🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 جمعه, ۲۳ دی ۱۴۰۱، ۰۴:۲۴ ب.ظ

مینا ایز بک ؟!؟!؟!

خب از کجا شروع کنم ؟ 

راستش هیچوقت فکر نمیکردم یه روز برسه که بیان رو ترک کنم :) 

به خودم قول داده بودم اگه رفتمم وبم بمونه ! 

یکسال شده که رفتم اره ؟ 

فکر کنم از وقتی اریک رفت منم رفتم ! 

و الان که اریک برگشته منم هستم :) 

نمیدونم اصن کسی یادشه منو ؟ یا فالوورام زندن ؟ 🤣

ممکنه بعضیاتونو از یاد برده باشم ( عادتمه دیگ ) 

و هیچ تضمینی برای اومدن کاملم نیس ولی ... 

میخام از اول شروع کنم و تا هرجا ک شد ادامه بدم 

حیح .. همین دیگ .!

+ فکر کنم انقدر اینجا خاک گرفته که اصن همه عکسا و حتی قالبمم پریده پس ممنون میشم یکی بیاد برام درستش کنه :)3>

رآنده‍ شُده اَز بِهشت 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 -- رآنده‍ شُده اَز بِهشت 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 -- MIZUKI .=. رآنده‍ شُده اَز بِهشت رآنده‍ شُده اَز بِهشت دخمل منه*-* دخمل منه*-* SunBin -- SunBin -- Park  HaeRay Dark Queen SunBin -- دخمل منه*-* Park  HaeRay Dark Queen ϲяγѕταℓ 🧊❄ THE BOYZ   빵❤ 큐 Dark Queen Park  HaeRay Park  HaeRay ϲяγѕταℓ 🧊❄ Lost Peace Dark Queen Park  HaeRay 𝙆𝙤𝙢𝙤𝙧𝙪𝙗𝙮 ⁹ 𝙆𝙤𝙢𝙤𝙧𝙪𝙗𝙮 ⁹ Park  HaeRay Lost Peace Lost Peace . RITA  . . RITA  . . RITA  . . RITA  . . RITA  . Park  HaeRay .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌ pink cotton candy*-* .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌ pink cotton candy*-* pink cotton candy*-* pink cotton candy*-* pink cotton candy*-* .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌ .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌ .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌ .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌ .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌ pink cotton candy*-* pink cotton candy*-* .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌ pink cotton candy*-* .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌ .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌ pink cotton candy*-* pink cotton candy*-* pink cotton candy*-* pink cotton candy*-* THE BOYZ   빵❤ 큐
Last Comments :
۶۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • رآنده‍ شُده اَز بِهشت
    ۲۳ دی ۰۱، ۱۶:۲۸
    رآنده‍ شُده اَز بِهشت

    سعی در شناختن

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ دی ۰۱، ۱۶:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخ ... ولی اسم وبت اشناس 
    حیح 
  • 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --
    ۲۳ دی ۰۱، ۱۶:۲۸
    𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

    میناااااااااااا:")))))))))))))))))))))))))

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ دی ۰۱، ۱۶:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ایلین ؟ :))))))) 
    میشناسمتتتتت یادمه توروووووو 
  • رآنده‍ شُده اَز بِهشت
    ۲۳ دی ۰۱، ۱۶:۴۱
    رآنده‍ شُده اَز بِهشت

    نه اون وب همسرمه ودف 

    این وب خودمه یدور حذف کردم وبمو قبلا این بود txtlove 

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ دی ۰۱، ۱۶:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جوننن 😔 
    اونم اشناسسسسس :) یادم نمیاد تورو ولییی میتونیم الان اشنا شیم 🦆💛
  • 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --
    ۲۳ دی ۰۱، ۱۶:۴۲
    𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

    خودمم:)))))))

    وای خیلی دلم تنگت بود مینا....

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ دی ۰۱، ۱۶:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    قلبمممم :))))3>
    مینا هم دلتنگ بیان و ادمای دوست داشتنیش بوده و هست :)💕
  • MIZUKI .=.
    ۲۳ دی ۰۱، ۱۶:۴۳
    MIZUKI .=.

