🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
۱۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ^^ Rozhi
    ۲۸ شهریور ۹۹، ۲۰:۵۰
    ^^ Rozhi

    جرررر دیقاااااااااااااا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ شهریور ۹۹، ۲۰:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂XD
  • 사라 골자리
    ۲۸ شهریور ۹۹، ۲۰:۵۳
    사라  골자리

    جررررررررررررر کاملا همینه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ شهریور ۹۹، ۲۰:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بله بلع 😂
  • 사라 골자리
    ۲۸ شهریور ۹۹، ۲۰:۵۵
    사라  골자리

    فقط ما گوشی دستمونه بجای .....

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ شهریور ۹۹، ۲۰:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهوم این ماله قبل از کرونا بود 

  • 사라 골자리
    ۲۸ شهریور ۹۹، ۲۰:۵۹
    사라  골자리

    ارعععععع

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ شهریور ۹۹، ۲۱:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممم
  • Vanda . C111
    ۲۸ شهریور ۹۹، ۲۱:۰۰
     Vanda . C111

    ریالریالرلریالر

    😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ شهریور ۹۹، ۲۱:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ریالر یعنی چی؟
    سه روز تا کامبک T-T
  • 사라 골자리
    ۲۸ شهریور ۹۹، ۲۱:۰۲
    사라  골자리

    این تیکه ی کنسرتو یه جور دیگه هم سوژه کرده بودن مردم اونم باحال بود 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ شهریور ۹۹، ۲۱:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها 
    چجوری کرده بودن؟
  • 사라 골자리
    ۲۸ شهریور ۹۹، ۲۱:۰۵
    사라  골자리

    شونه های جین قد جین و......

    بعد تهیونگ زایش کرد

    😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ شهریور ۹۹، ۲۱:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها اونو هم دارم 
    میگه من ورلد واید هندسامم XD
  • Vanda . C111
    ۲۸ شهریور ۹۹، ۲۱:۰۵
     Vanda . C111

    عر !

     

    ریالر هیچی عنی نیس ، محض رضای خداس :/

     

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ شهریور ۹۹، ۲۱:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها =\\\\\
    من دارم دیوونه میشم از فکر کامبک خداااااا عرررررر
  • 사라 골자리
    ۲۸ شهریور ۹۹، ۲۱:۰۸
    사라  골자리

    نچ اون نه

    دوبله طنز بود فکر کنم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ شهریور ۹۹، ۲۱:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها 
  • PARK 🌙MOON
    ۲۸ شهریور ۹۹، ۲۱:۱۶
    PARK 🌙MOON

    تو اونیکی ورژنی ک این تیکه کنسرتو طنزش کرده بودن جین میگف

    شونه های پهن دارم

    قد بلند دارم

    من

    جزابم

    😂😂😂😂

     

    بعد تهیونگ میگف

    شونه های پهن داری

    قد بلند داری

    ولی

    ب پای من نمیرسی😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ شهریور ۹۹، ۲۱:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره من اینو دیدم 
    خعلی خوب بود XD
  • Raya Jk(:
    ۲۸ شهریور ۹۹، ۲۲:۱۷
    Raya  Jk(:

    از کجا فهمیدی همینه؟؟

    ما دس به یکی میکنیم به هم میرسونیم بعد دوستای گربه صفت من میرن منو لو میدن.....البته ناظم باور نمیکنه چون خرخونی رایا تو مدرسه ثابت شده😶  

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ شهریور ۹۹، ۲۲:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اووووو 
    منو رفیقامم میگیم بیاین تقلب کنیم اخر هیچکدوم نمیرسونیم XD
  • کافه ذهن ☕☕
    ۲۸ شهریور ۹۹، ۲۳:۴۷
    کافه ذهن ☕☕

    😅👍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ شهریور ۹۹، ۲۳:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂❤
  • Rashin Blink
    ۲۸ شهریور ۹۹، ۲۳:۵۵
    Rashin Blink

    وای من عاشق این ویدیوهه ام😒😁😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ شهریور ۹۹، ۲۳:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخ منم خیلی میدوستمش 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7