🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۰۶:۳۶ ب.ظ

خیلی وقته پست نذاشتم

هیع ....

خیلی وقته پست نذاشتم (خیلی وقت هم نیس)

تو این ماه دوتا پست گذاشتم 

چع خبر چیکارا میکنین؟

کجایین؟

خوش میگذره؟

نانای اصغرو صغرا (وات د فاخ =\ )

شولولووووووو نیم ساعت دیگه امتحلان پیام دارم 

قراره برینم 💃💃💃💃💃💃💃💃💃

هوهوهوووووووووووووو

 

 

#نگار : عکسامو شمردم ۳۲۲ تا بودن (فکر میکردم بیشترن =\ )

𝕱𝕬𝕶𝕰 "| yashita :) yashita :) pari ... yashita :) 💜Soyeon💜   .. pari ... pari ... 💜Soyeon💜   .. pari ... pari ... pari ... pari ... pari ... 💜Soyeon💜   .. 💙💜 ϲяγѕταℓ Shiva (: 💜Soyeon💜   .. Shoco -🍫 💜Soyeon💜   .. Shoco -🍫 Shoco -🍫 💜Soyeon💜   .. 💜Soyeon💜   .. 💜Soyeon💜   .. Shoco -🍫 💜Soyeon💜   .. Shoco -🍫 Shoco -🍫 💜Soyeon💜   .. 💜Soyeon💜   .. 💜Soyeon💜   .. 💜Soyeon💜   .. 💜Soyeon💜   .. 💜Soyeon💜   .. 💜Soyeon💜   .. 💜Soyeon💜   .. ♡Parnian.jk
Last Comments :
۳۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝕱𝕬𝕶𝕰 "|
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۸:۳۷
    𝕱𝕬𝕶𝕰 "|

    جرررررررررررررررررر صللوووووم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۸:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررترررررر 
    سلوممممم 
    خوبی؟
  • yashita :)
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۸:۳۸
    yashita :)

    به به سلام

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۸:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سالام 
    👀
  • yashita :)
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۸:۳۹
    yashita :)

    خوبیی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۸:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ممنون خوبم 
    تو خوبی؟
  • pari ...
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۸:۳۹
    pari ...

    مینا خانم🙄

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۸:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بعله~👀😐💔
  • yashita :)
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۸:۴۳
    yashita :)

    بله:)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۸:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    پس خوبه ...
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۸:۴۴
    💜Soyeon💜   ..

    سلام دبی خاله*^*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۸:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام خاله دبی *^*
    (جدیدا هر وقت میگی دبی خاله اینو میگم 😂😅)
    جعررررر خوبی؟ خوشی؟
  • pari ...
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۸:۴۴
    pari ...

    #وی چادرش را درس میکند:|💔

    یکم نیو دارین مینا خانم🙄؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۸:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نیو؟ بزارین نگاه کنم ....
    نع نداریم 
    تموم کردیم 
    ایشالا با کامبک بعدی سری جدید نیو ب دستمون میرسه =\ XD
  • pari ...
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۸:۴۹
    pari ...

    عاو بله:|

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۸:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😌😎
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۸:۵۰
    💜Soyeon💜   ..

    😂😂😂😂😂😂😂😂💜💜💜

    میسی تو خوبی؟*-*

    پریا نیو مال منه-.-🔪🔪🔪

    من سری جدید نیو رو میخوام*^*😂😂😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۸:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خوبم به خوبی پسرام :)
    خاله خیلی گناه پاری چون همه تو بیان یا عاشق نیو ان یا سونوو 😂😐🔪🔪🔪🔪
    انشالله بعد از کامبک جدید که معلوم نیس کی بیاد چشم 😂😐💔

  • pari ...
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۸:۵۲
    pari ...

    نیو مال من-.-😍😏

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۸:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    زرشک 👀🍡
    چوی چانهی جاست فور مای خاله 😂😐💔(خودمو انگلیسی حرف زدنم )
  • pari ...
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۸:۵۶
    pari ...