    سلام ^^خوش اومدی 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ دی ۰۱، ۱۶:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام تنکسسس :>♡
  • رآنده‍ شُده اَز بِهشت
    ۲۳ دی ۰۱، ۱۶:۵۷
    رآنده‍ شُده اَز بِهشت

    یه درضد فک کن بعد یه سال من یادم بیادت😂 

    بارانم ویتام صدام میکنن 

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ دی ۰۱، ۱۷:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    درکت میکنم ... منم همینطوری ام😂💔
    عاح بسیار هم عالی 
    منم مینام دیگ ملقب به دبی جذاب و فن دبویز 😔
  • رآنده‍ شُده اَز بِهشت
    ۲۳ دی ۰۱، ۱۷:۰۳
    رآنده‍ شُده اَز بِهشت

    اوفی عالیع 

    اصلا 

    مینا شی بسی از اشناییت خوشبخت گشتم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ دی ۰۱، ۱۷:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بلی بلی 🦆
     می توووووو باران شییی 3>

  • دخمل منه*-*
    ۲۳ دی ۰۱، ۱۷:۱۹
    دخمل منه*-*

    اومااا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ دی ۰۱، ۱۷:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    آنیییییییییییی خودتییییی ؟ اره دیگ مگ غیر تو بچه داشتم :) 
    خوبییییییی ؟؟؟؟ واییی :)))))) 

  • دخمل منه*-*
    ۲۳ دی ۰۱، ۱۷:۳۰
    دخمل منه*-*

    خودممممم

    خوبم تو چطورییییی 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ دی ۰۱، ۱۸:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خداروشکر منم خوبم :))) 
    هققق ... ببخشید میدونم خیلی لاشی بودم هیچوقت اونجور ک میخواستی پیشت نبودم کیوتم :) 
  • SunBin --
    ۲۳ دی ۰۱، ۱۷:۵۸
    SunBin --

    مینا و قالب خوشگل قدیمیش::)))))

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ دی ۰۱، ۱۸:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعییی سانبین شی قالبم ک به فاک رفته ولی  :)))))


  • SunBin --
    ۲۳ دی ۰۱، ۱۷:۵۹
    SunBin --

    کیم یونگهون چرا انقدر گرونی رو هنوز یادمه:::))))))

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ دی ۰۱، ۱۸:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    لعنتی اشکمو در اوردی :))هققق :)همیشه گرون بود مرتیکه عبضی :)))) واییی باورت میشه اون فوتو کارتی که ازش خریدم هنوز نرسیده دستمم؟؟؟ 😭😂💔
  • Park HaeRay
    ۲۳ دی ۰۱، ۱۸:۰۸
    Park  HaeRay

    مینا؟ شوخی که نمیکنی؟ خودتی؟ کتژنلطنگلماژنابنگرملژمابکتززلن 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ دی ۰۱، ۱۸:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره اره خودممممممممم ㅠㅠحععسمعسمسعمعجسعحس
    یادمه یمدت اسمت سکینه منحرف بودددددد وایی خاطراتممم😂😭💔 
  • Dark Queen
    ۲۳ دی ۰۱، ۱۸:۱۷
    Dark Queen

    گاد مینا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ دی ۰۱، ۱۸:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    پانیییی ؟ اوکی اوکی ولی چشمام درست میبینهههه ؟ پروفتتتت ! جوجه اسسس ؟؟؟ توهم ک نزدمممم !!! 
  • SunBin --
    ۲۳ دی ۰۱، ۱۹:۲۸
    SunBin --

    ولی ماهیتشو حفظ کرده هنوز قالبXD

     

    :::::)))))))

    شت واقعا منتظری برسه؟XD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۰۱، ۰۰:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارع والا 😔😂 جرررر 
    اره بابا پول دادم جاش منتظر نباشمممم ؟؟؟ 😭😭😭😂💔
  • دخمل منه*-*
    ۲۳ دی ۰۱، ۲۱:۳۱
    دخمل منه*-*

    این چه حرفیهههه

    بخل کردنت -

    همین الان که هستی خودش خیلی خیلی عالیههه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۰۱، ۰۰:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کیوتیییی من :> ♡
    هعییی بیا بغلممممم ببیینممم ! 


  • Park HaeRay
    ۲۳ دی ۰۱، ۲۱:۴۱
    Park  HaeRay

    آره همون کثافتیم که بدون خداحافظی رفتم و بعد یک سال برگشتم 😭😭😭😭😭😭😭 

    مینا میدونی چقد دلم برات تنگ شد؟ درسته بیان خیلی کسکشه ولی من بخاطره خیلیا و یکیشون تویی،اومدم 😭😭😭😭😭🥹🥹🥹 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۰۱، ۰۰:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فکر کنم منم کثافتم چون منم بدون خدافظی رفتم :" هعییی 
    فدات شمممم منممم :" فک میکردم همه فراموشم کردن اخه :" هققق 
    +++++ 
  • Dark Queen
    ۲۳ دی ۰۱، ۲۲:۱۰
    Dark Queen

    نهههه خودمممممممم 

    اره پروفم جوجس😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۰۱، ۰۰:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    گادددددد *ذوق از مرور کردن خاطرات *
    فجطعسجعسجعسججعسجعیعطجعطجطعجعجطعطج 
    عررررررررررررر رر *تشنج کردن و رگ زدن به خاطر پروفت*

