🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۰ ب.ظ

مسلمون

وقتی مامانم میگه:

تو حق  نداری بایه کره ای ازدواج کنی چون اونا مسلمون نیستن 

و چیزی که من به مامانم نشون میدم 😎

.

.

.

.

.

.

فکر کنم مامانم راضی شد 😂

 

 

𝐂𝐚𝐥𝐢𝐜𝐨‵ 猫 ** RBE ** mochi ^-^ 전♡ 미수 The UтaNa ...Soofia ... 𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲   ‌‌ m.army shina .em a real army a real army min  Reyhane❣ Vanda  . C111 Arezoo
Last Comments :
۱۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝐂𝐚𝐥𝐢𝐜𝐨‵ 猫
    ۲۹ مرداد ۹۹، ۱۲:۲۸
    𝐂𝐚𝐥𝐢𝐜𝐨‵ 猫

    XDDDDDDDDDDDDD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ مرداد ۹۹، ۱۲:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😀
  • ** RBE **
    ۲۹ مرداد ۹۹، ۱۲:۵۲
    ** RBE **

    😂عبدالجین😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ مرداد ۹۹، ۱۳:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خودم وقتی اینو دیدم جررررر خوردم 😂😂😂😂😂😂😂😂

  • mochi ^-^
    ۲۹ مرداد ۹۹، ۱۳:۲۵
    mochi ^-^

    😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ مرداد ۹۹، ۱۳:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😀😀😀😀😀😀😀😀
  • 전♡ 미수
    ۲۹ مرداد ۹۹، ۱۳:۳۵
    전♡ 미수

    حاج اقا ورلد واید جین😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ مرداد ۹۹، ۱۳:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    حجت الاسلام سوکجین 😂😂😂😂😂😂😂😂
  • The UтaNa
    ۲۹ مرداد ۹۹، ۱۸:۲۹
    The UтaNa

    هاهاXD 

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ مرداد ۹۹، ۱۵:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂
  • ...Soofia ...
    ۲۹ مرداد ۹۹، ۲۳:۵۳
    ...Soofia ...

    خخخخخخ

    تهیونگ هم مسلمونه😂😂

    یه روز روحانی شده بود😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ مرداد ۹۹، ۱۵:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • 𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌
    ۳۰ مرداد ۹۹، ۰۹:۵۷
    𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲   ‌‌

    عربی رقصیدن تهیونگو بش نشون میدم 😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ مرداد ۹۹، ۱۵:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂خخخخخخخخ
  • m.army
    ۳۰ مرداد ۹۹، ۲۰:۴۳
    m.army
    مامانم من میگه تو فقط ازدواج کن هر خری یاشه قبوله بعد من 14 سالمه خیر سرم دختر بزرگشم :) دارم در محبت مادری مامانم غرق میشم اصلا:((((
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ شهریور ۹۹، ۱۵:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخ
    مامان من میگه میخوام به یه حجت ایلامی چیزی بدمت ادم شی
  • shina .em
    ۱ شهریور ۹۹، ۰۱:۲۰
    shina .em

    جررررر😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ شهریور ۹۹، ۱۵:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂🙂
  • a real army
    ۱ شهریور ۹۹، ۲۰:۱۲
    a real army

    عععرررررررر حاج عبدلجین😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 وتففففففففففففففف😂😂😂😂 چقدم بش میاد لامذهببببببب😍😍❤❤❤👍👍

    خوفی عخشم؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ شهریور ۹۹، ۱۵:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخخخ
    ارههههه خیلی بهش میاد لاعنتیییی
    اره خوبم 
    چهارشنبه منتظرت بودم نیومدی 🥺

  • a real army
    ۳ شهریور ۹۹، ۰۴:۲۳
    a real army

    ببشید بیب جوابتو ندیدم احتمالا یکی قبل من دیده بود😭😭😭😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۳:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها  عیب نداره 
    الان نت دارم بیا وات اگه تونستی 
  • min Reyhane❣
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۱:۰۲
    min  Reyhane❣

    السلام علییکم

    معرفی میکنم

    ابو سهیل سوکجین الله بن جین کبیر

    😂😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۳:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • Vanda . C111
    ۱۰ شهریور ۹۹، ۱۶:۴۱
    Vanda  . C111

    جر XD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ شهریور ۹۹، ۱۶:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عبدلجین 😎😎
  • Arezoo
    ۲۵ آبان ۹۹، ۱۶:۴۱
    Arezoo

    حاج کوک چی یا جمین😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ آبان ۹۹، ۲۳:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام ^~^
    خخخخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7