🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۱۵ ق.ظ

ما از خودی خوردیم (TBZ) =\

دبــــــــــــی!!!

کوین داره هیت میگیره اونم از دبی های کره ای!!!

قضیه از این قراره که 

توی لایو امروز یه فن توی کامنتا  یه فحش مینویسه 
بعد هیونجه اون کلمه رو میگه (هیونجه انگلیسیش داغونه)
و کوین به هیونجه میگع که این فحشه و تکرارش نکنه 
و معنی فحشه رو بلند میگه

و برای همین دبی های کره ای عصبانی ان =\\\\\\

 

لطفا اگه به خودتون میگین دبی 

این هشتگ رو توییت کنین

#throwitbackkevin

 

اگع توییتر ندارین به بقیه دبی ها اطلاع رسانی کنین 

اگع هم توییت کردین بهم بگین ❤

ممنون از توجهتون :)

Baby angel Kooki lover V ♱ C111 Baby angel Kooki lover Baby angel Kooki lover Baby angel Kooki lover Baby angel Kooki lover Baby angel Kooki lover Baby angel Kooki lover Baby angel Kooki lover 𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃 Baby angel Kooki lover 아일린❣️𝐸𝑁𝐺𝐸𝑁𝐸 ❣️ 💙💜 ϲяγѕταℓ Shoco -🍫 💙💜 ϲяγѕταℓ Arefeh  Kpoper ❤🌹 아일린❣️𝐸𝑁𝐺𝐸𝑁𝐸 ❣️ 아일린❣️𝐸𝑁𝐺𝐸𝑁𝐸 ❣️ Shoco -🍫 Arefeh  Kpoper ❤🌹 Arefeh  Kpoper ❤🌹 Arefeh  Kpoper ❤🌹 ♡Parnian.jk DIANA ヾ(⌐■_■)ノ♪ Raha
Last Comments :
۲۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Baby angel Kooki lover
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۰:۱۸
    Baby angel Kooki lover

    سلام دبیی جذاب 

    هیچی ع حرفات حالیم نشد 😐

    من توییت ندارم 

    :(((

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۰:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😑😂
    ببین امروز چهارتا از اعضای دبویز لایو بودن بعد یه فن یه فحش میفرسته بعد یکی از اعضا اونو بلند میخونه و کوین میگع که این فحشه و تکرارش نکنه و معنی کلمه رو بلند میگه 
    والا خودمم نمدونم چرا فن ها ناراحت شدن 

  • V ♱ C111
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۰:۲۴
    V ♱ C111

    فنه کخ داشته فحش بده؟فن بود یا هیتر؟

    _نپرس کخ چیه حوصله توضی ندارم 😂 :/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۰:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ایش نمدونم والا 
    جررررر
    من نمدونم این فن بود چی بود 
    ولی خواهرم که بایسش کوینه داره خودشو جر میده 😑
    بهم گفته برم همه دبی ها رو خبر کنم😑

  • Baby angel Kooki lover
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۰:۳۶
    Baby angel Kooki lover

    عا گرفتم چی شد 

    الان فنا ب نظرم باید از اون هیتره یا فنه ک فحش داده ناراحت میشدن ن اعضا 

    عجیبه @_@

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۰:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دقیقا 
    والا نمدونم اینا چجوری اسم خودشون رو میزارن فن :)

  • Baby angel Kooki lover
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۰:۴۱
    Baby angel Kooki lover

    بیخیال حالا ..😂

    خوبی تو ؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۰:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😅
    ممنون خوفم 
    تو خوفی؟؟؟؟

  • Baby angel Kooki lover
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۰:۵۴
    Baby angel Kooki lover

    خوبه ک خوبی *-*

    منم خوبم 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۲:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ببخشید دیر جواب میدم 
    داشتم علوم میخوندم -______-
    خدا رو شکر  که خوبی و منم خوبم 😂جر
  • Baby angel Kooki lover
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۲:۰۱
    Baby angel Kooki lover

    ن اشکال نداره 

    فک کردم خوابیدی :/

    جعرررر.