  • ϲяγѕταℓ 🧊❄
    ۲۳ دی ۰۱، ۲۳:۵۹
    ϲяγѕταℓ 🧊❄

    مینااااا

    واایییی میناااااا

    وااییییییی کنرئتشثدقتهقرد سلام دختر ^^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۰۱، ۰۰:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوکی ولی منتظر کامنتت بودم ㅠㅠ هققققققققق 💔 
    گادددد خرذوقمممم سلامممم عحعزحعحططعطعج 
    +صبر کن ببینمممممم نگو که پروفت چانهیههههه !!!!
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۰۱، ۰۱:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐

    اوکی ولی کسی نمیاد قالبمو درست کنه برام ؟ :( 

    خودم بلد نیستممممㅠㅠ💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۰۱، ۰۱:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    Nobody??????
  • Dark Queen
    ۲۴ دی ۰۱، ۰۵:۰۸
    Dark Queen

    تشنج نکن لعنتی😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۰۱، ۱۳:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمیشههههه 😭 خیلی خوشگلن کنار هم لعنتیا
  • Park HaeRay
    ۲۴ دی ۰۱، ۰۸:۵۰
    Park  HaeRay

    عیب نداره مینا جان فدا سرت 

    خیلی خوشحالم برگشتی اصلا هممون منتظر بودیم برگردی واقعا بیان بدون تو خیلی گوهه :( 

     

     

    درباره قالب میتونم کمکت کنم از اونجایی که توی این دوره دارم برنامه نویسی یاد میگیرم 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۰۱، ۱۳:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    لاب یوووو •-•♡♡♡
    وایییییییی قلبمممممممم ㅠㅠ ذوققققققق 

    واو چقد خفنننننننن :> ممنون کیوتم 

  • Park HaeRay
    ۲۴ دی ۰۱، ۰۹:۰۰
    Park  HaeRay

    یکی از این قالبا رو انتخاب کن 

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

     

    ولی من بیشتر آخریا رو ترجیح میدم 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۰۱، ۱۳:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بنظرم ۸ و ۲ قشنگن ولی موندم کدومشونو انتخاب کنممم •-•
  • ϲяγѕταℓ 🧊❄
    ۲۴ دی ۰۱، ۱۱:۱۰
    ϲяγѕταℓ 🧊❄

    وااااییییییی عزیزدلمممممممممممم 🥲🥲🥲 💙💙💙

    میصصصص یوووووووووو

     

    +یس

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۰۱، ۱۳:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    تثتثخثتابایتستوسدیخحبحنستسایخ :> 
    هققققق منممممم خیلی زیاددددددددددد 

    + عررررررررررر حضرت نیووو
  • Lost Peace
    ۲۴ دی ۰۱، ۱۲:۲۹
    Lost Peace

    مینا!

    منو یادته؟~

    میونگی کوچولو؟~

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۰۱، ۱۳:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره اره یادمه تورووووووو
     قبلا اسمت میونگ بود با یسری چیز دیگ ادامش داش ک یادم نیس ولی میدونم کی ایییییی تتتفنینعمیزعمعزجعزجنبلنللحعیحعنیاجارج


  • Dark Queen
    ۲۴ دی ۰۱، ۱۳:۴۳
    Dark Queen

    وای جوجه و سوننیو و بنگکیو و مونبه و سانگنیون کاپل مورد علاقمن تو دبویزT-T

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۰۱، ۱۳:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منی که الان همه چی شیپ میکنم و به همشونم پایبندم 😔
    بعضی وقتا یازده سام شیپ میکنم دیگ :/ (11+1)
  • Park HaeRay
    ۲۴ دی ۰۱، ۱۴:۲۳
    Park  HaeRay

    مینا تو که نمیری نه؟ حداقل الآنا نرو 🥲 

    دلم واسه اونموقعایی که کصخل بازی در میاوردی تنگ شد آخ چرا اینقد زود گذشت 

     

     

    پس قالب 8 رو انتخاب کردم 

    الآن ناک کاربریمو خصوصی میفرستم بعدش یه چند تا عکس دلخواه از دبویز واسم بفرست و حتما و حتما رنگای مورد علاقتو بگو تا ادیت کنم 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۰۱، ۱۶:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فکر نکنم برم ... یعنی میدونی معلوم نیس ولی تا وقتی خوب باشم اینجا هستم با اینکه درسام واقعا سنگینه و سال دیگ کنکور دارم ( چقد بزرگ شدم خداااا ) 
    ارهههه :))) واییی خیلی روزای خوبی بود هقققق 


