🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 جمعه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۰۴:۰۴ ب.ظ

- فاقد اهمیت -🦖🦖🦖

نیازمند استراحت ... فرار از درس ... فرار از مدرسه .... فرار از زندگی ام ! 

کل روزام حتی روزای تعطیلم میره برا همین کتابای فاکی ☠ کاش حداقل علاقه ای داشتم ... کاش هدفی داشتم که برا اون تلاش میکردم ... 

مفاعلین مفاعیلن مفاعلین مفاعییییی 

فعلاتن فعلاتن فعل

وای از اختیارات شاعری متنفرمممم ! چه مرگشون میشه مثل ادم شعر بگنننن !

چتون میشه وزن شعراتونو درست دربیارین بی شعورااااا 

فاقتیتیتیتیتستخس 

از یکشنبه ها متنفرممم متنفرممم سه تا درس اختصاصی رو گذاشتن تو یروز :) 

من یکشنبه این هفته رسما پاره خواهم شد :)))) 

فنون پرسشه ، تاریخ دو درس امتحانه ، جغرافیا پرسشه و البته کنفرانس تاریخ هم در کنارش دارم عالیهههههههه 🦖🦖🦖

دلم میخواد بخوابممم ، چهارتا فصل فیلم موردعلاقمو  از اول ببینم ، یه عالمه خوراکی بخورمممم و تا جایی که شنواییم رو از دست بدم اهنگ گوش بدمممم 

خدااااااا پس کی تموم میشهههه 

وای من اگه کنکور دادم و قبول نشدم یسال پشت کنکور نمیمونمااااا 

هر کوفتی بود میرممم🦖 فاقد اهمیتتتتت 🦖

هقخقخیخقتخقخقخقخیت  هوف ...  یذره اروم شدم ! 

꒷꒦꒷⏝꒷🤍꒷⏝꒷꒦꒷

🍷بعدا اضافه  کرد : اقا میخواستم اینو هم تعریف کنم

چند روز پیش من دلم درد میکرد رفتم تو حیاط دستشویی(لازمه بگم پریود شده بودم؟)بعد که اومدم بیرون و خواستم برم داخلدیدم یه ملخ به اندازه یه بند انگشت ( خیلی بزرگ بوددد 😭😭😭)روی در خونمونه ! و من بشدت از ملخ میترسم چون میپره ㅠㅠمن حدود نیم ساعت از ترس این ملخه تو حیاط بودم تا اینکه خواهرم اومد ، بهش گفتم بره در پایین رو باز کنه تا من از اونجا بیام :" اخه اتاق من یه در داره که تو حیاط باز میشه ولی چون وسیله جلوش بود نتونستیم بازش کنیمممم 😂😭 و من واقعا درد داشتم و همش اه و ناله میکردم ☠، از بیچارگی یه چوب بلند برداشتم تا بزنم به ملخه که بره ولی نمیرفتتتت اخرش مامانم از خواب بیدار شد بعد تا اومد ملخه رو بزنه ملخه پریددد ! منم زدم زیر گریه و دیویدم ! انقد گریه کردم که حواسم نبود و نزدیک بود رو خرگوشم پا بزارم  !!!  😭🤣😭 خیلی سم و ترسناک بودددد🤣😭☠🍷

