🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۰۲:۲۶ ب.ظ

لطفااااااااااااااااا

بچه ها لطفا برین توی hi kpop اونجا لینک یوتیوب ام وی د بویز 

هست برین بازدید بزنین 

لطفاااااااااااااااااااااااا

مطمعنم پشیمون نمیشین چون فوق العاده بود 

و اینکه واقعا ممنونتون میشم 

هرکاری بتونم براتون انجام میدم 

😭😕❤

 Vanda . C111 shinya an otaku and army ... vista ... vista shinya an otaku and army shinya an otaku and army shinya an otaku and army sana army sana army sana army sana army sana army sana army sana army Rashin Blink min  Reyhane❣  Shin_ he  Vanda . C111  Vanda . C111  Vanda . C111
Last Comments :
۲۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Vanda . C111
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۴:۲۹
     Vanda . C111

    ججججججاااااننننننننن ننتونننننننننننننن بازدید بزنینننننننننننننننننننن

    کللللللللییییییییییییییییییییییییییییکک

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۴:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😭😭😭😭😭😭😭😭😭
    لطفااااااااااااا
  • shinya an otaku and army
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۴:۲۹
    shinya an otaku and army

    تو یوتیوبه نه؟؟

    وی پی ان ندارمممممم:((((

    وگرنه نگا میکردم واقعا ببخشید معذرت میخوام

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۴:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره
    عیب نداره 😭❤ 
  • ... vista
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۴:۳۱
    ... vista

    وندا؟:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۴:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    =\
    مینا ام 
  • ... vista
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۴:۳۴
    ... vista

    میدونم اون بالاییو میگم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۴:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوک
  • shinya an otaku and army
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۴:۳۵
    shinya an otaku and army

    عهههههههه

    راستی تو که مینایی

    ببخشید گفتم میام حرف بزنیم یادم رف:(((

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۴:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عیب نداره =)
    من الان فقط برا د بویز ناراحتم 😭😭😭😭😭
  • shinya an otaku and army
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۴:۳۸
    shinya an otaku and army

    هعی

    خودتو ناراحت نکن بابا فدا سرت چیزی نیس که

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۴:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    تو که نمدونی من چقدر د بویز رو دوست دارم 😭😭😭😭😭
    گریه کنن گریم میگیره 
    خوشحال باشن خوشحالم 
    بخندن میخندم 

  • shinya an otaku and army
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۴:۴۲
    shinya an otaku and army

    ای خدااااااااااااااا

    اینقد خودتو ناراحت نکننننننننننننننننننننننننننن

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۴:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیع اونا تمام زندگیمن 
    چجوری ناراحت نباشم =(
  • sana army
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۵:۰۴
    sana army

    عرررررررررررررررررررررررررررررررررررر

    رقصش

    متنش

    همه چیش

    من 5 بار دیدم

    بعد رفتم پای گوشی دیگه یادم نبود بیام بت بگم

    اونی که اولین رپ رو خوند کی بود؟؟

    بایسم شده

    عرررررررررررررررررررررررررر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۵:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره خیلی عالی بودددددد 
    منم ۶ بار دبدم 
    موهاش چه رنگی بود؟
    فکر کنم منظورت سونوو هست 

  • sana army
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۵:۰۸
    sana army

    همگان خفه شن برن بازدید بزنن

    ناموصا خیلی تلاش کردن رقصشون خیلی سخته رپشون

    ترانشون

    متنشون

    بریم زر اضافی نزنیم بازدید بزنیم

    عررررررررررررررررر

    گریههههههههههههههه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۵:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    لطفااااااااااااا 
    پسرام عالین 😭😍
  • sana army
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۵:۱۱
    sana army

    ببین خوش تیپ بید اوین کسی بود که تو ام وی رپ رو شروعید

    اصن

    جعرررررررررررررررررررررررررررررررررررر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۵:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    موهاش سیاه بود؟
    گوشه گونش یه قلب سیاه شکسته بود اون کیم سونوو هست 

  • sana army
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۵:۱۵
    sana army

