🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
۲۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ☆🍓 Strawberry skies🍓☆
    ۲۰ مهر ۹۹، ۰۰:۴۸
    ☆🍓 Strawberry skies🍓☆

    اووو دبی جذابمون صلام

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مهر ۹۹، ۰۰:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    صلومممممم یعس دبی جذابتونم من 😎😂🌈❤
  • sama 851385
    ۲۰ مهر ۹۹، ۰۰:۵۰
    sama 851385
    سلام من هستم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مهر ۹۹، ۰۰:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    تو که تو وبت دارم باهات ج ح بازی میکنم 😂🌈
  • sama 851385
    ۲۰ مهر ۹۹، ۰۰:۵۲
    sama 851385
    باش چ بهتر
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مهر ۹۹، ۰۰:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😊😂🌈❤
  • Huang Ren Jun
    ۲۰ مهر ۹۹، ۰۱:۳۱
    Huang Ren Jun

    از همون موقعی که گفتی کسی نیس بزریم ان بودم تا الان منتها بچه میخوابوندم 😂✋🏻

    پروژه موفقیت آمیز بود خداروشکر 👍🏻😖

    هستی الان ؟!

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مهر ۹۹، ۱۱:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عجببببببببببب
    الان هستم بزریم 😂🌈
  • your spatial angel ...HELENA...
    ۲۰ مهر ۹۹، ۰۱:۳۷
    your spatial angel ...HELENA...

    اره بیا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مهر ۹۹، ۱۱:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کجا رفتی یهویی؟؟؟😂🌈
  • 무치 ~°~°~°
    ۲۰ مهر ۹۹، ۰۱:۴۰
    무치 ~°~°~°

    ااا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مهر ۹۹، ۱۱:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ااا😂
  • Vafa 💙 army
    ۲۰ مهر ۹۹، ۰۱:۴۱
    Vafa 💙 army

    سلاااا ممممم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مهر ۹۹، ۱۱:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلامممممممممم سلاممممممم سلاممممم😂🌈
  • خر بیانیا و اسکل
    ۲۰ مهر ۹۹، ۰۵:۵۰
    خر بیانیا  و اسکل

    دبی جذاب ؟ 

    سلاااااام اولش فک کردم نوشتی ددی جذاب گفتم ژووون اینم ک ددی بود خبر نداشتم 😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مهر ۹۹، ۱۱:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂
    جرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
    🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • ari qai
    ۲۰ مهر ۹۹، ۰۹:۲۸
    ari qai

    @ریحون

    ت عم بچه داری میکنی؟ :/ ایو چرا همه دوستا من پرستار بچه شدن :|

     

    8ساعت پیش... الان دیگه احتمالا نیسی :/ هاها

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مهر ۹۹، ۱۱:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عجب تا من نبودم همه اومدن 😑🌈

  • Baby pari cute
    ۲۰ مهر ۹۹، ۰۹:۴۹
     Baby pari  cute

    سلام ببخشید شما مینا منو ندیدی؟ گمش کردم اخه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مهر ۹۹، ۱۱:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام 
    من که دیشب گفتم خوابم میاد میرم میخوابم 
    چجوری منو گم کردی؟؟؟😂🌈
  • 무치 ~°~°~°
    ۲۰ مهر ۹۹، ۱۱:۳۳
    무치 ~°~°~°

    درد الان جواب میدی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مهر ۹۹، ۱۱:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خب نبودین رفتم خوابیدم 😂😂😂😂🌈
  • Baby pari cute
    ۲۰ مهر ۹۹، ۱۱:۳۵
     Baby pari  cute

    نمد ولی گمش کردم اگه بیاد بغلم میبینمش

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مهر ۹۹، ۱۱:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عجب 
    داره میاد بغلت 💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃
  • 무치 ~°~°~°
    ۲۰ مهر ۹۹، ۱۱:۳۷
    무치 ~°~°~°

    روانی پست میزاری حرف بزنیم بعد میری بخوابی؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مهر ۹۹، ۱۱:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دو ساعت منتظر موندم هیچکس نیومد 😑😑😑😑😑😑😑
    شما دیر میاین 😭🔪😑🌈
  • Baby pari cute
    ۲۰ مهر ۹۹، ۱۱:۴۳
     Baby pari  cute

    عررررررررررررررر فندق منننننننننننننننننننننننن 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مهر ۹۹، ۱۱:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عرررررر مارشمالوممممممممممممم 🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈
    😂🌈😂🌈😂🌈💋💋💋💋
  • 무치 ~°~°~°
    ۲۰ مهر ۹۹، ۱۱:۴۴
    무치 ~°~°~°

    من از هومن اولش حاضر بودم

    نتم تموم گشت

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مهر ۹۹، ۱۱:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عجبببببببب😑😂🌈
  • 무치 ~°~°~°
    ۲۰ مهر ۹۹، ۱۱:۴۷
    무치 ~°~°~°

    😐😶😐😶😐😶😐😶😐😶😐😶🔪

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مهر ۹۹، ۱۱:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😑😂😂😑😂😑😑😂😑😂🌈
  • Baby pari cute
    ۲۰ مهر ۹۹، ۱۱:۴۸
     Baby pari  cute

    فدات بشم منننننننننننننننننننننننننننننننننننن 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مهر ۹۹، ۱۱:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خدا نکنه 
    من فداتشمممممممممممممم 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
  • 무치 ~°~°~°
    ۲۰ مهر ۹۹، ۱۱:۴۹
    무치 ~°~°~°

    ://

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مهر ۹۹، ۱۱:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    \\\\\\\:
  • Huang Ren Jun
    ۲۰ مهر ۹۹، ۱۱:۵۵
    Huang Ren Jun

    بلی هستم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مهر ۹۹، ۱۱:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    افرین که هستی 😂😂😂😂
    چه خبرا؟؟؟
  • Huang Ren Jun
    ۲۰ مهر ۹۹، ۱۲:۰۱
    Huang Ren Jun

    من ؟ هیچ :| دارم برا کامبک انسیتی ذوق میکنم  :|||

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مهر ۹۹، ۱۲:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخ بذوق بذوق 😂😂😂😂🌈
  • Huang Ren Jun
    ۲۰ مهر ۹۹، ۱۲:۰۵
    Huang Ren Jun

    مطمئنم قراره جرر بخوریم :|

    ینی روند جر خوردنمون شروع شده ://

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مهر ۹۹، ۱۲:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخ 
    فکر نکنم شب خوابت ببره 😂😂😂😂
    چون منم سر کامبک د بویز همینجوری بودم 😑🌈
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7