  🖤فهیمه  🖤 Park  HaeRay 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 𝐏𝐚𝐮𝐥⨳ Моя родина" 𝐏𝐚𝐮𝐥⨳ Моя родина" 𝙑𝙞𝙤𝙡𝙚𝙩  𝙑𝙞 THE BOYZ   빵❤ 큐
Last Comments :
۱۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 🖤فهیمه 🖤
    ۲۱ بهمن ۰۱، ۲۰:۲۱
      🖤فهیمه  🖤
    و من فرار از همه چیXDD
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۷:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کاش میشددد جرر😂😭
  • Park HaeRay
    ۲۲ بهمن ۰۱، ۰۱:۵۶
    Park  HaeRay
    جدی هیچ علاقه‌ای نداری؟ شاید به یه چیزی علاقه داری که هنوزم پیداش نکردی؟
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۷:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خب من به چیزایی علاقه دارم که توشون خوب باشم تو همه درسام خوبم ولی علاقه اونجور که خیلی بخوام یچیزیو ندارم ! برا دانشگاه هم هرچی میرم که مامان بابام بگن ... همینقد بی برنامه و گیج ! 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۳ بهمن ۰۱، ۲۰:۰۱
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    چقدر جواب کامنت دومت مود بود
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ بهمن ۰۱، ۱۹:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعیییی ... زندگی XD 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۳ بهمن ۰۱، ۲۰:۰۳
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    لازمه بگم نیاز دارم پریود شم؟
    انصافا نمیخوام تو مسافرتمون پریود شم😭😂
    قرار بود شلوارک بپوشیم...😂😭
    سر هر زنگ تو مدرسه حس پریودی میگیرم متاسفانه...
    +شیش ساعت داشتم فکر میکرد شروالکه یا چی:|
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ بهمن ۰۱، ۱۹:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وای پریودی تو مسافرت خیلی بدعههههه 
    +++ 
    من وقتی پریودیم نزدیکه اینجوری میشم ، کاملا درکت میکنم 
    🤣🤣🤣🤣🤣شروالککککک یتتیتیتس جررر 
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ بهمن ۰۱، ۲۰:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کارناممو گرفتم ! :))) هنوز حساب نکردمش چون معدل نزده ولی بیشتر از ۱۹/۵ !شدم :))) خوشحالم ولی اونقدر هم به نمرم اهمیت نمیدم 😂😭 ولی اولین سالی عه که بالای ۱۹ میشه معدلم :) البته قبلا درس نمیخوندم ولی امسال واقعا تلاش کردم :) هعییی
    ورزش بهم ۱۹ داده بود ... و قطعا میرم اعتراض میکنم !
    به مامانم گفتم معدلم بالای ۱۹ شده بهم پول بده *-* اومده دوتا ۵۰ تومنی از تو کیفش دراورده میگ بیا -_- قواقاقتقتیتتیتقتقتقتتیایایایل من با صد تومن فقط میتونم چیپس و پفک بخرم -o- ولی میرم از بابامم پول میگیرم هههه !
    -وقتی حوصله ندارم پست بزارم ! و ترجیح میدم برا خودم کامنت بزارم تا اینا موندگار شن جررر!-
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ بهمن ۰۱، ۲۰:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کامنت گذاشتن تو وب خودم یه حس باحالی داره خوشم میاد جر !
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ بهمن ۰۱، ۲۰:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوه راستی امروز ولنتاینه ! ولنتاین خودم مبارک !
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ بهمن ۰۱، ۲۰:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بله بله ! باز هم سینگلی ! 
    ایشالا ولنتاین سال دیگ عکس خرس میزارم 🤣😂😭( و همچنان خودم که میدونم سال دیگه هم سینگلم چون میخام رو درسم تمرکز کنم ! )

  • 𝐏𝐚𝐮𝐥⨳ Моя родина"
    ۲۸ بهمن ۰۱، ۱۰:۳۶
    𝐏𝐚𝐮𝐥⨳ Моя родина"
    یکم تحمل کن ی کوچولو تموم میشه امسال
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ بهمن ۰۱، ۲۰:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره واقعا فقط میتونم تحمل کنم :"))) تنکیو ♡♡♡
  • 𝐏𝐚𝐮𝐥⨳ Моя родина"
    ۳۰ بهمن ۰۱، ۱۶:۰۰
    𝐏𝐚𝐮𝐥⨳ Моя родина"
    آفرین!
    یور ولکام دارلینگم✨🖤
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ اسفند ۰۱، ۲۱:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    لاب یووو بیب ♡♡♡
  • 𝙑𝙞𝙤𝙡𝙚𝙩 𝙑𝙞
    ۱۱ اسفند ۰۱، ۱۲:۲۳
    𝙑𝙞𝙤𝙡𝙚𝙩  𝙑𝙞
    حتما:>
    "قلب برای تو"
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۰۱، ۱۲:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اووو ᵔᴗᵔ ♡
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ اسفند ۰۱، ۱۱:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جهت رند کردن کامنتا !!!!!
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ اسفند ۰۱، ۱۱:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وقتی وسواسی ام !!!!! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7