    اوکییی رنگای موردعلاقم ک زیادن ولی ابی و خاکستری رو ترجیح میدم 
    چندتا عکس انتخاب کردم تو همون نظر خصوصی که دادی میفرستمشون ! 
  • 𝙆𝙤𝙢𝙤𝙧𝙪𝙗𝙮 ⁹
    ۲۴ دی ۰۱، ۱۷:۰۲
    𝙆𝙤𝙢𝙤𝙧𝙪𝙗𝙮 ⁹

    چجوری میتونم هم تورو و هم کل کل هایی که سر اینکه من مامان دبویزم یا تو، فراموش کنم آخه :)))))؟؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۰۱، ۱۷:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    قلبممم از مرور خاطرات پر از اکلیل شد :")))) 
    هققق هقققق واقعا خوشحالم که منو یادتون نرفتهههه :") 
    *درحالی که دارم blue side گوش میدم و فضا جوری شده که میتونم بشینم ساعت ها گریه کنم و به خاطرات و ادمای بیان فکر کنم * 
  • 𝙆𝙤𝙢𝙤𝙧𝙪𝙗𝙮 ⁹
    ۲۴ دی ۰۱، ۱۸:۱۴
    𝙆𝙤𝙢𝙤𝙧𝙪𝙗𝙮 ⁹
    به قدری ذوق زده شدم دیدم پست گذاشتی که خدا میدونهههههه 😭😭😭😭
    *وای...*
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۰۱، ۱۸:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ای جانمممم :>♡
    هقق هققق 😭😭😭😭😭💔
    فطمعیمطعمطعمسعمعسمعمط 
  • Park HaeRay
    ۲۴ دی ۰۱، ۱۸:۳۸
    Park  HaeRay
    ببخشید بابت قالب میدونم یه سری چیزا ناقص بود اگه اون مشکلو پیدا کردم حتما درستش میکنم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۰۱، ۱۸:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    *منی که هرچی نگاه میکنم نقصی نمیبینم 😂😭💔*
    واقعاااا مرسیییییی به خاطر قالب :>♡ تو نبودی من باید با همون قالب به فنا رفتم سر میکردم ㅠㅠ 

    + خاک تو سرم انقدر درگیر نگاه کردن قالبم بودم یادم رفت بگم خوشگلههههههههه فحسفسحفسبسن 
  • Lost Peace
    ۲۴ دی ۰۱، ۱۸:۵۶
    Lost Peace
    فقط اون کلی چیز میز پشتشی که گفتی>>>
    خب...خیلی وقته باهات حرف نزده بودم!
    گرچه خودمم نبودم ولی بازم...
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۰۱، ۱۹:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررر:) 😭😂💔
    اره فکر کنم اخرین بار یکسال پیش حرف زدیم 
    وای یچیزی یادم اومدددد قبلا یه کلمه ساخته بودییییی * رفتن تو کامنتای قبلی و گشتن برای فهمیدن کلمه * ... کامنتت : آره داره وقتی لیز میخوری صدا جیلانگ میدی ، وقتی از ارتفاع میوفتی صدا بیلانگ میدی 😭😂😭💔
    جرررر 
    عه تو هم رفته بودی ! 
    هعییی یمدت کلا بیان فازش خوب نبود ... همه افسرده بودن ولی الان انگار بهتر شده :>
  • Lost Peace
    ۲۴ دی ۰۱، ۲۰:۱۴
    Lost Peace
    وای یادته؟TT
    چقدر کلمات ابداعی‌ام عجیب بودن واقعا...چه فعل و انفعلاتی توی ذهنم رخ می‌داد رو نمی‌دونم جدا
    الان انگار کم کم داره جون می‌گیره دوباره
    چون هنوز یکم شبیه شهر متروکه‌ست
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۰۱، ۲۲:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارهععع 
    بامزه بودننننننننن 
    اهوم دقیقاااااا ... هعی خیلیا رفتن خب ولی از اونجایی ک اینستا و وات و همه چی فیلتره بعضیا برگشتن بیان ... 
  • . RITA .
    ۲۴ دی ۰۱، ۲۳:۲۶
    . RITA  .
    فقط سکوت کن
    فقط هیس
    هیسسسسسسسسسسسس
    هیس شو لعنتیییییییییییییییییییییییییییی
    هیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
    بعدم بپر بغلم
    زود
    زووووووووووووووود
    کام تو مای هاگ
    ولی هیس
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۰۱، ۲۳:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اپا ؟ اپا ریتاااا ؟ بگو چشمام درست میبینن ؟ 
    اوکی نمیزنم زیر گریه :) 
    قلبممممممم فکر کردم تو هم از بیان رفتی :))))) 
    فاکککک خوبیییییییی ؟؟؟؟ 
    الان قدرت اینو دارم از پشت گوشی به محکم ترین حالت ممکن بغلت کنممم :"
  • . RITA .
    ۲۴ دی ۰۱، ۲۳:۲۹
    . RITA  .
    وای
    جدن میخام خفت کنم
    عاااااح
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۰۱، ۲۳:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خفه کن این دختره بی معرفتو 
    هقققق :))))
    ولی جدییی جدیییی دلم برات یذره شده بود ، برا صدات ، حرفات ، مهربونیات  :))))
  • . RITA .
    ۲۴ دی ۰۱، ۲۳:۴۸
    . RITA  .
    مینا:)
    فقط نزار بغضم بشکنه:)
    نمیدونم چجوری
    اصن
    فقط میدونم نباید گریه کنم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۰۱، ۲۳:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منی که سعی داشتم گریه نکنم ولی گریمو در اوردی اپا :) 
    چرا بیان قدرت وویس فرستادن نداره که من بعد مدت ها صداتو بشنوم اخه :) 
    * محکم ترین بغل مجازی دنیا برا تو * 
    هققققق 
  • . RITA .
    ۲۴ دی ۰۱، ۲۳:۵۵
    . RITA  .
    بک ترین بغل دنیا برات:)
    فدای آپا گفتنت بشم من:)
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۰۱، ۲۳:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هقققق :) 
    هنوز باورم نمیشه اینجا پیدات کردم عر :) 
  • . RITA .
    ۲۵ دی ۰۱، ۰۰:۰۰
    . RITA  .
    دارم ب کارما معتقد میشم:)
    تعریف میکنم برات
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ دی ۰۱، ۰۰:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کارما همیشه به ما لطف داشته !!!! 
    باش :]

