🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۴۰۰، ۰۵:۲۳ ب.ظ

نتایج قسمت سوم کینگدام (اجرای دوم)

یه چیزی راجب اجرای اسکیز بگم ...
اسکیز هم سونبه شون رو اوردن برای کمک هم یه تیم بزرگ داشتن برای طراحی و...
به این میگن قدرت کمپانی 
بیاین قبول کنیم که الان همه اینجوری شدن 
کمپانی رو ببین گروه رو بگیر :)

قصد توهین ندارم ولی اجرای اسکیز بیشتر اجرای دنسر کمکی بود تا اجرای خودشون

 البته این نظر منه و نظر من رتبه بندی رو تغییر نمیده ^^❤✨

رتبه بندی اجرای دوم کینگدام

( قسمت سوم _ برای این میگم قسمت سوم چون اجراها توی دوتا قسمت جدا پخش شد)

۱- ایتیز (چوکاههههههههههههه ^^ واقعا حقشون بود 👌)

۲- اسکیز 

۳- دبویز 

۴- بیتوبی

۵-ایکن 

۶-اس اف ناین

 

به شخصه اجرای ایتیز رو خیلی دوست داشتم چون با زحمت بود :)

واقعا اجرای سختی بود لیاقت اول شدن رو داشتن ... 

🎉تبریک میگم بهشون 🎉

***************************

 

RITA (سکینه وای ام😐👑) saba (سکینه گشاد اونیه سبا) RITA (سکینه وای ام😐👑) RITA (سکینه وای ام😐👑) RITA (سکینه وای ام😐👑) ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛 RITA (سکینه وای ام😐👑) RITA (سکینه وای ام😐👑) ϲяγѕταℓ 💙💜 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄-- 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄-- 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄-- mahyas ... Choi Mia ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛 mylovely mylovely
Last Comments :
۱۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۷:۲۷
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    اجرای ایتیز عالی بودددددددددددددددد

    خدایی بیا از حق نگذریم اجرای اسکیز خیلی خوب بود

    اگه بحث کمپانی بود مینا جونم الان آیکن اول بود نه شیشم

    من واقعا اجرای دبویزو خیلییییییییییییییییییییییی دوست داشتمممممممممم

    خیلییییییییییییییییییییییییی

    یعنی همون هفته ی قبلم گفتم

    همه چیزش عالیییییییی بوددددددددددد

    همه چیزششششششششششششششششش

    حالا اتفاقه دیگه

    وای وای وای

    مینا

    آیکن یه پله اومده بالا:/

    خدایا منو بگاوان:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۷:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    با اولی موافقم 
    با دومی نوچ ... طراحیشون به نظرم خوب بود ولی من جز رپشون هیچ تلاشی از خودشون ندیدم ...
    ایکن پنجم شد ... قبول کن که بحث ایکن و اسکیز کاملا جداست ...
    بنظرم جایگاه سوم بیشتر برازندشون بود :]
    اس اف ناین واقعا حقش شیشم نبود خیلی دلم براشون سوخت :(
    اهوم من فقط نظرمو گفتم ...
    این رتبه بندی ها واقعا رو عصابه ... 
  • saba (سکینه گشاد اونیه سبا)
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۷:۳۰
    saba (سکینه گشاد اونیه سبا)

    مینااااا😭

    همه گروها خوب بودن✋🏻

    از حق نگذریم اجرای ایتیز محشر بود

    ولی یچیزی نه دلم میخاست دبویز اول شه:(

    حس میکردم بیشتر از بقیه زحمت کشیدن:(

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۷:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارع خوب بودن همشون واقعا اجراهای خوبی بود 👌👌👌
    حرکاتشون واقعا سخت بود و اهنگشون عالی بود ... 
    با اینکه دلم میخواست دبویز اول شه ولی واقعا حق ایتیز بود (خیلی برای ایتیز خوشحالم ^^ )
    اوممم من از رتبه ها راضی ام ... ولی سوم یکم کم بود ... ولی کنچانا دفعه دیگ اول میشیم❤✨

