🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 شنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۰، ۰۶:۰۴ ب.ظ

زویونا ننه !

میدونین امروز تولد زویونههههه ؟؟؟؟؟؟ ( زویون = جویون)
خب اهم اهم ...یک دو سه ! صدا میاد ؟ اون عقبیا میشنونننننننننن ؟!
زویون ننه ! جونم برات بگه که مرسی دنیا اومدی عزیزم ! بمولا راضی نبودیم این همه راه از بهشت بیای تو این دنیا اونم فقط بخاطر ما دبی ها .!
پسر قشنگم تو ساده ترین ادمی هستی که تو عمرم دیدم 😂😭انقدر که زود باور میکنی همه چیزو یا انقدر که اسکولی وای ننه من فدات شم خبببب :"♡ یعنی چی این حجم از ساده بودن ؟ این حجم از پاک بودن؟ پس اون ددی روی استیج کدوم خری عه هانننن ؟؟؟ تو که نیستییییی ... تو ی پیشی خر و خجالتی 😭😭😭
زویون مادر ... میدونم یچیزایی رو تو دلت نگه میداری و از گفتنشون میترسی :" من از راز دلت باخبرم :") فقط امیدوارم روزی برسه که اذیت نشی سر این قضیه!و البته هرچیزی هم که بشه من همیشع مراقبتم و هواتو دارم :")))♡
در ضمن اریک رو ایگنور نکن گوناه داره بچم .!

بوس روی سیکس پکات *عرررر*

تولدتم مبارک زویونااااااا :>♡♡♡

+ میدونم این روزا فقط برا پستای تولد اومدم و معذرت میخام ...

بعد امتحانام قصد دارم دوباره فعالیتمو شروع کنمممم ! هیهیهی ... 

+ قالبمم میخوام عوض کنم ... البته الان نه بعدا 

Kang ros Kang ros Star Lost  (Choi Ruby) Raya Kang ros Kang ros Kang ros Kang ros Raya Kang ros مینام :) THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐
Last Comments :
۱۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Kang ros
    ۲۵ دی ۰۰، ۲۲:۳۲
    Kang ros

    چرا من این خلا رو استن میکنم؟ 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ بهمن ۰۰، ۰۲:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هرچی خل تر بهتر ( معیار من برای انتخاب گروه )
  • Kang ros
    ۲۵ دی ۰۰، ۲۲:۳۲
    Kang ros

    چاطوریییی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ بهمن ۰۰، ۰۲:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خوبممم مرسی تو خوبیییی ؟ 
  • Star Lost (Choi Ruby)
    ۲۶ دی ۰۰، ۱۶:۲۲
    Star Lost  (Choi Ruby)

    جویونا، تفلدت مبارککککککک:″))))))

    جویونی مادر:″))))

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ بهمن ۰۰، ۰۲:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چوکاه چوکاهه (وقتی ده سال بعد از اینکه پست گذاشتی نظرات رو ج میدی )
  • Raya
    ۲۸ دی ۰۰، ۰۶:۴۴
    Raya

    عکس قحط بودددددㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

    بمولا که😂👎

    اصلانم همه جا رو اکلیلی تولدی نکردم دو روز پیش

    اصلنم دوست ندارم👎👎👎👎

    اصلااااااا هم آرزو نکردم همیشه خوشحال باشی

    خیلیم زشته بره گمشه اححح🥺🥺🥺👎👎👎👎😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ بهمن ۰۰، ۰۲:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عاشق این عکسشمممممم 
    ارع ارععع اصلا 😂😔 مشخصه ‌..
    چرا همه وقتی یکی رو خیلیییی دوست دارن بهش میگن خیلی هم زشته 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • Kang ros
    ۲۹ دی ۰۰، ۱۷:۳۷
    Kang ros

    جرجر داشتم کلیپ میدیدم چرا انقد دبویز و کرویتی به هم میمالن، بعد اومدم منستا رو دیدم فهمیدم نه منستا گی ترن🤣🙂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ بهمن ۰۰، ۰۲:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وای جرررررر😂😂😂😂😂😂
    برو یکمم اسکیز و ایتیز ببین اوناهم خیلی گین 😂
  • Kang ros
    ۳ بهمن ۰۰، ۱۲:۱۵
    Kang ros

    ججججر ایتیز اونا اصلا دستشون توی شلوار همه🤣🤣🤣👍🌝

    نصنشمشمظحظممظ نه منستا خیلی گیه یونو؟ اصلا الگوی ایتیز منستاست (فن بوی های نمونه)

    اسکیز فقط هیونجین زیادی گیه بچم:_))))))

    یونو؟

    آقا هیچکی به اندازه استارشیپ فمیلی گی نیست یونو؟

    دطنشمشننظ یااااا بی تر ادب کجا بودی؟؟؟؟هان؟؟؟

  • Kang ros
    ۳ بهمن ۰۰، ۱۲:۱۷
    Kang ros

    میدونی هرجا که اسم گی بشه پای سریم (کرویتی) بعد هم منستا هست؟ 

    یعنی میگن گی یادشون میوفتم🤣👍

    اصلا از نظرم نباید کنسرت اینارو با خانواده بری:)

