🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۹، ۰۳:۲۸ ب.ظ

خودم درست کردم (TBZ) •~•

من دقیقا اینجوریم 😂🌈

دقیقا این شکلی ام 😂🌈

چرا تو این عکس دوتا چانگمین داریم؟🌈😍

میترسم استیج بشکنه 😂🌈

هیععععع ما لایت استیک میخوایم T~T

نظرتون خیلی برام مهمه 

چون واقعا وقت گذاشتم عکسا رو پیدا کنم و متن جالب بزارم 

که البته خیلی جالب هم نشدن -_____-

Rose- Wine saba (عرررد) Soyeon ... AI ALEX paria -chan 💙💜 Crystal PARK 🌙MOON saba (عرررد) ari qai Shoco -🍫 Shoco -🍫 ari qai Soyeon ... Soyeon ... ari qai Soyeon ... Shoco -🍫 Shoco -🍫 ari qai Soyeon ... Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫
Last Comments :
۲۹ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Rose- Wine
    ۴ آبان ۹۹، ۱۵:۲۹
    Rose- Wine

    کاش اون استیج مشترکه واقعی بشه یروز😍😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۵:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اون وقت استیج میشکنه 😂😂😂😂😂🌈
  • saba (عرررد)
    ۴ آبان ۹۹، ۱۵:۲۹
    saba (عرررد)

    جعرررررررررررر😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۵:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جعررررر متقابل 😂
    مرسی واس نظرت ❤🌈
  • Soyeon ...
    ۴ آبان ۹۹، ۱۵:۳۰
    Soyeon ...

    عالی شدن😍

    چرا د بویز لایت استیک نداره؟😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۵:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مرسیییی 🌈
    برو از کمپانی بپرس T~T
  • AI ALEX
    ۴ آبان ۹۹، ۱۵:۳۱
    AI ALEX

    چرا چانگمین اینقده قشنگهعه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۵:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمیدونممممم T~T
  • paria -chan
    ۴ آبان ۹۹، ۱۵:۳۱
    paria -chan

    خیلیم خوبه بیا ایننم از لایک

    اینم کامنت اینم نظر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۵:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مرسییییییی ❤
    بوس بوس 💋😍
  • 💙💜 Crystal
    ۴ آبان ۹۹، ۱۵:۳۵
    💙💜 Crystal

    واااااییییییی خیلللیییی قشنگگگگ بوووددد😍😍😍😍

     

    اون استیج مشترکههه واااایییی جرررررر واقعن باید از این دوربینا تنه پهپادع بگیریم برا فیلمبرداری وگرنی جا نمیشن اصن 😂😂😂😂😂😂😂

     

    💙💙💙💙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۵:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررر ارع جا نمیشن 😂😂😂😂😂😂😂
    مرسی بابت نظرت ❤🌈
  • PARK 🌙MOON
    ۴ آبان ۹۹، ۱۵:۳۷
    PARK 🌙MOON

    چرا لایت استیک ندارن

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۵:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چون کمپانیمون گشاد تشریف داره 😌😂😭🌈
  • saba (عرررد)
    ۴ آبان ۹۹، ۱۵:۴۴
    saba (عرررد)

    خواهش جعررررررر😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۵:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ❤❤❤❤❤🌈
  • ari qai
    ۴ آبان ۹۹، ۱۵:۴۶
    ari qai

    خیلی حوب شدن

    اقا یکی مونده ب اخری ک دیروز اتفاق افتاد اوخی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۵:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مرسییییی ❤🌈
    هان؟
    کدوم اتفاق افتاد؟

  • Shoco -🍫
    ۴ آبان ۹۹، ۱۵:۵۷
    Shoco -🍫

    دوتای اولی ک خود منم XD

    خدایی خیلیییییییییییییییی عکسای خوبی میسازی ایولللللللل

    من سونتینو نمیشناسم واسه همین ارزو میکنم ی روز ان سی تی و استری کیدز و د بویز با هم استیج داشته باشن (وای حتا از فکرش تپش قلب گرفتم من غششششششش ^^)

    وای فک کن استیج مشترک این 42 نفررررر وای من غش (استیج اسکیز و دریم منو ب کشتن داد چ برسه ب اینکه اگه این اتفاق واقعا بیوفته)

     

    بمیری مینا خیلی رفتم تو فکر من استیج مشترک این سه تا رو میخام عررررررر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۵:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂
    ممنان عرررر @~@
    این سه تا گروه اعضاشون زیادن واس همین اینا رو گذاشتم 
    استری کیدز و دبویز تا حالا استیج مشترک داشتن 
    تازه یه بارم دبویز و استری کیدز و جی ایدل عر اون خیلی خفن بود T~T 
    مینا مرد 😐💔🌈
  • Shoco -🍫
    ۴ آبان ۹۹، ۱۵:۵۸
    Shoco -🍫

    موهای چانگمین اونجا چ رنگیه

    ووی خدا خوشگل مادرر ^^

    چقدر ناناسی تو پسر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۶:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کجا؟
    به بچم نگاه نکن ماله خودمه 😐🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪
    الهی من فداش شم گوگولیه منه😍😌🌈
  • ari qai
    ۴ آبان ۹۹، ۱۵:۵۹
    ari qai

    عاو من گفدم مگه لایت استیک ندارن-

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۶:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها 
    فکر کردم لایت استیک دار شدیم من خبر ندارم 😭😭😭😭😭💔
  • Soyeon ...
    ۴ آبان ۹۹، ۱۶:۰۰
    Soyeon ...