    :|

    هه من مشوقشه پنهانیشم

    او حلقه ازدواج:|💕

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۸:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    =\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
    =\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
    =\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
    =\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
    خدا وکیلی چند روزه نیو رو میشناسی؟
  • pari ...
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۹:۰۱
    pari ...

    از وقتی بچه بودیم دوس بودیم:|

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۹:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    =\
    عه چه جالب بگو چند سالشه؟
  • pari ...
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۹:۰۶
    pari ...

     

    سن و سال برام مهم نیس=/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۹:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هه 😏
    مگه میشه ادم سن رفیقشو ندونه؟
    تو حتی بهش میگی نیو ما چانهی صداش میکنیم 😎
    جعرررررررر
  • pari ...
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۹:۱۲
    pari ...

    خاب باشه"|

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۹:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #وی در حالی که لبخند شیطانی بر لب دارد میرود که امتحان پیام را بریند 
    😎👋❤🍡
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۹:۱۵
    💜Soyeon💜   ..

    نخیرم مال منه*^*

    هعی اره گناه دارم😭😭😭😭💔💔💔

    😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۹:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    به شخصه چانهی رو خیلی میدوستم (به چشمه پسری )
    هیع منم کم گناه ندارم 😐😭💔
  • 💙💜 ϲяγѕταℓ
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۹:۱۷
    💙💜 ϲяγѕταℓ

    انیونگ میناااااا😍😍😍😍😍 اوهوم خیلی وقته پست نزاشته بیدی هیقق😭💙

     

     

    عین چی تستای نزده دارم بلید همشونو تا امشب تموم کنم وگرنه فردا به چوخ میرم هیققق اصن از صب نتونستم عین آدم فنگرلی کنم😑 الانم یه 5 دیقه اومدم استراحت باز دوباره برم پیش کتاب تستام😑😑😑😭🤦🤦💙💙💙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۹:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    شلوم شلوم  😍😍😍😍😍😍 ارع 

    اخیییییی من امروز به امتحان عربیم نرسیدم الانم پیام امتحان دارم 😞اخیییییییییییییییییییییی
    هق هق مدرسه خر است =\
  • Shiva (:
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۹:۲۲
    Shiva (:

    سلوم ❤

    چ عجب پست گذاشتی 😍

    دلمون تنگید واست 😢💗

    خوبی 

    خوشی 

    سلامتی

    چخبر 

    ..

    منم باس یه عالمه جزوه تمرین بنویسم تا فردا بفرستم واس معلم عررررررررر فک کنم هش درسی و باس بنویسم عرررررررررر😭😭😭💔💔😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۹:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    شالام 
    خخخخخ تو بیان هستم ولی کم پست میزارم شرمنده 
    عر منم دلم براتون تنگیده بود 
    خوبم به خوبی پسرام •~•تو خوبی؟
    خوشم 
    زندم
    سلامتی 
    اخیییییی مدرسه ها چقدر گوز شدن اههههههه =\
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۹:۲۹
    💜Soyeon💜   ..

    مینا تو فرق میکنی تو خودت منو دبی کردی فرزندم*-*💜💜💜💜

    بچم چانهی کوشولو*-*💜💜💜💜

    ههی😢😭😭😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۹:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عه واقعا من دبیت کردم؟
    عر چه افتخاری 
    الهی 

  • Shoco -🍫
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۹:۴۷
    Shoco -🍫

    وححح

    سلووووممممممم

    عاقااا چرا انقدر درمورد پسرم حرف میزنید😭😭😭😭🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪

    چانهی ماله خودمهههه

    اولین کراشم تو دبویزههههههه😭😭😭😭😭🔪🔪🔪🔪🔪🔪

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۰:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلوممممممم
    جعر اولن چانهی پسر منه (یعنی من مادرشم 😐😂)
    چانهی مال سونوو عه از یه طرفم مال یونگهونه الکی سرش دعوا نکنین =\😂
    عر همشون کراشن *^*
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۰:۰۲
    💜Soyeon💜   ..

