🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
۱۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Jeon Raya❤
    ۳ مهر ۹۹، ۱۶:۱۵
    Jeon Raya❤

    یاع یاع یاععععععععع 😂 😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ مهر ۹۹، ۱۶:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂

  • Vanda . C111
    ۳ مهر ۹۹، ۱۶:۱۶
     Vanda . C111

    مینااااااا عوضی عاشقتم اصصصنننننن * دوستانه -__- 

     

     

     

     

    :| 

     

     

    خخخ 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ مهر ۹۹، ۱۶:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    =\
    منم عاشقتم XD
    خدایی من همیشه دنبالت میگردم پیدات نمیکنم چرا؟-______-
  • Vanda . C111
    ۳ مهر ۹۹، ۱۶:۲۱
     Vanda . C111

    یعنی حتا یه لحظه هم به اینکه ممکنه این عکسو یادت باشه فکر نمیکردم :( 

    خیلی خوبی اصن وکیلی 

     

     

    ولی این را بدان که من همیشه هستم تویی که نیستی خخخ XD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ مهر ۹۹، ۱۶:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    -______-
    XD
     من همیشه هستم که =\
    تو همش پستای وبتو بر میداری راستش من هر روز تو وبت میرم نظرات خودمو و جوابای تو رو میخونم به غیر از دیروز که نتم تموم شد =\
  • Vanda . C111
    ۳ مهر ۹۹، ۱۶:۳۵
     Vanda . C111

    واو ! الله وکیلی !!؟ عی بابا خب چه کاریه :( بیا بزر من زریدن باهاتو دوس دارم 

    نه عاقا وجدانن برشون نمیدارم فقد میزنم عدم نمایش در صفحه اول مریضم خب O-O

    به هر حال  راحت باش :)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ مهر ۹۹، ۱۶:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    حالا پست ها رو میزنی عدم نمایش که چی بشه گلم  ؟ XD 
    یه مدت هم وب میزدی میحذفیدی یعنی میخواستم جرررت بدم -_____-
    حالا از این یه بعد هر وقت عشقم کشید مثل گاو میام وبت نگران نباش XD
  • LOVE ★•°~
    ۳ مهر ۹۹، ۱۶:۳۹
     LOVE  ★•°~

    تو مینایی؟!:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ مهر ۹۹، ۱۶:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐

    یعس @-@
  • LOVE ★•°~
    ۳ مهر ۹۹، ۱۶:۴۱
     LOVE  ★•°~

    منم‌..هویی:)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ مهر ۹۹، ۱۶:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هویی؟
    واقعا خودتی ؟
    عر امروز چند نفرو پیداییدم (یعنی اونا منو پیداییدن -____-)
    عر همون که بهش میگفتم هوی XD (اسکلم ولم کنین )
  • Vanda . C111
    ۳ مهر ۹۹، ۱۶:۴۳
     Vanda . C111

    خخخخ عار 

    دیگه نمیحذفم O-O

    چن تا عکس ویو باز از گاوا پیدا کردم یادم بیار برات بفرستم ! خیلی نازن میناا عر ! 

    نوکریم اصلا 

    موید :))!!

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ مهر ۹۹، ۱۶:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    افرین @~@
    باش XD 
    مااماا (صدای گاو به جای عر )
    لنزبسعلژژعلسخیطسعخشعژشعبعبزسلعخژتزخاژه
    خخخخخخخخ

  • LOVE ★•°~
    ۳ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸
     LOVE  ★•°~

    عاره خودمم با اکانت جدید

     

    ککک

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ مهر ۹۹، ۱۶:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهااااااا @~@
    چه بخرا؟
    چه میکنی هوی جان؟
  • LOVE ★•°~
    ۳ مهر ۹۹، ۱۶:۵۳
     LOVE  ★•°~

    هیچی سلامتی

    هیچ:/

    تو چ؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ مهر ۹۹، ۱۶:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اه •_•
    امممم من خوبم، خوشم، اسکلم XD 

  • LOVE ★•°~
    ۳ مهر ۹۹، ۱۶:۵۵
     LOVE  ★•°~

    خوبه:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ مهر ۹۹، ۱۶:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    XD
    •~•
  • pinkysun _^^_
    ۳ مهر ۹۹، ۱۷:۱۰
    pinkysun _^^_

    یعنی طرف سمت راستی گاوه ؟یا نازه؟

    خخخ نفهمیدم خب ..^^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ مهر ۹۹، ۱۷:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نههههههههههه -_______-
    خخخخخخخخخخخخ XD
    سمت راستی بالا اسمش نوشته یونگهون عضو د بویزه •~•
    سمت چپی منم! XD بالاش نوشته مینا ^~^
    من و یونگهون در یک قاب •_•
  • pinkysun _^^_
    ۳ مهر ۹۹، ۱۷:۳۴
    pinkysun _^^_

    اوویس گرفتمممم^^

    ککک

    من  اسکلم؟کک

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ مهر ۹۹، ۱۷:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ^~^
    اممم نه =\
    ولی اگع باشی هم از من اسکل تر نیستی XD😎😂
  • عشق ننه شهلا _^^_
    ۳ مهر ۹۹، ۱۷:۴۸
    عشق ننه شهلا _^^_

    فعلا چیزی نیستم جز عشق ننه شهلا ://

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ مهر ۹۹، ۱۷:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بازم ج ح؟
    XD
  • عشق ننه شهلا _^^_
    ۳ مهر ۹۹، ۱۸:۰۳
    عشق ننه شهلا _^^_

    یسسسسسسسسسس

    بازم ^^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ مهر ۹۹، ۱۸:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخخخ
    دفعه بعد خواستین بازی کنین بگین منم بیام XD
  • عشق ننه شهلا _^^_
    ۳ مهر ۹۹، ۱۸:۲۲
    عشق ننه شهلا _^^_

    گفتم که بت هنوزم دارم بازی میکنیم بیا تو یکی مونده به اخرین پستم ^^

    بدو بدو^^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ مهر ۹۹، ۱۸:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باش اومدم 💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7