    من اینو همیشه از دختر خالم میپرسم مثل تو جواب میده 😂😂😂😂😂

    امیدوارم کمپانی سر عقل بیاد و لایت استیک بده😐🔪🔪😂😂😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۶:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دختر خالت دبی عه؟
    عحطفتبطیتژبمبمبتعهن اهرن ررذخا خرهابژفعکنا 
    ایشالا 😭😭😭💔 ما همه منتظر لایت استیکیم 
    دبویز به این خوبی کلی هم فن دارن حیفه لایت استیک نداشته باشیمممم 😭💔
  • Soyeon ...
    ۴ آبان ۹۹، ۱۶:۰۴
    Soyeon ...

    اره 

    اوهوم چند تا از اجراهاشون رو دیدم خیلی خوب بود

     

    تازه مثل توعه میشینه فقط عر میزنه 😐😐😂😂😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۶:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عررررر اسمش چیه؟
    شمارشو میدی بهم؟ 😭💔 
    ارع اجرای دبویز همشون عالین 😌😍🌈
    من فقط عر نمیزنم که همه کاری براشون میکنم 😍🌈

  • ari qai
    ۴ آبان ۹۹، ۱۶:۰۶
    ari qai

    عح اخی 😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۶:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیع ...
    رفتم تو گوگل سرچ کردم دیدم خبری نیست 😞💔
    چی میشه چشامو ببندم
      باز کنم بعد دبویز لایت استیک دار بشع 😭
  • Soyeon ...
    ۴ آبان ۹۹، ۱۶:۰۸
    Soyeon ...

    ریحانه

    بزار بهش معرفیت کنم شماره شو میگیرم میدم بهت😌

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۶:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها 
    باشع 😍😍😍😍😍
    عرررررررر 

  • Shoco -🍫
    ۴ آبان ۹۹، ۱۶:۱۰
    Shoco -🍫

    نهههههههههههههه کدوم استیج؟ کی؟ کجا؟ با جی ایدل؟؟؟؟؟؟؟ وای ننم وای من اجرا سونوو و سویون رو دیده بودم

    وای راس میگی 

    وای خدااااا

    چرا من خبر نداشتم عررررررررررررر

     

    عه دور از جونت

     

    غلط کردیییی کیو ماله منه ، سونوو ماله منه ، نیو ماله منه حرفم نباشهههه

    (میخاستم بگم یونگهون ماله منه یادم افتاد ماله توعه XD)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۶:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمد کجا بود ولی از جی ایدل سویون و سوجین و یوکی بودن از دبویز هم یونگهون و جویون رو یادمه 
    استری کیدز هم دقت نکردم 😐😭💔
    یه بار هم دبویز استری کیدز با اهنگ دبویز اجرا کردن فکر کنم تو اپارات هم باشع 
    ارع اون اجرا رو خودمم دیدم 
    نع دبویز ماله خودمننننننن نمیدمشونننننننننن😭😭😭😭💔

  • Shoco -🍫
    ۴ آبان ۹۹، ۱۶:۱۹
    Shoco -🍫

    واهااایییییی همه ی جیگرا یه جا @-@

     

    عه نمیدونی کدوم اهنگشون بود برم بدانلودم؟؟

     

    بیا مسالمت امیز با هم کنار بیایم همشون ماله جفتمون 

    من ب یونگهون چش ندارم توام ب سونوو و نیو چش نداشته باش باشه؟؟؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۶:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممممم نمدونی سوجین چقدر ناز شده بود اونجاااا 😭

    نوچ 

    شرمنده عکس صفحه گوشیم سونوو هست 
    پروفایل واتساپمم نیوعه 😂✌
    دبویز برای دبی هاست تامام 😌🌈😍
  • ari qai
    ۴ آبان ۹۹، ۱۶:۱۹
    ari qai

    کلا دبی فندوم صبوری هستین شما😂😂 3>

     

    اون کالب استیجه عم ماله sbs gayo daejeon نیست احتمالا؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۶:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارع واقعا ما خیلی صبوریم 😐😭💔

    نمد 
    منظورت همونه که جی ایدل و استری کیدز و دبویز با هم بودن یا همون که دبویز و استری کیدز باهم بودن؟
  • Soyeon ...
    ۴ آبان ۹۹، ۱۶:۲۱
    Soyeon ...