  • Park HaeRay
    ۲۵ دی ۰۱، ۱۴:۴۵
    Park  HaeRay
    جدی؟ شوخی که نمیکنی برادر؟ :"
    *وی در حال ذوق و مرگ است
    عاااحححح گلبم واقعا؟ قربونت عزیز من :)
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ دی ۰۱، ۲۲:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جدی جدی ! جنسیتمو تغییر دادی ک 😔 خاهر 
    اوخییی بمولا خعلی ناناس شده :) 
    دستت درد نکنههه ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
  • .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    ۲۵ دی ۰۱، ۱۹:۴۳
    .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    ودفاک مینا)) وای لعنتی همین چن روز پیش زیر کامنتت نوشتم هنوز منتظر و فکر نمیکردم بیای))
    وای فاک میصت دخترر:)))
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ دی ۰۱، ۲۲:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    صب کن صب کن ... شک دارم ...اگ اوما پرینازم نیستی بزار الکی امیدوار نشم :)💔 ( اگه یکی دیگه هستی معذرت میخام ولی خب اون اومامه :))
    پس تو نوشته بودیشششش ! خوندمش و قلبم :))) اگه بگم اون جمله تاثیر نداش تو برگشتنم به بیان دروغ گفتم :) هق :) 

    + اوکی ولی اوما واقعا خودتی؟ توهم نزدم نه ؟ :) 
  • pink cotton candy*-*
    ۲۵ دی ۰۱، ۲۰:۳۹
    pink cotton candy*-*
    مین مین؟🥲
    کجا بودی اونییییییییییییییی
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ دی ۰۱، ۲۳:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :))))
    خاله ؟ محدثه ؟ ماکوتو ؟ ( وقتی همشون یچیزن 😂😭) 
    اوکی اوکیییی عسحعجسیععجیعج عیح لطحییهمایمایم یهمهیمهی جهیجس هجیهجس هجسهجهسجسه جهجسهجسج سهسهجیهج یجههیجهیجممهیع سمسم هسمعسمعس عمسعمسعمسمع
    جیغ نمیکشم بگو خودتی ؟؟؟ :) فکر میکردم همتون رفتین از بیاننننن 