    یه*-*💜

    دعوا نیو لاورا سر چانهی😂😂😂😂😂😂😂😐😑🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۰:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عر
    یعنی میخوام تک تکتون رو بزنم (دلم نمیاد که 😐💔)
    چانهی ماله یونگهون و سونوو است تامام 
    الکی خودتونو جر ندین 
    منم که مامانشونم قربونشون برم عجب پسرایی زاییدم 😎😂😐💔(فکر کنم چیزی زدم!! 😐💔)
  • Shoco -🍫
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۰:۱۵
    Shoco -🍫

    منم ک گفتم پسرمه😐

    منکه برا خودم نمیخامش😭😭

    میخام بندازمش بغل سونوو😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍

    روح سونیو شیپرمممممم 😍😍😍😍😍

    یا یا یاااااا

    یونگهون چیه

    یونگهون خودش ماله چانگمین عه و تامام

    مثلث عشقی درس نکن خاهر😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۰:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نوچ پسر منه 😐🔪 
    جعرررررررررررررر
    😂😂😂😂😂😂😂
    یونگهون همزمان هم چانگمینو داره هم چانهی (قدرت مدیریتش بالاس 😎)
    من بنگکیونیو شیپرم چه میشه کرد 
    من ۱۱ ضلعی عشقی درست کردم تو کجای کاری 😏😂😎
  • Shoco -🍫
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۰:۳۴
    Shoco -🍫

    بیخود بیخود پسر خودمه

    هر دوازده تاشون😍😍😍

    بعله میدونم جناب مدیریتش بالاست

    هم تو واقعیت 

    هم تو سریالش😑🔪🔪🔪🔪

    ولی در کل

    سونیوووووو ایز فاکییییییینگگگگگ ریل تامام😍😍😍

    تو یازده ضلعیت قطراهم حسابه عایا؟؟😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۰:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😐🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪
    اصن ماله خودمونن 😌(ما دبی ها )
    بعله بعله 
    گفتی سریالش و برای بار دوم قلب من به ۱۹۹۷۰۸۰۸ تکه مساوی تقسیم شد 
    ارع خیلی ریلن لاعنتیااااااااا
    نمد من ریاضیم خوب نی 😌😎
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۰:۳۵
    💜Soyeon💜   ..

    منم به چشم پسرم نگاش میکنم به خدا😐

    غلط بکنم به نیو چشم داشته باشم:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۰:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عه پس من از این به بعد به چشم شوعر نگاش میکنم 😎😐(به ولله امروز یه چیزی زدم خودم خبر ندارم )
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۰:۴۲
    💜Soyeon💜   ..

    نگاش کن*^*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۰:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اگه من جای تو بودم تا الان دو لیتر اشک ریخته بودم 😐💔
    اگه یکی اینجوری به یونگهون میگفت جرش میدادم 😐💔🍞
    خیلی عجیبه که تو اینجوری نیستی 😐 شایدم من بیش از حد غیرتی ام روشون!؟😐💔
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۰:۵۰
    💜Soyeon💜   ..

    خخخخخخخ نه من زیاد راحتم اون که قرار نیست باما ازدواج کنه اخرش با کسی که دوست داره ازدواج میکنه و یه نی نی کیوت مثل خودش زنش میاره*-*😭😭😭😭😭💜💜💜💜💜

    بعدشم شما منو دبی کردی من رو حرف استادم حرف نمیزنم*^*💜

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۰:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میدونم ولی بازم غیرت دارم روشون منم اصن به ازدواج باهاشون فکر هم نکردم (چون یه مامان نمتونه با بچه هاش ازداوج کنه 😂💔 و اینکه دوازده تا شوعر نمتونم داشته باشم 😭😭😭😭😂💔)
    اوووووو عرررررررر 💜💋
  • Shoco -🍫
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۱:۱۱
    Shoco -🍫