    وایی کاور وات ایز لاو توایس توسط د بویز خیلی کیوت بودددد😍😍😍😍

    دیدیش؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۶:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارعععععععععع اصن خیلی گوگولی بودن 
    مخصوصا پارت های نیو 😍🌈
    معلومه که دیدم 😌
    اصن دبویز فن توایسن 😂 
  • Shoco -🍫
    ۴ آبان ۹۹، ۱۶:۲۴
    Shoco -🍫

    جیگلمممم

     

    جانم ://

    خوبه منم برم پروفمو عوض کنم یونگهون بزارم؟؟ :|

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۶:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بزار چون دبی هستی اجازه میدم 😌🌈
    شمارتو میدی بهم؟🌈
    تو واتساپ زر بزنیم؟•~•
  • Shoco -🍫
    ۴ آبان ۹۹، ۱۶:۲۷
    Shoco -🍫

    وعو باش مرسیییی (ایموجی قلب) 

     

    خیلییییییییییی دوس دارمممم ولی متاسفانه واتساپم تو گوشی ننمه :((

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۶:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عهههه 
    اوکی عیب نبداره همینجا عر میزنیم 😂🌈
  • Shoco -🍫
    ۴ آبان ۹۹، ۱۶:۳۰
    Shoco -🍫

    اوهوم :(((((((((((

     

    عاره پرچم دبیا همه جا بالاس @_@

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۶:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یعس 😌🌈
    عه یه چیزی تو وی لایو از دبویز اومده ولی برام بالا نمیادددددد 😭😭😭😭😭💔 
  • Shoco -🍫
    ۴ آبان ۹۹، ۱۶:۳۷
    Shoco -🍫

    ووی الهیییییی

    ایشالا بیاد ببینی چیه ب منم بگی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۶:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمیاددددد 😭😭😭😭😭💔 
    عررررررذ بالتطتظبوژتویسامتولطتوببطپتبژلتلتوطزتازن. وذتمدوتذمدم ت 
  • Shoco -🍫
    ۴ آبان ۹۹، ۱۶:۵۳
    Shoco -🍫

    اوخییییییییی

    تف تو هر مانعی ک بین دبی و د بویز عه -__-

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۶:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اومددددددددددد 
    نمد چی میگن 
    نقاشی دارن میکشن 
    چندتا سگ گوگولی هم کنارشوننن 😍
    انگار قبلا ظبط کردن 
  • Shoco -🍫
    ۴ آبان ۹۹، ۱۷:۰۹
    Shoco -🍫

    واهاییییییییییی عرررررررررر

    ملومه ک نمیدونی چیز عجیبی نیس

    (انقه دوس دارم ی شب بخابم صب ک پاشدم کره ای بلد باشم :// )

    کیان؟؟

    اوموو ^^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۷:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخ هیجان زده بودم نفهمیدم چی گفتم 
    من کمی بلدم 
    همه اعضا هستن 

  • Shoco -🍫
    ۴ آبان ۹۹، ۱۷:۱۶
    Shoco -🍫

    خخخخ اشکال نداره اگه د بویزو ببینی هیجان زده نشی عجیبه

    خوش بحالت من فقط چار پنج تا کلمه بلدم

    عه الهی (جاشون شده تو کادر؟؟؟؟ )

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۷:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخ 
    منم خیلی بلد نیستم درحد سلام علیک و یه چندتا چیز دیگع 
    ارع 
    الان دارن دستبند درست میکنن 
    خیلی قشنگ درست کردن 😭
    میدونن من دستبند دوست دارم 😍🌈
  • Shoco -🍫
    ۴ آبان ۹۹، ۱۸:۵۸
    Shoco -🍫

    عا بازم خوبه

    عسیسمممم من ازون دستبندا میخاااممممم

     

    واییی مسنا رفتم اون اجرایی ک گفتیو دیدم

    اصن مررررررررررررررگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ بوووووووووووووووووودددددددددددددددد

    واییی سویون جیگرمممممم یوکی چه کویوت یووود (طبق همیشه) سوجین خیلییییییی ناناز شده بود

    وااااااییییییی یونگهوووووووون

    وایی وای وایی جوووویووووووون

    عررررر بنگ چان 

    یا خدا مینهو روووووو

    اگه اشتبا نکنم اون دوتای دیگه ام چانگبین و هیونجین بودن

    عرررررررررررررررررررررررررررررر هیونجینممممممممم

     

    تازه از توی اون ویدیو های مرتبط فمیدم یوکی و جنو با همدیگه تو د شو مجری بودن @-@

    من

    عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۹:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها عر اره خیلی خوب بود 
    اصن اونجا که دخترا از لای اون دوتا بند رد میشدن 😍
    ببخشید شارژ ندارم باید برم 💔👋

  • Shoco -🍫
    ۴ آبان ۹۹، ۱۹:۲۱
    Shoco -🍫

    واییی اون تیکشو چنبار زدم عقب جلو دیدم

    برو عزیزم خدافظ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۲۱:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7