  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۷:۳۶
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    ولش کن بابا

    این مسابقه کلا از بیخ ایراد داره

    از اولم معلوم جهت خون به جیگر کردن فناس

    من که کلا ولش کردم

    میگم دیدی وقتی اس اف ناینو اعلام کردن آیکن یهویی از اتاق بغلی داد زد براشون؟

    یعنی جر خوردم از خنده

    خدا اینارو نکشه

    اونا آخر شدن بعد انگار حال اس اف ناینو میفهمیدن

    بعد پسرای اس اف ناینم لاو سناریو رو با داد خوندن که آیکن بشنوه

    آخ انقدر ذوقیده شدم که نگو:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۷:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممم ... 
    واییییییی ارع خیلی خوب بود اونجااااا 😂من که خیلی حال کردم 😂👌
    هوم عارح ...
    از این تکه های کینگدام بیشتر از اجراها خوشم میاد 😂😂😂😂
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۷:۴۳
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    اصن اس اف ناین یهویی با صدای آیکن شوک شدن

    ببین پسرام خیلی گاون:/

    خیلیی خرننننننننننننننننننننننن:/

    اسبنننننننننننننننننن

    بیشعورن:/

    داد زدن بعد دوست داشتم یه صحنه ای اتفاق بیفته

    پاشن برن در اتاق اس اف ناین

    هم دیگرو بغل کنن:/

    بعد فیلم هندی شه

    یهویی همشون باهم یه فاک رو به دوربین نشون بدن بگن: فاک یو ام نت

    این خیلی قشنگ میشد:")

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۷:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررر😂😂😂💔
    اینجور نگو بابا 😂😂😂😂😂😂💔
    پارهههههههه 😂😂😂😂😂💔
    وایییی خدااااااا ریتا عاشقتم اصن  😂😂😂😂💔
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۸:۰۸
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    آخه میدونی چیه؟

    داشتم به این فکر میکردم که:

    چجوری ممکنه پسرام کاپلی کنار هم نشستن و من خرررررررررررر ندیدمممممم:/

    متوجهش نشدم انقدر اپیزود قبل حالم بد بود

    خرای گاو بیشعورررررررررررررررررررررر:/

    والا خا 😂😂😂

    خدایی اینجوری قشنگ تر نمیشد؟ 😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وای واقعنی ؟!
     من فقط به بنگکیو نگاه کردم که کناره هم بودن 😂😍😍😭😭😭😭
    عررررررررر البته ووسان رو هم جدیدا شیپ میکنم خیلی کناره هم بودن (سان + وویونگ ایتیز)
    اصن خیلی خوب میشد اینجوری 😂😂😂😂😂😂😂😂💔
    جررررررررررر

  • ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۵
    ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

    هعی میناشی خیلی حرف مشتی و ناموسی زدی ولی بیا من اصلاح ترش کنم : 

    کمپانی رو ببین، فندوم بزرگ گروهو ببین، معروفیت گروهو ببین 

    بعد یسری ادم خودشونو تو سگدونیای کوچیکشون جرواجر کنن بلکه ذره ای دیده شن! و جداً که منم قصد توهین ندارم! 

     

    ایتیز محشر بودن و هستن :')

    How are you, my sweet cow?

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوم زیبا گفتی ... 👌💔
    ریتم و دنسشون رو خیلی دوست داشتم 😍😭😍😭😍😍😍😭😭
    وایییییییی sweet cow😍😍😍😭😭😭 عررررررر (باید بگم ماااا ماااا😑💔)
    I'm pine (اثرات گشتن با یونگهونه ... ایم پاین 😎😂خدایی یونگهون انگلیسیش داغونه 😭😂💔 )
    تو چطوری  وندا روحانی ؟! 😍😂❤✨


  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۸
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    آره:/

    جونه و جی پیش هم بودن:/

    سونگ و دی کیم پیش هم:/

    بعد بابی و چانم که مجردن:/ پیش هم بودن:/

    جررررررررررررررررررررررر

    میگم بزار یه زنگ بزنم به جونه

    ببینم میتونن برن در کمپانی اس اف ناین باهم اینکارو بکنن

    بزار بزنگ

     