  • .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    ۲۵ دی ۰۱، ۲۳:۱۱
    .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    خودمم مینا اوما پرینازم پرنسسم))
    همش میومدم سر میزدم ببینم اومدی یا نه تهش دلم طاقت نیاورد اونو نوشتم))
    خوبی عزیزدلم؟))
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ دی ۰۱، ۲۳:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :)))))))قلبمممممم اومااااااا :)))) نه من گریه نمیکنمممم......... هقققق :) 
    میدونی اخرین بار کی باهم حرف زدیمممم ؟؟؟؟؟ :)))) من با اینکه واتساپمو حذف کردم هنوز اسکرین پیامایی ک بهت دادمو دارم :))))) 
    من خوبم ... یعنی چجوری میتونم خوب نباشم وقتی تو و خاله رو پیدا کردم :)) تو خوبی ؟؟؟ 
  • pink cotton candy*-*
    ۲۵ دی ۰۱، ۲۳:۱۵
    pink cotton candy*-*
    خودمم🥲
    یتیتیتحسستسخساسخاسخصتسخسنلسنیدینیکفق
    خقنثدتثنثوقحیتیتیتیایتسوسانسوسنسوساثاسا
    ستیاحیتثحسوستسوسلاسدسلساسدسلاس
    دساساسلاسدساشوشتنیبجچسمثلق
    نه من واقعا رفته بودم مامانت اومد گفت اومدی اومدم باهات حرف بزنم دلم تنگ شده بود🥲💔
    من هنوز منتظر نشسته بودم بیای وات🥲🤌🏻
    شطورییییییی؟]
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ دی ۰۱، ۲۳:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خالههههههههههه الان فقط نیاز دارم جفتتونو بغل کنم انقد فشارتون بدم و گریه کنم :)))))) میص سگیییییی بمولااااا میص سگیییییییییییییییییی 
    قلبممممم بخاطر من اومدی ؟ :))) هقققق :)))) 
    من که واتم بفاک رفت حذفش کردم :) بعد هم که دوباره نصبش کردم اون حسی ک قبلا بهم میداد رو نداد چون اون اکانت واتم کلا پریده بود :) 
    خوبم خوبم عالیم الان تو خوبیییی ؟ هنوز با اوما دعوا میکنین :")))) وای مثل سگ دلم برا دعواهاتون تنگ شدهههههههه 
  • pink cotton candy*-*
    ۲۵ دی ۰۱، ۲۳:۳۷
    pink cotton candy*-*
    مین مینمممممممممممم
    واییییییییییی منمممممممممممممممممممم
    اوهوم دلم میخواست باهات حرف بزنم از بهار باهات حرف نزدمممممممممم🥲🥲🥲
    اوه کنچانااااااااا
    میسییییییی خوبه که خوبیییییییییییی
    اره ولی خب نه مثل قبلن جدیدا آدم تر شدیم داریم باهم کنار میایم چون دوتامون باهم تنها موندیم دعوا کنیم کسی نیست جممون کنه👩🏻‍🦯💔
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ دی ۰۱، ۲۳:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هققققق یتینقمقمثمثم :)))) اره وایییی خیلی گذشته :)))) 
    حیح ! وای باور نمیکنم تو و اومام با هم کنار بیایننننننن !!! امام زمان قراره ظهور کنه حتما چون این غیرممکنههههه !!! 
    الهییی ولی خوشحالم که جفتتون هنوز باهم دوستین و ارتباط دارینن :)))) گوگولیای من :) حس میکنم ی تکه گمشده قلبمو پیدا کردم :)))) چقد خاطره دارم با شما دوتا :)))) واییی الان تک تک کارایی که تو وات کردیم جلو چشمام رد میشه و میخام بزنم زیر گریهههه :))) 
    فسحمهسجس هققق
  • pink cotton candy*-*
    ۲۵ دی ۰۱، ۲۳:۵۰
    pink cotton candy*-*
    انقدر که در نبود تو من یکسال بزرگ تر شدم👩🏻‍🦯
    نه کنار نیومدیم قهر نمیکنیم اون کنار اومدن نشدنی عه 🦦
    خودمم خوشحالم که هست دیگه یونو هرچقدر باهم کنار نمی‌آیم ولی بدون هم نمیتونیم طاقت بیاریم🥲🤌🏻
    بچمممممم 🥺
    وای اره خاطراتی که تو وات داشتیم خیلی خوب بودن🥲
    مخصوصا کرم ریزی های ممنت🦦
    یاااااااااا عههههه گریه نکنیا پوستت چروک میشه
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    *نزدیک بود این کامنتو یادم بره جواب بدم * 
    هعییییی اره واقعا :) با اینکه چند ماه گذشته ولی تولدت مبارک خاله :)3>
    جرررر خوبه پسسس ! هقققق کیوتای خودمین ( اوما هیچوقت خوشش نمیومد بهش بگم کیوت 😂💔)
    گروه هایی که داشتیم وای یادته خاله نزدیک بود مزدوج شیم ؟ 🤣😔💔
    هعییی گریه هامو کردم تموم شد ! هق
  • pink cotton candy*-*
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۰۹
    pink cotton candy*-*
    *کنچانا*
    زیاد نگذشته همش سه ماه 👩🏻‍🦯مرسی کیوت خاله🫂💜
    یههههههه💅🏻(هنوزم بهش بگی کیوت جرت میده)
    نصفشون ازهم پاشیدن 😂😂😂
    وای اره همش هم زیر سر این ممنت بودددد😂😂😂
    بخل🫂
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعییی سه ماه ۹۰ روزه خالهههه خیلی زیادههه :" ♡ بوس بهت ! 
    جرررررررر😂🤣😭💔💔💔
    ولی کاش میشد اون گروهارو میوردیم تو بیاننن چرا بیان همچین قابلیتی ندارههههه...
    اره اومام خیلی دوس داش برام زن بگیره یا منو زن بده ! 🤣( وای اینارو ببینه قطعا جرم میده ) 
    🫂🫂🫂💜