    باش قبول مال خودمون😐🔪😍😍😍😍

    من کنار میام

     

    بیا درمورد سریالش حرف نزنیم خب؟؟

    همین الان دارم با هیونگ تو وب دیویز برا سریالش عر میزنم😭😭😭😐😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۱:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خوبهههه😏😎😂

    منم علاقه ای به حرف زدن راجب اون سریال لعنتی ندارم 🤧😭
    منم اونجا بودم که 😐💔
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۱:۱۲
    💜Soyeon💜   ..
    اوخی*-* اوهوم منم فکر نمیکنم*-* جرررررررررررررررXD
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۱:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخ 
    جرررر ترررررررررررر
    خاله یه چیزی بگم ناراحت نشو ولی چرا شوعرت اینقدر گند اخلاقه =\
  • Shoco -🍫
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۱:۱۹
    Shoco -🍫

    عا عاره دیدم

    ولی من زیر خود پستش داشتم عر میزدم😐💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۱:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها 
    نوچ نوچ نوچ باید مث من تو هر پست یه نشون از خودت بزاری 😏😎😌😂
  • Shoco -🍫
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۱:۲۴
    Shoco -🍫

    یسسس افکووورسسسس😐

    من همهههه جااا هستم خیالت تخت 😐😂😂😂💓

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۱:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😌😂
    خخخخ جعرررررر
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۱:۲۵
    💜Soyeon💜   ..
    کجاش گند اخلاقه بچم؟*-* خیلی هم خوش اخلاقه فقط یکم پوکره*-*
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۱:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😐💔
    حتما فقط برا زنش خوش اخلاقه 😏😂جعررررررر
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۱:۲۹
    💜Soyeon💜   ..
    مینا خاله کاری نکن خاله عصبانی بشه-.- شما نمیبینید خوش اخلاقیاشو*-*
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۱:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میخواهم خشم خاله رو ببینم (همچنان از چشمانش شیطنت میبارد )😏😂🍡


  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۱:۳۲
    💜Soyeon💜   ..
    که اینطور-.-
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۱:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    الان موخوای منو بزنی؟؟؟ 🤧😭😂
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۱:۳۵
    💜Soyeon💜   ..
    عره-.-
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۱:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خالههههه دلت مویاد؟
    😞💔
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۱:۴۰
    💜Soyeon💜   ..
    عره-.-
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۱:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هق هق پس سریع بزنم تا فرار نکردم 😭😞💔
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۱:۴۲
    💜Soyeon💜   ..
    اوخی چه مظلوم شدی*-*
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۱:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من کلا مظلومم فقط کسی از پشته گوشی نمفهمه 👀😞💔
    هیعععععععع
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۱:۵۲
    💜Soyeon💜   ..
    اوخی مظلوم کوچولو خاله*-*
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۱:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هق :)
    الان که میبینم اصلا هم مظلوم نیستم :)💔
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۱:۵۵
    💜Soyeon💜   ..
    موچولو *-*
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۱:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    👀🍡🍞
  • ♡Parnian.jk
    ۱۳ آذر ۹۹، ۱۷:۰۵
    ♡Parnian.jk

    السلام علیکم ب زن یونگهون (آقای..... جعررررررر باز یادم رفت ک😐💔😂)

    خواهرم بیکاری ن!؟

    من داشتم قبل امتحان سرمو میکوبیدم تو دیفار (ای ام اسکل://////)

    خدا منو بانانا کن بده کوک بخوره (بزم بخوره مشکلی نی😐💔)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ آذر ۹۹، ۲۳:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😐😐😐😐😐💔
    بیرون بودم الان رسیدم خونه و بعله بیکارم
    اخییییییی 
    منم نون کن بده یونگهون بخورع 😂💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7