🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۹، ۰۱:۱۸ ب.ظ

من دیووووونه شدم

کل دیشب گریه کردم 

حالا بگین برایه چی؟؟؟

داشتم همینجور با خدا بلند درد و دل می کردم خواهرام هم کنارم بودن 

میگفتم:  اخه خدا الان یه بچه ۱۴ ساله باید 

از یه پسره کره ای ۲۳ ساله خوشش بیاد

بعد همینطور گریه می کردم 

دست تو موهام می اوردم 

مثله جن شده بودم 

هی میگفتم:  یونگهون یونگهون یونگهون یونگهون یونگهون یونگهون یونگهون یونگهون 

یونگهون یونگهون یونگهون یونگهون یونگهون یونگهون یونگهون یونگهون یونگهون

یونگهونااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

بعدشم با بالشت و پتویه خیس خوابیدم =\

البته تنها دیشب نبود 

یه ماه پیش نزدیک دو هفته همینجوری بودم 😐

برام دعا کنین خدا بهم عقل بده 😑😭

 

Elina SH Drsvhost 32 Elina SH min  Reyhane❣ کافه ذهن ☕☕ eshghe ramtin Namgar Kim Elina SH eshghe ramtin Elina SH Slay Ruby eshghe ramtin Slay Ruby eshghe ramtin eshghe ramtin THE BOYZ   빵❤ 큐
Last Comments :
۱۶ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Elina SH
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۳:۲۰
    Elina SH

    من حتما دعااا میکنم ک هیچ....یه آش نذریم برات میدم بیرون😐😒💢💢💢💢💢

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۳:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    تنکس 😑
    اینقدر دیشب به یونگهون فکر کردم که هم خوابشو دیدم هم صبح که بلند شدم اولین جمله ای که گفتم درباره یونگهون بود 😐😭😭😭😭😭😭😭

  • Drsvhost 32
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۳:۲۵
    Drsvhost 32

    خدا بهش زیبایی دادع که تو ع*** بشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    وای

     

    +

    بجاش بگریه خخخخخخخخخخخ

     

    کره بری اونوارو ببینی سکته رو که میزنی خخخخخخخخخخخ

    نه؟؟؟

    عرررررررررررررررر

     

    دعا دعا دعا که عقلت بجا بیاد

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۳:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    راستش من کله زندگیمو گریه کردم 
    حتی وقتی ده بویز تویه کینگ دام اول شد من گریم گرفت 
    اگه ببینمش فکر کنم سه چهار قولو بزام 😐
    انشالله
  • Elina SH
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۳:۳۱
    Elina SH

    یاااااااا اینهمه وابستگی نابودت میکنه بچه جاان😒😒😐

     

    ولی یجورایی بهت حقم میدم😑😅😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۳:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هر روز میخوام عکساشون رو حذف کنم تا فراموششون کنم ولی دلم نمیاد 😭😭😭😭😭

  • min Reyhane❣
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۳:۳۲
    min  Reyhane❣

    😐😀😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    پارهههههههههههههههههههههههههههههههههه

    پارههههههههههه

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۳:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
  • کافه ذهن ☕☕
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۳:۳۶
    کافه ذهن ☕☕

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۳:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    =\\\\\\\\\\
  • eshghe ramtin
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۳:۳۶
    eshghe ramtin

    -____________________________________.

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۳:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخ اسمت =\
    یونگهوننننننننننننننننننننممممممممممم کجاییییییییییییییی دقیقاااااااااااااااا کجایییییییییییییییی؟؟؟؟
  • Namgar Kim
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۳:۴۳
    Namgar Kim

    خدا بهت عقل بده🤦🏻‍♀️

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۳:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    الهی امین 
  • Elina SH
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۳:۵۴
    Elina SH

    معلومه ک دلت نمیاااااااد...منم هستممممم ....ولی در این حد گریه و زاری کردن اخه.......😐😐😐

     

    چهارساله دیگه هرلحظه خودت رو اسکل میخونی مطمعن باش:|😅😒

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۳:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اخه چرا من نمتونم خودمو کنترل کنم 😐
    میدونم ولی خب چیکار کنم دست خودم نیست 😭😭😭😭😭😭
  • eshghe ramtin
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۳:۵۶
    eshghe ramtin

    ای خودا

    تو کیستی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۴:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مینا 
    جین لاور 
    ۱۴ ساله 
    بوشهر 
    دارایه یک خرگوش به نامه جینا 
  • Elina SH
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۳:۵۸
    Elina SH

    من باید باشم آدمت کنم..تجربشو دارمممم😐😒😒🔥🔥✂✂🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪

     

    ولی خب من چیکارم؟!😒😐😅...خودت درست کن خودتو بچه وگرنه به فنا میرری😒😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۴:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باش خودم یه کاریش میکنم 
    😑😐😐😐😐😐😐😐😐
  • Slay Ruby
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۴:۰۳
    Slay Ruby

    جدی میگی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۴:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نه الکی میگم 😐

  • eshghe ramtin
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۴:۰۶
    eshghe ramtin

    خخخخخخخخخخخخخخخخخ

    مینااااااااااااااااااااااااااا

    چطوری لاو؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۴:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خوبم (الکی)
    تو چطوری  ؟؟؟؟؟
  • Slay Ruby
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۴:۰۷
    Slay Ruby

    خخخخ

    اخه باورم نمیشه 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۴:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    =\ 
    چیه تا حالا یه فن گرله اسکول ندیدی؟؟؟؟😭😐😂😒😞
    ز_لعملطملتتظظتکامظملطالتطمتلطمنلطلتطلتط 

  • eshghe ramtin
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۴:۰۷
    eshghe ramtin

    خخخخخخخخخخخ

    مرسی بد نیستم

    دعا کن قبول شمممممممممممممم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۴:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اگه خدا میخواست دعای منو قبول کنه من الان کره بودم 😂😐😭😑😑😑😑😑
    باش دعا میکنممممم 😀😀😀😀😀😀😀

  • eshghe ramtin
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۴:۱۰
    eshghe ramtin

    دیوونه

    مرسی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۴:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😀
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ مرداد ۰۲، ۲۲:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    پستای قدیمیم همه آبرو ریزی ان ㅠㅠ
    چرا انقده اسکل بودممممممم مفحغنع سممهییه معمییع جسم عف سطعجعسم عجسسعجعس جحسعسعح س۵سفح فسخ
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ مرداد ۰۲، ۲۲:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اصن چی تو فکرم بوده که همچین پستایی رو گذاشتم ؟ XD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7