  • Kang ros
    ۳ بهمن ۰۰، ۱۸:۵۲
    Kang ros

    من خوبم دوتا امتحان ریدم:) انگلیسی املا

  • Raya
    ۴ بهمن ۰۰، ۱۰:۱۱
    Raya

    😂😂😂

    من وقتی یکیو دوست دارم خیلی زیاد فحشم میدم بهش فحشلی زشت\: 😑

    وای هون فهمید دیوونم موهاشو کوتاه کرد

    این دروغ ک اریک کرونا گرفته هم نگو ک اصن نمیخ باور کنم😱😭

  • Kang ros
    ۷ بهمن ۰۰، ۰۹:۳۳
    Kang ros

    باز کجا رفتییی 

    یک دقیقه میایی دقیقه دیگه محوی 

    مسکشمشممظمظ

     

     

     

  • مینام :)
    ۵ اسفند ۰۰، ۰۲:۰۵
    مینام :)

    خب فقط اومدم تولد کوین رو تبریک بگم و ی توضیح بدم و برم .

    اول اینکه دیگه نمیخام بیام بیان و جوش و ادماش رو دوست ندارم . البته که خیلیا اینجا بودن که دوستشون داشتم ولی همشون گم و گور شدن . نظرات رو جواب نمیدم چون نمیخام برم تو پنلم . دلم میخاد یجای دیگه شروع به فعالیت کنم ولی وبمو حذف نمیکنم چون پر از خاطرس :)

    دو روز پیش سالگرد دبی شدنم بود و خب این دوسال کنار دبویز واقعا برام شیرین بود و خوشحالم که اینجا باهم فن گرلی کردیم براشون :") 

    تولد کوینمون هم مبارک ~♡

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ مهر ۰۱، ۰۸:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یک سالی از این کامنتم گذشته هااا :) 
    یکم عجیبه خودم جواب حرفی که پارسال زدمو بدم جر ...
    به هرحال دیگه تو بیان نیستم .. الانم از سر کنجکاوی اومدم :) 
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ مهر ۰۱، ۰۹:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐

    بازم مینا داره توی وب خودش کامنت میزاره ! 

    راستش دلم نمیخاد پست بزارم ... شایدم گذاشتم حالا جر 

    یکم افسردگی دارم این روزا ولی مهم نیس ... 

    با هیچکدوم از دوستام ارتباط ندارم ... وضعیت وبم که اینه ، واتساپمو هم بدون اطلاع بقیه حذف کردم ، اینستامم که دیگه کار نمیکنه ، پینترستمم همینطور و تنها راه ارتباطم شاد عه 😂💔💔💔

    هعییی راستش نمیدونم اصلا کسی دیگه میاد وبم یا نه ... برام مهم نیستااا ... فقط اینجا پر از خاطرس برام .

    شما ها هم خاطره ای دارین با اینجا مگه نه ؟ البته اگه هنوز ادمایی که منو میشناختن اینجا باشن ... به هرحال یک سال گذشته :) 

    ولی من تنها مینای بیان بودم :))) جررر ‌.. 

    اینو میدونم که ممکنه یه روزی برگردم ، شاید خیلی زود شاید سال های بعد ... 

    پس تا اون موقعه ... 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ مهر ۰۱، ۰۹:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #شاید برای کسایی که ذره ای منتظرم بودن :) 


    :)))
    هنوزم منتظر…
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ دی ۰۱، ۱۶:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐

    بشدت ناراحتم ... تنها وبی که بخاطرش میومدم بیان الان نیس ... ( kookmin-1358.blog.ir) هعییی ... 

    ولی چند روز پیش تو فکر این افتادم ک یه پست اینجا بزارم ولی بازم پشیمون شدم ! یه نکته رو کشف کردم . کامنت قبلی ک اینجا گذاشتم ... اون هنوزم منتظر رو :) یادم نمیاد نوشته باشم :) و خب ... خوشحال شدم از دیدنش :)))) 3> احتمالش خیلی زیاده که بعد امتحانای نوبت اول ( اخرین امتحانم فلسفه اس که فردا دارم یعنی شنبه ) بیام اینجا و دوباره پست گذاشتنو شروع کنم ... هرچند یک سال دیگ کنکور دارم و باید درس بخونم ولی فک نکنم چند ساعتی اینجا بودن ضربه ای به درسم بزنه ؟! 

    حس میکنم پیر شدم ! وقتی اومده بودم اینجا چند سالم بود ؟ اولای دبی شدنم بود ؟ احتمالا ۱۵ ؟ ۱۴ ؟ الان ۱۷ سالمهههع ! 

    هوفف یکم کصخلانس که نشستم برا خودم کامنت میزارم درحالی ک ممکنه کسی هم نبینتش ولی ... خوشم میاد از اینکارا ! حیح ! 

    فعلا ! 3>

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ دی ۰۱، ۱۶:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #بیکار دو عالم ... درحالی که دارم زیر بارون فلسفه میخونم اینارو نوشتم ! گفته بودم رفتم رشته انسانی ؟ جر ! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7