     

    #ونی

    ونداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    دلم برات تنگولیده شده:"(

    ایتیز محشررررررررررررررررررررررررررررر نبودددددددددددددد

    از محشر فراتررررررررررررررررررررر بودددددددددددددددددد

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عرررررررررررر فعطقعابظقظتقیغمقغظممثغظثغمظظیاقغمظباباظ 
    وایییی جرررر مجردن 😂😂😂😂😂😂😂💔
    پارهههههههههههههههه XDDDDD
    #وندا 
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۱
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    منعاتغلبمکنتالذکگماعت

    بابی که مال بی آیه

    بی آیم الان نی

    پس مجرده

    چانم که بچه از اول مجرد بود:/

    پارهههههه ترررررررررررررررررررررررررررررررررر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واییییییییییییییی 😂😂😂😂😂😂😂
    جررررررررررررررررر این مجردا از همه خطرناک ترن 😐😂😂😂😂😂💔


  • ϲяγѕταℓ 💙💜
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۷
    ϲяγѕταℓ 💙💜

    واااییی اجرای ایتیز فوق العاده بووودددد😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارعععععععع خیلی خوب بودنننننننن 😍😍😍😍😍😍❤✨
  • 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۱
    𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

    خب الان میتونی درک کنی من در مورد اجراهای ده بویز و واناس و وری‌وری تو rtk چه حسی داشتم وقتی اونا دنسر داشتن که بهشون اجراشونو یاد بدن و پنتا ذره ذره شو خودشون ساختن؟:)

    عاشق اجرای اسکیز و ایتیز شدم، و اجرای دبویزم باعث شد بیشتر دبی بشم*^*

    ولی مینا من میخوام دختره رو جر بدم:| دختره رو جر میدم:| دختره رو جر خواهم داد:|

    اون تیکه ریکشنا خیلی خوبن اصنXD من به عشق ریکشناشون میشینم میبینمXD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۹:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    قبول دارم پنتاگون واقعا با استعدادن ... 
    ولی منظورت از دنسر رو نمیفهمم ... منظورت طراح دنس عه؟!

    دختره رو من میشناسم ... 
     توی mmm کای (اکسو)  دنسره کمکی بود ... دختره خیلییی خوشگله این دسته هم مال اون بود ... عر
    اخخخ من این ریکشنا رو میبینم دلم برای جانگجون (گلدن چایلد) تنگ میشه T^T یاده مسخره بازیاش میفتم 

  • 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۹:۱۰
    𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

    اره منظورم همونه

    خداوکیلیییی مینا به عنوان یه دبی نه به عنوان یه آدم عادی که داره میبینه

    ده بویز اصن دست زد به ریتم آهنگا؟

    ینی فقطط قدرت رقصشون تو اجراشون بودد

    بعد هویی دونه دونه اجراهاشونو با جون و دل از اول نشست تنظیم کردد خوو

    الان با حرفای من نه پنتاگون میره کینگدام، نه تو اجراها اتفاقی میفته، این فقط نظر منه و چیزیو تغییر نمیده، اما وقتی میدونی همچین اتفاقی برای خودتم افتاده به نظرت شکایت کردن یکم بی مورد نیست؟