  • .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۱۸
    .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    منم گریه ام گرفت واقعا خیلی دلم برات تنگ شده بود شاید بیشتر از چیزی که فکرشو کنی واقعا))
    میدونم میدونم تقصیر من بود یهو گذاشتم رفتم ولی واقعا دیگه نمیخام از دستت بدم چون از همتون فقط با خالت ارتباط دارم)) فقط بگو دیگه نمیری نه؟
    فداتشم منک الان دارم باهات حرف میزنم عالیم))
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فدای اشکات شم :) منم منممم منمم خیلی زیاددددد:))))))) 
    من همیشه منتظرت بودم و بهت پیام میدادم :) هقققق نواقعا نمیدونم چجور تا الان بدون شماها دووم اوردم :)
    نه نمیرم اگ هم برم یه راه ارتباطی دیگ پیدا میکنم ک باهم حرف بزنیم دیگ قرار نیس ازت جدا شم :)))) 
    هققققق :))) خدا میدونه چقدر الان خوشحالم حیف نمیتونم جیغ بکشممم 
  • .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۳۳
    .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    خدانکنه قشنگ اوماا
    منم واقعا وقتی اومدم دیدم نیستی خیلی ناراحت شدم
    منم دیگ نمیذارم برم مطمئن باش هرجایی ک بگی میام باهات حرف بزنم>>
    خداا بیا بغلمم
    غیبتایی ک دارین پشتم میکنین از چشمم دور نمیمونه ها-
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هققق چرا این بیان کوفتی قابلیت بغل کردن نداره که من دلتنگیمو باهاش برطرف کنمممم 
    هعیییی :" قلبممممم 
    بخللللللللللللللللللللللللل بخللللللللللللللللللللللللل بخللللللللللللللللللللللللل 🫂🫂
    +اوه شعت خاله لو رفتیممممم 
  • .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۴۸
    .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    الان یاد اون استیکرای بغل کوکمین میفتم
    بغللللل>>🫂🫀✨
    منو دست کم گرفتین
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وای دلم برا استیکرام تنگ شددددددد 
    /(^-^)\ ایشالا ک بغله درست در بیاد ! 
    یهگقیمهمهعگسگعبلسیاخعکعاهه 
  • .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۰:۵۹
    .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    منم..مخصوصا برای اکیپمون..گروه ها و کرم ریزیامون
    عاح چه روزای خوبی بودن
    یهه
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۱:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ++++
    وای گروهامون خیلی خوب بودن من و تو وخاله و ریحانه بودیم عر از ریحانه هم خبر ندارم اصن ... 
    خیلی خوش میگذشت همیشه :)))) هقققق زازیهجیجهجهی میص اون دورانمون 

