🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۴۵ ق.ظ

خونواده خر ها

​​​​​​

اگه کسی میخواد به خونوادمون ملحق شه

یه کپی از صفحه اول شناسنامه اش بیاره😂

(  اسم مامانم راشین اما اینجا اشتباه در اومده هرکاری هم میکنم درست نمیشه )

 

 

 

Rashin Blink Rashin Blink 𝐂𝐚𝐥𝐢𝐜𝐨‵ 猫 Min suna ستایش Rashin Blink K-poper
Last Comments :
۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Rashin Blink
    ۷ شهریور ۹۹، ۰۰:۴۷
    Rashin Blink

    وااااااااوووو خر اومااااااااااا؟😱😱😱😱

    یو آر سو تلنتد مای لیتل مکنه😱😍😍😍

    خررر مامانشه دیگههههه فداش بشم منننننننن😍😍😍😱😱😱😚😚😚

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ شهریور ۹۹، ۰۰:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ای جان خر تر از شما مامان ندیدم تا حالا 😍😂
    ایم یور خر فور اور 😊💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
    😂😂😂😂😂😂😂😂
  • Rashin Blink
    ۷ شهریور ۹۹، ۰۰:۴۹
    Rashin Blink

    @همههه

     

    به یک آپای خر جهت تکمیل خونواده نیازمندیم اگه شرایط بالا رو دارید درخدمتیم!!!

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ شهریور ۹۹، ۰۰:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من میخوام بابام اسطبل داشته باشه راحت زندگی کنیم 😂😂😂😂😂
  • 𝐂𝐚𝐥𝐢𝐜𝐨‵ 猫
    ۷ شهریور ۹۹، ۰۴:۳۹
    𝐂𝐚𝐥𝐢𝐜𝐨‵ 猫

    امکانش بود من میشدم ولی.. خودم زن دارم XD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ شهریور ۹۹، ۱۶:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • Min suna
    ۷ شهریور ۹۹، ۱۵:۲۱
    Min suna

    میبینم که خیلی با مامانم حال میکنی

    اونی

    اه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ شهریور ۹۹، ۱۶:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مامانت ؟؟؟؟؟
  • ستایش
    ۷ شهریور ۹۹، ۱۶:۴۴
    ستایش

    سلام خوبی مبینا ؟ 

    پست جالبی بود 😀

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ شهریور ۹۹، ۱۶:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام ستو 
    عاشقتم خرووووووووو😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • Rashin Blink
    ۷ شهریور ۹۹، ۱۷:۲۰
    Rashin Blink

    فرزند دیگه ام غیرتی میشه😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ شهریور ۹۹، ۲۱:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخخخ
    من خواهر دارم 😐
  • K-poper
    ۱۴ فروردين ۰۰، ۰۰:۰۴
    K-poper

    اجی باید بری تو تماس هات یا حتی تو واتس ویرایش مخاطب رو بزنی اسمشو عوض کنی!

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ فروردين ۰۰، ۰۰:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میدونم ... عوضشم کردم ... اون موقعه گوشیم مشکل داشت 😂💔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7