    عه واقعا؟ خدایی تو زندگی قبلیش دقیقا چیکار کردهههT---T بگه منم انجام بدمم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۹:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارع عزیزم دست زد به اهنگا اجرای reveal رو ببین کاملا یه اهنگ متفاوت بود
    اجرایی بود با لباس سفید داشتن ( یادم نمیاد اهنگشو ولی گل های صورتی داشتن )
    با اهنگ واقعی مقایسه کن کاملا اهنگ متفاوت بود ... اهنگ اصلیش ریتم تند تری داشت  و اهنگی که دبویز داد بیرون یه ریتم اروم و بهشتی داشت ...
    یه چیزی بگم... رود تو کینگدام تموم شده ... میشه اینقدر دبویز رو با پنتا مقایسه نکنی :(
    به خدا پسرای من با زحمت رسیدن به کینگدام ... اینجور که میگی حس میکنم میخوای بگی دبویز حقش نبود :((( دفعه قبل گفتی گروه ها اهنگی رو اجرا کردن که قبلا با یه عضو دیگ بوده ... الان دبویز هم no air رو بدون هیونجون اجرا کرد ...
    من شکایت کردم؟! میتونی ببینی که خودمم گفتم نمیتونم رتبه بندی رو تغییر بدم !!! 
    من نظرمو گفتم درست مثل خودت
     پس فکر میکنم حرفای تو یکم بی مورده نه من :(💔
    هوممممم ... هیعععع...
    امیدوارم منظورمو بفهمی ولی ناراحت نشی ... 
  • 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۹:۴۱
    𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

    اجرای آهنگ ویکسو میگی نه؟ همونی که کوین براش شکوفه هلو کشید؟*^*

    من مقایسه نکردم که آخه عزیز من، دم دست ترین مثالم برای اینکه بگم نباید اینجوری قضاوت کنی همین بود،

    مینا، باور کن من همونقدر که تو عاشق دبویزی شیفته پنتاگونم، خودت که دیدی، هویی شبا خواب نداشت تا بتونه یه آهنگ فوق العاده تحویل بده،  این مسابقه براشون هیچی جز کلی هیت نداشت، اگه اینجوری ادامه بدیم منم نمیتونم ساکت بمونم، اوکی میخوای منم بگم پنتا سه تا عضو کم داشت برای همه اجراهاش؟

    فکر کنم یادت رفته منم دبیم، پنتاگون و دبویز قابل مقایسه نیستن چون دوتا گروه کاملا متفاوتن، من مقایسه نکردم فقط مثال زدم!

    ای خدا به چه زبونی بگم منظورم این نیست؟ دبویز کاملاا به حق رفت کینگدام و اجراهای فوق العاده ای هم داشت، من از اول مطمئن بودم حتما به کینگدام میرسن، حسابی هم خوشحال شدم، و همونجوریم که گفتم آر تی کی تموم شده رفته پی کارش و حرفای منم به جایی نمیرسه!

    فقط کل حرفم این بود که نباید همچین حرفی بزنی در مورد اجراهای این قسمت، چون شبیهش اتفاق افتاده!

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمد ... فقط یادم سر اون اجرا جویون داشت از پا درد میمرد :")💔
    https://uupload.ir/files/m37a_img_20200922_200442_205.jpg 
    این اجرا بود 👆👆👆👆
    برای همینه که نمیتونم دعوات کنم به خاطره حرفات چون تو هم مثل من عاشقشونی
    میدونم ... خودم شاهد بودم که جینهو رفت سربازی و پنتا مجبور شد بدون سه عضو ادامه بده ...
    من فقط نظره خودمو گفتم ... فکر کنم حق نظر دادن رو دیگ داشته باشم نه ؟! 
    الانم بزار غذامو بخورم روزه بودم به خدا :( 💔

  • mahyas ...
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۱:۱۷
    mahyas ...

    عررر حالا من اجرای اسکیز رو از همه بیشتر دوست داشتم

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۱:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هرکی نظری داره ^^ ✨
  • Choi Mia
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۲:۱۵
    Choi Mia

    سلام*-*

    امم ممنون میشم به وبم سر بزنی😊(همون وب هیونجونه فقط تو بیان زدیم😁) 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۵:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام واییییییییییییییییییییییییی 
    خوب شد تو بیان هم زدین چون نمیتونستم بلاگفاعه رو دنبال کنم 💔
    😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😍😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  • ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۳:۱۴
    ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

    پس همیشه پاین باشی خخ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۵:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂❤✨
  • mylovely
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۲:۵۱
    mylovely

