🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 سه شنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۱، ۰۵:۱۵ ب.ظ

رو نمایی از البومم !!!

خب REVEAL اولین البومی بود که خریدم و خب من با این البومشون دبی شدم پس برام خیلییی خاصه :) 

فکر کنم اینی که دارم ورژن moon عه :)

ریویل سه تا ورژن داره boy , moon ,wolf و همشون خیلی خوشگلن ولی من فقط همین یکی رو دارم از ورژناش :) 💔

راستشو بگم من سی دی البومو گذاشتم تو لبتاپ که ببینم چی توشه و خب فقط ترک های اهنگ بود و من انتظار بیشتری داشتم جر 😂🤣 مثلا یه فیلمی از خودشون توش بزارن یا حالا تصورم یجور دیگه بود ... 

 اوکی ولی یونگهون ریویل >>>> 

مدیونین فکر کنین تو حیاط خونه ساعت ۸ صبح این عکسارو گرفتم ! 

اون موقع تابستون بود و هوا هم خیلی گرم بود 🤣😭 💔💔💔

حس میکنم باید ادرس وبمو رو عکسام میزدم ولی گشادیم شد :)💔

 این فونت رو خیلی میدوستم 

:)

نمیدونین چقد این عکسارو دوس دارممم 

ولی ددی سانگیون >>>>

ایشونم ددیمه :) 

 اینم پسر زشت خودم :)

هققق 

وای جهیون اینجا خیلی جیگر در اومده 

خب دیگ همین 

بیشتر از این خدایی حوصلم نمیشه عکس بزارم‌

اره دیگ ایشالا که خوشتون اومده باشه >~<♡ 

𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ Park  HaeRay Park  HaeRay Park  HaeRay ϲяγѕταℓ 🧊❄ Park  HaeRay .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌ THE BOYZ   빵❤ 큐 .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌ .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌ .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌ .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌ .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌ .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌ .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌ .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌ .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌ THE BOYZ   빵❤ 큐
Last Comments :
۲۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۷:۰۴
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ساعتسو اپدیت کن"|
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۷:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منظورتو نمیفهمم ! 
    یجور دیگ بگو 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۷:۰۸
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    یادته پرسیدی ددی تو وی آی کیه؟
    بیا گزینه ها رو به جونسو تغیر بدیم-
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۷:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اررهههههههه 
    وی درحال انتخاب بایس بود که الان با دیدن جونسو نمیتواند دیگر بایس انتخاب کنددددددد
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۷:۱۰
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    پستت ستارش روشنه ولی این ته مهاست"|
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۷:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واقعنییی ؟ اوکی الان درستش میکنم !
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۷:۱۷
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    تا سال پیش بایسم مشخص بودا...
    بعدا جونسوی خر....
    امروزم که یونگها...
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۷:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من همیشه مشکل انتخاب بایس داشتم ولی وقتی مثلا یکیشون حس خاصی بهم میده یا میخندونتم یا مثلا تو خوابم میاد اونوقت همون میشه بایسم
    ولی چ کراشههههه
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۷:۲۰
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    * اینی که میگمو مطمعن نیستم*
    تو باضی البوما یسری اهنگ اضافه هست که فقط کسایی که البومو میخرن میتونن داشته باشنش*درواقف دیجیتال منتشر نمیشه*
    البوم ترژر حیک جینشون اینطوری بود"|
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۷:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    پشمامم ! نمیدونستم !!!! 
    ولی من همون ترکایی رو داشتم ک منتشر شده بود چیز اضافی توش نبود ( البته من فقط سی دی همین البومو امتحان کردم ) 

  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۷:۲۱
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    اصلا اصل انتخاب بایس همینه!
    نصف بایسام سر لج و لجبازی انتخاب کرده بودم..xD
    اصلا چرا باید بایس داشت...
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۷:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررر😂🤣😭 من اولا از روی اینکه کدوم کراش تره انتخاب میکنم ( که معمولا سه چهارتا بایس میشه !) بعد اینجورم که کدوم مهربون تر یا تایپ منه و بعد جوری میشه که میگم اوکی همشون شوهرام / زنامن 
    ++++ 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۷:۲۵
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    فکر پیکنم برای همه البوما صدق (؟) نمیکنه...
    توی ترک لبست فکر کنم اعلام میکنن که همچین چیزی هست یانه
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۷:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهوم منم همینجور فکر میکنم ( ما ک شانس نداریممممم 😭) 
    اها که اینطورررر 
  • Park HaeRay
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۸:۴۴
    Park  HaeRay
    چرا اینقد این آلبوم خوشکله؟
    تازه تایتل ترکشونم(بقیه ترک‌هاشون گوش ندادم) خیلی قشنگه و باب سلیقمه
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۸:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خیلییی خیلییییی :))ورژن boy ش از این یکیم خوشگلتره بنظر من :")))💔
    +++++++++ 
    اصن ریویل یچیز خاصهههههه ㅠㅠ

  • Park HaeRay
    ۲۷ دی ۰۱، ۲۰:۱۶
    Park  HaeRay
    از توبی شاپ سفارش دادی؟
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ دی ۰۱، ۲۲:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نه از اسکای . همیشه خاهرم میگف بریم از توبی بگیریم زودتر میرسه ولی چون اون موقعه ریویل نداش نگرفتیم ...🗿💔

