🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۱۳ ب.ظ

مدرسه T-T

خب فردا مدرسه ها باز میشه 😭😭😭

فعلا یه صلوات بفرستین 

حالا همه با هم بگین :

مکن ای صبح طلوع 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

خب نگران نباشین من هستم 😂

ولی خب شاید کمتر بیام 

مدرسه خوش بگذره بهتون 

ایشلا هیچکدومتون تو امتحان نرینین 😑

سر جلسه های امتحان یاد ما هم باشید 

فعلا هستم 😂

Rashin Blink Rashin Blink ailin _n❣ Rashin Blink AJ deadshot AI ALEX 𝓒𝓪𝓵𝓲𝓬𝓸‵ 猫 𝓒𝓪𝓵𝓲𝓬𝓸‵ 猫 Black  pink_2020 ناشناس
Last Comments :
۱۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Rashin Blink
    ۱۴ شهریور ۹۹، ۲۳:۲۸
    Rashin Blink

    هیییع

     

    هقققققق

    عررررررر

    مرررررررگ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ شهریور ۹۹، ۲۳:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیع 
    عرررررر 
    هقققق
    ما که نمیریم مدرسه 😂
  • Rashin Blink
    ۱۴ شهریور ۹۹، ۲۳:۳۲
    Rashin Blink

    مکن ای صبح طلوووووع😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ شهریور ۹۹، ۲۳:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مکن ای صبح طلوع 😭😭😭😭😭😭
  • ailin _n❣
    ۱۴ شهریور ۹۹، ۲۳:۳۲
    ailin _n❣

    وای نح نگوووو

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ شهریور ۹۹، ۲۳:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیع من نگم هم مدرسه باز میشه
  • Rashin Blink
    ۱۴ شهریور ۹۹، ۲۳:۳۵
    Rashin Blink

    عه! ایلین! دختر بزرگ من!😐😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ شهریور ۹۹، ۲۳:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اههههه
    پشمامممممم
  • AJ deadshot
    ۱۴ شهریور ۹۹، ۲۳:۳۹
    AJ deadshot

    باز امد بوی گهههههههه مدرسه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ شهریور ۹۹، ۲۳:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممممممممممم 😭😭😭
    من که نمیرم آرا ناراحتم خداااا 😂😂😂😂😂
  • AI ALEX
    ۱۴ شهریور ۹۹، ۲۳:۵۴
    AI ALEX

    پس فردا مدرسه دارم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ شهریور ۹۹، ۰۱:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اه 
    مال ما هنوز معلوم نیست 😑
  • 𝓒𝓪𝓵𝓲𝓬𝓸‵ 猫
    ۱۵ شهریور ۹۹، ۰۰:۲۳
    𝓒𝓪𝓵𝓲𝓬𝓸‵ 猫

    عرررررر من فردا نمیرم پس فردا میرم -_-

    بابام میگه نمیزارم بری امسال به هییییییچ وجه :///

    میگه ماهی یبار فقط برا رفع اشکال میری ._.

    بهرحال..

    عررررررر خیلی دلم برات تنگ شده بود مینایییی T^T

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ شهریور ۹۹، ۰۱:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم ننه بابام نمیزارن 
    عرررررررررررررر می تووو 
    =(

  • 𝓒𝓪𝓵𝓲𝓬𝓸‵ 猫
    ۱۵ شهریور ۹۹، ۰۱:۴۲
    𝓒𝓪𝓵𝓲𝓬𝓸‵ 猫

    یکم پیش داشتم ام وی tattoo رو میدیدم ینی به معنای کلمه دهنم 0 شده بود:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ شهریور ۹۹، ۰۱:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخ  من عاشق پارت رپ سونوو ام خیلی خفن بود 😍😍😍😍😍😍😍😍
    موهای یونگهون هم خیلی خوب بود 
  • Black pink_2020
    ۱۵ شهریور ۹۹، ۰۹:۰۱
    Black  pink_2020
    فعلا از،دست اوقده های معلمان باید دوباره شروع کنیم.
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ شهریور ۹۹، ۱۵:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیع 😑😑😑😑😑😑😑
  • ناشناس
    ۱۸ شهریور ۹۹، ۲۰:۰۸
    ناشناس

    نههههه من فردا باید برمممممم :(

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۸ شهریور ۹۹، ۲۰:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اخی موفق باشی =(

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7