🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۹، ۰۶:۴۵ ب.ظ

میخوام قالبمو عوض کنم =\

میخوام قالبو عوض کنم 

ولی نمدونم چی بزارم 

حالا اگه میدونستمم بلد نیستم چجوری عوضش کنم XD

و اینکه میخوام عکس بالای جعبه دنبال کننده هام بزرگ تر باشه 

کلا میخوام وبم دیگه این شکلی نباشه =\

یکی بیاد کمک -____-

 

 

 

+ این پست بعدا حذف میشع =\

شایدم نشه XD

사라  골자리 사라  골자리 Mr.Ghost .14 사라  골자리 사라  골자리 DRSVHOST 32 Mr.Ghost .14 사라  골자리 사라  골자리 사라  골자리 Helen .. a real army mochi ^-^
Last Comments :
۱۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 사라 골자리
    ۳ مهر ۹۹، ۱۸:۴۵
    사라  골자리

    ...

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ مهر ۹۹، ۱۸:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ...
    XD
  • 사라 골자리
    ۳ مهر ۹۹، ۱۸:۴۶
    사라  골자리

    همین امروز مال یکیو عوض کردم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ مهر ۹۹، ۱۸:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اه XD
    چه جالب -_____________________-

  • Mr.Ghost .14
    ۳ مهر ۹۹، ۱۸:۴۶
    Mr.Ghost .14

    من قبلا یه کارایی بلد بودم

    نمد الان پند بزنم یا نه :/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ مهر ۹۹، ۱۸:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهان 
    اممممممممممم =\
  • 사라 골자리
    ۳ مهر ۹۹، ۱۸:۴۷
    사라  골자리

    میخوای برات بزارم؟؟؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ مهر ۹۹، ۱۸:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    امممم خواستن که میخوام 
    ولی نمد چی 
    از یه طرف میخوام عکس د بویز باشه از یه طرف دیگه میخوام عکس فقط یکی از اعضاشون باشه ولی دلم نمیاد =\

  • 사라 골자리
    ۳ مهر ۹۹، ۱۸:۴۸
    사라  골자리

    ببین تو این سایت هرکدومو که دوست داشتی بگو برات بزارم کیلیک

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ مهر ۹۹، ۱۸:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خیلی نازن ولی همه خوشگلاش رو قبلا تو وبای دیگه دیدم 
  • DRSVHOST 32
    ۳ مهر ۹۹، ۱۸:۴۹
    DRSVHOST 32

    بیا خودم عوض کنم :^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ مهر ۹۹، ۱۸:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    الان تا خودم یه امتحان کنم بعد اگه نتونستم مزاحم میشم XD
  • Mr.Ghost .14
    ۳ مهر ۹۹، ۱۸:۵۰
    Mr.Ghost .14

    لینک یک

    لینک دو

    لینک سه

    برو تو این سه تا لینک کلی قالب هست یکیشو انتخاب کن بد منو نویسنده کن :)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ مهر ۹۹، ۱۹:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یکی رو انتخاب کردم ولی فعلا برم ببینم خودم میتونم یا نه -_______-
    ❤❤❤❤❤❤❤
  • 사라 골자리
    ۳ مهر ۹۹، ۱۸:۵۱
    사라  골자리

    خوب تو دیگه یچیت هس یا یکی یا همه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ مهر ۹۹، ۱۸:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممممم اخه همشونو خیلی دوست دارم ولی از یه طرف هم دلم میخواد فقط یکیشون رو بزارم از یه طرف هم یکی دیگشون -______-
  • 사라 골자리
    ۳ مهر ۹۹، ۱۸:۵۳
    사라  골자리

    خوب میتونی خودتم تو همن سایت بسازی قالب دلخواهتو

    کیلیک

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ مهر ۹۹، ۱۸:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها باش الان یه امتحانی میکنم اگه ریدم میام میگم شماها برام درستش کنین 😂
  • 사라 골자리
    ۳ مهر ۹۹، ۱۸:۵۹
    사라  골자리

    باش موفق باشی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ مهر ۹۹، ۱۹:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ^3^
  • Helen ..
    ۳ مهر ۹۹، ۱۹:۰۶
    Helen ..
    همه زدن تو کار تغییر دکوراسیون چرا ؟؟؟منم این همه رنگ عوض کردم فک کنم چند روز دیگ عوضش کنم باش
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ مهر ۹۹، ۱۹:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمد والا 

  • a real army
    ۳ مهر ۹۹، ۱۹:۰۶
    a real army

    سلام بیبیی❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    والا من اگه بلد بودم مال خودمو درست میکردم😐😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ مهر ۹۹، ۱۹:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    XD منم بلد نیستم میخوام ببینم میتونم یا نه =\
    عرررر  روشنا تویی که!!!
    عررررر سلوم 
    خوبی؟
  • mochi ^-^
    ۳ مهر ۹۹، ۱۹:۱۸
    mochi ^-^

    برید یاد بگیرید خیلی آسونه بخدا:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ مهر ۹۹، ۱۹:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من که رفتم دیدم هیچی بلد نیستم =\
    -________-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7