🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
۱۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 💛💙Nika 💙💛
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۰۶
    💛💙Nika 💙💛

    ❤️-❤️

    OMG

    😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    خیلى کیوتههههههه@-@

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهوم @-@
    مثل عروسکه 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  • 💛💙Nika 💙💛
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۱۷
    💛💙Nika 💙💛

    اره اره❤️~❤️

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ^-^
  • ĶÏM ÝÃŞĪ💖🎶
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۲۹
    ĶÏM ÝÃŞĪ💖🎶

      عروسکی ترین پسر دنیا

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بله بله 😍😍😍😍😍😍😍
  • ĶÏM ÝÃŞĪ💖🎶
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۳۰
    ĶÏM ÝÃŞĪ💖🎶

    من درخواستى دارم

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بگو 😊
  • ĶÏM ÝÃŞĪ💖🎶
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۳۵
    ĶÏM ÝÃŞĪ💖🎶

    1فن آرت از کیپاپ وbtsکھ آسون باشه کشیدنش+bt21  ~~و2اموزش ساخت وسائل کیپاپپ

     

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یا خداااااااااااااااااااا 😂
    فن ارت کیپاپ از کجا بیارم 😅منظورت از کیپاپ را بیشتر توضیح بده 
    وسایل کیپاپ شاید بتونم اموزش وسایل بزارم ولی تو اپارات که ریخته =\

  • ĶÏM ÝÃŞĪ💖🎶
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۴۳
    ĶÏM ÝÃŞĪ💖🎶

    آپارات برام باز نمیشه .حتمن تو بیاننن آپپپکنننن/مثلا اعضاء گروه ھا ته~جنى~بکھیون و....

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها
    خب منم نتم ریده فقط عکس میتونم دانلود کنم 😢
    ولی فن ارت کی پاپ رو میتونم بزار 😂
  • mj
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۵۵
    mj

    این عشک مممنننه 

     

    جااان نفس کی بودش (mj جان😂)

    خدا اگه من رفتم کره اول میام پیش new عقشم خدداا منو بکش ولبی اول برم پیش نیو و بایسای دیگم😂😂😂😑

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۲:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مگه جیمین عشقت نبود؟؟؟
    =\
  • ĶÏM ÝÃŞĪ💖🎶
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۵۷
    ĶÏM ÝÃŞĪ💖🎶

    قربونتتتت مممررررسسسسسی

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۲:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    حالا بزار وقتی پست کردم تشکر کن 😅
    خوهش 
    تمام تلاشمو میکنم که بهترینا رو بزارم 
  • Shin_ he
    ۲۶ ارديبهشت ۹۹، ۰۲:۵۳
     Shin_ he

    واهایییییییی خداییییییی منننننننننن کیوت بوییییی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔چانهیییییییییی😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔🤧💔💔چقد این بشر کیوتههههههههههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ ارديبهشت ۹۹، ۰۵:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهوم خیلیییییییییییییی 
    ببخشید دیر جواب میدم. 

  • AI ALEX
    ۲۷ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۳۵
    AI ALEX

    عروسکه خوشگلمممم

    خدای من چه جوری انقد نازهه😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۰۱:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمد =\
    😊😊😊😊
  • mj
    ۱۱ خرداد ۹۹، ۰۳:۳۵
    mj

    خب باحال بود همین رو تنها بلدم 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ خرداد ۹۹، ۰۳:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوک =)
    فقط اینهمه نحرف =\
    بوس رو مماخت ^3^
  • Vanda . C111
    ۱۰ شهریور ۹۹، ۱۶:۳۶
    Vanda  . C111

    چقد صورتی ب چانهی میاااااااااااادددددددددددددددددددددد

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ شهریور ۹۹، ۱۶:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهوم @-@
    دیدی موهاشو بلوند کرده البته حدس میزنیم 

  • choi .ani
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۵
    choi .ani

    به بایس من نزدیک نشید

    اگه بخوام نصفش کنم

    نمیکنم:))))

    فق اونی

    میگ چرا نیو و اوندا انقد عروسکن؟

    اصن گاهی اوقات اوندا رو با عروسک اشتبا میکنم

    از بس که عروسکه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۲۲:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂
    سئوال خوبی بود ....
    زیرا خداوند هرچقدر تو ساختن من بی حوصله بود برای ساختن اونا با ظرافت تمام ساختتشون 😂😭💔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7