    عررررررررررررررررررررررررر

    عررررررررررررررررررررررررررررر

    کیم سونووووووووووووووووووووووووووووو

    ببینم اخلاقش مثل شوگاعه بی تی اسه؟؟

    تظاهر به سرد بودن دلی پر از گل و بلبل؟؟؟

    عرررررررررررررررررر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۵:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اممم خب از نظر من پوکرهه  
    امممم و یکم خنگه 😂😑
    یکم شبیه فکر میکنم 
  • sana army
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۵:۱۸
    sana army

    شبیه کدو اعضای بی تی اسه به نظرت؟؟

    اصن ارمی هستی؟؟لاولی؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۵:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره بابا ارمی ام اون بالای وب نمیبینیی نوشته BTS 😐
    همون شوگا 

  • sana army
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۵:۱۸
    sana army

    ااااااااااااااااااااااا

    به بچم نگو خنگگگگگگگگگگگگگگگ

    جعرررررررررررررررررررررررررررر

    میگم لاو میشه بیوشو بزاری؟؟؟؟؟؟؟

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۵:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂
    بیوگرافی اعضا رو گذاشتم قبلا 

  • sana army
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۵:۲۰
    sana army

    ههههههههههههههههههه

    هوووووووووووووووووووووووووو

    شوگریییییییییییییییییییییییییییییییی

    این ورژن سونوییه

    عرررررررررررررررررررررررررررر

    تو بایست کیست؟؟

    هیونجون؟؟

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۵:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یونگهون ،کیو،جویون،هیونجه،نیو،جی کوب و همه =)

  • Rashin Blink
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۵:۲۳
    Rashin Blink

    میناااااااآ واشو بیا پس کارت دارم اگه هرکاری میکنی😁

     

    و چرا الکی خودتو ناراحت میکنی ها؟ بزنمت؟ التکاس نکن هیچوقتااا! خب؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۵:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    برای د بویز هرکاری بتونم میکنم =(
    کجا بیام؟

  • min Reyhane❣
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۵:۵۴
    min  Reyhane❣

    من که رفتممممممم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۶:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فایتینگ 
    تنکس 😻❤
  • Shin_ he
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۶:۲۲
     Shin_ he

    چجوریییییییییی چجوریییییییییی الان زنده ایم مااااااا؟😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔من از اول تا اخرش نفسم حبس بود😭😭😭😭💔💔💔💔💔خیلییییی مرگگگگگ بود😭💔زاجبجبجهجهجهببهجججعییجعیجعی۹عی۹ع۹عیعی۸عیحیحعیحعحعیعیحیجعی😭💔دنسششششششش😭💔😭😭💔😭💔😭😭💔😭😭💔دنسشششششش😭😭😭💔💔💔💔وای همه چیشششششش😭💔عاقا خیلی خوب بود😭💔من حتی دوستام که دبی نبودن دیدنش عاشقش شدن😭😭😭💔💔💔💜💜💜

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۶:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوم لعنتی خیلی خوب بود ولی بازدیدا کمه 😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔😭😭😭😭😭
    اورگلو بیشتره 😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔پسرا گناه دارن ام ویشون فوق العاده بود 😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔 نمیدونم دیگه چیکار کنم 😞😞😞😞😞💔💔💔💔💔💔


  • Vanda . C111
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۹:۳۹
     Vanda . C111

    بریم خودکشی!!؟

    من میخام بمیرم فقد :((

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۹:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم 
    اصلا حالم خوب نیست 
    همش دارم گریع میکنم 😞سرم درد میکنه 😭
  • Vanda . C111
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۹:۴۴
     Vanda . C111

    😭 😭  :(((((((((((

    707,817 :(

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۹:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من که دیگه مردم از بس رفتم تو وب های مختلف گفتم برن بازدید بزنن 
    به خدا هر کی میگفت بازدید میزنه من اشک تو چشام جمع میشد 😭😭😭😭
    اخه ام وی به اون فوق العادگی حیفه 😞💔
  • Vanda . C111
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۹:۵۷
     Vanda . C111

    خدداااایااااا مذرنفقادذاذهقاذاهقاهفهافهافهاذ

    :""""""

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۹:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیع فیلتر شکنم دیگه بالا نمیاد 😞💔
    ای تف تو این زندگی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7