🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۴۵ ب.ظ

شوهر کره ای =\

چند ماه پیش

داشتیم با مامانم و خواهرام چندتا عکس می دیدیم 

که یهو یه عکس درباره کره دیدیم (یادم نمیاد )

و مامانم شروع کرد به عیب و ایراد گرفتن از کره =\

من نمیتونستم تحمل کنم 

و گفتم: مامان درباره کره ایا درست حرف بزن (دختر بد )

بعد خواهرم گفت : مامان مگه نمی دونی شوهرش کره ایه -_-

اونجا بود که خودم را جررررررررررررر دادم 

پایان =\

ببخشید بلد نیستم خاطره تعریف کنم 😐

نظر فراموش نشه ^3^

 

Noora  10 Noora  10 محمد صدرا عبدالعلی زاده محمد صدرا عبدالعلی زاده محمد صدرا عبدالعلی زاده محمد صدرا عبدالعلی زاده محمد صدرا عبدالعلی زاده محمد صدرا عبدالعلی زاده محمد صدرا عبدالعلی زاده محمد صدرا عبدالعلی زاده محمد صدرا عبدالعلی زاده محمد صدرا عبدالعلی زاده محمد صدرا عبدالعلی زاده محمد صدرا عبدالعلی زاده محمد صدرا عبدالعلی زاده محمد صدرا عبدالعلی زاده محمد صدرا عبدالعلی زاده محمد صدرا عبدالعلی زاده محمد صدرا عبدالعلی زاده محمد صدرا عبدالعلی زاده PARK AY-SA PARK AY-SA PARK AY-SA Venda  . Lanzhan
Last Comments :
۲۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Noora 10
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۰۹
    Noora  10

    خخخخخخخ

    نظرررررررر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ممنون از نظرت :)


  • Noora 10
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۴۱
    Noora  10

    ❤❤❤❤

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ^3^
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۴۵
    محمد صدرا عبدالعلی زاده

    خ9خخخخخخ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    =\
    ککککککک گوگولی 
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۰۰
    محمد صدرا عبدالعلی زاده

    ای خداااا

    رهام بیا ببین دوست پیدا کردی :||||

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    رهام کیه؟؟؟؟

  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۰۲
    محمد صدرا عبدالعلی زاده

    رهام فردیست که همش به من میگه گوگولی :|||

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها
    ککککککککککککککک
    خب گوگولی هستی دیگه ^-^
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۰۵
    محمد صدرا عبدالعلی زاده

    نیستم بخدا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هستیییییییییییییییییی
    اگه گوگولی نیستی پس چی هستی؟؟؟؟؟
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۰۹
    محمد صدرا عبدالعلی زاده

    نیستممممم

    زشت بیریخیت هستم :|||

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوههههههه
    ولی گوگولی هستی 
    من مطمعنم تو گوگولی هستی 
    گوگولیییییییییییییییییییییییییییییییی
    قدت چنده؟؟؟؟
    اگه بالای ۱۷۰ هستی گوگولی نیستی =\
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۱۳
    محمد صدرا عبدالعلی زاده

    میخوای عکسمو ببینی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره 
    کو 😀
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۱۸
    محمد صدرا عبدالعلی زاده

    کلیک

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیچی نمیاد =\
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۲۵
    محمد صدرا عبدالعلی زاده

    ای بابا

    کلیک

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    متاسفانه بازم نمیاد =\
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۳۵
    محمد صدرا عبدالعلی زاده

    بزن ممد قلی عکسمو میاره

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بیشعورررررررر 
    این چی بود 😭😭😭😭😭😭😭😭
    ترسیدممممممم
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۴۱
    محمد صدرا عبدالعلی زاده

    حالا بنظرت اون گوگولی بود؟؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نههههههههههههههههههه
    خیلی خرییییییییییی 
    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
    ولی تو گوگولی هستی 😁
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۴۴
    محمد صدرا عبدالعلی زاده

    http://naghl.blog.ir/post/comment_avatar

    این لینک رو ببینید ضروریه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    این چیه الان؟؟؟
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۴۷
    محمد صدرا عبدالعلی زاده

    ممد قلی 2  

    XDXDXD

    .

    .

    .

