🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۰۳ ق.ظ

خاطرات مدرسع 😂

من و دوستام تو مدرسه روزای خیلی خوبی رو داشتیم 😂

که چندتاشون رو براتون میگم 😊

.

.

خب من و دوستام چندتا عکس از BTS چاپ کرده بودیم 

و اوردیم مدرسه و به بچه های کلاسمون نشون دادیم

و گفتیم اینا دوست پسرامونن 😂(من نگفتم )

.

.

یه بار برای روز ۲۲ بهمن میخواستیم بریم راهپیمایی 

و قرار گذاشتیم پیکسل های BTS مون رو بزنیم رو کیفمون 

و انگشتر هامون رو تو دستمون کنیم ( اول اسم بایسامون روشه )

بعد یکی از دوستام پیکسل جین رو دید و گفت:  این عکس دوست پسرش زده رو پیکسل 😂

.

.

اگه خوشتون اومد بگین تا بقیه اتفاقا رو هم بگم 😊

ببخشید همش درباره دوست پسر شد مدرسه ما با همین موضوع میچرخه 😂

—(••÷[ 𝓗𝓮𝓵𝓲𝓪 ]÷••— ** parisa 👑. ❣️Min Ailin.NICO❣️ 尺ム乙ノ乇 🖤🖤 mj Suhyeon Park
Last Comments :
۶ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • —(••÷[ 𝓗𝓮𝓵𝓲𝓪 ]÷••— **
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۸:۴۶
    —(••÷[ 𝓗𝓮𝓵𝓲𝓪 ]÷••— **

    😂

    خیلی حال میده بقیه رو با کی‌پاپ اسکول کنی

    منم میرم به بچه های فامیل میگم اسم واقعیم جانیوله 😂🤦‍♀️

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۸:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    اره خیلی حال میده 😀
    منم به همه گفتم بهم بگن مینا چون یه اسم کره ایه دیگه همه بهم میگن مینا 😊
  • parisa 👑.
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۹:۵۹
    parisa 👑.

    چ باحال😅😅😅😅

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😅😅😅😅😅😅😅😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • ❣️Min Ailin.NICO❣️
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۰۹
    ❣️Min Ailin.NICO❣️

    عررررررررررررXDDDDDDDDDd

    منم ی بار عکسای بی تی اسو بردم مدرسه

    بعد عکس کوک رو گذاشتم بالا زیرم وی و جیمینو گذاشتم گفتم ب کدومشون بیشتر میاد

    گفتن ب تهXD

    بعد شوگا رو گذاشتم بالا جیمین و هوپ رو گذاشتم کنارش گفتم ب کدوم بیشتر میاد

    گفتن هوپXD

    همچین بچه های باحالی داریمXD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عررررررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂
    بچه های ما هم باحال و منحرفن ولی به پای من نمی رسن 😎
  • 尺ム乙ノ乇 🖤🖤
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۵:۴۱
    尺ム乙ノ乇 🖤🖤

    خخخخ دمت گرم مینایی

    بسی شاد گشتم :)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۵:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😀
    خوشحالم که توانستم بسی شاد بگردانمت 
    =)))))))
  • mj
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۱۶
    mj

    😂😂😂😂😂اجی خیلی باحالی  تو 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
    وقتشه بزنم بشت خاک بره چشت 😒

  • Suhyeon Park
    ۱۴ خرداد ۹۹، ۲۲:۴۱
    Suhyeon Park

    منم میخوام مینا رو معرفی کنم ب یکی میگم این ایرانیه رفته اونجا خواننده شده!

    در حال حاضر هم دارم با عکس لیسا ی نفرو اسگل میکنم🙊(میگم اون منم)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ خرداد ۹۹، ۰۱:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    😂😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7