندوم بنظرت چرا انقد منحرفن جاست بهاطر ووسانعهه ووساننن🤣🤣🤣💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ خرداد ۰۰، ۱۷:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂💔
    قطعااااا  ... 😂💔
  • Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ ✌︎シ︎
    ۸ خرداد ۰۰، ۲۰:۲۹
    Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎

    دقیقا*-*🥺🥺🥺

    منممممم خداااااا سونو هم خیلییییییییییی سکسی و سوییته🥺🥺🥺💜💜💜

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ خرداد ۰۰، ۱۷:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سونوو بیشتر اسکله ...😍😭😂😂😂😂

  • Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ ✌︎シ︎
    ۹ خرداد ۰۰، ۲۰:۴۳
    Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎

    اون ک البته😂🥺💜

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۰۹:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂💔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7