    عزیزم این جملت که کمپانیو ببین گروه بگیر خدایی برا اسکیز صدق نمیکنه...اسکیز اولا اهنگاشونو خودشون میسازن..که خوب باشه این چیزی نیست..ولی اگه کمپانی پشتشون بود بعد کلی مینی البوم  نمیومدن اولین بردشونو داشته باشن...ایتزی هم از همون کمپانیه دیگه

    یدرحالیکه ایدل از کیوبه ولی با اهمگ دبیو برد داشت

    اگه کمپانی بزرگو اسکیز داشت اصلا نمیومد کینگدام تا دیده بشه...نمیگم دبویز یا بقیه تلاش نمیکنن و لایقش نیستن..ولی اینکه اسکیز به خاطر کمپانی مشهور شده واقعا ظلمه...اهنگارو خود ثری راچا میسازن و همین اهنگسازیشون باعث دیده شدنشون شده

    یا به قول دوستمون اونموقع وای جی از جوپ هم گنده تره چرا ایکن اینطوریه رتبه اش؟؟

    درمورد اجراشون چیزی نمیگم چون سلیقه ایه..ولی من خودم ماله دبویزو اسکیز بیشتر پسندیدم...دبویز که واقعا طراحی خاشون معلومه..اسکیزم این مشاپ دوتا اهنگ متفاوتشون و مثل دبویز طراحیشون خوب بود

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۳:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
     من تو بیان میبینم که خود فندوم میگن جی وای پی استنن ...
    این خودش همه چیزو ثابت نمیکنه؟! ... 
    قبول دارم اسکیز گروه خوبی عه خودمم خیلی دوسشون دارم  ولی کمپانیش هم کم تاثیر نداشته ...
    بنظرم بحث ایکن کاملا با اسکیز متفاوته ...
    من خودم پارت هان و لینو رو خیلی دوست داشتم ولی فکر میکنم اگه خود اعضا بیشتره دنس رو انجام میدادن شاید اون موقعه جایگاه دوم حقشون بود ...
    و البته ممنونم بابت نظرت ^^❤✨
  • mylovely
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۳۴
    mylovely

    اخه من خودم با اسکیز جوپ استن شدم...قبلا توایسو میشناختم ولی نمیرفتم سمتش اما با اسکیز دی سیکس و شناختم و اهنگاشونو گوش دادم یا توایس خودش...اسکیز خیلی با گروهای دیگه مخصوصا با همگمپانیاش دوسته و خوب این عادیه

    تعداد گمی از استیا از اول دبیو استین بقیه یا با میروه استی شدن یا نود درصدشون با گادز منیو...خدایی بخث گمپانی دیگه درست نیست وقتی مثالی مثل بی تی اس هستش

    میتونم بپرسم چرا ایکن با اسکیز فرق داره؟؟چون تو به یه نفر دیگه هم گفتی

    توی تتممریناتم خوداعضا گفته بودن تو این اجرا حالت چهره وبازیگری خییلی مهمه..یه جورایی حالت نمایشی داشت...علاوه بر اون اسگیز اهنگشون مامل عوض گرده بودن...اینارم باید در نظر بگیریم...زیاد سر این موضوع چیزی نمیگم چون سلیقه ایه ...

    ♥♥

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۷:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اممم بیا از بحث اصلی خارج نشیم ... 
    قبول داری کمپانی تاثیر داره یا نه ؟! 
     داره ... خوبشم داره ... الان ترژر به خاطره وای جی و ب پ معروف نیست ؟! 
    اول اینکه وای جی اونقدر به ایکن اهمیت نمیده (اینو خود ریتا که فن ایکن هست هم میگه) 
    اما اسکیز گل سر سبد جی وای پی عه ... و البته تنها بوی گروپ ج و پ هست 
    درباره اجرا هم همونطور که خودت گفتی برمیگرده به سلیقه هر فرد که باب میل من نبود 
    و اگه به پست یه نگاه دیگ بندازی میبینی که گفتم حرفای من تو رتبه بندی هیچ تاثیری نداره پس این بحث بی فایدس 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7