🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۳۹ ب.ظ

کرم

این پست به دلیل کرم داشتن من پاک شد

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

محمد صدرا عبدالعلی زاده محمد صدرا عبدالعلی زاده محمد صدرا عبدالعلی زاده فاطـــღـــمـه ツ مجنون بی لیلی 😭😢🥀 مجنون بی لیلی 😭😢🥀 PARK AY-SA a real army Cutie Cat ❣️Ailin cutie❣️ Cutie Cat
Last Comments :
۱۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۹:۴۳
    محمد صدرا عبدالعلی زاده

    نگوووووووو کهههههههههه ؟؟؟؟؟

    :(((((

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۹:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    همتون مثل همین =(
    یکی از یکی خرتر 😒
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۹:۴۷
    محمد صدرا عبدالعلی زاده

    جوابب بدهههههههه

    چیشدههههه؟؟؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۹:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیچ =(
    من ناراحت بودم که تو داری میری رفتم به دوستام گفتم دوستم داره میره 
    بعد اونا بدون اینکه به حرفم گوش بدن نشستن درباره خرید حرف زدن 
    الانم به قول ناهید (دوستم ) شکست عشقی خوردم 😐
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۹:۵۴
    محمد صدرا عبدالعلی زاده

    زپلش :///

    سکتم دادی :///

    فکر کردم خودکشی کرد 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۹:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخ

  • فاطـــღـــمـه ツ
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۰۲
    فاطـــღـــمـه ツ

    منم فکر کردم خودکشی کرد 😐😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دور از جونش 
    دوباره اشتی کردیم 
    همیشه الکی قهر میکنیم تا منت همدیگه رو بکشیم  😂
  • مجنون بی لیلی 😭😢🥀
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۰۹
    مجنون بی لیلی 😭😢🥀

    نشدددد؟؟؟؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چی نشد 😐
    هنو زندس 😑
    الان حالش خوبه حالا حالا هم به فکر خود کشی نمی افته 😊
  • مجنون بی لیلی 😭😢🥀
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۴۶
    مجنون بی لیلی 😭😢🥀

    خداروشکررررر🤲🤲🤲🤲🤲🤲😊😊😊😊😊

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😑😑😊😊😊
  • PARK AY-SA
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۴۹
    PARK AY-SA

    واااییی خدارو شکر😶

    فک کردم اون دوستت خودکشی کرد خدای نکرده😱

    هوففففف😐😐😐😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😀😂😁
  • a real army
    ۱ خرداد ۹۹، ۰۲:۴۳
    a real army

    زندس الان؟؟؟😲😲😲😲😲😲😲😲😲😱😱😱😱😱😱😰😰😰😰😨😨😨😨

    خودکشی کرد؟؟؟؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ خرداد ۹۹، ۱۴:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره زندس
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • Cutie Cat
    ۱ خرداد ۹۹، ۰۳:۱۴
    Cutie Cat
    آقا چرا همتون افتادید رو دور اسکول کردن؟؟ بسه دیه عه:/
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ خرداد ۹۹، ۱۴:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باهاش قهر بودم این پست رو گذاشتم 
  • ❣️Ailin cutie❣️
    ۱ خرداد ۹۹، ۰۹:۰۴
    ❣️Ailin cutie❣️

    من خیلی بچه های بیانو دوس دارم اصنXDDD

    همشون نوشتن خودکشی کرد؟ خودکشی کرد؟XDDD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ خرداد ۹۹، ۱۴:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂
  • Cutie Cat
    ۱ خرداد ۹۹، ۱۴:۳۳
    Cutie Cat
    الان ینی زندس دیه؟ خو مرض داش؟ میگف منت کشی کن تا ببخشمت:/
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ خرداد ۹۹، ۱۴:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    همیشه برای این که منتش بکشم قهر میکنه 
    خوشش میاد 😂منم دوستدارم 😀😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7