    چ کنیم حالا ؟

    بحرفیم؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۲:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جعررررر
    خخخخ 
    نمد 
    اری بحرفیم 
  • Baby angel Kooki lover
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۲:۰۸
    Baby angel Kooki lover

    ج ح بریم 

    چون حرفیدنم نمیاد وقتی زیاد نشناسم کسیو :)))

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۲:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اممم دوتاییی؟
    اوک چون شاید بعدا این پست رو پاک کردم 
    خب من شروع کنم یا تو؟

    رفتی ؟
  • Baby angel Kooki lover
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۲:۱۹
    Baby angel Kooki lover

    خب من 

    ج‌

    ن هستم تا صب

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۲:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عر!
    از اخرین نظر خصوصی وبت اسکرین بفرست 😐
    اها 
  • Baby angel Kooki lover
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۲:۲۳
    Baby angel Kooki lover
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    باشه

    فق ** طوره ها

    اسکرینو چطور بفرستم اخه

    کپی میفرسم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۲:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خصوصی بفرست 😑

  • 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۲:۲۶
    𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

    اتفاقا بلند هم نمیگه از کادر هم خارج میشه تا دبی نبینتش

    چشونه واقعا؟ وتف‌...

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۲:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بیداری؟ (نع خوابه اخع این چه سئوالیه 😑)
    اها من دیر به لایو رسیدم 
    والا منم نمدونم 😑💔
    بعد به خودشون میگن دبی😐
  • Baby angel Kooki lover
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۴:۳۰
    Baby angel Kooki lover

    اوه ینی اون پستتو دید ؟

    شرمنده 

    ببخشیدددد

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۹:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوم
    عب نداره 
  • 아일린❣️𝐸𝑁𝐺𝐸𝑁𝐸 ❣️
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۷:۲۹
    아일린❣️𝐸𝑁𝐺𝐸𝑁𝐸 ❣️

    چرا این فنای کره ای انقد چسن:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۹:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    والا نمدونم -___________-
  • 💙💜 ϲяγѕταℓ
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۸:۳۱
    💙💜 ϲяγѕταℓ

    عاخه چشونه واقعنن؟!!! میام میزنمشون والا عححح😠😠😡 به بایسم چیکار دارین؟ میام روزگار همه اون دبی های احمقی که به کوین هیت میدنو سیاهه سیاه میکنم دیگه تا عمر دارن اسم بچه منو اینطوری خراب نکنن😠😠😡😡😡😡 

    واقعن خیلی آدمای سه نقطه عه دورواین😑😑😑

     

    اینا هم ابزار الات جنگیه منن برا حمله

    🗡🗡🗡🔫🔫🔫✂️✂️✂️📌📌📌🏹🏹🏹🔪🔪🔪🤺🤺🤺

    1

    2

    3

    حملهههههههههههههههههه😡😡😡😡👟👟👟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۹:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخ 
    اروم باش بزار همه با هم اماده شیم بعد حمله میکنیم 😂
    راستی خواهرم میگه تغییر بایس بده چون بایسش کوینه😑😂 
    جر 

  • Shoco -🍫
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۸:۴۰
    Shoco -🍫

    ودف ینییییییییی چییییییییی😐🔪🔪🔪

    عهههههه چقههههه خررررررر

    ما از خودی خوردیمو خوب اومدی واقعااا

    واقعا بده که بچه داره رو تربیت کره ایا و اعضا کار میکنه که تا یچیزیو معنیشو نمیدونن نگن؟؟؟؟!!!! 😐😑😑😑

     

    #کریستاال

    منم میام بیا با هم بریم جرشون بدیم😑😑

    ولی خدایی با پونز؟؟😂😂😂😂😂

     

    عاقا من الان به شدتتتتت ذهنم درگیر شده که فوشه چی بوده😐😂

    البته یه حدسایی میزنم🤔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۹:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ایششششش خیلی خرن 
    واقعاااااااااااااا
    جررررررررر 
    والا منم نمدونم معنیش چیه =\
  • 💙💜 ϲяγѕταℓ
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۸:۵۰
    💙💜 ϲяγѕταℓ

    #شوکو 

    ببین من هر چیز تیز و آسیب رسانی پیدا کردم میخام باهاش حمله کنم، اصلنم رحم ندارم پونز وسیله ای بسیاااااااررر خطرناک هست خیلی مراقبات باشین😂😂😂😐🤦

     

    حالا بیا بریم سنگر بگیریم🍴🍴🍴🔪🔪🔪🤺🤺🤺✒️✒️✒️(اینم فرو کنیم درد داره😂)

    🗡🗡🗡🗡🔫🔫🔫🏹🏹🏹🏹📌📌📌📌✂️✂️✂️✂️

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۹:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    جرررررررررررررررررررر
  • Arefeh Kpoper ❤🌹
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۹:۳۲
    Arefeh  Kpoper ❤🌹