    نه شوخی کردم

    دیدین پروفایل شرکت کننده ها نمیاد؟

    اینجوری میاد

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یه ممد قلی نشونت بدم گوگولییییییییییییییییییییی
    مرسی از کمکت یکم بخشیدمت ولی کامل بخشیده نشدی 
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۵۲
    محمد صدرا عبدالعلی زاده

    هورا درست شد

    مگه چیکار کردم؟؟؟؟

    گفتم که خوکل نیستم باور نکردین :||

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیچی نکردی 
    فقط ترسوندیم 
    قلبم وایساد و من مردم 
    همین کار خاصی نکردی =\
    تو گوگولی و خوشگل هستی من میدونم -_-
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۵۵
    محمد صدرا عبدالعلی زاده

    حالا خوبه فیلمشو ندیدید 

    XDXD

    یعنی برای ساکت کردن بچه ها عالیهههههه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یه بار این نت *** بدردم خورد (حالا نپرس این ستاره ها چیه که یه چیزی بهت میگم )
    دهن منو که نتونستی ببندی گوگولییییییییییییییییییی
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۵۸
    محمد صدرا عبدالعلی زاده

    استفاقا اومدم بپرسم چیه

    .

    .

    .

    خاک تو سرم کی گفت شما بچه ای؟؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۲:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    حالا چرا خاک تو سرت 
    چرا اینقدر خوب حرف میزنی؟؟؟
    پسر باید یکم بد باشه =\
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۲:۰۲
    محمد صدرا عبدالعلی زاده

    باشه میخواین بد بشم؟؟؟

    دیگه گوگولی نیستما اونجوری؟؟؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۲:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    گفتم یکم بد =\
    حالا بد شو ببینم 
    تو بدتم گوگولیه من میدونم 
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۲:۰۶
    محمد صدرا عبدالعلی زاده

    باید موقعیتش باشه

    کشکی که نیست :|||

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۲:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوهو
    ولی تو هر کاری کنی گوگولی هستی -_-
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۲:۰۸
    محمد صدرا عبدالعلی زاده

    باشه من گوگولی :|||

    اصلا میخواین اسم وبمو بکنم اینجا گوگولی مینویسد؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۲:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره خیلی باحال میشه ^-^
    😂😂😂😂😂😂
  • PARK AY-SA
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۳:۰۴
    PARK AY-SA

    من نمیفهم مشکل خانواده های کیپاپرا دقیقن چیه :///////////

    در دفعات اول از نظرشون همشون چینین

    بعدش کع کلی توضیح میدی میفهمن که نه...... اینا کره این!!!

    بعدش چنتا عکس میبینن میگن اینا همشون دخترن:(

    (شیطونه میگه یجوری بهشون ثابت کن پسرن کع تا عمر دارن یادشون نره)

    آخرشم ک دیگه خودت میدونی

    کلن با اینا مخالفن

    من دیگه هیچ حرفی ندارم.....................................

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۳:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اتفاقا مامان من کاملا با کی پاپ موافقه فقط یکم با اینکه می رقصن مشکل داره 
    تازه خودشم بایس  انتخاب کرده (یعنی بایس منو دزدیده 😤)
    بعضی وقتا باهم اجرای پسرا رو می بینیم
  • PARK AY-SA
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۳:۲۰
    PARK AY-SA

    عه خوشبحالت

    مامان من کلا ازشون خوشش نمیاد

    قشنگ یادمه اولین بار وقتی ام ویه فیک لاو رو دید بدجوووووور دوام کرد

    هعیییییی روزگار😞

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۳:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوخی 
    من روش کار کردم وقتی دید نمی تونه کاری کنه دیگه کاریم نداره 
    من عمه هام خودشون کی پاپرن 
    خانوادگی =)
    امیدوارم بتونی قانعشون کنی ^-^

  • PARK AY-SA
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۳:۲۴
    PARK AY-SA

    امیدوارمممم😭😭😭😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۳:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    موفق باشی ^3^
  • Venda . Lanzhan
    ۲۰ ارديبهشت ۹۹، ۱۶:۰۰
    Venda  . Lanzhan

    دیدم دنبالم کردی دنبالت کردم خخخ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ ارديبهشت ۹۹، ۱۶:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    درود برتو 😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7