  • Park HaeRay
    ۲۷ دی ۰۱، ۲۳:۰۲
    Park  HaeRay
    خوب کار کردی
    توبی خوبه ولی آلبوما رو زودتر نمیرسونه
    چند‌تا از نورلندای ایرانی یه چندتا آلبوم ای نور دای رو سفارش دادن (اونموقع کانسپتای آیدل تازه منتشر شده بود) بعد الآن‌ها رسید دستشون ولی بعضی از نویز‌ها البومشون نرسید و توبی بهشون گفت دیگه نمیشه از گرل گروپا سفارش داد بخاطره رعایت نکردن شئونات اسلامی :|

    حالا که از اسکای گرفتی چند‌ماه طول کشید تا رسید دستت؟
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ دی ۰۱، ۰۰:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره خب بارهایی که از خارج کشور میاد رو چک میکنن ! مخصوصا اگه بارشون خیلی سنگین بشه گمرک شک میکنه و بار رو یمدت نگه میداره تا چکش کنه !
    من البوم ثریل راید دبویز رو پیش فروش خریدم و بعد وقتی رسید ایران اومدن بارا رو باز کردن و همه البوما قاتی شد و خلاصه یه سری مشکلات پیش اومد که دیگه اون البوما کلا همونجا موند و دست ما نرسید :) ماهم پولمونو پس گرفتم ! خدایی از این لحاظ تقصیر اونا نیس ! اینو منی که تو دل اینجور جاها زندگی کردم بهت میگم ! 

    دقیق یادم نمیاد ولی فکر کنم مهر سفارش دادیم و فروردین رسید جوری که ما همش میگفتیم یه سال شدو البممون نیومد 😂😭💔
    خدایی نمیدونم میگفتن توبی بهتره ! من دیگ اگ بخوام البوم بخرم هرچی که تو ایران بود یا واگذاری بود میخرم دیگ حوصله منتظر موندن رو ندارم ! هنوز که هنوزه بعد یسال فوتوکارتای ثریل راید من نیومدهههههه !
  • ϲяγѕταℓ 🧊❄
    ۲۸ دی ۰۱، ۰۱:۴۲
    ϲяγѕταℓ 🧊❄
    زیبایی میبینم😍❤️❤️❤️

    درمورد CD بستگی به ورژن آلبومی که خریدی داره، کلا اینطوریه که محتویاتاشون فرق داره یسریا جکت فیلمبرداری رو میزارن، یه ورژن میبینی آهنگ فیزیکال داره، یه ورژن میبینی پشت صحنه ام وی میزاره یکی میبینی ورژن های مختلف بعضی ترکا رو میزاره(در کل باتوجه به کمپانی و اون گروه این محتویات ها متفاوته خلاصه...)
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ دی ۰۱، ۰۱:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چشمای قشنگت زیبا میبینه 3>

    پشماممم نمیدونستم اصن . البته نباید از کرکر خدابیامرز انتظار همچین چیزایی رو داشت جرررر 
  • Park HaeRay
    ۲۸ دی ۰۱، ۰۶:۵۳
    Park  HaeRay
    آره اینم هست
    انشالله ایران آزاد بشه اونموقع میتونیم آلبوم بخریم و قیمت آلبوم کمتر میشه


    هفت مااااهههه؟؟؟ ریلی؟ من جات بودم ناامید میشدم و میگفتم شاید دیگه نرسه

    پیج شاین آلبوم خیلی خوبه و دیدم خیلی ازش سفارش میدادن و دیدم 3-4 ماه بعد میرسه دستشون
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ دی ۰۱، ۰۱:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :)))) ایشالا هق :) بخدا فشار میخورم وقتی میبینم تو کره زارت زارت تو خیابوناشون البوم ریخته ( اوندفعه نزدیک ۵۰ تا البوم ان سی تی تو یکی از خیابونای کره افتاده بود و طرف فقط دنبال فوتو کارتاش بوده :/ وقتی قیمت بعضی فوتو کارتا بیشتر البومه )

    اره هعییی دوران سخت انتظار🤣😂😭💔💔💔 اره من ک نا امید شده بودم ولی خب به هرحال رسید :) 