     خیلی اشغالن دیروزه کلا روزه بدی بود 

    من که کلی برای کوینم توئیت زدم 

    تازه بچه طوری ام میگه که فنا ناراحت شن بمیرم براش الهی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۹:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممممممم
    خواهر منم خودشو جرید (بایسش کوینه)

  • 아일린❣️𝐸𝑁𝐺𝐸𝑁𝐸 ❣️
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۹:۳۶
    아일린❣️𝐸𝑁𝐺𝐸𝑁𝐸 ❣️

    من حاضرم هرچی فحش فارسی هست جلو دوربین بگن آخ نمیگفتم قربون صدقشونم میرفتم._.

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۹:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررررر 😂😂😂😂😂😂

  • 아일린❣️𝐸𝑁𝐺𝐸𝑁𝐸 ❣️
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۹:۳۹
    아일린❣️𝐸𝑁𝐺𝐸𝑁𝐸 ❣️

    والا به خدا:/

    این نتیزنای کره ایم روانین اصن=/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۹:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اصن فقط فنای ایرانی خوبن 😌✌😂😑
    جررررررررر
  • Shoco -🍫
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۹:۴۴
    Shoco -🍫

    اههه من میخام بدونم فوشه چییی بودهههه😐😐😐😂😂😂😂

     

    کریستال

    حقیقتا قانع شدم😂😂✌

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ آبان ۹۹، ۰۹:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میخوای بهت بگم بیا خصوصی چون نمدونم چیه 
    بعد اگع معنیشو میدونی بهم بگو 😐😂
  • Arefeh Kpoper ❤🌹
    ۲۰ آبان ۹۹، ۱۰:۱۹
    Arefeh  Kpoper ❤🌹

    در جواب اینکه کوین چی گفته لینک

    برین تو لینک ببینین 

    اصلا بچه بلند نمیگه فقط هیونجه بلند میگه اونم که گفت نمیدونه معنیش چیه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ آبان ۹۹، ۱۰:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها من با اینکه لایوه رو دیدم متوجه نشدم 😐💔
    الان میفهمم برا چی از کادر رفت بیرون 

    این فیلمه رو از اینستا گرفتی نه؟
    ادمینش با خواهرم دوسته
  • Arefeh Kpoper ❤🌹
    ۲۰ آبان ۹۹، ۱۰:۲۹
    Arefeh  Kpoper ❤🌹

    اوهوم خودم با ادمینش دوستم 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ آبان ۹۹، ۱۰:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها 
    عجب دنیای کوشولوییه ¢~¢
  • Arefeh Kpoper ❤🌹
    ۲۰ آبان ۹۹، ۱۰:۳۲
    Arefeh  Kpoper ❤🌹

    اوهوم 

    من خودم فن پیج دارم برای همین با چن تا فپای فندوم های دیگه به غیر از فپه خودم دوستم یکیشم دبویز عه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ آبان ۹۹، ۱۰:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهااااااااا 
    *^*
  • ♡Parnian.jk
    ۲۰ آبان ۹۹، ۱۶:۱۰
    ♡Parnian.jk

    وات؟؟؟؟؟😐😐😐😐🔪💔

    مگه میشه!!!!!!!؟؟؟؟؟؟

    خو مگه بچه چه گناهی کرده(دایه عزیز تر از مادر😂😂😂)

    حالا انگار من دبیم

    هیع 

    تف تو....

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ آبان ۹۹، ۲۲:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیع 
    چی بگم 
    معلوم نیس فن بوده یا نه 
    ایش 

  • DIANA ヾ(⌐■_■)ノ♪
    ۲۲ آبان ۹۹، ۱۱:۵۱
    DIANA ヾ(⌐■_■)ノ♪

    سلام خوبی چخبر

     میای بحرفیم من حوصلم سر رفته

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ آبان ۹۹، ۱۳:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلوم ممنون خوبم شلامتی 
    بحرفیم 👻
  • Raha
    ۱۸ خرداد ۰۱، ۲۲:۱۰
    Raha

    هنوز سایت کار میکنه؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ مهر ۰۱، ۰۸:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام :) 
    فعلا همینجوری رهاش کردم بمونه ... 
    شاید یه روزی یه وقتی دوباره فعالیت کنم ! 3>
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7