  • .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    ۲۶ دی ۰۱، ۰۱:۱۳
    .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    من باهاش مستقیم حرف نمیزنم فقط وقتایی ک نونا میخاد بره پیشش گوشیو میگیره حرف میزنیم
    حقق لعنتی حق
    خیلی بد شد گذشت
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۱۲:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هممم ک اینطورررر 
    دلم برا اونم تنگ شدههه 
    هعییییی ارع واقعا
  • pink cotton candy*-*
    ۲۶ دی ۰۱، ۱۰:۱۱
    pink cotton candy*-*
    🫂💜
    واقعا 🥲 بیان هیچ قابلیت به درد بخوری ندارهههههههه😑
    اره😂😂😂 به نونا خودش هم رحم نمیکرد👩🏻‍🦯 الان بزرگ شده عاقل شده سنگین شده🦦(با کسی ارتباط نداریم اگه داشتیم ادامه میداد🤌🏻)
    نمیزاره خاله خواهرزاده غیبت کنیممممممم💔
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۱۲:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    +++++ حق تلاوت میکنی خالههه 
    جرررررررر خادااااا 🤣😂💔 
    وای ولی اومام همیشه عاقل تر از من بود 😔👌🏻
    حیح ارههههههه نمیزارهههههه فشخبحعجعیجححفف 
    ولی غیبت کردن >>>> خیلی حال میده ! تازه بهش پی بردم !
  • pink cotton candy*-*
    ۲۶ دی ۰۱، ۱۴:۵۵
    pink cotton candy*-*
    والا🦦
    مینا تو چشمای من نگاه کن خاله●_●
    رفتم بهش گفتم بزاره گفت راحت باشیم🦦
    دقیقااااااااا اصلا آدم خالی میشهههههه
    (آیا تل داری؟•-• ننت منو کشت)
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۲۰:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    *نگاه کردن در چشمانت* •-•
    یححححححححح 
    ارعععععع ++++ 
    ناح نودارم 🗿💔
  • .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    ۲۶ دی ۰۱، ۱۸:۳۲
    .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    منمم.. واقعا پایه ی خیلی خوبیه برای اذیت کردن نونا
    اجازه دادم پشتم غیبت کنین🫴🏻
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۰۱، ۲۰:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعییییی وای حقققققق همیشه اماده بود برا کرم ریخت رو بقیه 🤣😔
    حیحیحی اومای مهربونم 🦆♡
  • pink cotton candy*-*
    ۲۶ دی ۰۱، ۲۱:۱۱
    pink cotton candy*-*
    ممنت؟منطقی●-● منطقی؟ممنت؟پری ناز؟ اوپای من؟منطق؟●-●
    وای اصلا باید امتحانام تموم شه بیام یه غیبت قشنگ باهات کنم🦦
    همین بیان خراب شده رو باید بچسبیم پس هیعیییییی 👩🏻‍🦯
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۶:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂💔 حالا اومام اینجور که میگیم نبود کههههه •-• 
    عه شما هنوز امتحاناتون مونده ؟ واهایییییی یعععع
    اره هعی تف تو این زندگی 
  • .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۰۰:۵۵
    .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    فقط وانشاتایی ک کمک میکرد بنویسیم برای کاپلایی ک خودمون میساختیم (گل به خودی میزدیم با اون شیپامون)
    فدات>>✨
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۶:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وایی جررررر یاد اون وانشات محینا افتادم ( اسم شیپ من و خاله همین بود دیگ ؟)
    😂😂😂😂
    🫂🫂🫂💜
  • .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    ۲۸ دی ۰۱، ۱۹:۰۷
    .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    عار دیگ یادش بخیرر🫠
    راستی جز بیان دیگ کجا هستی
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ دی ۰۱، ۰۱:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومم
    شاد ، ایتا و شاید پینترست و اینستا اگه بالا بیان 
  • pink cotton candy*-*
    ۲۸ دی ۰۱، ۱۹:۱۵
    pink cotton candy*-*
    اره●-●
    اره امروز آخریش بود تموم شد
    تف توشششششش
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ دی ۰۱، ۰۱:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    حیح
    ایشالا همشونو عالی دادیییی 
    تف بیشتر توشششششش
  • pink cotton candy*-*
    ۲۹ دی ۰۱، ۱۶:۳۵
    pink cotton candy*-*
    میدونم دینی و جغرافیا رو ریدم🥲🤌🏻
    دقیقااااااااا
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۰:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وای منم دینی رو دیدم درحالی که معلم دینیمون مامان بهترین دوستمه :))) 
    کلا ریدممممم یاتسترسخلچثرچخس
  • pink cotton candy*-*
    ۳ بهمن ۰۱، ۲۳:۰۸
    pink cotton candy*-*
    پارتی بازیش کن😔😂😂😂
    منممممممم 🥲
    وای فیزیک رو خیلی بد دادم👩🏻‍🦯👩🏻‍🦯👩🏻‍🦯
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ بهمن ۰۱، ۱۴:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    متاسفانه از این معلما نیس 😭😂💔
    مایی ک فیزیک نداریم ولی من جامعه زیر ۱۶ میشم مطمئنم :)))💔
  • pink cotton candy*-*
    ۶ بهمن ۰۱، ۲۱:۴۲
    pink cotton candy*-*
    بچمممممم 🥲🫂
    فیزیک رو ۱۴.۵ شدم با قدرت🦦
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ بهمن ۰۱، ۲۲:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    برگه منو هنوز ندادننننننن 🗿
    کستستسایتیحیخستط من سال دهم جغرافیا ۷ شدم به پشمم نبود 😂
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ بهمن ۰۱، ۲۲:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    _این کامنت صرفا جهت اینکه تعداد کامنت های این پست رند شود گذاشته شده _
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ بهمن ۰۱، ۲۲:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بسیار هم عالی •-• 
    با تشکر از خودم برای گذاشتن همچین کامنت پرمحتوایی !!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7