    منی ک فعلا قصد خرید البوم جدید ندارم :) تف الان باید اینو بهم بگی ؟ هققق
  • .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    ۲۸ دی ۰۱، ۱۹:۲۵
    .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    چ البومشون خفنه🫠
    فقط وایبی ک میده>>
    ولی جویون اینجا چقد شبیه مینهو شده-
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ دی ۰۱، ۰۱:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یحححح 
    حق ، ریویل خیلی وایب خوبی میده :)))) 
    کدوم مینهو ؟ 
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۰:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دوستان ! فعلا دیگ البوم نمیزارم چون اونقد که تصور داشتم حمایت نشد :)💔
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ دی ۰۱، ۲۰:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بعله! 
  • .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    ۳۰ دی ۰۱، ۰۲:۳۲
    .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    لی مینهو..لینوی اسکیز
    به چشمم شباهت زیادی ازشون خورد🤝🏻
    (مراقب خودت باش حالت بهتر شه دیگ هم اینطوری بیرون نرو بچه)
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ دی ۰۱، ۱۳:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوکی کراشمممم !!منی که بایسم هیونجینه ولی به لینو هم چشم دارم !! 
    هوممم شاید یذره شباهت دارن !؟
    چشمممممم :) اصن دیگ غلط کنم بدون لباس گرم برم بیروننن !
  • .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    ۳۰ دی ۰۱، ۱۹:۳۷
    .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    وای حق تا سال بعد همین موقع
    منم دقیقا بایسم هیونجینه ولی نمیتونم اون رکر لعنتی رو انتخاب کنم چون روی همشون کراشم🤌🏻 ولی خب مینهو یه جذابیت خاصی داره
    الان چطوری بهتری؟
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ دی ۰۱، ۲۲:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ++++
    من اینجورم که : بنگچان ک ددیمه ، فلیکس که بیبیمه ، لینو که کراشمه ، هیونجین که بایسمه ، هان که دوس پسرمه ، بقیشونم که همسرانم ان ! 
    دقیقاااا :)
    از لحاط جسمی اره ولی روحی نه ! با رل دوستم دعوا کردم و بشدت رو مود افتضاحیم :) ولی خب یذره که گریه کنم و یچی بخورم خوب میشم .
  • .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    ۱ بهمن ۰۱، ۰۱:۵۹
    .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    من باز خودشونو به خودشون وصل میکنم🤝🏻
    راستش نمیگم گریه نکن گریه ادمو سبک میکنه ولی خب میدونم ک میدونی توی دلداری دادن افتضاحم ولی هروقت خاستی میتونم حرف بزنیم..مثل قبلاها باشه؟
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ بهمن ۰۱، ۱۸:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررر اینم روشیع ! 😂😂😂
    راستش گریم نگرفت ولی الان بهترم :) 
    مث خودمی اوما ! چشمممم 
  • .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    ۵ بهمن ۰۱، ۰۲:۰۱
    .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    خب خوبه
    تو مث منی بچه مثلا من مادرتم (اصا هم تو بزرگتر نیستی🤌🏻)
    بهتری؟
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ بهمن ۰۱، ۱۲:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    حیح
    جرررررر 🤣😭😂😂😭🤣
    من ... اوم ارههه الانم داره بارون میاد یه هوای خوبیهههه جون میده برا خوابیدننننننن ! 
    اوماا من خیلی حرف داشتم که بهت بگم ولی الان هیچی یادم نمیادددد🗿💔
    تیتیتسنسنخثتقتقخقتقتست 
  • .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    ۸ بهمن ۰۱، ۲۲:۵۸
    .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    عی جان بچم
    حس متقابل- خودت نبودی و انقد نبودنت حس میشد ک همیشه با خالت در موردت حرف میزدیم)
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ بهمن ۰۱، ۲۲:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واییییی :) منم وقتی تو نبودی با خاله درد دل میکردم :)))
    هقققق 
  • .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    ۱۰ بهمن ۰۱، ۲۱:۰۳
    .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    هنوزم یاد اون موقع میفتم ناراحت میشم ولی خب اون گذشت و الان داریم حرف میزنیم نه؟ پس بیا بغلم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ بهمن ۰۱، ۱۸:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهوممم ، بگلللللللللللللل 🫂🫂🫂💜
     کاش یجای بهتر بود حرف میزدیم :( 

  • .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    ۱۴ بهمن ۰۱، ۲۳:۲۴
    .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    عی جان بغلل🫂✨
    من اوکیم هرجایی باشه..هرجایی ک تو راحتی بم بگو
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ بهمن ۰۱، ۰۰:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دلتنگ واتساپم ولی نمیخام نصبش کنم ! اونجا خیلی خوب بوددد استوری میذاشتم و اصن یه فضایی بود که راحت میتونستم خودم باشم ولی بعد حس غریبی میداد هوف نمد شاید باید وات نصب کنم ؟ اونجا هستی ؟ 
  • .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    ۱۵ بهمن ۰۱، ۲۱:۲۹
    .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    عار پرنسسم هستم..البته اگر یاری کنه وصل شه
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ بهمن ۰۱، ۰۰:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممم روبیکا چی ؟ تازگیا روبیکا نصب کردم!!!
  • .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    ۱۷ بهمن ۰۱، ۲۳:۰۸
    .𝐒𝗁𝗂𝗇𝗂𝗀𝖺𝗆𝗂 ‌‌
    عار روبیکاروهم هستم اگر اونجا میتونی ک بم پیام بده
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۸ بهمن ۰۱، ۰۱:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیهیهی باشه اونجا راحت تره تا بخام وات نصب کنم ( وقتی گشادم) 😔😂
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ خرداد ۰۲، ۰۲:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من : این پست زیاد حمایت نشد
    همچنان من : دهنت رو ببند ۲۳ تا کامنت خیلیم خوبه گامشو
    همچنان همون من : اوکی *-*
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ خرداد ۰۲، ۰۲:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ود..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7